Dankjewel - ik doelde dus voornamelijk op het overzicht zoals het er bij deze edit bijstond, met alle audities erin.quote:
Dat bedacht ik me laatst ook al… wat een sprong dan eigenlijk volgende week. Van laagste ranling naar winnares..quote:Op maandag 22 november 2021 21:45 schreef bogtrotter het volgende:
Dan blijkt dat Amy in aflevering twee "gered" werd met een Golden Ticket - en dus van alle finalisten de kandidaat met de laagste eerste score was. Nu wil dat weinig zeggen - er is plaats om te groeien, en dat is deel van het concept.
En dunner. Manou is (net als Giana) 'gewoon', niks mis mee, maar maat 38 lijkt in dit programma al op het randje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 01:59 schreef Cosima het volgende:
Ik had zo graag Manou willen zien met K2, ik denk dat dat wel eens heel verrassend had kunnen zijn en ze klikten volgens mij zo goed. Aan deze 4 ontbreekt bij ieder wel iets, had Manou dan best als underdog met de winst vandaar zien gaan.Ik vind ook dat zij een hele mooie stemklank heeft. Ik geloof ook echt dat zij er 100% voor wilde gaan en ook voor de lange termijn.
Zou het hadden geholpen als ze blond was geweest?
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:50 schreef Maartel het volgende:
Als ze Amy willen kunnen ze trouwens zaterdag echt het publiek laten beslissen. 1 vlaamse vs 3 nederlandse (= verdeelde stemmen), die zit gebakken
Ik geloof er niets van dat H&M het écht voor het kiezen hebben maar voor tv zal het besluit idd wel daar liggenquote:Op dinsdag 23 november 2021 13:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.
Dat weet ik niet. Bij de finale van K3 zoekt K3 gingen de opbrengsten integraal naar goede doelen. En VTM heeft ook al vaker bij talentenjachten de mogelijkheid geboden om gratis te stemmen via de eigen app.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:54 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld geld verdiend moeten worden aan thuisstemmers, maar ik mag hopen dat H&M uiteindelijke de echte keuze krijgen.
Ja. En Julia is 8 jaar jonger dan Hanne. Dat kan best werken, Josje was (en is uiteraard nog altijd) meer dan 11 jaar jonger dan Karen, maar het houdt ook een risico in.quote:Op dinsdag 23 november 2021 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik bedenk me ineens dat Julia en Giana gewoon even oud zijn
ja walgelijk, in 2015 werd dat ook voortdurend gezegd. Toen hadden ze een apart vak voor de "papa's" en die beoordeelden niet de zang. Ik stoorde me er toen al ontzettend aan, er werd toen ook zo openlijk uitgekomen voor dat concept; een groepje voor kindjes maar voor de papa's die meegaan leuke outfitjes. Vind dat zo vies eigenlijk. Vind dat dat nu ook wel minder wordt benadrukt. Alleen jammer dat Amy het dan weer moet benoemen.quote:
Amy is eigenlijk de enige van de leeftijd van Hanne en Marthe die nog over is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En Julia is 8 jaar jonger dan Hanne. Dat kan best werken, Josje was (en is uiteraard nog altijd) meer dan 11 jaar jonger dan Karen, maar het houdt ook een risico in.
Een van de pluspunten aan Amy: ze zit tenminste in de zelfde soort levensfase als Hanne en Marthe.quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Amy is eigenlijk de enige van de leeftijd van Hanne en Marthe die nog over is.
Ja jakkes, ben nog steeds boos dat dat er wel was maar geen vak voor alle jongeren die met K3 opgegroeid waren 😡😡😡😡quote:Op dinsdag 23 november 2021 21:54 schreef Cosima het volgende:
[..]
ja walgelijk, in 2015 werd dat ook voortdurend gezegd. Toen hadden ze een apart vak voor de "papa's" en die beoordeelden niet de zang. Ik stoorde me er toen al ontzettend aan, er werd toen ook zo openlijk uitgekomen voor dat concept; een groepje voor kindjes maar voor de papa's die meegaan leuke outfitjes. Vind dat zo vies eigenlijk. Vind dat dat nu ook wel minder wordt benadrukt. Alleen jammer dat Amy het dan weer moet benoemen.
Ik zag het ja! Celester toonde weer wat meer personality! En grappig dat Amy zegt dat ze het record van langst zittende K3tje wil worden (meer dan 17 jaar wil ze dus blijven) terwijl over haar zegt het publiek juist dat ze bet zo kort mogelijk zal vol houden.. als ik sommige tweets of youtube comments moet geloven.quote:Op woensdag 24 november 2021 02:20 schreef Riparius het volgende:
Showbizztv heeft op hun Youtube kanaal nieuwe interviews geplaatst met de finalistes Amy, Diede en Celester. Vreemd genoeg (nog) geen nieuw interview met Julia.
Social Media comments zijn echt mega onbetrouwbaar. Maar ben wel beetje voor Amy dus hey.quote:Op woensdag 24 november 2021 02:58 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Celester toonde weer wat meer personality! En grappig dat Amy zegt dat ze het record van langst zittende K3tje wil worden (meer dan 17 jaar wil ze dus blijven) terwijl over haar zegt het publiek juist dat ze bet zo kort mogelijk zal vol houden.. als ik sommige tweets of youtube comments moet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |