Dat is inmiddels geen satire meer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Monolith het volgende:
https://speld.nl/2021/11/(...)ten-dood-laten-gaan/
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen
Nee joh, dat gaat niemand volhoudenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Op NPO1 verwachten ze dat we nog wel 10 jaar met ellende als dit te maken krijgen
Dat je het niet voorkomt oid valt wat voor te zeggen maar dat maatregelen de verspreiding wel degelijk remmen valt onmogelijk te ontkennen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het wil maar niet doordringen bij politici dat een besmettelijk luchtwegvirus niet is af te remmen met mondlapjes, apps, QR-codes en what have you.
Resistance is futile.
Over 10 jaar leven we in een andere maatschappij.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik weet niet wat het algemene effect is, maar ik bestel wel online. Jammer van de lokale omzet zou ik zeggen, zo rond de feestdagen. Als ik niet zo naar binnen kan lopen, loop ik door of weg. Ook voor een bloemetje, of een paar schoenen of pakje oral-b. Verhoog je de drempel, zal de omzet dat wel reflecteren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind alleen 2G in een normale winkel banaal! (Horeca etc. ietsje minder...)
Een collega van mij had een bericht gedeeld dat ze pas naar het werk wil als daar 2G ingevoerd is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef Bocaj het volgende:
Je zult zien dat mensen die op het werk niet een qr willen laten zien als lastig worden gezien en vaker de laan worden uitgestuurd!
Ik denk dat rechters het druk gaan krijgen!
10 jaar?? Zelfs de Spaanse griep was sneller overquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat niemand volhouden
Dan heb je het gewoon over 'generatie corona'quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee joh, dat gaat niemand volhouden
Klopt, maar die moet je alleen inzetten om tegelijkertijd andere structurele verbeteringen door te voeren. Anders heb je maar één keus en dat is die maatregelen levenslang vast houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat je het niet voorkomt oid valt wat voor te zeggen maar dat maatregelen de verspreiding wel degelijk remmen valt onmogelijk te ontkennen.
Sowieso. Moeder van user zuipt tegen de klippen omhoog, rookt als een ketter en slikt prednison.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig voor als men op een forum gaat roepen om te stoppen met medicatie.
Hoevaak ik niet gehoord heb op een forum dat ik geen AD moet nemen of geen benzo's tijdens crisis..
Dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Klopt, maar die moet je alleen inzetten om tegelijkertijd andere structurele verbeteringen door te voeren. Anders heb je maar één keus en dat is die maatregelen levenslang vast houden.
Maar wel 100 miljoen dodenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef byah het volgende:
[..]
10 jaar?? Zelfs de Spaanse griep was sneller over
Eentje zonder horeca als dit waarheid wordt. Of waar je je 8 Euro voor een biertje betaald om het nog kostendekkend te houden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Kudashov het volgende:
[..]
Over 10 jaar leven we in een andere maatschappij.
Maar er is geen angstquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Een collega van mij had een bericht gedeeld dat ze pas naar het werk wil als daar 2G ingevoerd is.
Ben benieuwd of ze ergens op kan staan juridisch gezien.
Van Snip en Snap begrijp ik het wel, maar zelfs in de vragen na afloop is het woord kerk of moskee niet genoemd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:47 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Te ziek voor woorden dat die niet eens worden genoemd.
2030 genot... You own nothing but you will be HAPPY!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |