ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat mij betreft gaat het in de beginopstelling al fout. Hier ook benoemd.quote:Op maandag 20 september 2021 13:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik val vast in herhaling, maar zonder dat gewissel hadden we óók gewoon verloren.
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijdquote:Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.
Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
Die vorige koekenbakkers hadden ook ongetwijfeld een aardig zegje in het aantrekken van toppers als Baumgartl, Doan, Bechich, Luckassen en Sainsbury.quote:Op maandag 20 september 2021 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, zo’n Götze en Ramalho… die waren zonder Schmidt ook wel gekomen….
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.quote:Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
Is dit niet de hele discussie? Dat zelfs voor topsporters, ongeacht of ze nou moeten of niet, 2 dagen rust niet genoeg blijkt te zijn? In ieder geval in het voetbal, als teams 40% vaker verliezen met die rustperiode.quote:Op maandag 20 september 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb weleens langer nodig maar ben dan ook geen topsporter die wel moet presteren in de gegeven tijd
Oké Valentijn.quote:Op maandag 20 september 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niveau is niet zo relevant, want de inspanning is ook relatief aan het niveau.
Als ik vandaag een 5k of 10k op wedstrijd snelheid loop, dan voel ik dat over twee dagen nog wel ja, zodra ik weer aanzet. Zelfs een simpel sporthorloge zal dan aangeven dat 72 uur herstel nodig is voor een optimaal herstel naar een volgende inspanning.
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, uit het onderzoek waar naar verwezen wordt blijkt gewoon duidelijk dat het effect er is. Kunnen we wel gaan blijven discussiëren over onze prestaties, maar dat is onnodig.
Ja, het effect wordt gedurende de wedstrijd groter en dat was ook te zien zondag. Maar nogmaals, PSV verliest hier vooral doordat het tactisch gewoon als een lul op een drumstel sloeg. Zoals eigenlijk altijd bij Schmidt. PSV wint alleen als er individueel zwaar overklast kan worden, zoals tegen AZ.
PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.quote:Op maandag 20 september 2021 13:39 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tarado doet zn eigen onderzoek!!!
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.quote:Op maandag 20 september 2021 08:57 schreef tja77 het volgende:
Neusje Driessen is erg druk met Götze.
Zou hij een soortgelijke column ook aan Tadic willen wijden?
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
Driessen heb ik nog nooit wat positiefs over Ajax horen zeggen verder.quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.
27.000 wedstrijden is een aardige sample size hoorquote:Op maandag 20 september 2021 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sowieso zou je dan meerdere onderzoeken moeten doen om betrouwbare conclusies te kunnen trekken.
'Voornamelijk'quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik lees gewoon wat er staat, dat het voornamelijk in het laatste half uur verschillen oplevert, dus geen excuus om slecht te beginnen.
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 13:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
PSV is individueel op elke positie (op de keeper na) beter dan Feyenoord als de juist spelers op het veld staan. Maar als je ze de verkeerde opdracht geeft, dan werkt het dus niet.
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
De 0-1 was nog echt wel tegen de verhouding in.quote:Op maandag 20 september 2021 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook daar staat dat het voornamelijk over het laatste half uur gaat, die eerste 60 minuten waren ook gewoon slecht
Maar zijn ze minder fit ? Gakpo had best kunnen blijven staan bv.quote:Op maandag 20 september 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee (zeker als je de verdediging van beiden gisteren vergeleek is dat een wat ongepaste uitspraak) en uiteindelijk kan je je ook afvragen hoe veel de spelers van PSV individueel beter zijn dan die van Feyenoord als ze veel minder fit blijken te zijn.
Wat ik vooral denk is dat het middenveld en de aanval van PSV meer individuele kwaliteiten heeft om een wedstrijd te beslissen. Feyenoord heeft eigenlijk enkel Sinisterra die de boel kan openbreken en Toornstra die met ruimte wel eens een bal in één keer binnen knalt zoals gisteren. Feyenoord is normaal ook niet zo effectief als gisteren natuurlijk. Bij PSV zijn er veel meer spelers met wie je rekening moet houden. Pas toen Götze en Gakpo niet meer speelden kon Feyenoord hoog druk zetten, anders is het bij één moment van onoplettendheid een goal tegen.quote:Op maandag 20 september 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er een aantal spelers in principe verder zouden moeten zijn, maar in de praktijk ligt het wellicht op een uitschieten hier en daar dichter bij elkaar dan je misschien zou verwachten op basis van bijv. begroting. En dan zeker als je thuis een offday hebt en met een matig plan wordt weggestuurd tegen de altijd efficiente tacticus Slot.. blijkt toch dat het dan niet al te grote verschil tot dit kan leiden.
Ik denk wel dat Gakpo en Madueke talentvoller zijn dan alle aanvallende spelers van Feyenoord, maar de verdediging is vooral zeer vergelijkbaar. Over het middenveld van Feyenoord weet ik te weinig.
Waarom zou Ajax me erg hoog zitten?quote:Op maandag 20 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax zit je erg hoog. Waarom zou die iets over Tadic moeten schrijven.
Waarom? Laat hem toch lekker joh.quote:Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Belachelijke actie van die supporter die bijna het veld opgaat....
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010230_65536456
Komt daar nog een Stadionverbod voor?
Waarom zou daar een stadionverbod op moeten staan? Het is een vreselijke domme tokkie die zichzelf gruwelijk voor lul zet. Maar als je daar stadionverboden voor uit gaat delen, dan krijgen jullie de Kuip binnen een jaar niet meer vol.quote:Op maandag 20 september 2021 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Belachelijke actie van die supporter die bijna het veld opgaat....
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100010230_65536456
Komt daar nog een Stadionverbod voor?
https://www.yumpu.com/en/(...)udy-on-recovery-daysquote:Op maandag 20 september 2021 14:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link naar dat artikel dan?
Volgens mij is dit de eerste keer in de geschiedenis van Fok! dat iemand met een écht onderzoek aan komt zetten in een discussie, chapeau!quote:Op maandag 20 september 2021 16:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://www.yumpu.com/en/(...)udy-on-recovery-days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |