Belachelijke wissels en Feyenoord heeft het slim gespeeld, helaas.quote:
Morgen een dagje thuis werken, dinsdag ben ik vrij, woensdag durf ik wel weer naar kantoor te komen.quote:
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
*Führerquote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
PSV heeft toch ook meer kwaliteit dan Feyenoord, verliezen kan altijd natuurlijk maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Nee dat was Typischquote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was homosexueel toch? Nee ok, dan snap ik je post wel.
ik hoop ook dat hij snel bijtekentquote:Op zondag 19 september 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Schmidt nog maar lang mag blijven
Misschien overschat je de kwaliteiten van PSV een beetje en onderschat je Feyenoord. Sowieso heb ik dat hier wel vaker gemerkt in het topic, ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Denk dat @KingRoland daar ook een rol in heeft gespeeldquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
japanse meisjes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat @:kingroland daar ook een rol in heeft gespeeld
homoquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien?
Vond je Sociedad beduidend beter dan PSV?
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?quote:Op zondag 19 september 2021 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Kut, ik nietquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Of had Sociedad geluk tegen PSV?quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.quote:Op zondag 19 september 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of had Sociedad geluk tegen PSV?
Spaanse pers lijkt het met mij eens te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)uk-van-gotze-en-psv/
quote:Op zondag 19 september 2021 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.
Wel goed geschoten van die fotograaf, eerlijk is eerlijk.quote:
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
misschien beter hier verderquote:Op zondag 19 september 2021 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Systeem, manier van trainen, manier van druk zetten, manier van omgaan met spelers.
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Feyenoord zo'n 15 miljoen aan geleende waarde. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.
de trainerquote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.quote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede, echter is dat geen basisspeler.
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)quote:Op zondag 19 september 2021 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
Nee ik reageerde op een user die zei dat de selectie van PSV 4x zoveel waard was. En wat jij zegt is ook niet zo bijzonder. Dat geldt voor bijna elke club.quote:Op zondag 19 september 2021 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.
Jij was het die de selecties ging vergelijken en noemde wat bedragen en wat spelers. Maar PSV heeft meer kapitaal op het veld staan dan wat het gekost heeft.
quote:Op zondag 19 september 2021 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.quote:
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haaltquote:Op zondag 19 september 2021 18:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zegt die natuurlijk enkel om wat meer olie op vuur te gooien ipv er echt in te geloven.
Geloof er niks van dat een team meer ‘geloof’ krijgt omdat Gakpo naar de kant gehaald is. Kom op zeg.
Afgelopen week maakt maar weer eens pijnlijk duidelijk hoe onmisbaar Sangaré is.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Met Sangare houden hebben we meer structuur in het team, waardoor andere spelers kunnen uitblinken. Die missen we 100%. Maar met hem hadden we vandaag ook niet gewonnen. Het leek voor en na de wissels gewoon helemaal nergens op. Feyenoord had de organisatie uitstekend op orde en met de passnauwkeurigheid en het baltempo van een amateurclub kom je daar niet doorheen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van Ginkel die fit is en blijft, is toch wel een belangrijke speler voor PSV. Pröpper valt me wat tegen, Götze is wisselvallig maar doet het beter wanneer van Ginkel ook speelt. Sangaré wordt vaak lacherig over gedaan maar is enorm nuttig tegen de sterkere teams.
Ja, en?quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
dat hoeft dan niet meerquote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Tenzij hij het uit voorzorg doet met het oog op een blessure. Het seizoen is lang, en Gakpo weken/maanden moeten missen kan tot nog veel meer verloren wedstrijden leiden. Het is ook geen garantie dat je met nog een half uur Gakpo, wel een doelpunt maakt waar hem dat in het uur er voorafgaand ook niet lukte.quote:Op zondag 19 september 2021 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je toch niet vaak hoor dat een coach die achter staat z'n beste spelers eruit haalt
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Jij denkt dat iemand harder gaat lopen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.quote:Op zondag 19 september 2021 18:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom zou Toornstra zich drukmaken om het gevoel bij supporters?
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien beter hier verder
weinig progressie gemaakt dan
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggenquote:Op zondag 19 september 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet kan bedenken zou ik de volgende keer iets langer nadenken voor je een post plaatst.
Mwah. Liever niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Als het kennelijk zo duidelijk is kun je het mij als onwetende ook eenvoudig uitleggen
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.quote:Op zondag 19 september 2021 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het omquote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doenquote:Op zondag 19 september 2021 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete coach ook niet, hij reduceert het voetbal tot een soort berekenbare aerobe krachttoer. Ten Hag bijvoorbeeld anticipeert op de tegenstander en de eigen voor handen zijnde kwaliteiten, beheerst meerdere facetten en situaties en probeert de juiste omstandigheden te scheppen om tot goed voetbal te kunnen komen. Schmidt komt uit een Duitse fabrieksmal, is een one size fits all trainer, ziet zijn spelers als machientjes en denkt leverage te kunnen halen uit zijn superieure kennis van conditionering en periodisatie. Ik vind wel dat hij ballen toont door zijn systeem zo consequent door te trekken en het zou uiteindelijk best kunnen werken en kunnen blijken dat PSV aan het eind van het seizoen meer adem over heeft. Doordat zijn focus zo eenzijdig is, is PSV heel eendimensionaal, dat kan wel een probleem zijn.
Hij verkloot het meestal met zijn wissels.quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.
Uiteraard wel, Schmidt voert dat alleen tot in het extreme door en durft zulke nederlagen in te calculeren.quote:Op zondag 19 september 2021 19:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar je denkt dat de andere clubs niet bezig zijn met de fitheid van hun spelers. Iedereen doet alsof ze psv iets indrukwekkend nieuw doen
Naďeve hoop tegen beter weten in van een supporterquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis waarvan hoop jij nog dat Schmidt iets slims bedenkt? In de topwedstrijden waar het om
gaat laat hij zien dat het geen topcoach is. En in de wedstrijden tegen de zwakkere tegenstanders doet hij de meest gekke dingen waar hij heel vaak met geluk mee weg komt.
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.quote:Op zondag 19 september 2021 19:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat je uit je nek lult en naar smoesjes zoekt
Verkeerde topic?quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Due winnen dik verdiend van PSV _*_
Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, en?
Belachelijke wissel, daar hoeven we het niet over te hebben, en ik wil best geloven dat je daar als directe tegenstander niet rouwig om bent. Maar ik geloof er niks van dat het team meer ‘geloof’ en ‘energie’ kreeg, zoals Toornstra zegt. Dat is gewoon een prima staaltje inspelen op het gevoel van de PSV supporters, en wellicht de spelers, met de hoop dat het een beetje doorettert, niets meer, niets minder.
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien. Zo belangrijk zijn supporters niet.quote:Op zondag 19 september 2021 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het begrijpend lezen bij jou niet helemaal lekker vandaag. Nu ben ik smoesjes aan het zoeken waarom Toornstra meent dat hij en zijn team meer energie en geloof zouden krijgen omdat Cody Gakpo niet meer op het veld staat, het is ook allemaal wat zeg.
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lultquote:Op zondag 19 september 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies mad wel zeg. Blij dat jullie weer even weten waar jullie horen te staan.
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik help je even: Toornstra zegt dit omdat hij t meent. En ik geloof hem. Geen reden om te twijfelen. Het is nl de meest simpele uitleg. Toornstra geeft geen reet om de psv supporters en er is ook geen reden om daar olie op het vuur te gooien.
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpenquote:Op zondag 19 september 2021 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik heb nog nooit een speler harder of langer zien lopen omdat een speler, niet eens zijn directe tegenstander, er uit gehaald is. Energie heb je of heb je niet, dat krijg je niet ineens magisch omdat een speler eruit gehaald is.
Zoals ik eerder al zei, ik geloof best dat het je een goed gevoel kan geven (vooral als directe tegenstander), zoals in de thumbnail van het filmpje hierboven staat. Het 'geloof' wat Toornstra aanhaalt kan ik ook nog wel in mee gaan, maar dat vind ik ook altijd vrij onzinnig, omdat iedere speler van te voren zegt dat ze zeker 'geloven' in een goede afloop van de wedstrijd. Dan vind je jezelf dus al minimaal gelijkwaardig aan de tegenstander imo. Of zou Toornstra stiekem gedacht hebben dat hij bij voorbaat kansloos zou worden vandaag?
Ik zie het als olie op het vuur gooien, omdat Toornstra ook heeft meegekregen dat er keihard gefloten werd van de tribunes toen Schmidt Gakpo wisselde. Dit moment in de wedstrijd 'escaleert' in fluitconcerten na afloop etc. en meer onvrede bij de supporters. We weten allemaal hoe de gemiddelde supporter erin staat, die zijn super gevoelig voor dit uitspraken (Zie je wel! Feyenoord ging beter spelen omdat Schmidt zo wisselde! Eruit met die gozer!). Ik zou dan, als speler, ook nog even naar dit moment refereren in de persconferentie. Zoals ik al zei, wie weet ettert het door en laat Schmidt het de volgende keer na om Gakpo, als hij eens totaal niet in de wedstrijd zit, te wisselen bijvoorbeeld zodat er niet weer een fluitconcert volgt. Een andere mogelijkheid waarin zoiets door kan werken, imo, is dat de spelers en Schmidt bonje krijgen, wat op het veld weer een negatieve impact heeft. Er is letterlijk geen negatieve kant voor Toornstra om er toch het nog even te benoemen en een steekje na te geven, volkomen logisch imo. Als je er voor kan zorgen, met een kleine opmerking als deze, dat er wat onrust binnen de ploeg bij je concurrent voor plek 2 ontstaat is dat mooi meegenomen lijkt mij.
Anyway, zo belangrijk is het ook allemaal niet, ik mag toch hopen dat het binnen PSV professioneel eraan toegaat en we niet naar gefluit van de tribunes luisteren en dat de spelers en Schmidt hier normaal over kunnen praten zonder dat het negatieve impact op het veld heeft.
Dat was ook wat ik letterlijk zei in mijn eerste post hierover.quote:Op zondag 19 september 2021 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een mate van verwoording. Ik denk weldegelijk dat het Feyenoord heeft geholpen
Huh, jij was toch voor AZ?quote:Op zondag 19 september 2021 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben voor Ajax, maar ben nu echt trots op Feyenoord. Die winnen dik verdiend van PSV _*_
Eens, daar zal hij op doelen.quote:Op zondag 19 september 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gakpo is hoe dan ook een speler die de individuele kwaliteiten heeft om in één moment de wedstrijd te beslissen. Het is best een opluchting als je je daar niet meer zorgen over hoeft te maken.
Van ginkel en gotze spelen bij elkaar opgeteld nog geen 25 wedstrijden in een seizoen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.quote:Op zondag 19 september 2021 19:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, daar zal hij op doelen.
2-0 voor met nog een half uur te spelen is geen formaliteit. Doelpuntje uit het niks, publiek erachter, etc.
Wissel van Gakpo breekt dat compleet voor PSV en het tegenovergestelde voor Feyenoord/Toornstra.
oh nog erger, wat een genie die Schmidtquote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
Het laat vooral pijnlijk zien hoe smal onze selectie is. Götze had blijkbaar last, Zahavi was compleet ruk. Dus hen wisselen was logisch. Maar de vervangers zijn wel drie klassen minder. Helaas is dat de erfenis van jaren mismanagement door John de Jong.quote:Op zondag 19 september 2021 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het stond zelfs nog maar 0-1 maar verder heb je gelijk. Bij rust verwachtte ik een spannende tweede helft, maar toen Schmidt die wissels doorvoerde waaronder Zahavi en Götze dacht ik al van ‘nou, van dit PSV moeten we wel winnen’. Gakpo ging er nog eens uit en toen ging ik er helemaal rustig voor zitten. Feyenoord verdedigde sowieso al goed en als PSV met matige spelers als Doan en Vertessen staat te ploeteren weet je dat de gelijkmaker/aansluitingstreffer niet meer zo snel valt.
ja Slot is achteraf wel echt een goede zet gebleken van Feyenoord. Die kwast wat onze selectie aan moet sturen is echt drama.quote:
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteitquote:Op zondag 19 september 2021 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vond Doan eerlijk gezegd nog niet eens zo slecht. Ook met onze wissels staat er gewoon qua individuele kwaliteiten een team waarmee je van Feyenoord moet winnen. Jongens als Doan, Vinicius, Vertessen en wat er nog meer inviel zijn echt niet minder dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Maar tactisch zijn we gewoon zwaar overklast. Dit had niets te maken met kwaliteit van de selectie, dit is puur een trainer die aan alle kanten wordt overklast door die op de andere bank.
Je komt behoorlijk gefrustreerd over anders.quote:Op zondag 19 september 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mad. gewoon realistisch dat jij nogal vaak onzin lult
Daar ben ik het niet mee eens. Feyenoord stond gewoon goed achterin. En maakte voorin optimaal gebruik van de kansen die ze kregen. Ja, zet Messi, Ronaldo en Lewandowski er neer en je scoort wel al PSV natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er was genoeg ruimte om toe te slaan voor psv, als je dat niet doet mis je toch echt kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |