Oef. Beter geven ze Julia een van de drie vrijstellingen om die Solo te vermijden. Goed dat ze zangles zocht daarna.quote:
Oei, Remi zingt het toch?quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:25 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Normaal voorspelt Alle Kleuren dat
..
[ twitter ]
Yesquote:Op zaterdag 20 november 2021 10:41 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Oei, Remi zingt het toch?
Inderdaad, ik vermoed eigenlijk dat ze meteen door gaat met Pina Colada, maar als dat niet zo is wordt het spannend voor haar 😬quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:39 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Oef. Beter geven ze Julia een van de drie vrijstellingen om die Solo te vermijden. Goed dat ze zangles zocht daarna.
Denk het ook, in een van die persfoto's is te zien dat de jury een echte pina colada krijgt, dat worden extra punten haha. Love julia btwquote:Op zaterdag 20 november 2021 13:30 schreef TeddyOliver het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vermoed eigenlijk dat ze meteen door gaat met Pina Colada, maar als dat niet zo is wordt het spannend voor haar 😬
Beetje late to the partyquote:Op zaterdag 13 november 2021 20:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
In feite weet niemand precies wanneer K3 is opgericht. Ik heb daarover hier op het forum nog eens een discussietje gehad met Sisi. Er is een foto met Karen, Kristel en Kathleen, gemaakt backstage bij een optreden in een sporthal in Ardooie, waarvan door Hein Didioffzky, die samen met K3 op die foto staat, wordt beweerd dat die foto in februari 1998 zou zijn gemaakt. Maar ik denk dat dat niet kan kloppen omdat Karen en Kristel in een krantenartikel beweren dat zij Kathleen voor het eerst hebben ontmoet in augustus 1998 op een terras in Sint-Niklaas (het legendarische Bell's Café) en dat wordt ook gestaafd door wat Kathleen in haar boek Mijn leven als K1 beschrijft.
Voordat Kathleen bij de groep kwam vormden Karen en Kristel samen met de blonde Kelly Cobbaut het trio Mascara dat toen voor de grap al vaak K3 werd genoemd omdat de voornamen allemaal met een K begonnen. Mascara was in 1997 opgericht door Niels William die oorspronkelijk een Vlaamse versie van de Spice Girls in gedachten had. Maar William besloot het bij een trio te houden nadat hij op de Nederlandse televisie een optreden van Linda, Roos & Jessica had gezien. Toen Kelly de groep verliet omdat ze in Nederland een musicalstudie wilde gaan volgen ging William op zoek naar een vervangster. Die dacht hij gevonden te hebben in Deborah Ostrega, maar zij haakte op het allerlaatste moment af omdat ze het uiteindelijk toch niet zag zitten om in het Nederlands te zingen.
William ging opnieuw op zoek naar een vervangster en dat werd Kathleen die bij William in beeld was gekomen door haar hoofdrol in de Studio 100 musical Sneeuwwitje. Kathleen had toen al enkele jaren zangervaring en enige landelijke bekendheid door haar deelname aan de Soundmixshow in 1995 waar ze de derde plaats had behaald en tevens in 1997 waar ze de halve finale bereikte. Kathleen was in de musical oorspronkelijk de understudy van hoofdrolspeelster Sanne Denotté, maar nadat die had geweigerd de prins in de musical te kussen kreeg Kathleen de rol. De musical ging in première op 3 april 1998, waaruit volgt dat Didioffzky zich moet vergissen als hij beweert dat de foto met K3 in de sporthal in Ardooie in februari 1998 zou zijn gemaakt.
Na de musical bracht Kathleen in 1998 onder de artiestennaam Cath haar eerste single My Love Won't Let You Down uit, een cover van Mon c½ur qui craque uit 1983 van de Waalse zangeres Nathalie Gabay. De CD single van Kathleen bevat ook een Nederlandse versie van het nummer.
Niels William bracht Kathleen in contact met Karen en Kristel en bij hun eerste ontmoeting in Sint-Niklaas klikte het meteen. Kathleen trad toe tot de groep en omdat de drie namen nu toevallig(?) opnieuw allemaal met een K begonnen werd besloten de naam Mascara definitief te veranderen in K3.
Korte tijd later, in oktober 1998, werd de eerste single Wat ik wil uitgebracht waarvoor zelfs een heuse videoclip werd gedraaid in het Shoppingcenter Gent Zuid. Karen, Kristel en Kathleen waren op 13 november 1998, vandaag exact 23 jaar geleden, voor het eerst samen als K3 op TV in het programma 10 om te zien waar ze toen hun eerste single brachten. Dit is de datum waaraan Lars in zijn tweet refereert. Maar K3 bestaat vandaag dus al langer dan 23 jaar.
De posts:quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Dat zou ongelooflijk dom zijn. Gordon zien ze na 27 november niet meer terug maar Hanne en Marthe moeten straks wel jaren door met de nieuwe.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijk
Misschien mochten ze dat niet van Gert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie kan mij helpen? De VTMGo app herkent mijn VPN (ExpressVPN) en laat me nu bijvoorbeeld K2 zoekt mee niet kijken. Voor vanavond dus een groot probleem. Wie weet de perfecte foolproof VPN om alsnog vanavond live de uitzending te kijken. Dit moet vast mogelijk zijn.
De vorige afleveringen hebben we gewoon kunnen zien zonder VPN, mocht dat niet zo zijn nu, zijn we er blij mee dat jij de afleveringen hier plaatst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.
De live stream was de afgelopen tijd niet geoblocked op tijdstippen dat eigen content wordt uitgezonden, dus die zou vanavond wel moeten werken, ook zonder VPN.
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:47 schreef bogtrotter het volgende:
Uiteindelijk zingt hij het OER-K3-lied, dus daar kan je bijna niet mee sukkelen.
Zou hij misschien niet mogen blijven omdat hij wel goed tussen Hanne en Marthe past qua lengte en haarkleur? Ik verwacht eigenlijk dat ze gaan vallen over dat Luca er niet tussen zou passen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.
Jaaa!!! Dat denk ik ook.. ze moeten natuurlijk zwakkere kandidaten in de finale zetten naast Julia en Amy zodat hun beter lijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Maartel het volgende:
Misschien moest Manou wel weg omdat we anders vanavond zouden zien dat ze té goed tussen H&M zou passen
Als ze die livestream eruit knallen om 19:55, grrrrquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef Maartel het volgende:
Iemand al een oplossing voor vanavond?
De live-stream werkt nu nog wel maar ik weet niet of die je er ook uitgooit zodra K3 begint?
Ik hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets. En als er een nieuwe K3 musical komt moet Dirk er gewoon inquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:32 schreef TeddyOliver het volgende:
k hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets.
Omg als ze ooit die allereerste K3 strip K3 x 2 gaan verfilmen wil ik dat!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:39 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.
Doe maar Kato, Manou en de volgende afvaller vanavond als Evil!K3 in de volgende film ofzo.
jep niks werkt meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Serieus? Nu doen ze hem weer uit de stream?
zeker omdat heel nederland wil kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef bogtrotter het volgende:
Geloof het of niet, zelfs hier in België weigert de stream plots om te werken.
alles ligt eruit, ook in belgie...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
heb letterlijk al hele dag die stream aanstaan, 0 problemen ha ha..quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.
Tja, dan ga je er wel van uit dat het probleem dan is opgelost. Het is zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vreselijk, ze gunnen ons echt niks. Nou tot over 2 uur dan
ESF / [2022] Estland - Eesti Laul 2022 #1quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:08 schreef bogtrotter het volgende:
Nou ja. Over een half uur begint in Estland de eerste kwartfinale van hun voorrondes voor het Songfestival, dus er was sowieso al wel iets anders op tv.
omg jaloersquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
OK ik zit er ook in, op 1 van mn 3 apparaten hahaquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |