abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202086395
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.

Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.

[ Bericht 7% gewijzigd door Arlique op 08-11-2021 14:29:28 (oeps dubbel) ]
pi_202086443
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef Poedelpoes het volgende:
Het wordt sowieso huilen. Als het niet klikt krijg je straks weer een nieuw zoektocht en dan ze hebben geen plottwists meer over om die interessant te maken.

Denk dat het toch Amy zal worden of die nu vals zingt of niet, daar klikken ze toch het meeste mee.
Waar baseer je dat op? Ik snap je wel maar we hebben eigenlijk maar 2 fragmentjes gezien waar uit dit blijkt, de auditie en gesprekje in show 1. Als je bijvoorbeeld naar K2 zoekt mee kijkt dan zijn ze bij veel kandidaten enthousiast. Ze waren helemaal lyrisch bij het optreden van Manou in show 2, Marthe krijgt steeds kippenvel van Diede, ze waren oprecht heel verdrietig dat Remi zo'n commentaar/weinig sterren kreeg. Ik denk serieus dat ze het wel zien zitten met alle overgebleven kandidaten.
pi_202086932
Dirk zegt in een tiktok filmpje dat de bootcamp niet geplant was 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202087034
quote:
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
pi_202087478
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 15:24 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik vind de vraag veel interessanter of dat negatieve commentaar van Gordon Hanne en Marthe er wellicht toe heeft gebracht hun Golden Ticket aan Remi te geven? Met name de opmerking van Marthe dat Remi met een dergelijk commentaar rijp zou zijn voor de psycholoog als hij naar huis zou worden gestuurd doet mij vermoeden dat dit commentaar wellicht de doorslag heeft gegeven om voor Remi te kiezen. En als dat zo is, dan is dat Gordon wel degelijk kwalijk te nemen. Iedereen weet namelijk dat Remi het echt niet gaat worden omdat er geschiktere kandidaten zijn. Hanne en Marthe hadden voor Kato of voor Manou moeten kiezen.
Extra zuur dan ja, dat Kato dan op deze manier moet afvallen.

Remi was vroeg of laat toch wel afgevallen.
Koel en donker bewaren
pi_202087907
twitter

🫖🫖🫖🫖🫖🫖🫖🫖
pi_202088337
Óf de behandeling van Remi was enkel en alleen zodat alle kijkers het eens zouden zijn met zijn gouden ticket ipv zich te focussen op wie er deze week wél naar huis moesten
pi_202089008
Nou het is er hoor
pi_202089724
quote:
Wat zouden die praktische zaken zijn waar ze het over heeft?
pi_202089747
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
pi_202090269
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 18:56 schreef Maartel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze best veel vertelt. Geen idee wat er dan nog is wat ze 'niet mag vertellen'
Ja vind wel mooi dat iemand een keer eerlijk is en eigenlijk wist ik dat het wel zo iets zou zijn.

Vind het wel verwonderlijk dat er geen psycholoog aanwezig was op de set. Dit moet gewoon emotioneel heel zwaar zijn zo’n programma.
pi_202090300
Ja vooral als de momenten die je hebt om even je verhaal te doen worden gebruikt om je emotie nog ff lekker op te stoken. Vanuit de makers helemaal logisch opzich, en t is niet persé iets waar ze ná de bootcamp nog persé mee te maken zou krijgen als K3 maar toch..
  Moderator maandag 8 november 2021 @ 19:53:43 #63
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202090694
Wel een bekend concept bij talentenjachten; kandidaat is gepest, oma overleden, moeder ziek, heeft ADHD etc.
En dan met een zielig verhaaltje erom heen.

Snap wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.
pi_202102299
Deze week dus geen aflevering want voetbal 💀
pi_202114489
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 18:14:29 #67
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202114784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Deze week gaan de kandidaten met Hanne en Marthe trouwens nog bestaande K3 nummers zingen en in de finale hopelijk nieuwe K3 nummers. Ik hoop weer op een bopje zoals Jij bent de bom. 💃🏾
De opnames zijn wel deze week dus ?
pi_202115033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef Momo het volgende:

[..]
De opnames zijn wel deze week dus ?
Ja, die zijn vandaag, dus mogelijk in volle gang op dit moment.
pi_202115882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik herinner me van vorige keer nog een liveverslag van iemand die er bij was ('OMG ER IS EEN NUMMER WAARIN ZE JODELEN???') en heb hier zin in
pi_202122144
Wie zijn er volgens jullie afgevallen gister?
  Moderator donderdag 11 november 2021 @ 10:41:08 #71
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202122384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Poedelpoes het volgende:

Remi en Celester is mijn gok
pi_202123177
quote:

Ik zou zeggen Remi & Celester, maar ik zag ergens dat H&M in de halve finale geen invloed hebben, weet niet of dit waar is, maar als dit zo is, dan zie ik Celester doorgaan in plaats van Amy.
  donderdag 11 november 2021 @ 11:25:37 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202123323
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.

Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
pi_202123375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:25 schreef Eightyone het volgende:
Luka en Celester zullen wel afgevallen zijn.

Remi heeft ten opzichte van Luka nog het voordeel dat 'ie klein en blond is. Er wordt in de komende aflevering gericht gekeken naar of het allemaal een beetje bij elkaar past, hè.
Zouden ze al niet eerder voorzichtig hebben gekeken of het bij elkaar past, ook kwa zangstem. Zou wel heel awkward zijn als dadelijk blijkt dat er maar eentje echt goed klinkt tussen H&M...
pi_202123637
quote:

Ik denk sowieso Celester, en de andere hangt van het optreden met H&M af. Als het plaatje met Luca er ongemakkelijk uitziet zal de jury dat vast benoemen en zal het publiek Luca eruit stemmen. Als het optreden met Luca goed valt dan zie ik Remi juist afvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')