Ik had het er met @onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?quote:Op zondag 19 september 2021 16:04 schreef Cherni het volgende:
2 kansen van Feyenoord en gepingel en slecht wisselbeleid en het is klaar.
Als je tegen dit PSV een muur opbouwd hoef je maar uit te breken en je rolt dit PSV met dit slecht wisselbeleid gewoon op. PSV niets vanaf de 16 een schot.
Dat sowieso. Maar net als vorig seizoen zie je PSV nooit een afstandschot maken als je maar blijft pingelen en draaien tegen een muur waar je niet doorheen komt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het er met @:onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?
Makkelijk kunnen winnen xou ik niet durven zeggen maar er was nog wel wat mogelijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het er met @:onlogisch over, PSV had dit makkelijk kunnen winnen, maar WAAROM die 3 wissels opeens in de rust?
Mootje kon dat wel goedquote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar net als vorig seizoen zie je PSV nooit een afstandschot als je maar blijft pingelen en draaien tegen een muur.
die debielen kunnen niet nadenken johquote:Op zondag 19 september 2021 16:12 schreef aTypisch het volgende:
waarom fluiten PSV'ers iemand die op het brancard het veld af gaat eigenlijk uit?
Hij reageert op een fout in de zin.quote:Op zondag 19 september 2021 16:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Makkelijk kunnen winnen xou ik niet durven zeggen maar er was nog wel wat mogelijk.
Waarom die 3 wissels? Geen idee, ik kan het niet verklaren. Kon me in het verleden soms nog wel vinden in z’n wisselbeleid, maar vandaag was pure waanzin. Ik zag die 3 stumperds na rust zich opmaken om in te vallen en wist voldoende.
Toornstra doet het vaak goed tegen PSV. Ik vermoed dat het een stiekeme Ajacied is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verliezen in een wedstrijd waar Toornstra de uitblinker is. Dan ben je diep gezonken.
Psvclquote:Op zondag 19 september 2021 16:21 schreef Enchanter het volgende:
Welke Fok!er was dat bij die cornervlag ?
EN LITMANEN OOKquote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie staan wel weer met beide beentjes op de grond denk ik zo
Ja je zou maar met 0-4 verliezen in eigen huisquote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie staan wel weer met beide beentjes op de grond denk ik zo
Ik roep het dan ook al even: Schmidt is tactisch een onbenul.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
0-4 is toch wel een behoorlijke afgang.
Slot is tactisch duidelijk de (veel) betere
Pleb. Iets te opzichtig, maar lekker maat.quote:Op zondag 19 september 2021 16:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Even weer onder het pleb begeven toch
Hetzelfde als iedere andere club. Altijd leuk als mensen van andere ploegen menen te denken hoe het financieel beleid wordt gevoerd.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef Mansjester het volgende:
Hoe gaan jullie de geleende 50 miljoen terugbetalen als jullie geen kampioen worden en geen CL inkomsten hebben?
Ach oefenpotje voor Ajax dat weet jij ook. Maar hou je er aan vast zou ik zeggenquote:Op zondag 19 september 2021 16:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja je zou maar met 0-4 verliezen in eigen huis
Buitendam die hapt 5 min na het posten, je raadt het niet.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pleb. Iets te opzichtig, maar lekker maat.
Wel toch mooi de JCS gepakt, kinderhand is snel gevuldquote:Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach oefenpotje voor Ajax dat weet jij ook. Maar hou je er aan vast zou ik zeggen
Dat is bij psv heel simpel. Er is geen beleid daar, puur op schulden leven ze.quote:Op zondag 19 september 2021 16:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Hetzelfde als iedere andere club. Altijd leuk als mensen van andere ploegen menen te denken hoe het financieel beleid wordt gevoerd.
Dat zonder meer. Slot is een hele sterke trainer en Schmidt doet weer dingen die niemand begrijpt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
0-4 is toch wel een behoorlijke afgang.
Slot is tactisch duidelijk de (veel) betere
Net zoals bij iedere andere club.quote:Op zondag 19 september 2021 16:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is bij psv heel simpel. Er is geen beleid daar, puur op schulden leven ze.
Zou ‘t?quote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook altijd interessant om te zien hoe Rikkert poeslief deze afgang gaat relativeren. Ben benieuwd.
Ja maar Ajax!!quote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax 50 miljoen heeft geleend. Maar misschien heb ik het mis!
Dat weet ik niet. Ben niet zo bezig met het beleid van een andere club. Mooi dat een Ajax fan bezig is met het beleid van PSVquote:Op zondag 19 september 2021 16:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Ajax 50 miljoen heeft geleend. Maar misschien heb ik het mis!
Doet ie altijd, al zal hij nu toch ook wel (heel mild) een tikkeltje kritisch zijn.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 september 2021 16:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je kunt het financieel beleid van een club met een eigen stadion niet vergelijken met dat van een club die een stadion huurt.
Eigen vastgoed betekent sowieso dat er schulden tegenover je bezit staan. Het is een wat domme discussie en bovendien heeft het niets te maken met wat er vandaag gebeurt.
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 19 september 2021 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Slot is een hele sterke trainer en Schmidt doet weer dingen die niemand begrijpt.
PSV heeft een prima selectie, maar er komt veel te weinig uit.
Tijd genoeg om van trainer te wisselen inderdaad.quote:Op zondag 19 september 2021 16:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.
Hij moet ze wel te vriend houden daar, anders willen die Duitsers niks meer met ‘m te maken hebben.quote:Op zondag 19 september 2021 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet ie altijd, al zal hij nu toch ook wel (heel mild) een tikkeltje kritisch zijn.
Hoe sneller hoe beter, maar dat zal vanuit de spelersgroep moeten komen en we zullen nog tegen een hoop ketsers aan moeten lopen voordat Gerbrands aan de druk toe zal geven. Het seizoen zal tegen die tijd al lang verloren zijn iig.quote:Op zondag 19 september 2021 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tijd genoeg om van trainer te wisselen inderdaad.
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.quote:Op zondag 19 september 2021 16:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij moet er meer uithalen, wel een goed gebalanceerd elftal met ervaring en kwaliteit. Je kan eens tegen zo'n zeperd aan lopen in een seizoen. Niks aan het handje nog het seizoen is nog lang.
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.quote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaagquote:Op zondag 19 september 2021 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij (Schmidt) heeft vorig jaar ook al een seizoen naar de vaantjes geholpen met zijn wisselbeleid. Nu gaat hij vrolijk verder, de beste man kan en weet niet beter. Slechtste coach in twintig jaar en dat na een periode van Bommel....... Er is dus wel zeker wat aan het handje. Met deze technische staf ga je geen kampioen worden, kun je wachten tot je een ons weegt. Verliezen van Feyenoord met opa's Toornstra en Linssen op het veld hahahaha. Echt waar, te treurig dit.
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Als dat waar is, dan valt Schmidt inderdaad van alles te verwijten, want dan heeft hij willens en wetens zijn beste drie spelers gewisseld.quote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Gakpo liet daar bijzonder weinig van blijken. "De trainer wilde wat forceren".
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als alle 11 spelers topfit zijn wel ja, anders kan het onderdeel zijn van je strategie om je beste (of snelle) spelers pas te brengen als de tegenstander moegestreden is.
Dat lijkt mij nou ookquote:Op zondag 19 september 2021 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je begint thuis tegen Feyenoord toch ál-tijd met je beste 11? Dat is toch het eerste wat je doet?
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.quote:Op zondag 19 september 2021 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Team gaat Schmidt nooit laten vallen. Dan houdt het wel op.
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.quote:Op zondag 19 september 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb zelden een trainer zo dom zien wisselen als Schmidt vandaag
zo'n Vertessen heeft ruimte nodig, die kan je er wel inzetten bij een voorsprong maar niet bij een achterstandquote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
dat was er maar 1quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, vandaag toont aan waarom dat nooit gebeurt. Na je 1-0 of 2-0 gaan wisselen, nu breng je na 0-2 pas Madueke.
Als dat eerste zo is dan heeft hij de fout al in een eerder stadium gemaakt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moet je even afwachten tot hij zijn wisselbeleid heeft verklaard. Als Götze, Gakpo en Zahavi echt niet fit genoeg waren om verder te spelen en Madueke slechts fit genoeg was om 20 minuten mee te doen dan kon Schmidt niet anders.
Die twee hebben ook wel een andere mentaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Wat een rare aannames.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van Ginkel, Madueke en Gakpo ondertussen al wel klaar zijn met de man. En hij gaat nog wel meer mensen zo hard tegen de schenen schoppen dat dat er rap meer zullen worden. Elk negatief resultaat gaat tot meer gemor leiden en druk geven. Dat kan bijzonder snel gaan.
Gakpo bijt al op zijn tong als het gevraagd wordt.quote:Op zondag 19 september 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Ginkel misschien, maar Madueke en Gakpo zitten nu in de groeispurt van hun carrière en willen niet eindigen zoals Ihattaren.
Dat is wel waar ik bij Schmidtie zijn wissels nogal eens aan terugdenk.quote:Op zondag 19 september 2021 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs de Robben wissel van Advocaat lijkt nu logisch.
schei toch uitquote:Op zondag 19 september 2021 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.quote:
Nou, dat zou ik heel verstandig vinden.quote:Op zondag 19 september 2021 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, het is nog niet bekend of Madueke een hele wedstrijd kon spelen. Stel dat hij maar 20-25 minuten kon spelen dan heeft het ook weinig zin om hem te laten starten en hem in minuut 25 er al weer uit te halen.
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.quote:Op zondag 19 september 2021 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik vind in het kader van hoor en wederhoor dat Schmidt zijn keuzes eerst mag toelichten voordat we allerlei conclusies trekken. Als deze wissels niet noodzakelijk waren en dus niets met fitheid te maken hadden, dan heeft Schmidt het gewoon heel slecht gedaan.
In dat geval moet de directie ingrijpen, want de spelers durven dat toch niet te doen.
Roger is niet de alleenheerser bij PSV, de technische staf moet hem hierop aanspreken en waar nodig corrigeren.quote:Op zondag 19 september 2021 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij Roger zijn ze nogal snel niet 'topfit'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |