quote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.
Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
Waar baseer je dat op? Ik snap je wel maar we hebben eigenlijk maar 2 fragmentjes gezien waar uit dit blijkt, de auditie en gesprekje in show 1. Als je bijvoorbeeld naar K2 zoekt mee kijkt dan zijn ze bij veel kandidaten enthousiast. Ze waren helemaal lyrisch bij het optreden van Manou in show 2, Marthe krijgt steeds kippenvel van Diede, ze waren oprecht heel verdrietig dat Remi zo'n commentaar/weinig sterren kreeg. Ik denk serieus dat ze het wel zien zitten met alle overgebleven kandidaten.quote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.
Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.quote:
Extra zuur dan ja, dat Kato dan op deze manier moet afvallen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
Wat zouden die praktische zaken zijn waar ze het over heeft?quote:
Ja vind wel mooi dat iemand een keer eerlijk is en eigenlijk wist ik dat het wel zo iets zou zijn.quote:Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Maartel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
De opnames zijn wel deze week dus ?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
Ja, die zijn vandaag, dus mogelijk in volle gang op dit moment.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De opnames zijn wel deze week dus ?
Ik herinner me van vorige keer nog een liveverslag van iemand die er bij was ('OMG ER IS EEN NUMMER WAARIN ZE JODELEN???') en heb hier zin inquote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
Remi en Celester is mijn gokquote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Wie zijn er volgens jullie afgevallen gister?
Ik zou zeggen Remi & Celester, maar ik zag ergens dat H&M in de halve finale geen invloed hebben, weet niet of dit waar is, maar als dit zo is, dan zie ik Celester doorgaan in plaats van Amy.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Zouden ze al niet eerder voorzichtig hebben gekeken of het bij elkaar past, ook kwa zangstem. Zou wel heel awkward zijn als dadelijk blijkt dat er maar eentje echt goed klinkt tussen H&M...quote:Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef Eightyone het volgende:
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.
Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |