SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)
• Geen tweetdumps van meningen van random mensen online
• Geen artikelen plaatsen/niet linken naar vage websites
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
![]()
Dit snapt niemand meer toch[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Binnen ook, hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Qr code in restaurant is prima, maar daarna buiten weer 1,5 afstand. Logisch.![]()
Wat zei ie over de kappers??Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Geen bierbekers meer op het veld
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Maximaal 1250.
Op MBO, HBO en universiteiten 75"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Cool, een hoop koters zien hun mama weer bij het avondetenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:12 schreef zipcon het volgende:
De hoeren houden hun benen dicht vanaf 18 uur.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
In de buitenlucht. Maar wel met 1200 man in het lokale theater. Lekker consistent weer.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Ouders mogen dus niet meer hun kinderen kijken bij het voetbalzie email 27 oktober![]()
Nee hoor. Enkel vanaf MBO.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Om 18.00 uur dichtquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
En bij de amateur voetbal mogen geen 50 man kijken? koekoek.quote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat is voor de meeste theaters nog redelijk, en voor de kleinere poppodia ook geen probleem. Een volle Ziggo moet je nu sowieso niet verwachten.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Daar waar het het hardst gaat (thuis) zal het advies massaal genegeerd worden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dicht tussen 18:00 en 6:00 uurquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wij nemen kennis en leggen het naast ons neer. Jammer voor de horeca en dergelijke.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Verschil is wel/geen QR, maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef jameshond7 het volgende:
Met 200 man in de bios of bij een concert maar niet in de collegezaal 🤯😱zie email 27 oktober![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dicht tussen 6:00 en 18:00 uur![]()
![]()
Nieuwe James Bond kijken is essentieler dan onderwijs.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef jameshond7 het volgende:
Met 200 man in de bios of bij een concert maar niet in de collegezaal 🤯😱![]()
Dat is lastig/quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dicht tussen 6:00 en 18:00 uurUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja maar dan zit je en langs het voetbalveld sta je 3-5 meter uit elkaarquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In de buitenlucht. Maar wel met 1200 man in het lokale theater. Lekker consistent weer.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dicht tussen 6:00 en 18:00 uur![]()
![]()
Tuurlijk. We gaan toch niet in zinnige oplossingen denken, hallo.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Alle moskeeën blijven gewoon open?![]()
En zo wordt dit hele Coronagebeuren een gebed zonder einde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar waar het het hardst gaat (thuis) zal het advies massaal genegeerd worden.![]()
'Over 3 weken wordt het pakket maatregelen opnieuw beoordeeld' Deze maatregelen blijven sowieso tot Maart...![]()
Waar is Irma?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Bij scholen denk ik eerst aan basisschool (en middelbaar).quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat zijn ook scholen toch?
Maar idd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Met 200 man in de bios maar niet mogen kijken bij mijn dochters als ze een wedstrijd hebben. Buiten, waar verder niemand is. Echt wtf.![]()
Dit was best onsamenhangend allemaal.
Of ben ik de enige?
Niet zijn beste toespraak.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Het is dwaas om te denken dat het opgelost is in 3 weken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
'Over 3 weken wordt het pakket maatregelen opnieuw beoordeeld' Deze maatregelen blijven sowieso tot Maart...![]()
Dat zal het verschil maken ja!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je en langs het voetbalveld sta je 3-5 meter uit elkaarzie email 27 oktobersinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Echt hé. Niemand voelt zich meer zo. Dit is de sfeer van zomer 2020quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef Evenstar het volgende:
OH shut up Hugo. We zijn al 10x over de finish gegaan kut:')![]()
Hugo kan ik zo het laatste zetje geven, zonder moeite.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Infantiel taalniveau passend bij een infantiel kabinet.
Wat een land is dit toch geworden. Waar zijn de Staatsmannen van weleer.![]()
Ik walg echt van die verzonnen verhaaltjes.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef borisz het volgende:
Wel fijn dat Hugo iemand gesproken heeft.![]()
In de horeca snap ik dat wel, maar voor winkels is het onlogisch tot en met.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:16 schreef tja77 het volgende:
Je wilt het spreiden, dus verkrap je de openingstijdenzie email 27 oktober![]()
Nee ik ben het ook even kwijtquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik volg er echt niks meer van. Wie wel?![]()
Donder ff op met je metaforen Hugo clown.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Flikker op Hugo. Jaar verder en weer terug bij af,lol.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”sinterklaaskapoentje
![]()
Rutte noemden zes punten, maar een hoop nuances. Ik volg het prima hoor??quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Ik volg er echt niks meer van. Wie wel?:')![]()
Er worden nu nog 3500 mensen op de IC verwacht? Dat gaat dan best snel. Vorige maand waren het er toch 4800?![]()
Echtparen dienen gewoon in aparte slaapkamers te gaan liggen de komende maandenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar waar het het hardst gaat (thuis) zal het advies massaal genegeerd worden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Over 3 weken weer alles dicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is dwaas om te denken dat het opgelost is in 3 weken.![]()
Met elke prik staan we sterkerquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik walg echt van die verzonnen verhaaltjes.
En dan dat eeuwig vervelend doen met zijn handen, dat is écht vreselijk.![]()
Volkomen met hem eens. Nog veel slechter. We zitten in een halve lockdown met een vaccinatiegraad van een procentje of 85...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:16 schreef maan_man het volgende:
De situatie is echt anders dan een jaar geleden. Laat ik dat gevoel nu niet hebben.zie email 27 oktober![]()
Ik heb altijd het idee dat als Rutte het niet echt meent hij altijd een beetje aan het stuntelen is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:15 schreef capricia het volgende:
Dit was best onsamenhangend allemaal.
Of ben ik de enige?
Niet zijn beste toespraak.![]()
Hugo (de persoon niet de wijn) wordt keihard van achter gepakt door Markie, dat zie je hier wel aan de reactiesquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:16 schreef Tocadisco het volgende:
Wel een dick move van Rutte dat ie de meest controversiële maatregel aan Hugo over laat.![]()
Nee, maar nu toegeven is dodelijk voor het argument ongevaccineerden verder buiten te sluitenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Hugo dit verhaaltje zelf geloven.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Ik ben ziedendYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik begin steeds beter te begrijpen dat mensen hier zo onderhand depressief van worden. Ik had dit begin September echt niet verwacht, jullie?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ahja, de bekende quarantaine die niemand handhaaft.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
De situatie is anders ja. Nu het beleid nog, zodat wij er ook wat aan hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:16 schreef maan_man het volgende:
De situatie is echt anders dan een jaar geleden. Laat ik dat gevoel nu niet hebben.I'll give you something to do![]()
Anti-vaxxers zijn freeriders. Schuilen als er oorlog is in de kelder totdat de rest de klus heeft geklaard.![]()
20 uurquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Gaan de supermarkten nou ook eerder dicht?![]()
We lachen wat af hier.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef tja77 het volgende:
Onderscheid?
Pas maar op dat ik je niet onderschijt.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ja om 20uquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Gaan de supermarkten nou ook eerder dicht?OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Nee, het is geen lastige keus. Jullie maken het lastig.
IC-capaciteit is een probleem, dus kan je twee dingen doen.
- Capaciteit verhogen > kost tijd
- Zorgen dat minder mensen opgenomen worden > vaccinatieplicht
Gewoon doen. Klaar.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee, geldt niet voor essentiële winkelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Gaan de supermarkten nou ook eerder dicht?:')![]()
Goed zo. Help de ondernemers en ontzeg alleen mensen zonder coronapas de toegang. Ga maar gewoon een prikje halen, trieste stumpers.![]()
Dus je geeft werkgevers de keus om qr te vragen op het werk. Dat gaat helemaal geen discussies opleveren gelukkig.![]()
Bouwmarkten zijn essentieelquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Krijg de tyfus met je corona bewijs bij de gammaLeipe shit ouwe![]()
Dus, we sturen onze QR gelabelede voormannen de 'veilige' locaties in om vervolgens daarbuiten direct alsnog besmet te raken.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Precies. Opbokken, tyfuswappies.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed zo. Help de ondernemers en ontzeg alleen mensen zonder coronapas de toegang. Ga maar gewoon een prikje halen, trieste stumpers.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!![]()
Jawel. Moeten om 20:00 uur dicht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, geldt niet voor essentiële winkels"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Oke sorry hoor maar ik heb wel zo'n beetje mijn limiet bereikt. Dat geaccomodeer naar ongevaccineerden. Gatverdamme![]()
![]()
Wat als je dat niet kunt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed zo. Help de ondernemers en ontzeg alleen mensen zonder coronapas de toegang. Ga maar gewoon een prikje halen, trieste stumpers.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bouwmarkten zijn essentieelWie dit leest is een lezer van dit![]()
WANBELEID!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Moeten om 20:00 uur dicht.
Sorry, maar ik kan hier echt kwaad om worden.zie email 27 oktober![]()
Is een notaris essentiele dienstverlening?You can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.sinterklaaskapoentje
![]()
Wel mooi dat er nu helemaal geen antivax losers meer welkom zijn
:')![]()
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Het gevolg van je niet laten vaccineren (moedwillig) is dat de overheid je nu extra moet beschermen tegen het virus. Eigen schuld, dikke bult
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Is een notaris essentiele dienstverlening?zie email 27 oktober![]()
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Is een notaris essentiele dienstverlening?![]()
Hugo, dit verhaal is over 50 jaar nog steeds hetzelfde
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je spelt 'decennium' verkeerd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef D_A het volgende:
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ze doen wel moeite om ze niet helemaal van zich af te stoten, hopen dat ze uit zichzelf alsnog een prikje gaan halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef miaeak het volgende:
Oke sorry hoor maar ik heb wel zo'n beetje mijn limiet bereikt. Dat geaccomodeer naar ongevaccineerden. Gatverdamme![]()
Ow dat heb ik gemist. Doen ze dat wel ja?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gevolg van je niet laten vaccineren (moedwillig) is dat de overheid je nu extra moet beschermen tegen het virus. Eigen schuld, dikke bult![]()
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.quote:![]()
Ze durven het woord avondklok niet meer te gebruiken dus bouwen ze nu langzaam alle avond dingen af..quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Elvi het volgende:
Winkels om 18.00 uur dicht maar evenementen gaan door![]()
Ik heb het idee dat je lichtelijk geïrriteerd bent.quote:Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Niet in de avond meen ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Elvi het volgende:
Winkels om 18.00 uur dicht maar evenementen gaan door"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je moet overal binnen komen met een coronabewijs. "Nee hoor, dit is geen vaccinatieplicht". Rot op Hugo![]()
Zijn ook mensen die vanwege een medische aandoening geen vaccinatie kunnen krijgen he.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.![]()
Gelukkig is het bijna weekend. Even wat dingen on-line gaan bestellen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
en naderhand zaten ze allemaal in het verzetquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Anti-vaxxers zijn freeriders. Schuilen als er oorlog is in de kelder totdat de rest de klus heeft geklaard.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja zeker, als een winkel je niet wil toelaten, dan kopen we wel elders. Desnoods online. En weer een dikkert gered.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in taart.
[..]
[..]
Ja, taart !!![]()
![]()
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.![]()
Gast lazer op. Dat e het nog uit je smoel krijgt. Grow a pair en stel dan die fucking vaxplicht in in plaats van dit gelul.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Stop. Het. Toneelstuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je moet overal binnen komen met een coronabewijs. "Nee hoor, dit is geen vaccinatieplicht". Rot op Hugozie email 27 oktober![]()
Hoezo supers vroeg dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid![]()
Laat de persco vertalen in het Turks en Marokkaans dus. die zijn de grootste boosdoenersEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hij staat glashard te liegen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je lichtelijk geïrriteerd bent.![]()
Dit is de schuld van Jensen en BaudetYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Maar gaat de Bitcoin nu hierdoor ook omhoog?Un dann rettet kein Kavallerie,
“Gewoon pech” .. als je dan spreekt over solidariteit heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.![]()
Deze man hoort onder de terreurwetgeving behandeld te worden. Nu nog met droge ogen beweren dat het geen dwang is.![]()
Tuurlijk wel, die vaccins werken niet daar kon je donder op zeggen. Maar de zakken van de farmaceuten zijn gevuld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begin steeds beter te begrijpen dat mensen hier zo onderhand depressief van worden. Ik had dit begin September echt niet verwacht, jullie?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef D_A het volgende:
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.Het liefst de hele dag zitten, vooral die oudjes en enkel eten bestellen. Dan afvragen waarom de zorg gigantisch overloopt de komende jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid
En dan voor de jeugd het sporten vermoeilijken.![]()
In plaats van dagelijkse IC patiënten in- en uitstroom cijfers, zouden ze dagelijkse IC verpleegkundigen in- en uitstroom cijfers moeten publiceren om de progressie / regressie te monitoren.![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.![]()
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Je komt een winkel NIET meer in als ongevaccineerde... Kan toch niet?!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Zouden ze nog iets gaan vertellen over de toekomst van de zorg en de plannen daarvoor? Uitbreiding IC?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hoe scheef is het dat in de zomer de maatregelen veel soepeler waren dan nu. Mensen hebben vrijheid verloren in plaats gewonnen na vaccinatie...![]()
Ja, daar doel ik ook op. Doe krijgen vaak geen vaccinatie omdat dat geen zin heeft of averechts werkt. Zoals mijn pa, dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die vanwege een medische aandoening geen vaccinatie kunnen krijgen he.
En die willen ook helemaal niet onder de mensen over het algemeen, want juist voor die groep is het virus extra gevaarlijk omdat ze al problemen hebben met hun afweersysteem.![]()
Morgen om 18:00 uurquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Johannes788 het volgende:
Wanneer gaat qr codes winkels in??"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
oohquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die gaan echt drama de laatste tijd nadat ze een overname in USA hebben gedaan.![]()
Poah, daar gaat de amateur hooligans niet blij mee zijn!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doe normaal johquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Confetti het volgende:
Deze man hoort onder de terreurwetgeving behandeld te worden. Nu nog met droge ogen beweren dat het geen dwang is.
Weersomstandigheden lijken dan ook een bijzonder grote factor te spelen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe scheef is het dat in de zomer de maatregelen veel soepeler waren dan nu. Mensen hebben vrijheid verloren in plaats gewonnen na vaccinatie...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
TRquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Questular het volgende:
Winkels dicht om 20:00 en 18:00. Hier in de gemeente veranderd dus helemaal niksTR gezetquote:![]()
Vuurwerk nog een brug te ver. Ze laten ons nog een week langer stressen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beschermen door je nergens toe te laten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gevolg van je niet laten vaccineren (moedwillig) is dat de overheid je nu extra moet beschermen tegen het virus. Eigen schuld, dikke bult´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Nou, deze controversiele aankondiging zal vast wel tot kritische vragen leiden bij de NOS, toch?Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Hugo geeft elke x de niet gevaccineerden de schuld i.p.v. zichzelf. Lekker makkelijk. Zorg voor meer IC bedden.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het kan wel, maar wees dan gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je komt een winkel NIET meer in als ongevaccineerde... Kan toch niet?!zie email 27 oktober![]()
Men wil 20% daling van de R de komende 3 weken“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
De cijfers laten juist zien dat de vaccins wel delijk werken, maar de mensen die zich niet laten vaccineren zijn het probleem. Ben er wel zo'n beetje klaar mee om netjes in 't gareel te lopen en er naar de mensen die het niet doen wordt geregeerd. Fuck off.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die vaccins werken niet daar kon je donder op zeggen. Maar de zakken van de farmaceuten zijn gevuld.![]()
Ze gooien liever 60 miljard in de prullenbak dan dat ze echt iets zinnigs doen met dat geld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Zouden ze nog iets gaan vertellen over de toekomst van de zorg en de plannen daarvoor? Uitbreiding IC?![]()
Opleiding tot IC verpleegkundige duurt 5,5 jaar en er schijnen dat meer mensen zich hebben aangemeld dit jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Zouden ze nog iets gaan vertellen over de toekomst van de zorg en de plannen daarvoor? Uitbreiding IC?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Essentiële winkels wel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je komt een winkel NIET meer in als ongevaccineerde... Kan toch niet?!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wie controleert die QR in winkels?! Oftewel wie DURFT te controleren...moet je sterk in je schoenen staan als kledingverkoopstertje...![]()
Dat gaat wel een dingetje worden...quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Oh even niet meegekregen. Vreemd, die 2 uurtjes dat supermarketen meestal nog open zijn tot 22:00.. Alsof er dan zoveel mensen in de winkel zijn, tussen 20:00 en 22:00.quote:![]()
In 2015 was die roep er al toen tijdens een griepgolf operaties verzet moesten worden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Opleiding tot IC verpleegkundige duurt 5,5 jaar en er schijnen dat meer mensen zich hebben aangemeld dit jaar.![]()
Dan moet elke winkel eigenlijk iemand bij de deur zetten...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat gaat wel een dingetje worden...![]()
Als kroegmedewerkstertje niet dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef Nikkie321 het volgende:
Wie controleert die QR in winkels?! Oftewel wie DURFT te controleren...moet je sterk in je schoenen staan als kledingverkoopstertje...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik kijk dus niet meer, wordt er alleen maar agressief en depressief van.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
@tja77 slaat nu van woede zijn voorruiten eruit.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Men wilde dat gewoon gelijk trekken met de horecaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh even niet meegekregen. Vreemd, die 2 uurtjes dat supermarketen meestal nog open zijn tot 22:00.. Alsof er dan zoveel mensen in de winkel zijn, tussen 20:00 en 22:00.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Omdat de niet gevaccineerden de schuld hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Hugo geeft elke x de niet gevaccineerden de schuld i.p.v. zichzelf. Lekker makkelijk. Zorg voor meer IC bedden.
Te weinig IC bedden is niet de schuld dat we zoveel Corona patienten en besmettingen hebben.![]()
Drie weken lockdown voor de introductie van 2G, dat heb ik er wel voor over.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Verstandig. Want je moet je wel blijven beheersen en niet als een tokkie tekeer gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kijk dus niet meer, wordt er alleen maar agressief en depressief van.![]()
![]()
Maar echt...quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
Vrees dat dat met deze maatregelen niet gaat lukken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Men wil 20% daling van de R de komende 3 weken"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Creatief denken. Er waren ook andere ideeen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Opleiding tot IC verpleegkundige duurt 5,5 jaar en er schijnen dat meer mensen zich hebben aangemeld dit jaar.
Mensen snel opleiden bijvoorbeeld om Ic verpleegkundigen te ondersteunen.
Ja, dan zijn ze niet zo goed opgeleid en ervaren als de IC verpleegkundigen, maar ze kunnen werk uit handen nemen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Echt wel!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tja77 slaat nu van woede zijn voorruiten eruit.
Gvd kutzooi.![]()
Geloof er weinig van. Die lui die het nu nog niet hebben nemen het nooit meerquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen lange wachtrijen bij priklokalen. Erg mooi.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Te weinig IC bedden is ook gedeeltelijk de schuld van baggerbeleidquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat de niet gevaccineerden de schuld hebben.
Te weinig IC bedden is niet de schuld dat we zoveel Corona patienten en besmettingen hebben.sinterklaaskapoentje
![]()
Winkel gaat wat eerder dicht en fissas gaan niet door. Is dat echt zo erg?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ik kijk dus niet meer, wordt er alleen maar agressief en depressief van.:')![]()
Ooit positief verrast na een persconferentiequote:Op vrijdag 12 november 2021 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
![]()
Winkels zijn ideaal om economische feedback te geven op hun medewerking aan dit totalitaire beleid.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:26 schreef Nikkie321 het volgende:
Wie controleert die QR in winkels?! Oftewel wie DURFT te controleren...moet je sterk in je schoenen staan als kledingverkoopstertje...
Ik zal geen aankopen doen bij winkels die zo'n code eisen. Uiteindelijk gaan ze dit wel voelen in de omzet. Mensen wijken nog sneller uit naar de concurrent of het online kanaal.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Wel leuk voor al die medewerkers. Neem aan dat die ook niet on gevaccineerd mogen werken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef GemMagic het volgende:
Ja zeker, als een winkel je niet wil toelaten, dan kopen we wel elders. Desnoods online. En weer een dikkert gered.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Die 5.5 jaar is als je van nul begint ja, genoeg manieren om binnan 1,5 jaar een verpleegkundige op te leiden naar IC-verpleegkundige. Genoeg manieren om uittreders terug te halen. Genoeg manieren om uitval te voorkomen. Etc. etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Opleiding tot IC verpleegkundige duurt 5,5 jaar en er schijnen dat meer mensen zich hebben aangemeld dit jaar.
Dat hele het duurt 5,5 jaar verhaal moet echt stoppen, dus niet mogelijk moet echt stoppen.![]()
Dit is echt weer typisch Nederlands faal beleid.
Wat een ongelofelijk soft gedoe. Pak eens een keer door dan. Stel een keer regels in....
Hoezo altijd dat achterlijke gedoe over dringend advies dit, dringend advies dat.
Constant van die sneue kleine dingetjes.
Ja zo komen we nergens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: