Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijkquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Dat zou ongelooflijk dom zijn. Gordon zien ze na 27 november niet meer terug maar Hanne en Marthe moeten straks wel jaren door met de nieuwe.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Een dikke spreekwoordelijke middelvinger kunnen geven naar Gordon is ook belangrijk
Misschien mochten ze dat niet van Gert.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:46 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan is het des te merkwaardiger dat ze Manou niet (nogmaals) hebben gered. Echt, ze hadden voor Manou óf voor Kato moeten gaan.
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
Wie kan mij helpen? De VTMGo app herkent mijn VPN (ExpressVPN) en laat me nu bijvoorbeeld K2 zoekt mee niet kijken. Voor vanavond dus een groot probleem. Wie weet de perfecte foolproof VPN om alsnog vanavond live de uitzending te kijken. Dit moet vast mogelijk zijn.
De vorige afleveringen hebben we gewoon kunnen zien zonder VPN, mocht dat niet zo zijn nu, zijn we er blij mee dat jij de afleveringen hier plaatst.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:21 schreef Riparius het volgende:
[..]
Helaas een groot probleem. Ik worstel ook al twee weken met VPN's en VTMGO. Ze hebben sinds maandag 8 november iets heel sneaky veranderd waardoor de meeste VPN's gewoon werken voor de meeste geoblocked content, maar uitgerekend niet voor K2 zoekt K3. Heb twee weken geleden meteen een ticket aangemaakt maar mijn (betaalde) VPN provider kon het ook niet oplossen. Ik heb nu een werkende oplossing, maar die ga ik niet delen omdat de kans groot is dat die dan ook wordt geblacklist, sorry.
De live stream was de afgelopen tijd niet geoblocked op tijdstippen dat eigen content wordt uitgezonden, dus die zou vanavond wel moeten werken, ook zonder VPN.
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:47 schreef bogtrotter het volgende:
Uiteindelijk zingt hij het OER-K3-lied, dus daar kan je bijna niet mee sukkelen.
Zou hij misschien niet mogen blijven omdat hij wel goed tussen Hanne en Marthe past qua lengte en haarkleur? Ik verwacht eigenlijk dat ze gaan vallen over dat Luca er niet tussen zou passen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ach Alle Kleuren of niet.. ik denk dat het vanavond wel einde oefening is voor Remi.
Jaaa!!! Dat denk ik ook.. ze moeten natuurlijk zwakkere kandidaten in de finale zetten naast Julia en Amy zodat hun beter lijken.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:47 schreef Maartel het volgende:
Misschien moest Manou wel weg omdat we anders vanavond zouden zien dat ze té goed tussen H&M zou passen
Als ze die livestream eruit knallen om 19:55, grrrrquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:15 schreef Maartel het volgende:
Iemand al een oplossing voor vanavond?
De live-stream werkt nu nog wel maar ik weet niet of die je er ook uitgooit zodra K3 begint?
Ik hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets. En als er een nieuwe K3 musical komt moet Dirk er gewoon inquote:Op zaterdag 20 november 2021 09:50 schreef Melissa97 het volgende:
Ik denk dat Hanne & Marthe het echt goed konden vinden met Manou... Ze hebben heel lief gereageerd op Manou's laatste Insta post, dat heb ik H&M nog niet bij andere afvallers zien doen
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:32 schreef TeddyOliver het volgende:
k hoop echt dat ze Manou een rol als vriendin van K3 geven in een nieuwe serie/film of zoiets.
Omg als ze ooit die allereerste K3 strip K3 x 2 gaan verfilmen wil ik dat!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:39 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Ik vond Kato ook best overtuigend in dat korte stukje dat we van haar zagen in de bootcamp.
Doe maar Kato, Manou en de volgende afvaller vanavond als Evil!K3 in de volgende film ofzo.
jep niks werkt meerquote:Op zaterdag 20 november 2021 19:59 schreef Poedelpoes het volgende:
Serieus? Nu doen ze hem weer uit de stream?
zeker omdat heel nederland wil kijkenquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:00 schreef bogtrotter het volgende:
Geloof het of niet, zelfs hier in België weigert de stream plots om te werken.
alles ligt eruit, ook in belgie...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik kom er ook niet in, zo te zien heeft hun server het zwaar
heb letterlijk al hele dag die stream aanstaan, 0 problemen ha ha..quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is inderdaad een probleem met de server, niemand kan nu iets volgen via VTMGO. Komt de laatste tijd wel vaker voor.
Tja, dan ga je er wel van uit dat het probleem dan is opgelost. Het is zaterdagavond ...quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vreselijk, ze gunnen ons echt niks. Nou tot over 2 uur dan
ESF / [2022] Estland - Eesti Laul 2022 #1quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:08 schreef bogtrotter het volgende:
Nou ja. Over een half uur begint in Estland de eerste kwartfinale van hun voorrondes voor het Songfestival, dus er was sowieso al wel iets anders op tv.
omg jaloersquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
OK ik zit er ook in, op 1 van mn 3 apparaten hahaquote:Op zaterdag 20 november 2021 20:21 schreef Maartel het volgende:
Na 100 keer retry ben ik binnen. Er is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |