Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kleiduifje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Ik denk dat het er vooral over gaat dat er juist drie kandidaten onderaan stonden waar zij het wél volledig mee zagen zitten. Maar de commentaar op Remi was ook totaal buiten de perken, en zoiets zeggen ze ook ongeveer in K2 Zoekt Mee - dat je iemand niet naar huis kan sturen met zo'n commentaar. Daar zou hij totaal niet mee gebaat zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:38 schreef Melissa97 het volgende:
Ik ben echt ontdaan door deze uitslag. Ik zag het helemaal zitten met Kato, en Manou heeft het ook supergoed gedaan. Kato, Remi & Manou zijn de meest oprechte kandidaten in mijn ogen.
Hanne & Marthe waren ook flink ontdaan zo te zien. Wat zal ze zo kwaad/verdrietig hebben gemaakt?
Het kan best zijn dat er 2/3 kandidaten elke keer doorgaan die zij totaal niet zien zitten,
Dit denk ik ook… ben benieuwd wie er volgende week door de mand valt en wie juist goed in de mand past.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:45 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Uiteraard. Die zitten helemaal in dat K3-keurslijf waar de huidige kandidaten telkens voor gewaarschuwd zijn. En Julia gaat dat keurslijf op een dag ook zat zijn en dan wordt het weer drama.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Geen nieuwe grappige titel voor de topic? 😭
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had het ook wel interessanter gevonden als we daadwerkelijk (een deel van) het gesprek tussen Hanne en Marthe over wie ze meenemen konden zien, maar dat zit er ook niet in. Dus uiteindelijk is het gewoon een soort van verkapte reaction video, waarvan de grootste reacties al in de gewone aflevering zitten.quote:Op zondag 7 november 2021 01:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Die afleveringen van K2 zoekt Mee worden steeds minder… heel leuk dat gekut met de bitterballen en de kroketten maar wil gewoon bet commentaar van Hanne en Marthe zien.
100% kans dat ze Diede blond gaan maken hahaquote:Op zondag 7 november 2021 07:54 schreef Maartel het volgende:
Die TikTok promo had beter kunnen eindigen met ‘wordt het een blond meisje, of niet?’
1. Amyquote:Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:
1. Amy
2. Celester
3. Luca
4. Julia
5. Remi
6. Diede
1. Celesterquote:Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat is jullie ranking tot nu toe?
1. Amy
2. Celester
3. Luca
4. Julia
5. Remi
6. Diede
Met dit tabelletje is toch wel vreemd dat Manou weg moest. Maar waarschijnlijk is het een combinatie van het feit dat ze haar geen twee keer achter elkaar wilden redden, en dat als Remi en Kato beiden weg zouden gaan, er alleen nog Amy als Vlaamse kandidaat over zou blijven.quote:
Ik volg die logica niet helemaal. Had dan Kato gered denk ik dan. Los van deze overwegingen begrijp ik de keuze van Hanne en Marthe (als ze echt iets te kiezen hebben) ook werkelijk niet. Ze hebben zich eerder al eens laten ontvallen dat ze Remi niet zo bij K3 zien. Kato was een realistische en goede optie geweest, Remi is dat niet. Moest Remi in de wedstrijd blijven vanwege zijn banden met Studio 100?quote:Op zondag 7 november 2021 12:55 schreef Danawinter het volgende:
[..]
Met dit tabelletje is toch wel vreemd dat Manou weg moest. Maar waarschijnlijk is het een combinatie van het feit dat ze haar geen twee keer achter elkaar wilden redden, en dat als Remi en Kato beiden weg zouden gaan, er alleen nog Amy als Vlaamse kandidaat over zou blijven.
Goeie observatie! Dit viel mij ook al op. Je staat inderdaad gewoon al 100 punten voor als je een K3-classic brengt dan een of ander onbekend HKM-nummer.quote:Op zondag 7 november 2021 01:24 schreef bogtrotter het volgende:
Plots een zeer random observatie: Celester heeft tot nu toe als solo's enkel nog maar Kathleen-nummers gezongen ("Hippie Shake", "Trouwen" en nu godzijdank "Kusjesdag").
Dat kan een raar toeval zijn, maar onbewust stuurt iemand haar toch die richting uit. Zij heeft daardoor over de hele lijn tot hier toe de meest "aangename" nummers mogen zingen, vooral omdat het ook telkens over de originele backing track ging.
Amy heeft ook enkel nog maar nummers van de eerste generatie gezongen (Hart Verloren, 3 Biggetjes en Borst vooruit). Borst Vooruit was wél een beetje een misser - zowel performance als nummerkeuze.
Diede heeft tot hiertoe de meeste nummers van de huidige line-up gezongen (Bikini vol zand, Liefde is overal), evenveel als Kato (Play-o, Ushuaia). En enkel de twee jongens hebben al een nummer van iedere line-up gebracht. Dat is natuurlijk grotendeels toevallig, maar goed.
eens.quote:Op zondag 7 november 2021 15:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik volg die logica niet helemaal. Had dan Kato gered denk ik dan. Los van deze overwegingen begrijp ik de keuze van Hanne en Marthe (als ze echt iets te kiezen hebben) ook werkelijk niet. Ze hebben zich eerder al eens laten ontvallen dat ze Remi niet zo bij K3 zien. Kato was een realistische en goede optie geweest, Remi is dat niet. Moest Remi in de wedstrijd blijven vanwege zijn banden met Studio 100?
Ik denk eerder om nog 2 jongens in de strijd te houden.quote:Op zondag 7 november 2021 15:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik volg die logica niet helemaal. Had dan Kato gered denk ik dan. Los van deze overwegingen begrijp ik de keuze van Hanne en Marthe (als ze echt iets te kiezen hebben) ook werkelijk niet. Ze hebben zich eerder al eens laten ontvallen dat ze Remi niet zo bij K3 zien. Kato was een realistische en goede optie geweest, Remi is dat niet. Moest Remi in de wedstrijd blijven vanwege zijn banden met Studio 100?
Ik denk dat ze daar volledig van op de hoogte zijn. Wij zien dat al vanuit onze huiskamers, en zij zien ook alles wat achter de schermen plaatsvindt. Zij zijn er heus wel van bewust dat Gert alle touwtjes in handen heeft en dat er helemaal niks gebeurt wat Gert niet goedkeurt (inclusief de acties van Gordon).quote:Op zondag 7 november 2021 17:07 schreef Maartel het volgende:
In hoeverre zullen Hanne en Marthe merken hoe erg de show gestuurd wordt (ik bedoel: ze werken er zelf aan mee, tenzij ze echt heel naief zijn en denken dat ze wat in te brengen hebben) en daarmee ook door hebben hoe het destijds bij hun eigen show ging?
Brabants, komt ze ook gewoon vandaag toch. Een zachte g die ik niet prettig vind (niet zoals bij Vlamingen).quote:Op zondag 7 november 2021 17:48 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat voor accent horen jullie toch bij Diede? Ik hoor helemaal niks.
Zo'n video met het formaat van een postzegel ziet er niet uit. Had je gewoon even kunnen vragen, is voor mij geen moeite. Hier zijn ze beter te bekijken:quote:Op zondag 7 november 2021 11:21 schreef WatIkWil het volgende:
Op VTM.be zijn werkelijkse vlogs te vinden gemaakt door de kandidaten, maar ik heb die tot dusver nooit kunnen bekijken omdat ik in NL woon en ik was vergeten dat ze bestonden. Ik heb ze nu op Instagram gevonden.
Oh ik vind dat persoonlijk helemaal niet vervelend. Ik vind juist Natalia’s accent het vervelendst.quote:Op zondag 7 november 2021 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Brabants, komt ze ook gewoon vandaag toch. Een zachte g die ik niet prettig vind (niet zoals bij Vlamingen).
Manou had deze week overigens ook een érg storende r tijdens het zingen, maar goed, die ligt er toch uit nu.
Dat is Kempisch of Kempens, maar taalkundig behoort dat ook tot de Brabantse dialecten. Natalia is opgegroeid in Oevel, een deelgemeente van Westerlo, waar Kathleen Aerts ook is opgegroeid. Maar bij Kathleen hoor je dat niet zo, mogelijk omdat ze een opleiding tot onderwijzeres heeft gedaan met veel aandacht voor dictie. Natalia kan best AN (Algemeen Nederlands) spreken (ze heeft in Antwerpen de opleiding Tolk/Vertaler Spaans en Engels gedaan) maar ze verdomt het gewoon. Beetje zoals Karen Damen die ook meestal Antwerps spreekt.quote:Op zondag 7 november 2021 21:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Oh ik vind dat persoonlijk helemaal niet vervelend. Ik vind juist Natalia’s accent het vervelendst.
Dit is echt zo trouwens, het is een soort combinatie van filler / de K3 vlog en het programma snack mastersquote:Op zondag 7 november 2021 01:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Die afleveringen van K2 zoekt Mee worden steeds minder… heel leuk dat gekut met de bitterballen en de kroketten maar wil gewoon bet commentaar van Hanne en Marthe zien.
Ik was wel positief verbaasd dat Hanne en Marthe bij het einde van de aflevering zich tussen de regels door zo kritisch durfden te uitten op het programma. Maar zoals je zegt hebben ze tijdens K3 zoekt K3 de vruchten geplukt van door Gert achter de schermen uitgekozen te zijn, en nu hetzelfde weer gebeurt met een derde groepslid die ze door de strot wordt geduwd waar ze misschien minder blij mee zijn is het huilen met de pet op.quote:Op zondag 7 november 2021 17:14 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar volledig van op de hoogte zijn. Wij zien dat al vanuit onze huiskamers, en zij zien ook alles wat achter de schermen plaatsvindt. Zij zijn er heus wel van bewust dat Gert alle touwtjes in handen heeft en dat er helemaal niks gebeurt wat Gert niet goedkeurt (inclusief de acties van Gordon).
Marthe zal tijdens haar eigen deelname ook al wel wat meer geweten hebben dan sommige anderen want die had destijds al meer ervaring met Studio 100. Dan kun je beter inschatten hoe de zaken daar gaan, omdat je al bent gewend dat bepaalde informatie niet naar buiten mag komen, dat je bepaalde vragen niet mag stellen o.i.d. Ze zullen best gemerkt hebben dat Hanne vanaf het begin al een favorietje was, en dat Marthe later naar voren geschoven werd.. maar als je daar zelf van profiteert, dan vind je dat niet zo'n probleem.
quote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.
Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
Waar baseer je dat op? Ik snap je wel maar we hebben eigenlijk maar 2 fragmentjes gezien waar uit dit blijkt, de auditie en gesprekje in show 1. Als je bijvoorbeeld naar K2 zoekt mee kijkt dan zijn ze bij veel kandidaten enthousiast. Ze waren helemaal lyrisch bij het optreden van Manou in show 2, Marthe krijgt steeds kippenvel van Diede, ze waren oprecht heel verdrietig dat Remi zo'n commentaar/weinig sterren kreeg. Ik denk serieus dat ze het wel zien zitten met alle overgebleven kandidaten.quote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.
Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.quote:
Extra zuur dan ja, dat Kato dan op deze manier moet afvallen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
Wat zouden die praktische zaken zijn waar ze het over heeft?quote:
Ja vind wel mooi dat iemand een keer eerlijk is en eigenlijk wist ik dat het wel zo iets zou zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Maartel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
De opnames zijn wel deze week dus ?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
Ja, die zijn vandaag, dus mogelijk in volle gang op dit moment.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De opnames zijn wel deze week dus ?
Ik herinner me van vorige keer nog een liveverslag van iemand die er bij was ('OMG ER IS EEN NUMMER WAARIN ZE JODELEN???') en heb hier zin inquote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
Remi en Celester is mijn gokquote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Wie zijn er volgens jullie afgevallen gister?
Ik zou zeggen Remi & Celester, maar ik zag ergens dat H&M in de halve finale geen invloed hebben, weet niet of dit waar is, maar als dit zo is, dan zie ik Celester doorgaan in plaats van Amy.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Zouden ze al niet eerder voorzichtig hebben gekeken of het bij elkaar past, ook kwa zangstem. Zou wel heel awkward zijn als dadelijk blijkt dat er maar eentje echt goed klinkt tussen H&M...quote:Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef Eightyone het volgende:
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.
Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Jup ik denk ook dat het of of wordt. Diede, Julia en Amy zijn gewoon finale materiaal.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:39 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2021 14:33 schreef Million_Lights het volgende:
Youtube viewsOef, de lage views voor Celester beloven niet veel goed. Alhoewel, de jury is elke week louter positief over haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan, als de finale met Luca is, denk ik dat ze bruin blijft, als de finale remi/celester bevat, dan wordt ze denk ik wel blond haha. (denk dat finale Diede, Julia, Amy, Luca is)quote:Op donderdag 11 november 2021 14:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[ twitter ]
Wordt Diede de volgende aflevering al een blondje of voor de finale?
Hanne en Marthe dropten tijdens 'K2 zoekt mee' al een beetje dat blond haar een voordeel is, tijdens die foto's met de celebrity zangers.
23 jaar? beetje raar om te vieren, 25 beter nummer hahaquote:Op zaterdag 13 november 2021 12:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Bestaan ze al 23 jaar?????
[ twitter ]
Zou leuk zijn als Studio 100 of K3 zelf iets zou posten ter ere van dit met zo’n oude foto maar vast niet.. zie het ook wel voor mw dat ze 2024 gebruiken als jubileum jaar ipv 2023. 😩
Hahaha das waar. Is ook meer de fans die iets doen nu.quote:Op zaterdag 13 november 2021 13:59 schreef Arlique het volgende:
[..]
23 jaar? beetje raar om te vieren, 25 beter nummer haha
In feite weet niemand precies wanneer K3 is opgericht. Ik heb daarover hier op het forum nog eens een discussietje gehad met Sisi. Er is een foto met Karen, Kristel en Kathleen, gemaakt backstage bij een optreden in een sporthal in Ardooie, waarvan door Hein Didioffzky, die samen met K3 op die foto staat, wordt beweerd dat die foto in februari 1998 zou zijn gemaakt. Maar ik denk dat dat niet kan kloppen omdat Karen en Kristel in een krantenartikel beweren dat zij Kathleen voor het eerst hebben ontmoet in augustus 1998 op een terras in Sint-Niklaas (het legendarische Bell's Café) en dat wordt ook gestaafd door wat Kathleen in haar boek Mijn leven als K1 beschrijft.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Bestaan ze al 23 jaar?????
[ twitter ]
Zou leuk zijn als Studio 100 of K3 zelf iets zou posten ter ere van dit met zo’n oude foto maar vast niet.. zie het ook wel voor me dat ze 2024 gebruiken als jubileum jaar ipv 2023. 😩
Dat heb ik bij Diede 💀quote:Op zondag 14 november 2021 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij kijken dit terug dat donkere meisje kan beter bij kinderen voor kinderen zo klinkt ze ook.
Die daarvoor was leuk die blonde met krullen.
Die zat daar weer voor die vonden we te jong overkomen.quote:
Inderdaad, dit moet bijna wel bewust zijnquote:Op zondag 14 november 2021 00:45 schreef Poedelpoes het volgende:
Het is duidelijk dat er 0 moeite is gestoken in de outfits van de jongens. Wat vreselijk. Luca past er op deze helemaal niet tussen.
Ja! Opvallend! Misschien is ze de grote verassing van de halve finale? 💀quote:Op zondag 14 november 2021 13:20 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Opvallend dat Diede er niet inzit, ben heel benieuwd welk nummer zij doet.
Zouden we hier echt iets achter moeten zoeken? is toch gewoon een promo team die wat random stukjes pakt. Als het echt een productie team was dan zouden we bijvoorbeeld ook niet zien wie er nu op stoel 3 zit in dat shot met Amy..quote:Op zondag 14 november 2021 16:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja! Opvallend! Misschien is ze de grote verassing van de halve finale? 💀
Weet niet of het waar is, maar ergens werd verteld dat iedereen nummer met H&M doet, top 3 gaat door. andere 3 moeten nog een solo en beste daarvan gaat door. Dus 9 nummers..?quote:Op zondag 14 november 2021 17:32 schreef Momo het volgende:
Zullen ze ook allemaal nog een eigen nummer zingen? 6 nummers voor een hele avond is wel weinig
Ah dat klinkt wel logisch, ook omdat er dan niemand een gouden ticket krijgt voor de finale en ze die op eigen kracht moeten halen.quote:Op zondag 14 november 2021 17:53 schreef Arlique het volgende:
[..]
Weet niet of het waar is, maar ergens werd verteld dat iedereen nummer met H&M doet, top 3 gaat door. andere 3 moeten nog een solo en beste daarvan gaat door. Dus 9 nummers..?
Amy en Julia hoeven deze week maar 1/3e van een K3 nummer te zingen dus.quote:Op zondag 14 november 2021 17:53 schreef Arlique het volgende:
[..]
Weet niet of het waar is, maar ergens werd verteld dat iedereen nummer met H&M doet, top 3 gaat door. andere 3 moeten nog een solo en beste daarvan gaat door. Dus 9 nummers..?
Gebaseerd op de vorige editie is dat dan ws voor 1 iemand juist de kans om nog even extra te stralen 😂quote:Op zondag 14 november 2021 18:13 schreef Poedelpoes het volgende:
Ja ze zingen alle 6 allemaal 1x met Hanne en Marthe, waarna de 3 beste op de stoel door zijn en de 3 afvallers nog solo in een sing-off staan.
Er was deze week voetbal. Volgende week zaterdag gaat het weer verder, dan is studio show 4.quote:Op maandag 15 november 2021 00:26 schreef einzeinz het volgende:
De aflevering was gisteren niet op de Belgische tv. Was dat in Nederland ook zo?
Wie viel af?
Nederland ook dan?quote:Op maandag 15 november 2021 00:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Er was deze week voetbal. Volgende week zaterdag gaat het weer verder, dan is studio show 4.
Ik weet dat hij dit goed bedoeld, maar dit soort statements helpen toch helemaal niet?quote:
Zijn favoriete jurylid doet precies hetzelfde met Remy. Hopelijk heeft Luca hem ook erop aangesprokenquote:
Nederland:quote:Op maandag 15 november 2021 00:31 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nederland ook dan?
België was er voetbal, ja
Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed 🥲Nederlands zou de logische optie zijn maar wie weet verrassen ze en gaan ze voor Amy (ik hoop het).quote:Op dinsdag 16 november 2021 12:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Denken jullie trouwens dat het alsnog een Nederlandse zal worden of gewoon Amy (de enige Vlaamse)?
Ja dat denk ik ook, plus het opent de deur om ook een Hollandse op de rood of zwartharige plek te hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 14:15 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer zo goed 🥲Nederlands zou de logische optie zijn maar wie weet verrassen ze en gaan ze voor Amy (ik hoop het).
Ik las trouwens ergens speculatie dat Studio 100 de Nederlandse markt zou verliezen met drie Vlaamse K3'tjes, maar ik vraag me af of dat waar is. Vroeger deed K3 het ook enorm goed in NL in een Vlaamse bezetting. Ik vond het als kind juist leuk dat ze Vlaams zongen en een andere uitspraak hadden, ik denk niet dat kinderen hun idolen plots laten vallen als de Hollandse weg is 😅
Haha, lol. Haar woorden zullen vast een beetje verdraaid zijn maar de vergelijking klinkt wel echt scheef. Volgens mij zijn HKM's shows een stuk pittiger met die dansbreaks, alle coupletjes live, etc.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg hier echt “IN MIJN TIJD LIEPEN WE 10
KM DOOR DE SNEEUW NAAR SCHOOL” of “IN AFRIKA HEBBEN ZE HONGER” vibes van
https://nl.metrotime.be/e(...)et-alle-respect-maar
Tja, een quote van Kathleen in Dag Allemaal als reactie op een quote van Klaasje in HLN, en dat dan weer gefileerd en zonder context geciteerd door een site als showbizz24.be. Hoe betrouwbaar zou dit allemaal zijn?quote:Op woensdag 17 november 2021 19:46 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Haha, lol. Haar woorden zullen vast een beetje verdraaid zijn maar de vergelijking klinkt wel echt scheef. Volgens mij zijn HKM's shows een stuk pittiger met die dansbreaks, alle coupletjes live, etc.
quote:Op woensdag 17 november 2021 22:12 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik zie deze filmpjes voorbij komen op Twitter. Weet iemand waar de volledige versies vandaan komen?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Thanks.quote:
Negen shows per weekend vind ik ook echt waanzin, die meiden worden helemaal uitgeknepen.quote:Op woensdag 17 november 2021 18:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik krijg hier echt “IN MIJN TIJD LIEPEN WE 10
KM DOOR DE SNEEUW NAAR SCHOOL” of “IN AFRIKA HEBBEN ZE HONGER” vibes van
https://nl.metrotime.be/e(...)et-alle-respect-maar
Karen, Kristel en Kathleen hebben ooit, in de zomer van 2002, liefst 54 keer de Toveren Show gedaan in het Circustheater in Scheveningen. Dat was drie weken lang, zes dagen in de week, drie shows per dag. Dat waren nog eens tijden. En ze klaagden niet. Daarbij vergeleken zijn die 9 shows op een (lang) weekend een piece of cake toch?quote:Op woensdag 17 november 2021 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Negen shows per weekend vind ik ook echt waanzin, die meiden worden helemaal uitgeknepen.
Dat het ene zwaar is wil niet zeggen dat het andere niet zwaar is. Persoonlijk vind ik het allemaal waanzinquote:Op donderdag 18 november 2021 00:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Karen, Kristel en Kathleen hebben ooit, in de zomer van 2002, liefst 54 keer de Toveren Show gedaan in het Circustheater in Scheveningen. Dat was drie weken lang, zes dagen in de week, drie shows per dag. Dat waren nog eens tijden. En ze klaagden niet. Daarbij vergeleken zijn die 9 shows op een (lang) weekend een piece of cake toch?
Remy klinkt goedquote:Op woensdag 17 november 2021 22:36 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Thanks.
Rechtstreekse bron blijkbaar:
[ instagram ]
Op basis van beide filmpjes, wat klinkt het best. Mijn mening hequote:
Ik vind helaas ook dat Diede het beste klinkt 😭💀quote:Op donderdag 18 november 2021 11:48 schreef Arlique het volgende:
[..]
Op basis van beide filmpjes, wat klinkt het best. Mijn mening he![]()
1. Diede
2. Julia
3. Remi
4. Celester
5. Amy
6. Luca
Celester en Luca krijgen een beetje kutnummers. De andere nummers zijn wel knallersquote:Op donderdag 18 november 2021 16:46 schreef Poedelpoes het volgende:
https://communicatie.vtm.(...)en-met-hanne--marthe
De promo/press fotos voor zaterdag zijn uit!
Tja, wat is een verbetering? Ik kan nog altijd niet wennen aan het idee van een jongen c.q. man in K3, dat past voor mij gewoon niet. Valt me nu ook op in de persfoto's dat de vier meiden c.q. dames min of meer matchende outfits hebben tijdens hun optreden met Hanne en Marthe maar de twee jongens totaal niet. De vier dames zijn ook niet gelijkwaardig. Amy is vocaal niet sterk (maar dat zou met veel oefening wel kunnen verbeteren) en Celester heeft voor mij een wat te harde uitstraling maar is verder wel goed. Julia vind ik vaak wat grof en direct en ik stoor me ook aan haar vaak nogal sterk randstedelijke accent (wat opmerkelijk is omdat ze uit Bergen op Zoom komt). Diede heeft veel ervaring en is technisch ook heel goed, maar ik ben niet zo'n fan van haar stemkleur. Ik vind het nog altijd heel jammer dat Babette vroegtijdig is afgehaakt, want die had alles in huis (als je tenminste bij het canonieke plaatje wil blijven). Zou echt een fenomenale upgrade van K3 zijn geweest. Kato vond ik ook wel een serieuze optie. Niet heel typisch K3, maar ik zag ze er wel bij.quote:Op donderdag 18 november 2021 15:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik vind ze allemaal wel een vrij forse verbetering dan degene die zij moeten vervangen. Ik kan overal wel mee leven inmiddels
Ik denk ook dat Amy met oefening veel beter zou kunnen worden. Ze heeft mee dat haar stem in principe vrij neutraal en recht klinkt als ze zingt. Julia's stem daarentegen vind ik persoonlijk nogal nasaal en geknepen klinken, maar ze past wel totaal in het plaatje. Maar dat groffe/directe is wel echt een ding inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2021 19:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
De vier dames zijn ook niet gelijkwaardig. Amy is vocaal niet sterk (maar dat zou met veel oefening wel kunnen verbeteren) en Celester heeft voor mij een wat te harde uitstraling maar is verder wel goed. Julia vind ik vaak wat grof en direct en ik stoor me ook aan haar vaak nogal sterk randstedelijke accent (wat opmerkelijk is omdat ze uit Bergen op Zoom komt). Diede heeft veel ervaring en is technisch ook heel goed, maar ik ben niet zo'n fan van haar stemkleur.
Neuh finale zal sowieso tussen blonde meisjes zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2021 12:10 schreef Guanabana het volgende:
Zijn er hier nog mensen die denken dat Remi of Luca nog serieuze kanshebbers zijn?
Het lijkt mij persoonlijk heel sterk.
Het valt me mee dat er geen 'bad guy' gemaakt is om die nummer 2 te laten worden (Noa en Jindra)quote:Op vrijdag 19 november 2021 13:08 schreef Maartel het volgende:
Ik zie ze ergens (er vanuitgaand dat het een afvalrace blijft) de een-na-laatste blonde er nog wel uitgooien voor de top 2 zodat 'iedereen' achter dezelfde blonde staat
Kan nogquote:Op vrijdag 19 november 2021 15:46 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Het valt me mee dat er geen 'bad guy' gemaakt is om die nummer 2 te laten worden (Noa en Jindra)
Er is gewoon weinig character development/screentime geweest in de bootcamp om iemand de villain te maken.quote:
Normaal voorspelt Alle Kleuren datquote:Op zaterdag 20 november 2021 00:45 schreef bogtrotter het volgende:
'Hanne, Marthe en Diede zingen Jij Bent De Bom'
haha oké WINNAARRR, ciao iedereen
Ik heb zo'n gevoel dat alleen Diede daar na vanavond nog van over is. Denk ik dan haha.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:27 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Fun fact. Van de 6 in de finale zijn enkel Diede en Celester nog nooit gered door H&M
Oef. Beter geven ze Julia een van de drie vrijstellingen om die Solo te vermijden. Goed dat ze zangles zocht daarna.quote:
Oei, Remi zingt het toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Normaal voorspelt Alle Kleuren dat
..
[ twitter ]
Yesquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:41 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Oei, Remi zingt het toch?
Inderdaad, ik vermoed eigenlijk dat ze meteen door gaat met Pina Colada, maar als dat niet zo is wordt het spannend voor haar 😬quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Oef. Beter geven ze Julia een van de drie vrijstellingen om die Solo te vermijden. Goed dat ze zangles zocht daarna.
Denk het ook, in een van die persfoto's is te zien dat de jury een echte pina colada krijgt, dat worden extra punten haha. Love julia btwquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:30 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vermoed eigenlijk dat ze meteen door gaat met Pina Colada, maar als dat niet zo is wordt het spannend voor haar 😬
Beetje late to the partyquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
In feite weet niemand precies wanneer K3 is opgericht. Ik heb daarover hier op het forum nog eens een discussietje gehad met Sisi. Er is een foto met Karen, Kristel en Kathleen, gemaakt backstage bij een optreden in een sporthal in Ardooie, waarvan door Hein Didioffzky, die samen met K3 op die foto staat, wordt beweerd dat die foto in februari 1998 zou zijn gemaakt. Maar ik denk dat dat niet kan kloppen omdat Karen en Kristel in een krantenartikel beweren dat zij Kathleen voor het eerst hebben ontmoet in augustus 1998 op een terras in Sint-Niklaas (het legendarische Bell's Café) en dat wordt ook gestaafd door wat Kathleen in haar boek Mijn leven als K1 beschrijft.
Voordat Kathleen bij de groep kwam vormden Karen en Kristel samen met de blonde Kelly Cobbaut het trio Mascara dat toen voor de grap al vaak K3 werd genoemd omdat de voornamen allemaal met een K begonnen. Mascara was in 1997 opgericht door Niels William die oorspronkelijk een Vlaamse versie van de Spice Girls in gedachten had. Maar William besloot het bij een trio te houden nadat hij op de Nederlandse televisie een optreden van Linda, Roos & Jessica had gezien. Toen Kelly de groep verliet omdat ze in Nederland een musicalstudie wilde gaan volgen ging William op zoek naar een vervangster. Die dacht hij gevonden te hebben in Deborah Ostrega, maar zij haakte op het allerlaatste moment af omdat ze het uiteindelijk toch niet zag zitten om in het Nederlands te zingen.
William ging opnieuw op zoek naar een vervangster en dat werd Kathleen die bij William in beeld was gekomen door haar hoofdrol in de Studio 100 musical Sneeuwwitje. Kathleen had toen al enkele jaren zangervaring en enige landelijke bekendheid door haar deelname aan de Soundmixshow in 1995 waar ze de derde plaats had behaald en tevens in 1997 waar ze de halve finale bereikte. Kathleen was in de musical oorspronkelijk de understudy van hoofdrolspeelster Sanne Denotté, maar nadat die had geweigerd de prins in de musical te kussen kreeg Kathleen de rol. De musical ging in première op 3 april 1998, waaruit volgt dat Didioffzky zich moet vergissen als hij beweert dat de foto met K3 in de sporthal in Ardooie in februari 1998 zou zijn gemaakt.
Na de musical bracht Kathleen in 1998 onder de artiestennaam Cath haar eerste single My Love Won't Let You Down uit, een cover van Mon c½ur qui craque uit 1983 van de Waalse zangeres Nathalie Gabay. De CD single van Kathleen bevat ook een Nederlandse versie van het nummer.
Niels William bracht Kathleen in contact met Karen en Kristel en bij hun eerste ontmoeting in Sint-Niklaas klikte het meteen. Kathleen trad toe tot de groep en omdat de drie namen nu toevallig(?) opnieuw allemaal met een K begonnen werd besloten de naam Mascara definitief te veranderen in K3.
Korte tijd later, in oktober 1998, werd de eerste single Wat ik wil uitgebracht waarvoor zelfs een heuse videoclip werd gedraaid in het Shoppingcenter Gent Zuid. Karen, Kristel en Kathleen waren op 13 november 1998, vandaag exact 23 jaar geleden, voor het eerst samen als K3 op TV in het programma 10 om te zien waar ze toen hun eerste single brachten. Dit is de datum waaraan Lars in zijn tweet refereert. Maar K3 bestaat vandaag dus al langer dan 23 jaar.
De posts:quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Dat zou ongelooflijk dom zijn. Gordon zien ze na 27 november niet meer terug maar Hanne en Marthe moeten straks wel jaren door met de nieuwe.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijk
Misschien mochten ze dat niet van Gert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie kan mij helpen? De VTMGo app herkent mijn VPN (ExpressVPN) en laat me nu bijvoorbeeld K2 zoekt mee niet kijken. Voor vanavond dus een groot probleem. Wie weet de perfecte foolproof VPN om alsnog vanavond live de uitzending te kijken. Dit moet vast mogelijk zijn.
De vorige afleveringen hebben we gewoon kunnen zien zonder VPN, mocht dat niet zo zijn nu, zijn we er blij mee dat jij de afleveringen hier plaatst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.
De live stream was de afgelopen tijd niet geoblocked op tijdstippen dat eigen content wordt uitgezonden, dus die zou vanavond wel moeten werken, ook zonder VPN.
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:47 schreef bogtrotter het volgende:
Uiteindelijk zingt hij het OER-K3-lied, dus daar kan je bijna niet mee sukkelen.
Zou hij misschien niet mogen blijven omdat hij wel goed tussen Hanne en Marthe past qua lengte en haarkleur? Ik verwacht eigenlijk dat ze gaan vallen over dat Luca er niet tussen zou passen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.
Jaaa!!! Dat denk ik ook.. ze moeten natuurlijk zwakkere kandidaten in de finale zetten naast Julia en Amy zodat hun beter lijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Maartel het volgende:
Misschien moest Manou wel weg omdat we anders vanavond zouden zien dat ze té goed tussen H&M zou passen
Als ze die livestream eruit knallen om 19:55, grrrrquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef Maartel het volgende:
Iemand al een oplossing voor vanavond?
De live-stream werkt nu nog wel maar ik weet niet of die je er ook uitgooit zodra K3 begint?
Ik hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets. En als er een nieuwe K3 musical komt moet Dirk er gewoon inquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:32 schreef TeddyOliver het volgende:
k hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets.
Omg als ze ooit die allereerste K3 strip K3 x 2 gaan verfilmen wil ik dat!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:39 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.
Doe maar Kato, Manou en de volgende afvaller vanavond als Evil!K3 in de volgende film ofzo.
jep niks werkt meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Serieus? Nu doen ze hem weer uit de stream?
zeker omdat heel nederland wil kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef bogtrotter het volgende:
Geloof het of niet, zelfs hier in België weigert de stream plots om te werken.
alles ligt eruit, ook in belgie...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
heb letterlijk al hele dag die stream aanstaan, 0 problemen ha ha..quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.
Tja, dan ga je er wel van uit dat het probleem dan is opgelost. Het is zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vreselijk, ze gunnen ons echt niks. Nou tot over 2 uur dan
ESF / [2022] Estland - Eesti Laul 2022 #1quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:08 schreef bogtrotter het volgende:
Nou ja. Over een half uur begint in Estland de eerste kwartfinale van hun voorrondes voor het Songfestival, dus er was sowieso al wel iets anders op tv.
omg jaloersquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
OK ik zit er ook in, op 1 van mn 3 apparaten hahaquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:37 schreef Riparius het volgende:
Nou, hij doet het weer. Livestream nu wel geoblocked.
quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Was ook gewoon zoquote:Op zaterdag 20 november 2021 21:03 schreef Poedelpoes het volgende:
HAHAHA GERT ZEI BLIJKBAAR DAT HET MET DIEDE ERUIT ZAG ALS EEN OPTREDEN MET HUN KLEINE ZUSJE
ik schreeuw
[ Bericht 75% gewijzigd door Poedelpoes op 20-11-2021 21:51:45 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Populaire poes heb je dan!quote:Op zaterdag 20 november 2021 21:42 schreef pvdplanet het volgende:
Mijn kat heeft meer Instagram fans dan alle 6 kandidaten bij elkaar...
IK DACHT PRECIES HET ZELFDE, alsof ze al wisten dat Julia toch door zou zijn… dat betekend dat we dus de optredens van Amy, Diede en Julia nooit zullen zien… voor er 2 van hun niet echt zuiver zongen…quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ehm, in vlog 4 achter de schermen was Julia Teleromeo aan het repeteren, en nu heeft Celester ook Teleromeo als solo??
Ik denk het wel, iemand had op twitter gevraagd of deze werden gepost, en vtm reageerde met "houd onze kanalen in de gaten"quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
IK DACHT PRECIES HET ZELFDE, alsof ze al wisten dat Julia toch door zou zijn… dat betekend dat we dus de optredens van Amy, Diede en Julia nooit zullen zien… voor er 2 van hun niet echt zuiver zongen…
Nou ben benieuwd 👀👀👀quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:09 schreef Arlique het volgende:
[..]
Ik denk het wel, iemand had op twitter gevraagd of deze werden gepost, en vtm reageerde met "houd onze kanalen in de gaten"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. finale:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/18/k2-zoekt-k3-finalisten/
quote:Op zondag 21 november 2021 08:38 schreef Eightyone het volgende:
De reactie van Studio 100 op hunHahahaha echt zo slap dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. finale:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/11/18/k2-zoekt-k3-finalisten/
"Wij wilden wel diverser maar het publiek koos dit"
Joe, alle drie de blonde dames waren zonder golden tickets al weg geweest.
De jury had (terecht) streng commentaar op Amy, maar geeft haar alsnog veel punten.quote:
En misschien denkt de ouwe snoeperd er nog een kansje bij te maken. Of z'n zoon.quote:Op zondag 21 november 2021 12:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
De jury had (terecht) streng commentaar op Amy, maar geeft haar alsnog veel punten.
De punten van Gert elke week lijkt puur op brooddozen verkoop potentieel.
quote:Op zondag 21 november 2021 00:04 schreef Riparius het volgende:
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...Bij mij werken ze niet (meer)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bijna klaar met de aflevering, maar goed ik weet toch al wie eruit liggen.
Edit: nevermind, werkt weer.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guanabana op 21-11-2021 12:33:55 ]Koel en donker bewaren
Tja, smaken verschillen, want ik hoop dat Diede en Celester het beide niet worden. Celester vind ik nog steeds absoluut de uitstraling (en inderdaad houding) niet hebben, Diede vind ik geen K3’tje, het werkt voor mij niet..quote:Op zondag 21 november 2021 10:55 schreef Arlique het volgende:
Zou best kunnen dat ik de show volgende week uitzet na een uur als Celester/Diede eruit worden gegooid. Schandalig
Dus wat je wilt zeggen K3 is alleen voor witte blonde meisjes? Het moet eigenlijk ook niet om diversiteit gaan, i mean het zou fijn zijn, maar het gaat eigenlijk om representation. Witte (blonde) vrouwen zijn al 20 jaar in K3 represented. Hoe moeilijk was het om een meisje van kleur te vinden dat in K3 paste en aan alle kwalificaties voldeed? Een jongen had ook prima gekund, maar het lijkt alsof ze expres de meest niet-passend kandidaten hebben gekozen… zodat wel moeten gaan voor AGAIN de witte blonde meisjes .. waar ook met deze 4, allemaal iets mis mee is.quote:Op zondag 21 november 2021 12:28 schreef Guanabana het volgende:
Prima dat de jongens eruit zijn want ik vond dat toch al heel de tijd geen realistische optie. Sowieso die hele diversiteit om de diversiteit… Ik ben het, wat K3 betreft, wel een beetje zat nu. Het rode, zwarte, blonde en drie meiden werkt gewoon te goed (ook qua sound!). Ga je dat weghalen is het toch K3 niet meer.
Mag ik hier ook nog even op terugkomen?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef Poedelpoes het volgende:
Zelfs Anja Van Mensel (CEO Studio 100) is teleurgesteld 💀💀💀💀💀
Ik vind het echt héél bizar om hier over "het brede publiek" te spreken. Geen enkele van deze shows was live. Het "brede publiek" heeft juist helemaal niks van inspraak gehad - het gaat hier voor de helft over vijf mensen van wie er slechts één überhaupt iets met K3 en Studio 100 te maken heeft, en voor de helft over een geselecteerde "publieksjury" die op onduidelijke wijze ook "sterren" uitdeelt. Een steekproef van het "brede publiek", misschien.quote:“De publieksjury doet wat ze doet, en de vakjury heeft open en eerlijk geoordeeld. En dat proces heeft geleid naar 4 meisjes - allemaal topkandidaten - onder wie drie blondines. Het brede publiek wil blijkbaar liefst drie meisjes bij K3. Dat is dubbel, want ergens is het ook fijn dat iets herkenbaars zo lang kan blijven bestaan”, aldus Studio 100.
Dat blijft ook zeker waar. Natuurlijk wordt er naar een "plaatje" gezocht, maar als je de alternatieve totaalplaatjes nooit te zien krijgt, dan, tja, met de beste bedoeling van de wereld: dan bestaan die plaatjes niet.quote:Hoe dan ook: Studio 100 maakt met de K3-zoektocht geen goede beurt, vindt mediaprofessor Van Bauwel. “Er is te veel aandacht gegaan naar het uiterlijk van de kandidaten en ze hebben hun diversiteitsverhaal niet waargemaakt. Maar ik geloof in hun goede bedoelingen. Al was de formule van deze zoektocht niet ideaal. De optie om te kiezen voor diversiteit binnen K3 is niet benut.”
Vind het een beetje onzin.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:52 schreef Poedelpoes het volgende:
Zelfs Anja Van Mensel (CEO Studio 100) is teleurgesteld 💀💀💀💀💀
Ze hebben het wel benut en waargemaakt; iedereen mocht zich inschrijven, iedereen mocht zijn best doen, maar de kandidaten van kleur en de jongens hebben het ofwel niet waargemaakt qua prestaties, ofwel het publiek wil ze gewoon niet.quote:Hoe dan ook: Studio 100 maakt met de K3-zoektocht geen goede beurt, vindt mediaprofessor Van Bauwel. “Er is te veel aandacht gegaan naar het uiterlijk van de kandidaten en ze hebben hun diversiteitsverhaal niet waargemaakt. Maar ik geloof in hun goede bedoelingen. Al was de formule van deze zoektocht niet ideaal. De optie om te kiezen voor diversiteit binnen K3 is niet benut.”
K3 is wél juist het perfecte platform ervoor, ze zingen constant over dat iedereen welkom is, je mag zijn wie je bent en “appropriaten” andere culturen. Een niet slank wit meisje was/is een perfecte aanvulling voor K3. Ze moeten er niet raar van opkijken als er alleen witte musicalmeisjes komen als deze mensen ook duidelijk door Studio 100 alleen als valid gezien worden.quote:Op zondag 21 november 2021 12:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het een beetje onzin.
[..]
Ze hebben het wel benut en waargemaakt; iedereen mocht zich inschrijven, iedereen mocht zijn best doen, maar de kandidaten van kleur en de jongens hebben het ofwel niet waargemaakt qua prestaties, ofwel het publiek wil ze gewoon niet.
Je kunt dan wel koste wat het kost diversiteit door de strot willen drukken, maar ik denk dat K3 daar gewoon niet het juiste platform voor is.
Nee hoor, dat wil ik niet zeggen. Wel dat de witte blondje meisjes blijkbaar bewust of onbewust voor de mensen het best passen binnen K3. Qua wat er ''aangeboden'' werd binnen deze talentenjacht.quote:Op zondag 21 november 2021 12:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Dus wat je wilt zeggen K3 is alleen voor witte blonde meisjes?
Blijkbaar moeilijk. Ik weet natuurlijk niet hoeveel geschikte kandidaten er vóór de auditieshows nog zijn afgevallen.quote:zondag 21 november 2021 12:51 schreef Poedelpoes het volgende:
Hoe moeilijk was het om een meisje van kleur te vinden dat in K3 paste en aan alle kwalificaties voldeed?
K3 is ook gewoon een heel sterk 'beeldmerk'. Dat is voor een groot deel onderdeel van de identiteit van de groep.quote:Op zondag 21 november 2021 12:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
K3 is juist het perfecte platform ervoor, ze zingen constant over dat iedereen welkom is, je mag zijn wie je bent en “appropriaten” andere culturen. Een niet slank wit meisje was/is een perfecte aanvulling voor K3. Ze moeten er niet raar van opkijken als er alleen witte musicalmeisjes komen als deze mensen ook duidelijk door Studio 100 alleen als valid gezien worden.
Maar de witte kandidaten zijn ook niet geweldig? Er is allemaal iets mis met ze, maar dit wordt weggekeken omdat ze ‘in het K3 plaatje passen’.quote:Op zondag 21 november 2021 13:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
K3 is ook gewoon een heel sterk 'beeldmerk'. Dat is voor een groot deel onderdeel van de identiteit van de groep.
Ik heb niets tegen diversiteit, maar richt dan gewoon een groepje op met alle kleuren en maten erin, helemaal leuk.
Het koste wat kost willen morrelen aan K3 vind ik geforceerd ('er zijn vier blonde dames over, dus nu is de zoektocht 'mislukt', een 'teleurstelling''). Mochten er nu 10 geweldige kandidaten van kleur en/of jongens zijn afgevallen onder rare omstandigheden dan was het een ander verhaal geweest, maar dat was niet het geval.
Kloptquote:Op zondag 21 november 2021 13:11 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar de witte kandidaten zijn ook niet geweldig?
Als er vaak genoeg tegen ons wordt gezegd door de jury dat Chanel niet goed genoeg is gaan wij en vooral zijzelf het ook geloven. Daarnaast als ze naast bijna zo zwakke witte kandidaten wordt gezet die letterlijk door de productie worden geholpen om beter uit de verf komen maakt ze toch bijna geen kans? Ze hadden haar net zo goed kunnen autotunen als Amy of in de bootcamp een betere edit kunnen geven als ze haar echt wilden. Alsof Amy het zo geweldig heeft gedaan tijdens de bootcamp of de liveshows zonder de hulp van de productie.quote:Op zondag 21 november 2021 12:59 schreef Guanabana het volgende:
Chanel was leuk, was ik in het begin ook enthousiast over. Maar heeft het niet waargemaakt.
Dit. Beiden groepen kandidaten kunnen niet getalenteerd genoeg zijn, maar de een komt er mee weg, de ander niet.quote:Op zondag 21 november 2021 13:11 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar de witte kandidaten zijn ook niet geweldig? Er is allemaal iets mis met ze, maar dit wordt weggekeken omdat ze ‘in het K3 plaatje passen’.
Ik blijf erbij dat Patty Brard een betere keuze was ipv Gordon, die vrouw zat al in de fucking jury van 2009 en kan toch ook die zelfde ‘harde’ commentaren leveren als Gordon. Zou het van haar zelfs geloven/eerder aannemen aangezien ze een vrouw van kleur is met meide groep ervaring.quote:Op zondag 21 november 2021 13:16 schreef bogtrotter het volgende:
Verder: met een jury die uit vijf witte mensen bestaat, denk ik dat bepaalde denkpatronen ook gewoon bevestigd zijn gebleven. Ik geloof gerust dat die alle vijf "diversiteit" leuk hadden gevonden, en beschuldig hen er ook niet van om dat bewust tegen te houden. Ik denk dat het probleem sowieso al bij de "audities" is begonnen, én bij het selectieproces dat bepaald heeft wie er naar de audities mocht komen. Maar als je toch zomaar vier willekeurige celebs die niks met K3 te maken hebben uitkiest als jury, dan kon daar gerust iemand bijzitten met een andere kleur.
Maar goed, ik weet ook goed genoeg dat Gert Verhulst alleen witte mensen kent.
Hahaha maar echtquote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef Maartel het volgende:
Blijf bijzonder en verwarrend vinden hoe ze Julia en Amy ongeveer even hard lijken te pushen/hypen.
Beetje WIDM-seizoen met 'zijn er dit jaar 2 mollen??' vibes
Na deze week begrijp ik Julia eindelijk wel. Ik vond haar qua energie het meeste matchen met de twee anderen tijdens haar optreden. Vooral gelijkwaardige mimiek en een leuke interactie met de camera vallen me daarbij heel hard op. Fonkelende pretoogjes, plezier op het podium. Ik heb al vaak gezegd dat Hanne daar écht verrassend goed in is geworden, maar Julia staat er mooi naast en moet, zo vond ik althans, er niet voor onderdoen. Ook Diede scoort op dat vlak voor mij, ze heeft als performer duidelijk genoeg ervaring om de tekst te verkopen. Zij is duidelijk jonger en iets kleiner, maar dat stoort mij niet. Julia is ook jonger, maar zoals ze zelf aangeeft, is wel opvallend vrouwelijk.quote:Op zondag 21 november 2021 13:41 schreef Maartel het volgende:
Blijf bijzonder en verwarrend vinden hoe ze Julia en Amy ongeveer even hard lijken te pushen/hypen.
Beetje WIDM-seizoen met 'zijn er dit jaar 2 mollen??' vibes
nee, volgende week is het de finale, de week nadien krijgen we pas alle molacties te zienquote:Op zondag 21 november 2021 15:28 schreef Poedelpoes het volgende:
Ja we zullen het zien volgende week. Denk dat er aan alle kanten aangesleuteld/geholpen wordt om de juiste uitkomst te krijgen.
Babette die achter de schermen steeds kandidaten in hun kleedkamers opsluit of schoenen verwisseld. In-ears en microfonen verstopt… 😈quote:Op zondag 21 november 2021 15:41 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
nee, volgende week is het de finale, de week nadien krijgen we pas alle molacties te zien
quote:Op zondag 21 november 2021 16:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Babette die achter de schermen steeds kandidaten in hun kleedkamers opsluit of schoenen verwisseld. In-ears en microfonen verstopt… 😈
Op RTL toch? Lekker SBS trollenquote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef NailQueen het volgende:
Helaas wordt er in de nederlandse media al gespoilerd dat de jongens eruit zijn. Dus nu kan ik dit topic weer volgen. Op youtube maar even de optredens bekeken. Julia springt er voor mij het beste uit.
Precies. Ik geloof gewoon niet dat er niet meer passende kandidaten van kleur bij zaten in de voorselectie. En inderdaad is de show is gewoon totaal wit in opzet en cast/crew. Ook werden middelmatig presterende witte kandidaten in de audities verkozen boven kandidaten van kleur die nog onzeker klonken. Waarom hebben Laura en Marijse geen kans gekregen? Volgens Anja van Mensel omdat het 'grote publiek zo gekozen zou hebben'. Maar ook dat publiek was zorgvuldig gecast, en waarschijnlijk geen kloppende afspiegeling van de samenleving. Dus dat is een argument dat gewoon niet opgaat.quote:Op zondag 21 november 2021 13:16 schreef bogtrotter het volgende:
Verder: met een jury die uit vijf witte mensen bestaat, denk ik dat bepaalde denkpatronen ook gewoon bevestigd zijn gebleven. Ik geloof gerust dat die alle vijf "diversiteit" leuk hadden gevonden, en beschuldig hen er ook niet van om dat bewust tegen te houden. Ik denk dat het probleem sowieso al bij de "audities" is begonnen, én bij het selectieproces dat bepaald heeft wie er naar de audities mocht komen. Maar als je toch zomaar vier willekeurige celebs die niks met K3 te maken hebben uitkiest als jury, dan kon daar gerust iemand bijzitten met een andere kleur.
Maar goed, ik weet ook goed genoeg dat Gert Verhulst alleen witte mensen kent.
Helemaal mee eens, Marijse en Laura hadden naar mijn mening best wel kunnen groeien. Kan heel goed een onbewuste bias zijn: “we hebben Chanel al om onze diversity quota te vullen” terwijl er wel 6 of meer witte blonde meisjes in de top 10 zitten. Make it make sense. De verhoudingen waren al scheef vanaf het begin; ja dan krijg je ook een scheve uitkomst.quote:Op maandag 22 november 2021 11:36 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof gewoon niet dat er niet meer passende kandidaten van kleur bij zaten in de voorselectie. En inderdaad is de show is gewoon totaal wit in opzet en cast/crew. Ook werden middelmatig presterende witte kandidaten in de audities verkozen boven kandidaten van kleur die nog onzeker klonken. Waarom hebben Laura en Marijse geen kans gekregen? Volgens Anja van Mensel omdat het 'grote publiek zo gekozen zou hebben'. Maar ook dat publiek was zorgvuldig gecast, en waarschijnlijk geen kloppende afspiegeling van de samenleving. Dus dat is een argument dat gewoon niet opgaat.
Dat hoef je al vanaf het begin niet toch?quote:Op maandag 22 november 2021 15:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben wel heel blij dat we deze week niet meer hoeven te kutten met vpn en de vtm app!!! 🙏🏾
Eergisteren moest het wel met vpn 💀quote:Op maandag 22 november 2021 15:36 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat hoef je al vanaf het begin niet toch?
Ik herinnerde me ineens dit meisje:quote:Op maandag 22 november 2021 11:36 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Precies. Ik geloof gewoon niet dat er niet meer passende kandidaten van kleur bij zaten in de voorselectie. En inderdaad is de show is gewoon totaal wit in opzet en cast/crew. Ook werden middelmatig presterende witte kandidaten in de audities verkozen boven kandidaten van kleur die nog onzeker klonken. Waarom hebben Laura en Marijse geen kans gekregen? Volgens Anja van Mensel omdat het 'grote publiek zo gekozen zou hebben'. Maar ook dat publiek was zorgvuldig gecast, en waarschijnlijk geen kloppende afspiegeling van de samenleving. Dus dat is een argument dat gewoon niet opgaat.
Wat een schatje. Qua zangstem had ze prima bij de live audities gepast.quote:
JAAA ZIJ dat snapte ik ook niet, zo schattig. Zou ze afgewezen zijn omdat Hanne, Marthe en Marie-Henriette niet klonk? Dat zou wel een rare reden zijn…quote:Op maandag 22 november 2021 18:40 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ineens dit meisje:
[..]
Wat een schatje. Qua zangstem had ze prima bij de live audities gepast.
hieroquote:Op maandag 22 november 2021 21:16 schreef bogtrotter het volgende:
Heeft er eigenlijk nog iemand een "rangschikking" van de audities? 't Is te zeggen: hoeveel punten iedere kandidaat kreeg en of die kandidaten nadien al dan niet gered zijn?
Dankjewel - ik doelde dus voornamelijk op het overzicht zoals het er bij deze edit bijstond, met alle audities erin.quote:
Dat bedacht ik me laatst ook al… wat een sprong dan eigenlijk volgende week. Van laagste ranling naar winnares..quote:Op maandag 22 november 2021 21:45 schreef bogtrotter het volgende:
Dan blijkt dat Amy in aflevering twee "gered" werd met een Golden Ticket - en dus van alle finalisten de kandidaat met de laagste eerste score was. Nu wil dat weinig zeggen - er is plaats om te groeien, en dat is deel van het concept.
En dunner. Manou is (net als Giana) 'gewoon', niks mis mee, maar maat 38 lijkt in dit programma al op het randje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 01:59 schreef Cosima het volgende:
Ik had zo graag Manou willen zien met K2, ik denk dat dat wel eens heel verrassend had kunnen zijn en ze klikten volgens mij zo goed. Aan deze 4 ontbreekt bij ieder wel iets, had Manou dan best als underdog met de winst vandaar zien gaan.Ik vind ook dat zij een hele mooie stemklank heeft. Ik geloof ook echt dat zij er 100% voor wilde gaan en ook voor de lange termijn.
Zou het hadden geholpen als ze blond was geweest?
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:50 schreef Maartel het volgende:
Als ze Amy willen kunnen ze trouwens zaterdag echt het publiek laten beslissen. 1 vlaamse vs 3 nederlandse (= verdeelde stemmen), die zit gebakken
Ik geloof er niets van dat H&M het écht voor het kiezen hebben maar voor tv zal het besluit idd wel daar liggenquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.
Dat weet ik niet. Bij de finale van K3 zoekt K3 gingen de opbrengsten integraal naar goede doelen. En VTM heeft ook al vaker bij talentenjachten de mogelijkheid geboden om gratis te stemmen via de eigen app.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.
Ja. En Julia is 8 jaar jonger dan Hanne. Dat kan best werken, Josje was (en is uiteraard nog altijd) meer dan 11 jaar jonger dan Karen, maar het houdt ook een risico in.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik bedenk me ineens dat Julia en Giana gewoon even oud zijn
ja walgelijk, in 2015 werd dat ook voortdurend gezegd. Toen hadden ze een apart vak voor de "papa's" en die beoordeelden niet de zang. Ik stoorde me er toen al ontzettend aan, er werd toen ook zo openlijk uitgekomen voor dat concept; een groepje voor kindjes maar voor de papa's die meegaan leuke outfitjes. Vind dat zo vies eigenlijk. Vind dat dat nu ook wel minder wordt benadrukt. Alleen jammer dat Amy het dan weer moet benoemen.quote:
Amy is eigenlijk de enige van de leeftijd van Hanne en Marthe die nog over is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En Julia is 8 jaar jonger dan Hanne. Dat kan best werken, Josje was (en is uiteraard nog altijd) meer dan 11 jaar jonger dan Karen, maar het houdt ook een risico in.
Een van de pluspunten aan Amy: ze zit tenminste in de zelfde soort levensfase als Hanne en Marthe.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Amy is eigenlijk de enige van de leeftijd van Hanne en Marthe die nog over is.
Ja jakkes, ben nog steeds boos dat dat er wel was maar geen vak voor alle jongeren die met K3 opgegroeid waren 😡😡😡😡quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:54 schreef Cosima het volgende:
[..]
ja walgelijk, in 2015 werd dat ook voortdurend gezegd. Toen hadden ze een apart vak voor de "papa's" en die beoordeelden niet de zang. Ik stoorde me er toen al ontzettend aan, er werd toen ook zo openlijk uitgekomen voor dat concept; een groepje voor kindjes maar voor de papa's die meegaan leuke outfitjes. Vind dat zo vies eigenlijk. Vind dat dat nu ook wel minder wordt benadrukt. Alleen jammer dat Amy het dan weer moet benoemen.
Ik zag het ja! Celester toonde weer wat meer personality! En grappig dat Amy zegt dat ze het record van langst zittende K3tje wil worden (meer dan 17 jaar wil ze dus blijven) terwijl over haar zegt het publiek juist dat ze bet zo kort mogelijk zal vol houden.. als ik sommige tweets of youtube comments moet geloven.quote:Op woensdag 24 november 2021 02:20 schreef Riparius het volgende:
Showbizztv heeft op hun Youtube kanaal nieuwe interviews geplaatst met de finalistes Amy, Diede en Celester. Vreemd genoeg (nog) geen nieuw interview met Julia.
Social Media comments zijn echt mega onbetrouwbaar. Maar ben wel beetje voor Amy dus hey.quote:Op woensdag 24 november 2021 02:58 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Celester toonde weer wat meer personality! En grappig dat Amy zegt dat ze het record van langst zittende K3tje wil worden (meer dan 17 jaar wil ze dus blijven) terwijl over haar zegt het publiek juist dat ze bet zo kort mogelijk zal vol houden.. als ik sommige tweets of youtube comments moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |