Nee ik reageerde op een user die zei dat de selectie van PSV 4x zoveel waard was. En wat jij zegt is ook niet zo bijzonder. Dat geldt voor bijna elke club.quote:Op zondag 19 september 2021 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.
Jij was het die de selecties ging vergelijken en noemde wat bedragen en wat spelers. Maar PSV heeft meer kapitaal op het veld staan dan wat het gekost heeft.
quote:Op zondag 19 september 2021 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.quote:
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haaltquote:Op zondag 19 september 2021 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.
Geloof er niks van dat een team meer ‘geloof’ krijgt omdat Gakpo naar de kant gehaald is. Kom op zeg.
Afgelopen week maakt maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe onmisbaar Sangaré is.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Met Sangare houden hebben we meer structuur in het team, waardoor andere spelers kunnen uitblinken. Die missen we 100%. Maar met hem hadden we vandaag ook niet gewonnen. Het leek voor en na de wissels gewoon helemaal nergens op. Feyenoord had de organisatie uitstekend op orde en met de passnauwkeurigheid en het baltempo van een amateurclub kom je daar niet doorheen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Ja, en?quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
dat hoeft dan niet meerquote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Tenzij hij het uit voorzorg doet met het oog op een blessure. Het seizoen is lang, en Gakpo weken/maanden moeten missen kan tot nog veel meer verloren wedstrijden leiden. Het is ook geen garantie dat je met nog een half uur Gakpo, wel een doelpunt maakt waar hem dat in het uur er voorafgaand ook niet lukte.quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.quote:Op zondag 19 september 2021 18:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien beter hier verder
weinig progressie gemaakt dan
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggenquote:Op zondag 19 september 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.
Mwah. Liever niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggen
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.quote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het omquote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doenquote:Op zondag 19 september 2021 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.
Hij verkloot het meestal met zijn wissels.quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Uiteraard wel, Schmidt voert dat alleen tot in het extreme door en durft zulke nederlagen in te calculeren.quote:Op zondag 19 september 2021 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doen
Naďeve hoop tegen beter weten in van een supporterquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het om
gaat laat hij zien dat het geen topcoach is. En in de wedstrijden tegen de zwakkere tegenstanders doet hij de meest gekke dingen waar hij heel vaak met geluk mee weg komt.
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.quote:Op zondag 19 september 2021 19:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat je uit je nek lult en naar smoesjes zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |