Stop. Het. Toneelstuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je moet overal binnen komen met een coronabewijs. "Nee hoor, dit is geen vaccinatieplicht". Rot op Hugo
Hoezo supers vroeg dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid
Hij staat glashard te liegen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je lichtelijk geīrriteerd bent.
“Gewoon pech” .. als je dan spreekt over solidariteit heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.
Tuurlijk wel, die vaccins werken niet daar kon je donder op zeggen. Maar de zakken van de farmaceuten zijn gevuld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begin steeds beter te begrijpen dat mensen hier zo onderhand depressief van worden. Ik had dit begin September echt niet verwacht, jullie?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef D_A het volgende:
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.
Het liefst de hele dag zitten, vooral die oudjes en enkel eten bestellen. Dan afvragen waarom de zorg gigantisch overloopt de komende jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.
Je komt een winkel NIET meer in als ongevaccineerde... Kan toch niet?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |