abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:53:23 #1
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_202063251

Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kasteeltje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Komkommertje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 22 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kleiduifje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:

Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

Oh, en ondertussen heeft Kandelaartje er de brui aan gegeven. Hanne en Marthe gaan dus op zoek naar een nieuw blondje met hondje. Zo is er om de zoveel tijd wel iets om blij van te worden.

--

In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)

[ Bericht 1% gewijzigd door bogtrotter op 06-11-2021 23:14:47 ]
  zaterdag 6 november 2021 @ 22:55:01 #2
449427 bogtrotter
pi_202063271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:38 schreef Melissa97 het volgende:
Ik ben echt ontdaan door deze uitslag. Ik zag het helemaal zitten met Kato, en Manou heeft het ook supergoed gedaan. Kato, Remi & Manou zijn de meest oprechte kandidaten in mijn ogen.

Hanne & Marthe waren ook flink ontdaan zo te zien. Wat zal ze zo kwaad/verdrietig hebben gemaakt?
Het kan best zijn dat er 2/3 kandidaten elke keer doorgaan die zij totaal niet zien zitten,
Ik denk dat het er vooral over gaat dat er juist drie kandidaten onderaan stonden waar zij het wél volledig mee zagen zitten. Maar de commentaar op Remi was ook totaal buiten de perken, en zoiets zeggen ze ook ongeveer in K2 Zoekt Mee - dat je iemand niet naar huis kan sturen met zo'n commentaar. Daar zou hij totaal niet mee gebaat zijn.

En naast hem staan twee ontzettend nuchtere meisjes met een fijne persoonlijkheid die blijkbaar goed klikt - dat wisten we al, want daarom hebben ze vorige week Manou meegenomen. Maar die click is dus té weinig in beeld gebracht, want pas volgende keer gaan we zien of kandidaten überhaupt kunnen samenwerken met Hanne en Marthe - niet zozeer bewijzen wat ze zelf kunnen, maar tonen dat het plaatje klopt.
pi_202063294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:45 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Uiteraard. Die zitten helemaal in dat K3-keurslijf waar de huidige kandidaten telkens voor gewaarschuwd zijn. En Julia gaat dat keurslijf op een dag ook zat zijn en dan wordt het weer drama.
Dit denk ik ook… ben benieuwd wie er volgende week door de mand valt en wie juist goed in de mand past.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_202063301
Geen nieuwe grappige titel voor de topic? 😭
  zaterdag 6 november 2021 @ 23:00:04 #5
449427 bogtrotter
pi_202063371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 22:56 schreef Poedelpoes het volgende:
Geen nieuwe grappige titel voor de topic? 😭
pi_202063895
Vind het wel problematic dat ze van auditie ronde met transvrouwen/vrouwen van kleuren zijn gegaan naar nu alleen witte mensen en de ‘diversity’ nu alleen jongens zijn. Ze willen echt alleen tokens. Vorige editie zaten er rond deze tijd nog twee vrouwen van kleur in nu.
pi_202064381
Weet iemand of het optreden van K3 zo te zien is ergens?
pi_202064641
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202065093
Die afleveringen van K2 zoekt Mee worden steeds minder… heel leuk dat gekut met de bitterballen en de kroketten maar wil gewoon bet commentaar van Hanne en Marthe zien.
  zondag 7 november 2021 @ 01:24:16 #10
449427 bogtrotter
pi_202065130
Plots een zeer random observatie: Celester heeft tot nu toe als solo's enkel nog maar Kathleen-nummers gezongen ("Hippie Shake", "Trouwen" en nu godzijdank "Kusjesdag").

Dat kan een raar toeval zijn, maar onbewust stuurt iemand haar toch die richting uit. Zij heeft daardoor over de hele lijn tot hier toe de meest "aangename" nummers mogen zingen, vooral omdat het ook telkens over de originele backing track ging.

Amy heeft ook enkel nog maar nummers van de eerste generatie gezongen (Hart Verloren, 3 Biggetjes en Borst vooruit). Borst Vooruit was wél een beetje een misser - zowel performance als nummerkeuze.

Diede heeft tot hiertoe de meeste nummers van de huidige line-up gezongen (Bikini vol zand, Liefde is overal), evenveel als Kato (Play-o, Ushuaia). En enkel de twee jongens hebben al een nummer van iedere line-up gebracht. Dat is natuurlijk grotendeels toevallig, maar goed.
pi_202065138
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 01:15 schreef Poedelpoes het volgende:
Die afleveringen van K2 zoekt Mee worden steeds minder… heel leuk dat gekut met de bitterballen en de kroketten maar wil gewoon bet commentaar van Hanne en Marthe zien.
Ja, ik had het ook wel interessanter gevonden als we daadwerkelijk (een deel van) het gesprek tussen Hanne en Marthe over wie ze meenemen konden zien, maar dat zit er ook niet in. Dus uiteindelijk is het gewoon een soort van verkapte reaction video, waarvan de grootste reacties al in de gewone aflevering zitten.
  zondag 7 november 2021 @ 02:00:36 #12
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202065233
Ze gaan echt niet voor een jongen gezien het verloop van de show.
Schapen zijn relax.
pi_202065668
Die TikTok promo had beter kunnen eindigen met ‘wordt het een blond meisje, of niet?’
pi_202065755
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 07:54 schreef Maartel het volgende:
Die TikTok promo had beter kunnen eindigen met ‘wordt het een blond meisje, of niet?’
100% kans dat ze Diede blond gaan maken haha
pi_202067232
Op VTM.be zijn werkelijkse vlogs te vinden gemaakt door de kandidaten, maar ik heb die tot dusver nooit kunnen bekijken omdat ik in NL woon en ik was vergeten dat ze bestonden. Ik heb ze nu op Instagram gevonden.

Vlog 1
Vlog 2
Vlog 3

Manou doet het zoals verwacht erg leuk. Men zei gisteravond dat Remi altijd een rol speelt, maar volgens mij is het Diede die altijd een rol speelt, zelfs in vlogs en stories. Remi heeft dat "cute and nerdy" imago, maar ik denk niet dat dat gespeeld is. Iedereen kent toch wel een jongen/man zoals hij? Ik vind dat in ieder geval leuker om te zien dan Luca of Julia die zich telkens naar de voorgrond dringen. Te bot, te luid en teveel op zichzelf gericht.
pi_202067819
En het is weer tijd voor de nieuwe poll!

POLL

Uiteraard stem ik nog steeds Julia.
pi_202067822
Wat is jullie ranking tot nu toe?

1. Amy
2. Celester
3. Luca
4. Julia
5. Remi
6. Diede
pi_202067947
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:
1. Amy
2. Celester
3. Luca
4. Julia
5. Remi
6. Diede
1. Amy
2. Diede
3. julia
4. Remi
5. celester
6. luca
pi_202068037
Wat vinden jullie trouwens van luca? Ik denk dat die er alleen nog in zit voor de show. Hij straalt energie uit, maar niet die van K3. Ook vind ik hem op het eerste oog niet tussen HM passen en dat zowel door uiterlijk als stem en ook karakter. HM noemen hem namelijk schattig en lief en weet net of dat nou zo positief is, vrees er namelijk voor dat als hij het wordt het eruit gaat zien als het kleine (maar toch grote) broertje van HM.
pi_202068085
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat is jullie ranking tot nu toe?

1. Amy
2. Celester
3. Luca
4. Julia
5. Remi
6. Diede
1. Celester
2. Julia
3. Luca
4. Amy
5. Remi
6. Diede
pi_202068411
twitter
pi_202068800
quote:
Met dit tabelletje is toch wel vreemd dat Manou weg moest. Maar waarschijnlijk is het een combinatie van het feit dat ze haar geen twee keer achter elkaar wilden redden, en dat als Remi en Kato beiden weg zouden gaan, er alleen nog Amy als Vlaamse kandidaat over zou blijven.
  zondag 7 november 2021 @ 13:39:04 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_202069443
Gert zal er wel druk op hebben gezet. Die zag er duidelijk niet veel in.
pi_202070284
Ik denk dat Amy de Mol is

twitter
  zondag 7 november 2021 @ 14:55:21 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202070409
twitter

Ook wel opvallend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: