Belachelijke wissels en Feyenoord heeft het slim gespeeld, helaas.quote:
Morgen een dagje thuis werken, dinsdag ben ik vrij, woensdag durf ik wel weer naar kantoor te komen.quote:
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
*Führerquote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
PSV heeft toch ook meer kwaliteit dan Feyenoord, verliezen kan altijd natuurlijk maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Oké?quote:
Nee dat was Typischquote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was homosexueel toch? Nee ok, dan snap ik je post wel.
ik hoop ook dat hij snel bijtekentquote:Op zondag 19 september 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Schmidt nog maar lang mag blijven
Misschien overschat je de kwaliteiten van PSV een beetje en onderschat je Feyenoord. Sowieso heb ik dat hier wel vaker gemerkt in het topic, ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Denk dat @KingRoland daar ook een rol in heeft gespeeldquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
japanse meisjes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat @:kingroland daar ook een rol in heeft gespeeld
homoquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien?
Vond je Sociedad beduidend beter dan PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |