Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Als dat waar is, dan valt Schmidt inderdaad van alles te verwijten, want dan heeft hij willens en wetens zijn beste drie spelers gewisseld.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.
Dat lijkt mij nou ookquote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.quote:Op zondag 19 september 2021 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Team gaat Schmidt nooit laten vallen. Dan houdt het wel op.
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaag
zo'n Vertessen heeft ruimte nodig, die kan je er wel inzetten bij een voorsprong maar niet bij een achterstandquote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
dat was er maar 1quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Als dat eerste zo is dan heeft hij de fout al in een eerder stadium gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Die twee hebben ook wel een andere mentaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Wat een rare aannames.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
Gakpo bijt al op zijn tong als het gevraagd wordt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Dat is wel waar ik bij Schmidtie zijn wissels nogal eens aan terugdenk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
schei toch uitquote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.quote:
Nou, dat zou ik heel verstandig vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.
Belachelijke wissels en Feyenoord heeft het slim gespeeld, helaas.quote:
Morgen een dagje thuis werken, dinsdag ben ik vrij, woensdag durf ik wel weer naar kantoor te komen.quote:
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
*Führerquote:Op zondag 19 september 2021 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, Roger ist KAISER bij PSV
PSV heeft toch ook meer kwaliteit dan Feyenoord, verliezen kan altijd natuurlijk maar het gaat ook om de manier waarop.quote:Op zondag 19 september 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang er resultaat geboekt wordt ja, als de resultaten uitblijven is hij voor de Kerst weg. Ik ben met je eens dat dat niet zal gebeuren, PSV heeft zoveel kwaliteit dat de wedstrijden tegen de ploegen die niet in de top 5 staan makkelijk worden gewonnen.
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Nee dat was Typischquote:Op zondag 19 september 2021 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was homosexueel toch? Nee ok, dan snap ik je post wel.
ik hoop ook dat hij snel bijtekentquote:Op zondag 19 september 2021 17:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat Schmidt nog maar lang mag blijven
Misschien overschat je de kwaliteiten van PSV een beetje en onderschat je Feyenoord. Sowieso heb ik dat hier wel vaker gemerkt in het topic, ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Denk dat @KingRoland daar ook een rol in heeft gespeeldquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
ik ben genezen door jezus christus
japanse meisjes jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat @:kingroland daar ook een rol in heeft gespeeld
homoquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Heb je de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 19 september 2021 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
ook Real Sociedad werd door sommige users als beduidend minder ingeschat dan PSV.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2021 17:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien?
Vond je Sociedad beduidend beter dan PSV?
Ik had nog hoop dat hij in de rust iets slims had bedacht om onder de druk van Feyenoord uit te kunnen voetballen. Maar ja, als het volledige team zo ongelofelijk slordig is in de passing, dan kun je blijven wisselen en tactische vernuftigheden bedenken, dan valt er als coach gewoon niet aan te beginnen.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
tuurlijk zal hij zijn verhaal hebben maar dan nog is het een tactisch onbenul. Met 0-4 thuis verliezen van een selectie die nog niet eens 1/4e waard is van je eigen.....
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?quote:Op zondag 19 september 2021 17:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwacht.
Kut, ik nietquote:Op zondag 19 september 2021 17:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was ja
Of had Sociedad geluk tegen PSV?quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.quote:Op zondag 19 september 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of had Sociedad geluk tegen PSV?
Spaanse pers lijkt het met mij eens te zijn.
https://www.psvinside.nl/(...)uk-van-gotze-en-psv/
quote:Op zondag 19 september 2021 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spaanse pers is altijd negatief over Spaanse clubs.
Wel goed geschoten van die fotograaf, eerlijk is eerlijk.quote:
Ja en Haller kan er geen reet van, bedankt voor je mening!quote:Op zondag 19 september 2021 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je snapt dat je gewoon alle geluk van de wereld hebt gehad tegen Sociedad he?
misschien beter hier verderquote:Op zondag 19 september 2021 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Systeem, manier van trainen, manier van druk zetten, manier van omgaan met spelers.
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Feyenoord zo'n 15 miljoen aan geleende waarde. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.quote:Op zondag 19 september 2021 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?quote:Op zondag 19 september 2021 18:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
158 VS 102 en dat is inclusief 18 miljoen voor Vinicius. Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat kwa waarde en kwaliteit. Er zit zoveel rommel tussen met Doan, Thomas, Romero, Guti, Bruma en Junior. Heeft je nog zo'n 50 miljoen gekost ook.
de trainerquote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.quote:Op zondag 19 september 2021 18:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveel basisspelers van PSV zou je inwisselen voor basisspelers van Feyenoord?
Bijlow, en…..?
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.quote:Op zondag 19 september 2021 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede, echter is dat geen basisspeler.
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)quote:Op zondag 19 september 2021 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
centrale duo is een beetje van hetzelfde niveau, backs van Feyenoord zijn beter op dit moment iig.
Ramalho en Obispo doen het naar behoren. Probleem ligt op de flanken.quote:Op zondag 19 september 2021 18:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat voor zin hebben zulke vragen? Feyenoord-fans zouden ook geen één verdediger van PSV willen als je het hun zou vragen.
de coaches maakten vandaag het verschil, natuurlijk valt 0-1 een beetje uit het niets maar dan heb je nog 45 minuten om het recht te trekken, echter er was meteen paniek in de tent.quote:Op zondag 19 september 2021 18:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral het middenveld bij beide clubs bestaat uit twijfelgevallen. Van Ginkel, Propper (blessureverleden). Kokcu (eeuwig talent), Aursnes (onbekend), Toornstra (vaak net niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |