Ik had het er met @onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?quote:Op zondag 19 september 2021 16:04 schreef Cherni het volgende:
2 kansen van Feyenoord en gepingel en slecht wisselbeleid en het is klaar.
Als je tegen dit PSV een muur opbouwd hoef je maar uit te breken en je rolt dit PSV met dit slecht wisselbeleid gewoon op. PSV niets vanaf de 16 een schot.
Dat sowieso. Maar net als vorig seizoen zie je PSV nooit een afstandschot maken als je maar blijft pingelen en draaien tegen een muur waar je niet doorheen komt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het er met @:onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?
Makkelijk kunnen winnen xou ik niet durven zeggen maar er was nog wel wat mogelijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het er met @:onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?
Mootje kon dat wel goedquote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar net als vorig seizoen zie je PSV nooit een afstandschot als je maar blijft pingelen en draaien tegen een muur.
die debielen kunnen niet nadenken johquote:Op zondag 19 september 2021 16:12 schreef aTypisch het volgende:
waarom fluiten PSV'ers iemand die op het brancard het veld af gaat eigenlijk uit?
Hij reageert op een fout in de zin.quote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Makkelijk kunnen winnen xou ik niet durven zeggen maar er was nog wel wat mogelijk.
Waarom die 3 wissels? Geen idee, ik kan het niet verklaren. Kon me in het verleden soms nog wel vinden in z’n wisselbeleid, maar vandaag was pure waanzin. Ik zag die 3 stumperds na rust zich opmaken om in te vallen en wist voldoende.
Toornstra doet het vaak goed tegen PSV. Ik vermoed dat het een stiekeme Ajacied is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verliezen in een wedstrijd waar Toornstra de uitblinker is. Dan ben je diep gezonken.
Psvclquote:Op zondag 19 september 2021 16:21 schreef Enchanter het volgende:
Welke Fok!er was dat bij die cornervlag ?
EN LITMANEN OOKquote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie staan wel weer met beide beentjes op de grond denk ik zo
Ja je zou maar met 0-4 verliezen in eigen huisquote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie staan wel weer met beide beentjes op de grond denk ik zo
Ik roep het dan ook al even: Schmidt is tactisch een onbenul.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
0-4 is toch wel een behoorlijke afgang.
Slot is tactisch duidelijk de (veel) betere
Pleb. Iets te opzichtig, maar lekker maat.quote:Op zondag 19 september 2021 16:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Even weer onder het pleb begeven toch
Hetzelfde als iedere andere club. Altijd leuk als mensen van andere ploegen menen te denken hoe het financieel beleid wordt gevoerd.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaan jullie de geleende 50 miljoen terugbetalen als jullie geen kampioen worden en geen CL inkomsten hebben?
Ach oefenpotje voor Ajax dat weet jij ook. Maar hou je er aan vast zou ik zeggenquote:Op zondag 19 september 2021 16:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja je zou maar met 0-4 verliezen in eigen huis
Buitendam die hapt 5 min na het posten, je raadt het niet.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pleb. Iets te opzichtig, maar lekker maat.
Wel toch mooi de JCS gepakt, kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach oefenpotje voor Ajax dat weet jij ook. Maar hou je er aan vast zou ik zeggen
Dat is bij psv heel simpel. Er is geen beleid daar, puur op schulden leven ze.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hetzelfde als iedere andere club. Altijd leuk als mensen van andere ploegen menen te denken hoe het financieel beleid wordt gevoerd.
Dat zonder meer. Slot is een hele sterke trainer en Schmidt doet weer dingen die niemand begrijpt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
0-4 is toch wel een behoorlijke afgang.
Slot is tactisch duidelijk de (veel) betere
Net zoals bij iedere andere club.quote:Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is bij psv heel simpel. Er is geen beleid daar, puur op schulden leven ze.
Zou ‘t?quote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook altijd interessant om te zien hoe Rikkert poeslief deze afgang gaat relativeren. Ben benieuwd.
Ja maar Ajax!!quote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax 50 miljoen heeft geleend. Maar misschien heb ik het mis!
Dat weet ik niet. Ben niet zo bezig met het beleid van een andere club. Mooi dat een Ajax fan bezig is met het beleid van PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax 50 miljoen heeft geleend. Maar misschien heb ik het mis!
Doet ie altijd, al zal hij nu toch ook wel (heel mild) een tikkeltje kritisch zijn.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 september 2021 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je kunt het financieel beleid van een club met een eigen stadion niet vergelijken met dat van een club die een stadion huurt.
Eigen vastgoed betekent sowieso dat er schulden tegenover je bezit staan. Het is een wat domme discussie en bovendien heeft het niets te maken met wat er vandaag gebeurt.
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 19 september 2021 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Slot is een hele sterke trainer en Schmidt doet weer dingen die niemand begrijpt.
PSV heeft een prima selectie, maar er komt veel te weinig uit.
Tijd genoeg om van trainer te wisselen inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 16:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.
Hij moet ze wel te vriend houden daar, anders willen die Duitsers niks meer met ‘m te maken hebben.quote:Op zondag 19 september 2021 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet ie altijd, al zal hij nu toch ook wel (heel mild) een tikkeltje kritisch zijn.
Hoe sneller hoe beter, maar dat zal vanuit de spelersgroep moeten komen en we zullen nog tegen een hoop ketsers aan moeten lopen voordat Gerbrands aan de druk toe zal geven. Het seizoen zal tegen die tijd al lang verloren zijn iig.quote:Op zondag 19 september 2021 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tijd genoeg om van trainer te wisselen inderdaad.
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.quote:Op zondag 19 september 2021 16:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.quote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Als dat waar is, dan valt Schmidt inderdaad van alles te verwijten, want dan heeft hij willens en wetens zijn beste drie spelers gewisseld.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.
Dat lijkt mij nou ookquote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.quote:Op zondag 19 september 2021 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Team gaat Schmidt nooit laten vallen. Dan houdt het wel op.
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaag
zo'n Vertessen heeft ruimte nodig, die kan je er wel inzetten bij een voorsprong maar niet bij een achterstandquote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
dat was er maar 1quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Als dat eerste zo is dan heeft hij de fout al in een eerder stadium gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Die twee hebben ook wel een andere mentaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Wat een rare aannames.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
Gakpo bijt al op zijn tong als het gevraagd wordt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Dat is wel waar ik bij Schmidtie zijn wissels nogal eens aan terugdenk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
schei toch uitquote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.quote:
Nou, dat zou ik heel verstandig vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.
Belachelijke wissels en Feyenoord heeft het slim gespeeld, helaas.quote:
Morgen een dagje thuis werken, dinsdag ben ik vrij, woensdag durf ik wel weer naar kantoor te komen.quote:
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
*Führerquote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
PSV heeft toch ook meer kwaliteit dan Feyenoord, verliezen kan altijd natuurlijk maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Nee dat was Typischquote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was homosexueel toch? Nee ok, dan snap ik je post wel.
ik hoop ook dat hij snel bijtekentquote:Op zondag 19 september 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Schmidt nog maar lang mag blijven
Misschien overschat je de kwaliteiten van PSV een beetje en onderschat je Feyenoord. Sowieso heb ik dat hier wel vaker gemerkt in het topic, ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Denk dat @KingRoland daar ook een rol in heeft gespeeldquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
japanse meisjes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat @:kingroland daar ook een rol in heeft gespeeld
homoquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien?
Vond je Sociedad beduidend beter dan PSV?
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?quote:Op zondag 19 september 2021 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Kut, ik nietquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Of had Sociedad geluk tegen PSV?quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.quote:Op zondag 19 september 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of had Sociedad geluk tegen PSV?
Spaanse pers lijkt het met mij eens te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)uk-van-gotze-en-psv/
quote:Op zondag 19 september 2021 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.
Wel goed geschoten van die fotograaf, eerlijk is eerlijk.quote:
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
misschien beter hier verderquote:Op zondag 19 september 2021 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Systeem, manier van trainen, manier van druk zetten, manier van omgaan met spelers.
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Feyenoord zo'n 15 miljoen aan geleende waarde. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.
de trainerquote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.quote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede, echter is dat geen basisspeler.
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)quote:Op zondag 19 september 2021 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
Nee ik reageerde op een user die zei dat de selectie van PSV 4x zoveel waard was. En wat jij zegt is ook niet zo bijzonder. Dat geldt voor bijna elke club.quote:Op zondag 19 september 2021 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.
Jij was het die de selecties ging vergelijken en noemde wat bedragen en wat spelers. Maar PSV heeft meer kapitaal op het veld staan dan wat het gekost heeft.
quote:Op zondag 19 september 2021 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.quote:
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haaltquote:Op zondag 19 september 2021 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.
Geloof er niks van dat een team meer ‘geloof’ krijgt omdat Gakpo naar de kant gehaald is. Kom op zeg.
Afgelopen week maakt maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe onmisbaar Sangaré is.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Met Sangare houden hebben we meer structuur in het team, waardoor andere spelers kunnen uitblinken. Die missen we 100%. Maar met hem hadden we vandaag ook niet gewonnen. Het leek voor en na de wissels gewoon helemaal nergens op. Feyenoord had de organisatie uitstekend op orde en met de passnauwkeurigheid en het baltempo van een amateurclub kom je daar niet doorheen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Ja, en?quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
dat hoeft dan niet meerquote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Tenzij hij het uit voorzorg doet met het oog op een blessure. Het seizoen is lang, en Gakpo weken/maanden moeten missen kan tot nog veel meer verloren wedstrijden leiden. Het is ook geen garantie dat je met nog een half uur Gakpo, wel een doelpunt maakt waar hem dat in het uur er voorafgaand ook niet lukte.quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.quote:Op zondag 19 september 2021 18:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien beter hier verder
weinig progressie gemaakt dan
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggenquote:Op zondag 19 september 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.
Mwah. Liever niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggen
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.quote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het omquote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doenquote:Op zondag 19 september 2021 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.
Hij verkloot het meestal met zijn wissels.quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Uiteraard wel, Schmidt voert dat alleen tot in het extreme door en durft zulke nederlagen in te calculeren.quote:Op zondag 19 september 2021 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doen
Naïeve hoop tegen beter weten in van een supporterquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het om
gaat laat hij zien dat het geen topcoach is. En in de wedstrijden tegen de zwakkere tegenstanders doet hij de meest gekke dingen waar hij heel vaak met geluk mee weg komt.
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.quote:Op zondag 19 september 2021 19:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat je uit je nek lult en naar smoesjes zoekt
Verkeerde topic?quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Due winnen dik verdiend van PSV _*_
Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien. Zo belangrijk zijn supporters niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lultquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien.
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpenquote:Op zondag 19 september 2021 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.
Zoals ik eerder al zei, ik geloof best dat het je een goed gevoel kan geven (vooral als directe tegenstander), zoals in de thumbnail van het filmpje hierboven staat. Het 'geloof' wat Toornstra aanhaalt kan ik ook nog wel in mee gaan, maar dat vind ik ook altijd vrij onzinnig, omdat iedere speler van te voren zegt dat ze zeker 'geloven' in een goede afloop van de wedstrijd. Dan vind je jezelf dus al minimaal gelijkwaardig aan de tegenstander imo. Of zou Toornstra stiekem gedacht hebben dat hij bij voorbaat kansloos zou worden vandaag?
Ik zie het als olie op het vuur gooien, omdat Toornstra ook heeft meegekregen dat er keihard gefloten werd van de tribunes toen Schmidt Gakpo wisselde. Dit moment in de wedstrijd 'escaleert' in fluitconcerten na afloop etc. en meer onvrede bij de supporters. We weten allemaal hoe de gemiddelde supporter erin staat, die zijn super gevoelig voor dit uitspraken (Zie je wel! Feyenoord ging beter spelen omdat Schmidt zo wisselde! Eruit met die gozer!). Ik zou dan, als speler, ook nog even naar dit moment refereren in de persconferentie. Zoals ik al zei, wie weet ettert het door en laat Schmidt het de volgende keer na om Gakpo, als hij eens totaal niet in de wedstrijd zit, te wisselen bijvoorbeeld zodat er niet weer een fluitconcert volgt. Een andere mogelijkheid waarin zoiets door kan werken, imo, is dat de spelers en Schmidt bonje krijgen, wat op het veld weer een negatieve impact heeft. Er is letterlijk geen negatieve kant voor Toornstra om er toch het nog even te benoemen en een steekje na te geven, volkomen logisch imo. Als je er voor kan zorgen, met een kleine opmerking als deze, dat er wat onrust binnen de ploeg bij je concurrent voor plek 2 ontstaat is dat mooi meegenomen lijkt mij.
Anyway, zo belangrijk is het ook allemaal niet, ik mag toch hopen dat het binnen PSV professioneel eraan toegaat en we niet naar gefluit van de tribunes luisteren en dat de spelers en Schmidt hier normaal over kunnen praten zonder dat het negatieve impact op het veld heeft.
Dat was ook wat ik letterlijk zei in mijn eerste post hierover.quote:Op zondag 19 september 2021 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpen
Huh, jij was toch voor AZ?quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Die winnen dik verdiend van PSV _*_
Eens, daar zal hij op doelen.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.
Van ginkel en gotze spelen bij elkaar opgeteld nog geen 25 wedstrijden in een seizoen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.quote:Op zondag 19 september 2021 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, daar zal hij op doelen.
2-0 voor met nog een half uur te spelen is geen formaliteit. Doelpuntje uit het niks, publiek erachter, etc.
Wissel van Gakpo breekt dat compleet voor PSV en het tegenovergestelde voor Feyenoord/Toornstra.
oh nog erger, wat een genie die Schmidtquote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
Het laat vooral pijnlijk zien hoe smal onze selectie is. Götze had blijkbaar last, Zahavi was compleet ruk. Dus hen wisselen was logisch. Maar de vervangers zijn wel drie klassen minder. Helaas is dat de erfenis van jaren mismanagement door John de Jong.quote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
ja Slot is achteraf wel echt een goede zet gebleken van Feyenoord. Die kwast wat onze selectie aan moet sturen is echt drama.quote:
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteitquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond Doan eerlijk gezegd nog niet eens zo slecht. Ook met onze wissels staat er gewoon qua individuele kwaliteiten een team waarmee je van Feyenoord moet winnen. Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Maar tactisch zijn we gewoon zwaar overklast. Dit had niets te maken met kwaliteit van de selectie, dit is puur een trainer die aan alle kanten wordt overklast door die op de andere bank.
Je komt behoorlijk gefrustreerd over anders.quote:Op zondag 19 september 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lult
Daar ben ik het niet mee eens. Feyenoord stond gewoon goed achterin. En maakte voorin optimaal gebruik van de kansen die ze kregen. Ja, zet Messi, Ronaldo en Lewandowski er neer en je scoort wel al PSV natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteit
Ik heb eigenlijk een prima dag. Ik ben zelden uiterst gefrustreerd na een nederlaag.quote:Op zondag 19 september 2021 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt behoorlijk gefrustreerd over anders.
Overdrijven is ook een vak, tot op heden spelen ze dit seizoen alles op de paar rustmomenten en kunstgraswedstrijden na.quote:Op zondag 19 september 2021 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Van ginkel en gotze spelen bij elkaar opgeteld nog geen 25 wedstrijden in een seizoen.
Dure bezigheidstherapie voor de medische staf.
Ja, het is mooi als je dingen wat kunt relativeren in het leven. Het is maar voetbal, het weer is lekker. Terras op en na 5 minuten is het alweer weg.quote:Op zondag 19 september 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een prima dag. Ik ben zelden uiterst gefrustreerd na een nederlaag.
Ik heb me ook wel vermaakt met al die supporters om me heen die het wat zwaarder hadden en kanker hoeren scheids en dat soort ongein riepen
Erg slecht. Maar dat komt omdat het ONGELOFELIJKE MONSTER niet meedeed.quote:Op zondag 19 september 2021 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat vond jij van PSV vandaag?
Lolquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond Doan eerlijk gezegd nog niet eens zo slecht. Ook met onze wissels staat er gewoon qua individuele kwaliteiten een team waarmee je van Feyenoord moet winnen. Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Maar tactisch zijn we gewoon zwaar overklast. Dit had niets te maken met kwaliteit van de selectie, dit is puur een trainer die aan alle kanten wordt overklast door die op de andere bank.
We zagen hetquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.quote:
Ja dit dus en Doan zou ook zeker niet basis staan.quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik dat Vertessen inderdaad écht niet voldoet en van Vinicius heb ik 60 minuten gezien en die 60 minuten overtuigden niet. Doan zou op zich bij dit Feyenoord ook prima mee kunnen denk ik, maar een zekere basisspeler is het ook niet.
Ik ben een beetje flauw maar het lijkt mij vrij duidelijk dat Feyenoord betere spelers heeft rondlopen dan Vertessen en Doan (laatstgenoemde zou wel mee kunnen).quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.
Al vind ik dat Vertessen inderdaad écht niet voldoet en van Vinicius heb ik 60 minuten gezien en die 60 minuten overtuigden niet. Doan zou op zich bij dit Feyenoord ook prima mee kunnen denk ik, maar een zekere basisspeler is het ook niet.
quote:Valentijn Driessen is van mening dat een stap naar de internationale top niet meer besteed is aan Mario Götze. De chef voetbal van De Telegraaf schrijft in zijn column voor de krant dat het ‘ware verhaal’ rond de 29-jarige aanvallende middenvelder ‘wordt verdoezeld’, waardoor zijn contractverlenging bij PSV als ‘ambitieloos’ wordt bestempeld. Driessen stelt dat Götze door zijn stofwisselingsziekte nooit meer in fysiek opzicht zijn oude niveau zal halen.
Driessen noemde Götze eerder al ambitieloos, omdat hij een langer contract bij PSV had verkozen boven geïnteresseerde Champions League-clubs. “De typering ’ambitieloos’ komt voort uit het verdoezelen van het ware verhaal. Niemand laat of durft het achterste van zijn tong te laten zien. Of het nu PSV is, Götze zelf, zijn omgeving of zijn trainer Roger Schmidt”, schrijft Driessen. Hij schrijft dat er in interviews ‘om de hete brei heen gedraaid wordt’ en de indruk wordt gewekt alsof Götze de beste conditie van alle PSV’ers heeft of fysiek makkelijk mee kan in de Champions League.
"Vertel liever dat de stap hogerop van PSV naar de absolute internationale top niet meer besteed is aan de Duitse superster in plaats van verstoppertje te spelen. Niet vanwege zijn technische en tactische voetbalkwaliteiten, want die staan buiten elke discussie. Door een langdurige hardnekkige stofwisselingsziekte heeft Götze een behoorlijk jasje uitgedaan”, concludeert Driessen. Götze kampte in 2017 als speler van Borussia Dortmund met de stofwisselingsziekte myopathie, waardoor hij enkele maanden aan de kant stond. “Fysiek zal hij nooit meer het niveau halen van voor zijn ziekte, maar het inmiddels bereikte fitheidsniveau is voldoende om van grote betekenis te zijn voor PSV.”
Götze werd zondag in de wedstrijd tegen Feyenoord (0-4 nederlaag) in de rust naar de kant gehaald en Driessen ziet dat de aanvallende middenvelder moeite heeft met de regelmaat van drie wedstrijden per week. “Voor Götze als sieraad van het voetbal heeft iedereen groot respect en bewondering”, aldus Driessen. Hij noemt Götze kwalitatief veruit de beste speler in de selectie van PSV, maar spreekt tegelijkertijd van een ‘speler met een vlekje’.
“Daarom speelt hij nu bij PSV en kunnen we in Nederland van hem genieten. Waarvoor dank”, vervolgt Driessen. “Ambitieloos is misschien te hard geoordeeld, maar Mario Götze is niet meer de absolute top. Nederland, Eredivisie en Europa League zijn tegenwoordig van zijn niveau. Niets mis mee. Stop borstklopperij, wees eerlijk in plaats van het mooier voor te stellen dan het in werkelijkheid is.”
niet echt nieuws nee, maar waarom Tadic?quote:Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Neusje Driessen is erg druk met Götze.
Zou hij een soortgelijke column ook aan Tadic willen wijden?
Valentijntje die eerst stevig stelling neemt en dan in hetzelfde verhaaltje z'n eigen woorden alweer afzwakt. Leuke rubriek.quote:
Ja, maar Ajax...quote:Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Tadic, gefaald in het buitenland, nu is Ajax plotsklaps z’n alles, straalt ook niet echt de ambitie uit om het weer te gaan proberen in een hoger aangeschreven competitie. Klaassen idem dito, gewogen en te licht bevonden en dus met hangende pootjes terug naar de competitie waar hij wel kan presteren.quote:Op maandag 20 september 2021 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt nieuws nee, maar waarom Tadic?
Hier stopte ik met lezen.quote:Valentijn Driessen is van mening
Scheelde niet veel of hij zat bij Milan, niet dat ik dat nou een enorme verbetering vind maar toch en Klaassen, nou ja het zijn gewoon beide spelers die bepaalde dingen best goed kunnen, ik denk Tadic wat meer dan Klaassen maar er zijn ook wat dingen die ze niet kunnen en dat is in de top wel vereist, maar neemt niet weg dat als je ze in hun kracht laat spelen ze toch heel waardevol kunnen zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tadic, gefaald in het buitenland, nu is Ajax plotsklaps z’n alles, straalt ook niet echt de ambitie uit om het weer te gaan proberen in een hoger aangeschreven competitie. Klaassen idem dito, gewogen en te licht bevonden en dus met hangende pootjes terug naar de competitie waar hij wel kan presteren.
Allemaal gebrek aan ambitie?
Hij zegt natuurlijk ook voornamelijk dingen waar ajax plassertjes wat harder van worden, zodat gepeupel uit die smerige SOA-stad dat pauper"krantje" blijven lezenquote:Op maandag 20 september 2021 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelde niet veel of hij zat bij Milan, niet dat ik dat nou een enorme verbetering vind maar toch en Klaassen, nou ja het zijn gewoon beide spelers die bepaalde dingen best goed kunnen, ik denk Tadic wat meer dan Klaassen maar er zijn ook wat dingen die ze niet kunnen en dat is in de top wel vereist, maar neemt niet weg dat als je ze in hun kracht laat spelen ze toch heel waardevol kunnen zijn.
Götze was wereldtop en dat is hij nu niet meer, verder niks mis mee hoor want hij laat z'n klasse af en toe nog wel zien, ik vind hem dit seizoen al beter begonnen dan vorig seizoen, alleen wisselt hij goed met onzichtbaar nog steeds wel af.
Valentijn trapt nog maar weer een open deur in, dat kan hij als de beste, alles voor de clicks.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij zegt natuurlijk ook voornamelijk dingen waar ajax plassertjes wat harder van worden, zodat gepeupel uit die smerige SOA-stad dat pauper"krantje" blijven lezen
Aandoenlijk dat je denkt dat Ajax-fans de T. nog serieus nemen.quote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij zegt natuurlijk ook voornamelijk dingen waar ajax plassertjes wat harder van worden, zodat gepeupel uit die smerige SOA-stad dat pauper"krantje" blijven lezen
Wat ben jij toch een enorme tokkie.quote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
hij schijnt wel veel netto te verdienen heb ik gelezenquote:Op maandag 20 september 2021 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme tokkie.
Grappig dat een Feyenoorder dat over zijn lippen krijgtquote:Op maandag 20 september 2021 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme tokkie.
Ja, woedend inderdaadquote:Op maandag 20 september 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ziedend, voorlopig ben jij er maar druk mee dus Valentijn's doel is bereikt
Dan moet je toch wat vaker de stukjes van Valentijn lezenquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraaf, uit principequote:Op maandag 20 september 2021 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat vaker de stukjes van Valentijn lezen
Als er iemand zuur is geweest over Ajax de afgelopen jaren dan is het Valentijn wel.
Sowieso lees je niet veel, toch?quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraaf, uit principe
Beetje flauw. Tadic is niet gefaald in het buitenland, was een prima speler van Southampton. Op zich begrijp ik de keuze voor Ajax boven middenmoot Premier League wel. De één speelt liever op het hoogste niveau wekelijks, de ander speelt liever voor de prijzen op een net iets lager niveau. Andere vorm van ambitie. Tadic (en zeker Klaassen) hadden we nooit de verwachting bij dat ze wereldtop zouden worden.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tadic, gefaald in het buitenland, nu is Ajax plotsklaps z’n alles, straalt ook niet echt de ambitie uit om het weer te gaan proberen in een hoger aangeschreven competitie. Klaassen idem dito, gewogen en te licht bevonden en dus met hangende pootjes terug naar de competitie waar hij wel kan presteren.
Allemaal gebrek aan ambitie?
Wat een rare aanname, ik lees behoorlijk wat.quote:Op maandag 20 september 2021 09:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Sowieso lees je niet veel, toch?
Dan valt je hele verhaal wel uit elkaar he?quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar wel roepen dat Ajax-fans het lezen terwijl je niet weet wat erin staat. Als er een krant is die minst gewaardeerd wordt door Ajacieden is het de T wel.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Grappig dat een Feyenoorder dat over zijn lippen krijgt![]()
Ah, een hele kleine groep tokkies die zich misdragen door een beetje te schreeuwen naar een speler.quote:
Je scheert iedereen over een kam, je weet zelf ook dat dat nergens op slaat.quote:Op maandag 20 september 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah, een hele kleine groep tokkies die zich misdragen door een beetje te schreeuwen naar een speler.
Zullen we het even over het gedrag richting Berghuis hebben?
Gelukkig boeit het me écht helemaal niets wat fetX van het fok forum over mij denktquote:Op maandag 20 september 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Je scheert iedereen over een kam, je weet zelf ook dat dat nergens op slaat.
Hoe dan ook, het ging over jou. Als jij niet wil dat mensen dat over je denken moet je misschien wat minder op die manier posten. Je bent echt een hele rare user. Verder zoek je het maar lekker uit
Dat is te merken inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het me écht helemaal niets wat fetX van het fok forum over mij denkt
Vertessen heeft echt wel potentie.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een beetje flauw maar het lijkt mij vrij duidelijk dat Feyenoord betere spelers heeft rondlopen dan Vertessen en Doan (laatstgenoemde zou wel mee kunnen).
Ik had daar gisteren met een vriend van mij ook een discussie over. Dat 2 dagen rust of 4 dagen rust een wereld van verschil maakt.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ontopic maar weer.
Deel van de analyse van Pieter Zwart
[ afbeelding ]
Jij denkt niet dat Feyenoord, Sporting volledig zou overklassen?quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.quote:Op maandag 20 september 2021 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had daar gisteren met een vriend van mij ook een discussie over. Dat 2 dagen rust of 4 dagen rust een wereld van verschil maakt.
Je zag het ook gewoon aan meerdere spelers dat ze onder hun kunnen speelden. Helaas plant de KNVB vaak dit soort belangrijke wedstrijden na een EL wedstrijd. Maar goed, moet je maar de CL halen, dan heb je er geen last van.
Blijft kut, want 0-4 is gewoon extreem pijnlijk.
Vertessen kan je wel inbrengen bij een voorsprong als er ruimte is, als je net met 1-0 achter komt gewoon niet de meest verstandige beslissingquote:Op maandag 20 september 2021 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertessen heeft echt wel potentie.
Gakpo is ook door velen in het begin afgeschreven.
Doan zijn spel past gewoon niet bij dit elftal, dus dat zie ik niets worden.
Max. 14 of 16 ploegen in de eredivisie zou al een bak ellende schelen. Niemand wordt er beter van om 18 ploegen te handhaven, zie ook de 9-0 van Ajax afgelopen weekend. Waar zijn dat soort wedstrijden goed voor? Als je wilt dat een bekertoernooi serieus genomen wordt door ploegen die ook Europees spelen, dan moeten er wedstrijden geschrapt worden. Jammer voor die kleine ploegen maar het is niet anders.quote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.
Het zegt namelijk ook iets over te hoge belasting.
Dat gezeik hoor je toch alleen bij voetballers of niet? Is van alle jaren, komt altijd terug als een club verliest.quote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.
als je daar na 60 minuten last van krijgt ok maar zo mat beginnen heeft toch een andere oorzaakquote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Cijfers liegen niet natuurlijk. Ik neem aan dat Pieter Blacked die cijfers niet uit z’n duim heeft gezogen in ieder geval.quote:Op maandag 20 september 2021 11:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat gezeik hoor je toch alleen bij voetballers of niet? Is van alle jaren, komt altijd terug als een club verliest.
Bedankt, Hans.quote:Op maandag 20 september 2021 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel bijzonder jullie trainer.
0-4 ik had het niet verwacht.
Feyenoord blijft Europees nou eenmaal vrij triestig. Ook afgelopen dinsdag was dat te zien. Dus nee Feyenoord zou Sporting zeer waarschijnlijk niet volledig overklassen.quote:Op maandag 20 september 2021 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat Feyenoord, Sporting volledig zou overklassen?
Bovendien zou Amorim het wél gewoon serieus nemen.quote:Op maandag 20 september 2021 12:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Feyenoord blijft Europees nou eenmaal vrij triestig. Ook afgelopen dinsdag was dat te zien. Dus nee Feyenoord zou Sporting zeer waarschijnlijk niet volledig overklassen.
Jij had gemist dat er verwezen werd naar een onderzoek?quote:Op maandag 20 september 2021 11:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat gezeik hoor je toch alleen bij voetballers of niet? Is van alle jaren, komt altijd terug als een club verliest.
maar ook daar staat dat het voornamelijk over het laatste half uur gaat, die eerste 60 minuten waren ook gewoon slechtquote:Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij had gemist dat er verwezen werd naar een onderzoek?
En Schmidt weet blijkbaar al 13 maanden niet hoe hij zijn spelers fit kan krijgen/houden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook daar staat dat het voornamelijk over het laatste half uur gaat, die eerste 60 minuten waren ook gewoon slecht
Maar het tempo is wel heel hoog bij PSV he.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Schmidt weet blijkbaar al 13 maanden niet hoe hij zijn spelers fit kan krijgen/houden.
Je sport zelf niet, neem ik aan? Anders weet je dat dit niet klopt. Een wedstrijd inspanning zit echt drie dagen in je benen en dat voel je, bij een explosieve sport, direct bij de start van de inspanning.quote:Op maandag 20 september 2021 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je daar na 60 minuten last van krijgt ok maar zo mat beginnen heeft toch een andere oorzaak
Het zit alleen in de benen als je niet wint. Anders hoor je er niemand over.quote:Op maandag 20 september 2021 13:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je sport zelf niet, neem ik aan? Anders weet je dat dit niet klopt. Een wedstrijd inspanning zit echt drie dagen in je benen en dat voel je, bij een explosieve sport, direct bij de start van de inspanning.
Maar goed, zoals ik gisteren ook al aangaf, je verliest hier voornamelijk doordat je tactisch overklast wordt. Minder fit zijn door kortere rust is een bijzaak wat mij betreft. Maar als dit door onderzoek gewoon is aangetoond vind ik dat wel relevante informatie waar je als bond naar moet kijken.
Nee, dan zit het er ook in alleen hoor je niemand er over. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 20 september 2021 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zit alleen in de benen als je niet wint. Anders hoor je er niemand over.
Dan is het: 'we zitten in zo'n lekkere flow, niemand raakt geblesseerd' etc
ook dat en het is nog niet eens oktoberquote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Schmidt weet blijkbaar al 13 maanden niet hoe hij zijn spelers fit kan krijgen/houden.
jij nog wel op topniveau?quote:Op maandag 20 september 2021 13:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je sport zelf niet, neem ik aan?
De selectie is ook veel beter dan wat die vorige koekenbakkers hadden.quote:Op maandag 20 september 2021 13:12 schreef XL het volgende:
Ik vind het pas ok te gaan zagen aan de stoelpoten van Schmidt als Koeman ontslagen is bij Barcelona. Anders is er geen beter alternatief.
Bovendien vind ik het sowieso onzin te doen alsof Schmidt broddelwerk levert. We staan er veel beter voor als met alle koekenbakkers die we hiervoor hadden.
Ja, zo’n Götze en Ramalho… die waren zonder Schmidt ook wel gekomen….quote:Op maandag 20 september 2021 13:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De selectie is ook veel beter dan wat die vorige koekenbakkers hadden.
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.quote:
Dat denk ik ook. Omdat Slot gewoon wel een tactisch plan had.quote:Op maandag 20 september 2021 13:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik val vast in herhaling, maar zonder dat gewissel hadden we óók gewoon verloren.
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat mij betreft gaat het in de beginopstelling al fout. Hier ook benoemd.quote:Op maandag 20 september 2021 13:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik val vast in herhaling, maar zonder dat gewissel hadden we óók gewoon verloren.
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijdquote:Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.
Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
Die vorige koekenbakkers hadden ook ongetwijfeld een aardig zegje in het aantrekken van toppers als Baumgartl, Doan, Bechich, Luckassen en Sainsbury.quote:Op maandag 20 september 2021 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, zo’n Götze en Ramalho… die waren zonder Schmidt ook wel gekomen….
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.quote:Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
Is dit niet de hele discussie? Dat zelfs voor topsporters, ongeacht of ze nou moeten of niet, 2 dagen rust niet genoeg blijkt te zijn? In ieder geval in het voetbal, als teams 40% vaker verliezen met die rustperiode.quote:Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
Oké Valentijn.quote:Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.
Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.
Ja, het effect wordt gedurende de wedstrijd groter en dat was ook te zien zondag. Maar nogmaals, PSV verliest hier vooral doordat het tactisch gewoon als een lul op een drumstel sloeg. Zoals eigenlijk altijd bij Schmidt. PSV wint alleen als er individueel zwaar overklast kan worden, zoals tegen AZ.
PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.quote:Op maandag 20 september 2021 13:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.quote:Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
Driessen heb ik nog nooit wat positiefs over Ajax horen zeggen verder.quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.
27.000 wedstrijden is een aardige sample size hoorquote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.
'Voornamelijk'quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
De 0-1 was nog echt wel tegen de verhouding in.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook daar staat dat het voornamelijk over het laatste half uur gaat, die eerste 60 minuten waren ook gewoon slecht
Maar zijn ze minder fit ? Gakpo had best kunnen blijven staan bv.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
Wat ik vooral denk is dat het middenveld en de aanval van PSV meer individuele kwaliteiten heeft om een wedstrijd te beslissen. Feyenoord heeft eigenlijk enkel Sinisterra die de boel kan openbreken en Toornstra die met ruimte wel eens een bal in één keer binnen knalt zoals gisteren. Feyenoord is normaal ook niet zo effectief als gisteren natuurlijk. Bij PSV zijn er veel meer spelers met wie je rekening moet houden. Pas toen Götze en Gakpo niet meer speelden kon Feyenoord hoog druk zetten, anders is het bij één moment van onoplettendheid een goal tegen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.
Ik denk wel dat Gakpo en Madueke talentvoller zijn dan alle aanvallende spelers van Feyenoord, maar de verdediging is vooral zeer vergelijkbaar. Over het middenveld van Feyenoord weet ik te weinig.
Waarom zou Ajax me erg hoog zitten?quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.
Waarom? Laat hem toch lekker joh.quote:Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Belachelijke actie van die supporter die bijna het veld opgaat....
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010230_65536456
Komt daar nog een Stadionverbod voor?
Waarom zou daar een stadionverbod op moeten staan? Het is een vreselijke domme tokkie die zichzelf gruwelijk voor lul zet. Maar als je daar stadionverboden voor uit gaat delen, dan krijgen jullie de Kuip binnen een jaar niet meer vol.quote:Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Belachelijke actie van die supporter die bijna het veld opgaat....
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010230_65536456
Komt daar nog een Stadionverbod voor?
https://www.yumpu.com/en/(...)udy-on-recovery-daysquote:Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link naar dat artikel dan?
Volgens mij is dit de eerste keer in de geschiedenis van Fok! dat iemand met een écht onderzoek aan komt zetten in een discussie, chapeau!quote:Op maandag 20 september 2021 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://www.yumpu.com/en/(...)udy-on-recovery-days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |