abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201440183
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik val vast in herhaling, maar zonder dat gewissel hadden we óók gewoon verloren.
ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat mij betreft gaat het in de beginopstelling al fout. Hier ook benoemd.
Als je een middenveld opstelt met Pröpper en Boscagli tegenover die lopers van Feyenoord dan is het vragen om problemen.
  maandag 20 september 2021 @ 13:27:43 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201440186
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.

Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
  maandag 20 september 2021 @ 13:29:09 #278
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_201440196
quote:
99s.gif Op maandag 20 september 2021 13:19 schreef XL het volgende:

[..]
Ja, zo’n Götze en Ramalho… die waren zonder Schmidt ook wel gekomen….
Die vorige koekenbakkers hadden ook ongetwijfeld een aardig zegje in het aantrekken van toppers als Baumgartl, Doan, Bechich, Luckassen en Sainsbury.

Nee dan heb ik ook liever Schmidt die (ongetwijfeld niet in z’n eentje) met Gotze, Ramalho, Sangare etc aan komt zetten. De enige succesvolle transfer onder Van Bommel is Ricardo Rodriguez geweest en die hebben we dankzij covid een maand aan het werk gezien :') Misschien Angelino en Dumfries nog, weet niet of die gehaald waren toen hij al trainer was.

Zelfs onder zoveel jaar Cocu was het niet veel, de 3 Mexicanen en Propper denk ik.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_201440222
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.

Ja, het effect wordt gedurende de wedstrijd groter en dat was ook te zien zondag. Maar nogmaals, PSV verliest hier vooral doordat het tactisch gewoon als een lul op een drumstel sloeg. Zoals eigenlijk altijd bij Schmidt. PSV wint alleen als er individueel zwaar overklast kan worden, zoals tegen AZ.

PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
  maandag 20 september 2021 @ 13:33:13 #280
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_201440227
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is dit niet de hele discussie? Dat zelfs voor topsporters, ongeacht of ze nou moeten of niet, 2 dagen rust niet genoeg blijkt te zijn? In ieder geval in het voetbal, als teams 40% vaker verliezen met die rustperiode.

Anyway, ik vind ook dat zolang deze regels er zijn je er maar mee moet dealen, door speler rotatie of anders. (Edit: Dit is ook zeker niet de reden waardoor PSV gisteren verloor)
pi_201440275
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.

Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
Oké Valentijn.
pi_201440285
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.

Ja, het effect wordt gedurende de wedstrijd groter en dat was ook te zien zondag. Maar nogmaals, PSV verliest hier vooral doordat het tactisch gewoon als een lul op een drumstel sloeg. Zoals eigenlijk altijd bij Schmidt. PSV wint alleen als er individueel zwaar overklast kan worden, zoals tegen AZ.

PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!
  maandag 20 september 2021 @ 13:41:28 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201440305
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:39 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
  maandag 20 september 2021 @ 13:41:30 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_201440307
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Neusje Driessen is erg druk met Götze.
Zou hij een soortgelijke column ook aan Tadic willen wijden?
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.
pi_201440337
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.
pi_201440352
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Driessen heb ik nog nooit wat positiefs over Ajax horen zeggen verder.
  maandag 20 september 2021 @ 13:47:59 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_201440366
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.
27.000 wedstrijden is een aardige sample size hoor
pi_201440442
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
'Voornamelijk'
pi_201440749
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
'Voornamelijk'
Link naar dat artikel dan?
  maandag 20 september 2021 @ 14:26:54 #290
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201440865
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
Makkelijk eerste
  Redactie Sport maandag 20 september 2021 @ 14:47:06 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201441151
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.

Ik denk wel dat Gakpo en Madueke talentvoller zijn dan alle aanvallende spelers van Feyenoord, maar de verdediging is vooral zeer vergelijkbaar. Over het middenveld van Feyenoord weet ik te weinig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201441177
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
maar ook daar staat dat het voornamelijk over het laatste half uur gaat, die eerste 60 minuten waren ook gewoon slecht
De 0-1 was nog echt wel tegen de verhouding in.

En verder hebben we het bij het onderzoek over gemiddelden. Dat je het vooral in het laatste half uur ziet, dat zie je ook terug bij de wedstrijd van gisteren, maar dat is ook deels toeval.

Let wel: ik snap ook niet waarom er niet gewoon is gestart met Noni en sowieso denk ik dat je zeker bij zo'n wedstrijd beter kan beginnen met de normale basisspelers, omdat er dan meer automatismes zijn. Maar dat het gebrek aan rust PSV niet heeft geholpen lijkt mij geen hele vreemde conclusie.
  maandag 20 september 2021 @ 14:49:28 #293
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_201441183
Belachelijke actie van die supporter die bijna het veld opgaat....

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010230_65536456

Komt daar nog een Stadionverbod voor?
pi_201441203
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar zijn ze minder fit ? Gakpo had best kunnen blijven staan bv.
  maandag 20 september 2021 @ 15:08:00 #295
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201441409
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.

Ik denk wel dat Gakpo en Madueke talentvoller zijn dan alle aanvallende spelers van Feyenoord, maar de verdediging is vooral zeer vergelijkbaar. Over het middenveld van Feyenoord weet ik te weinig.
Wat ik vooral denk is dat het middenveld en de aanval van PSV meer individuele kwaliteiten heeft om een wedstrijd te beslissen. Feyenoord heeft eigenlijk enkel Sinisterra die de boel kan openbreken en Toornstra die met ruimte wel eens een bal in één keer binnen knalt zoals gisteren. Feyenoord is normaal ook niet zo effectief als gisteren natuurlijk. Bij PSV zijn er veel meer spelers met wie je rekening moet houden. Pas toen Götze en Gakpo niet meer speelden kon Feyenoord hoog druk zetten, anders is het bij één moment van onoplettendheid een goal tegen.

Feyenoord heeft daarentegen gewoon veel meer loopvermogen in de selectie dan PSV, en iedereen lijkt topfit (behalve Alireza). Dat aspect wordt vaak onderschat maar is natuurlijk enorm belangrijk. Wij hadden vorig seizoen Fer en Jorgensen die in een recent verleden uitstekend waren maar die het gewoon niet konden belopen bij ons om iedere week belangrijk te zijn. Heb het idee dat PSV (in mindere mate) ook een hoop van dat soort jongens heeft.
Makkelijk eerste
  maandag 20 september 2021 @ 16:03:59 #296
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201442138
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Waarom zou Ajax me erg hoog zitten?
En waarom iets over Tadic heb ik allang gezegd, misschien eens verder kijken dan je neus lang is.
  maandag 20 september 2021 @ 16:05:28 #297
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201442155
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:

Waarom? Laat hem toch lekker joh.
pi_201442652
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:

Waarom zou daar een stadionverbod op moeten staan? Het is een vreselijke domme tokkie die zichzelf gruwelijk voor lul zet. Maar als je daar stadionverboden voor uit gaat delen, dan krijgen jullie de Kuip binnen een jaar niet meer vol.

En ik vrees dat dat voor meer stadions geldt.
pi_201442704
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Link naar dat artikel dan?
https://www.yumpu.com/en/(...)udy-on-recovery-days
pi_201442728
quote:
Volgens mij is dit de eerste keer in de geschiedenis van Fok! dat iemand met een écht onderzoek aan komt zetten in een discussie, chapeau!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')