Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?quote:Op zondag 19 september 2021 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Kut, ik nietquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
Of had Sociedad geluk tegen PSV?quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.quote:Op zondag 19 september 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of had Sociedad geluk tegen PSV?
Spaanse pers lijkt het met mij eens te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)uk-van-gotze-en-psv/
quote:Op zondag 19 september 2021 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.
Wel goed geschoten van die fotograaf, eerlijk is eerlijk.quote:
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
misschien beter hier verderquote:Op zondag 19 september 2021 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Systeem, manier van trainen, manier van druk zetten, manier van omgaan met spelers.
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Feyenoord zo'n 15 miljoen aan geleende waarde. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.
de trainerquote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.quote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede, echter is dat geen basisspeler.
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)quote:Op zondag 19 september 2021 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |