Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien. Zo belangrijk zijn supporters niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lultquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien.
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpenquote:Op zondag 19 september 2021 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.
Zoals ik eerder al zei, ik geloof best dat het je een goed gevoel kan geven (vooral als directe tegenstander), zoals in de thumbnail van het filmpje hierboven staat. Het 'geloof' wat Toornstra aanhaalt kan ik ook nog wel in mee gaan, maar dat vind ik ook altijd vrij onzinnig, omdat iedere speler van te voren zegt dat ze zeker 'geloven' in een goede afloop van de wedstrijd. Dan vind je jezelf dus al minimaal gelijkwaardig aan de tegenstander imo. Of zou Toornstra stiekem gedacht hebben dat hij bij voorbaat kansloos zou worden vandaag?
Ik zie het als olie op het vuur gooien, omdat Toornstra ook heeft meegekregen dat er keihard gefloten werd van de tribunes toen Schmidt Gakpo wisselde. Dit moment in de wedstrijd 'escaleert' in fluitconcerten na afloop etc. en meer onvrede bij de supporters. We weten allemaal hoe de gemiddelde supporter erin staat, die zijn super gevoelig voor dit uitspraken (Zie je wel! Feyenoord ging beter spelen omdat Schmidt zo wisselde! Eruit met die gozer!). Ik zou dan, als speler, ook nog even naar dit moment refereren in de persconferentie. Zoals ik al zei, wie weet ettert het door en laat Schmidt het de volgende keer na om Gakpo, als hij eens totaal niet in de wedstrijd zit, te wisselen bijvoorbeeld zodat er niet weer een fluitconcert volgt. Een andere mogelijkheid waarin zoiets door kan werken, imo, is dat de spelers en Schmidt bonje krijgen, wat op het veld weer een negatieve impact heeft. Er is letterlijk geen negatieve kant voor Toornstra om er toch het nog even te benoemen en een steekje na te geven, volkomen logisch imo. Als je er voor kan zorgen, met een kleine opmerking als deze, dat er wat onrust binnen de ploeg bij je concurrent voor plek 2 ontstaat is dat mooi meegenomen lijkt mij.
Anyway, zo belangrijk is het ook allemaal niet, ik mag toch hopen dat het binnen PSV professioneel eraan toegaat en we niet naar gefluit van de tribunes luisteren en dat de spelers en Schmidt hier normaal over kunnen praten zonder dat het negatieve impact op het veld heeft.
Dat was ook wat ik letterlijk zei in mijn eerste post hierover.quote:Op zondag 19 september 2021 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpen
Huh, jij was toch voor AZ?quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Die winnen dik verdiend van PSV _*_
Eens, daar zal hij op doelen.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.
Van ginkel en gotze spelen bij elkaar opgeteld nog geen 25 wedstrijden in een seizoen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.quote:Op zondag 19 september 2021 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, daar zal hij op doelen.
2-0 voor met nog een half uur te spelen is geen formaliteit. Doelpuntje uit het niks, publiek erachter, etc.
Wissel van Gakpo breekt dat compleet voor PSV en het tegenovergestelde voor Feyenoord/Toornstra.
oh nog erger, wat een genie die Schmidtquote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
Het laat vooral pijnlijk zien hoe smal onze selectie is. Götze had blijkbaar last, Zahavi was compleet ruk. Dus hen wisselen was logisch. Maar de vervangers zijn wel drie klassen minder. Helaas is dat de erfenis van jaren mismanagement door John de Jong.quote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
ja Slot is achteraf wel echt een goede zet gebleken van Feyenoord. Die kwast wat onze selectie aan moet sturen is echt drama.quote:
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteitquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond Doan eerlijk gezegd nog niet eens zo slecht. Ook met onze wissels staat er gewoon qua individuele kwaliteiten een team waarmee je van Feyenoord moet winnen. Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Maar tactisch zijn we gewoon zwaar overklast. Dit had niets te maken met kwaliteit van de selectie, dit is puur een trainer die aan alle kanten wordt overklast door die op de andere bank.
Je komt behoorlijk gefrustreerd over anders.quote:Op zondag 19 september 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lult
Daar ben ik het niet mee eens. Feyenoord stond gewoon goed achterin. En maakte voorin optimaal gebruik van de kansen die ze kregen. Ja, zet Messi, Ronaldo en Lewandowski er neer en je scoort wel al PSV natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteit
Ik heb eigenlijk een prima dag. Ik ben zelden uiterst gefrustreerd na een nederlaag.quote:Op zondag 19 september 2021 20:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt behoorlijk gefrustreerd over anders.
Overdrijven is ook een vak, tot op heden spelen ze dit seizoen alles op de paar rustmomenten en kunstgraswedstrijden na.quote:Op zondag 19 september 2021 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Van ginkel en gotze spelen bij elkaar opgeteld nog geen 25 wedstrijden in een seizoen.
Dure bezigheidstherapie voor de medische staf.
Ja, het is mooi als je dingen wat kunt relativeren in het leven. Het is maar voetbal, het weer is lekker. Terras op en na 5 minuten is het alweer weg.quote:Op zondag 19 september 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een prima dag. Ik ben zelden uiterst gefrustreerd na een nederlaag.
Ik heb me ook wel vermaakt met al die supporters om me heen die het wat zwaarder hadden en kanker hoeren scheids en dat soort ongein riepen
Erg slecht. Maar dat komt omdat het ONGELOFELIJKE MONSTER niet meedeed.quote:Op zondag 19 september 2021 19:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat vond jij van PSV vandaag?
Lolquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond Doan eerlijk gezegd nog niet eens zo slecht. Ook met onze wissels staat er gewoon qua individuele kwaliteiten een team waarmee je van Feyenoord moet winnen. Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Maar tactisch zijn we gewoon zwaar overklast. Dit had niets te maken met kwaliteit van de selectie, dit is puur een trainer die aan alle kanten wordt overklast door die op de andere bank.
We zagen hetquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.quote:
Ja dit dus en Doan zou ook zeker niet basis staan.quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al vind ik dat Vertessen inderdaad écht niet voldoet en van Vinicius heb ik 60 minuten gezien en die 60 minuten overtuigden niet. Doan zou op zich bij dit Feyenoord ook prima mee kunnen denk ik, maar een zekere basisspeler is het ook niet.
Ik ben een beetje flauw maar het lijkt mij vrij duidelijk dat Feyenoord betere spelers heeft rondlopen dan Vertessen en Doan (laatstgenoemde zou wel mee kunnen).quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.
Al vind ik dat Vertessen inderdaad écht niet voldoet en van Vinicius heb ik 60 minuten gezien en die 60 minuten overtuigden niet. Doan zou op zich bij dit Feyenoord ook prima mee kunnen denk ik, maar een zekere basisspeler is het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |