Wat als je dat niet kunt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Goed zo. Help de ondernemers en ontzeg alleen mensen zonder coronapas de toegang. Ga maar gewoon een prikje halen, trieste stumpers.
Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Bouwmarkten zijn essentieel
WANBELEID!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Moeten om 20:00 uur dicht.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Is een notaris essentiele dienstverlening?
Jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Is een notaris essentiele dienstverlening?
Je spelt 'decennium' verkeerd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef D_A het volgende:
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.
Ze doen wel moeite om ze niet helemaal van zich af te stoten, hopen dat ze uit zichzelf alsnog een prikje gaan halen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef miaeak het volgende:
Oke sorry hoor maar ik heb wel zo'n beetje mijn limiet bereikt. Dat geaccomodeer naar ongevaccineerden. Gatverdamme
Ow dat heb ik gemist. Doen ze dat wel ja?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gevolg van je niet laten vaccineren (moedwillig) is dat de overheid je nu extra moet beschermen tegen het virus. Eigen schuld, dikke bult
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.quote:
Ze durven het woord avondklok niet meer te gebruiken dus bouwen ze nu langzaam alle avond dingen af..quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Elvi het volgende:
Winkels om 18.00 uur dicht maar evenementen gaan door
Ik heb het idee dat je lichtelijk geïrriteerd bent.quote:
Niet in de avond meen ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Elvi het volgende:
Winkels om 18.00 uur dicht maar evenementen gaan door
Zijn ook mensen die vanwege een medische aandoening geen vaccinatie kunnen krijgen he.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.
en naderhand zaten ze allemaal in het verzetquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Anti-vaxxers zijn freeriders. Schuilen als er oorlog is in de kelder totdat de rest de klus heeft geklaard.
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in taart.
[..]
[..]
Ja, taart !!![]()
![]()
Stop. Het. Toneelstuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Je moet overal binnen komen met een coronabewijs. "Nee hoor, dit is geen vaccinatieplicht". Rot op Hugo
Hoezo supers vroeg dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid
Hij staat glashard te liegen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je lichtelijk geïrriteerd bent.
“Gewoon pech” .. als je dan spreekt over solidariteit heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het kleine clubje dat ook na vaccinatie geen antistoffen heeft, heeft gewoon pech dan. Zoals mijn pa. En die heeft daar het volste begrip voor.
Tuurlijk wel, die vaccins werken niet daar kon je donder op zeggen. Maar de zakken van de farmaceuten zijn gevuld.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik begin steeds beter te begrijpen dat mensen hier zo onderhand depressief van worden. Ik had dit begin September echt niet verwacht, jullie?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:20 schreef D_A het volgende:
Nul perspectief dit. Dit gaat echt de hele winter duren joh.
Het liefst de hele dag zitten, vooral die oudjes en enkel eten bestellen. Dan afvragen waarom de zorg gigantisch overloopt de komende jaren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Horeca en supers vroeg dicht
Mcdrive tot 12 uur open
Well done volksgezondheid
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit is geen lock down. Scholen en opvang zijn niet dicht dus ik heb er exact 0 last van.
Maar vooruit ik ben de flauwste niet.
Dm je adres maar als je durft. Regel ik de taart.
En nee vrees niet dat ik mij FvD vriendjes op je afstuur. Zo zijn wij niet.
Je komt een winkel NIET meer in als ongevaccineerde... Kan toch niet?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |