Grappig dat een Feyenoorder dat over zijn lippen krijgtquote:Op maandag 20 september 2021 09:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een enorme tokkie.
Ja, woedend inderdaadquote:Op maandag 20 september 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]ziedend, voorlopig ben jij er maar druk mee dus Valentijn's doel is bereikt
Dan moet je toch wat vaker de stukjes van Valentijn lezenquote:Op maandag 20 september 2021 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij zegt natuurlijk ook voornamelijk dingen waar ajax plassertjes wat harder van worden, zodat gepeupel uit die smerige SOA-stad dat pauper"krantje" blijven lezen
Ik lees geen telegraaf, uit principequote:Op maandag 20 september 2021 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je toch wat vaker de stukjes van Valentijn lezen
Als er iemand zuur is geweest over Ajax de afgelopen jaren dan is het Valentijn wel.
Sowieso lees je niet veel, toch?quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik lees geen telegraaf, uit principe
Beetje flauw. Tadic is niet gefaald in het buitenland, was een prima speler van Southampton. Op zich begrijp ik de keuze voor Ajax boven middenmoot Premier League wel. De één speelt liever op het hoogste niveau wekelijks, de ander speelt liever voor de prijzen op een net iets lager niveau. Andere vorm van ambitie. Tadic (en zeker Klaassen) hadden we nooit de verwachting bij dat ze wereldtop zouden worden.quote:Op maandag 20 september 2021 09:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tadic, gefaald in het buitenland, nu is Ajax plotsklaps z’n alles, straalt ook niet echt de ambitie uit om het weer te gaan proberen in een hoger aangeschreven competitie. Klaassen idem dito, gewogen en te licht bevonden en dus met hangende pootjes terug naar de competitie waar hij wel kan presteren.
Allemaal gebrek aan ambitie?
Wat een rare aanname, ik lees behoorlijk wat.quote:Op maandag 20 september 2021 09:51 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Sowieso lees je niet veel, toch?
Dan valt je hele verhaal wel uit elkaar he?quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar wel roepen dat Ajax-fans het lezen terwijl je niet weet wat erin staat. Als er een krant is die minst gewaardeerd wordt door Ajacieden is het de T wel.quote:Op maandag 20 september 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2021 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Grappig dat een Feyenoorder dat over zijn lippen krijgt![]()
Ah, een hele kleine groep tokkies die zich misdragen door een beetje te schreeuwen naar een speler.quote:
Je scheert iedereen over een kam, je weet zelf ook dat dat nergens op slaat.quote:Op maandag 20 september 2021 09:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah, een hele kleine groep tokkies die zich misdragen door een beetje te schreeuwen naar een speler.
Zullen we het even over het gedrag richting Berghuis hebben?
Gelukkig boeit het me écht helemaal niets wat fetX van het fok forum over mij denktquote:Op maandag 20 september 2021 10:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Je scheert iedereen over een kam, je weet zelf ook dat dat nergens op slaat.
Hoe dan ook, het ging over jou. Als jij niet wil dat mensen dat over je denken moet je misschien wat minder op die manier posten. Je bent echt een hele rare user. Verder zoek je het maar lekker uit
Dat is te merken inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gelukkig boeit het me écht helemaal niets wat fetX van het fok forum over mij denkt
Vertessen heeft echt wel potentie.quote:Op zondag 19 september 2021 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een beetje flauw maar het lijkt mij vrij duidelijk dat Feyenoord betere spelers heeft rondlopen dan Vertessen en Doan (laatstgenoemde zou wel mee kunnen).
Ik had daar gisteren met een vriend van mij ook een discussie over. Dat 2 dagen rust of 4 dagen rust een wereld van verschil maakt.quote:Op maandag 20 september 2021 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ontopic maar weer.
Deel van de analyse van Pieter Zwart
[ afbeelding ]
Jij denkt niet dat Feyenoord, Sporting volledig zou overklassen?quote:Op zondag 19 september 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, dat is natuurlijk wel echt een redenering van het niveau Utrecht > Feyenoord > PSV > Ajax > Sporting.
Al vind ik dat Vertessen inderdaad écht niet voldoet en van Vinicius heb ik 60 minuten gezien en die 60 minuten overtuigden niet. Doan zou op zich bij dit Feyenoord ook prima mee kunnen denk ik, maar een zekere basisspeler is het ook niet.
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.quote:Op maandag 20 september 2021 10:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had daar gisteren met een vriend van mij ook een discussie over. Dat 2 dagen rust of 4 dagen rust een wereld van verschil maakt.
Je zag het ook gewoon aan meerdere spelers dat ze onder hun kunnen speelden. Helaas plant de KNVB vaak dit soort belangrijke wedstrijden na een EL wedstrijd. Maar goed, moet je maar de CL halen, dan heb je er geen last van.
Blijft kut, want 0-4 is gewoon extreem pijnlijk.
Vertessen kan je wel inbrengen bij een voorsprong als er ruimte is, als je net met 1-0 achter komt gewoon niet de meest verstandige beslissingquote:Op maandag 20 september 2021 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vertessen heeft echt wel potentie.
Gakpo is ook door velen in het begin afgeschreven.
Doan zijn spel past gewoon niet bij dit elftal, dus dat zie ik niets worden.
Max. 14 of 16 ploegen in de eredivisie zou al een bak ellende schelen. Niemand wordt er beter van om 18 ploegen te handhaven, zie ook de 9-0 van Ajax afgelopen weekend. Waar zijn dat soort wedstrijden goed voor? Als je wilt dat een bekertoernooi serieus genomen wordt door ploegen die ook Europees spelen, dan moeten er wedstrijden geschrapt worden. Jammer voor die kleine ploegen maar het is niet anders.quote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.
Het zegt namelijk ook iets over te hoge belasting.
Dat gezeik hoor je toch alleen bij voetballers of niet? Is van alle jaren, komt altijd terug als een club verliest.quote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch, als uit onderzoek blijkt dat het effect zo groot is, dan moet je daar iets mee als voetbalbonden.
als je daar na 60 minuten last van krijgt ok maar zo mat beginnen heeft toch een andere oorzaakquote:Op maandag 20 september 2021 11:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |