Duurt in dit tempo nog wel even.quote:
Graag want ik weet niet wie jackygod is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duurt in dit tempo nog wel even.
Misschien kan vriendin van de show @:yvonne helpen. We hebben al erg lang geen update meer gehad over JackyGod.
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duurt in dit tempo nog wel even.
Misschien kan vriendin van de show @:yvonne helpen. We hebben al erg lang geen update meer gehad over JackyGod.
Laten we het maar op eigen kracht doen Stijn, zo zijn 'we' ook groot geworden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.
Nee, dan moet je echt bij KLB gaan scouten voor users en die rotzooi wil je juist hier niet hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.
Gohquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja godverdomme nu slaat mijn post echt nergens op.
Ik moest erg lachen om mijn eigen grapje.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM: Plaats even een foto van je kibbeling, dat zou leuk zijn!
Ik plaats godverdorie een heel verslag op Twitter en wat denk je? GEEN REACTIE
Gewoon even wachten, hij is druk op de APPquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM: Plaats even een foto van je kibbeling, dat zou leuk zijn!
Ik plaats godverdorie een heel verslag op Twitter en wat denk je? GEEN REACTIE
Hij was ook leuk (niet erg leuk, maar leuk). Daarom een welverdiende like, en ik verwacht dat er nog wel meer zullen volgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen om mijn eigen grapje.
Flikker op met je app. (ja jij en de app)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, hij is druk op de APP
Verworpenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op met je app. (ja jij en de app)
Laat ik er vast een aantal lokken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben geen influencer
@:zipportal
Waarom?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het zorgelijk dat de drang naar topic 8000 zorgt voor een plan om kwantiteit boven kwaliteit te brengen. User @:scrummie houd ik hiervoor hoofdverantwoordelijk.
Shit man wil je verkering ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat ik er vast een aantal lokken.
@:klummie
@:masterminded
@:scrummie6.0
@:paul
@:kingroland
@:skysheriff
@:chevycaprice
@:banny
@:charrel
@:wateropmars
@:sq
Graag update over JackyGod.quote:
Vooral voor mijn goede vriend Scrummie.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag want ik weet niet wie jackygod is.
Ze hebben hier niet zulke hoge standaarden dus dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat helpt vast wel tegen de mentions denk ik
Erg zielig voor JackyGod. Fijn dat het weer beter met hem gaat.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef yvonne het volgende:
Maarre de hond, Jacky, had ik nou al verteld dat ie een hernia had en liep te creperen van de pijn?
Nou, dat dus.
Moest ie iedere dag complete rust en naar de tuin getild worden, Tramadol, dit dat alles.
Maaaaaaaaaaaaaaaar, hij knapt opWe kunnen het park weer onveilig maken, hij is weer gewoon z'n oude zelf.
Dawast.
Helpmefok?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:25 schreef yvonne het volgende:
Hoe heet die rotterdammert ook weer, om de haverklap gebanned, soort klaasweetalles?
HMFGODquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:25 schreef yvonne het volgende:
Hoe heet die rotterdammert ook weer, om de haverklap gebanned, soort klaasweetalles?
Oh ja die! Had toch eens een prijsvraag hier, kon je een slagroomtaart verdienen.quote:
Hopelijk doe je er de volgende keer een foto (of misschien wel 2) bij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:23 schreef yvonne het volgende:
Maarre de hond, Jacky, had ik nou al verteld dat ie een hernia had en liep te creperen van de pijn?
Nou, dat dus.
Moest ie iedere dag complete rust en naar de tuin getild worden, Tramadol, dit dat alles.
Maaaaaaaaaaaaaaaar, hij knapt opWe kunnen het park weer onveilig maken, hij is weer gewoon z'n oude zelf.
Dawast.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja die! Had toch eens een prijsvraag hier, kon je een slagroomtaart verdienen.
Leeft die nog wel?
Hier steek jij het vuurtje aan!quote:
En dan komt natúúrlijk Stijn metquote:
Ik vind er wat van, dat mag je rustig weten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jammer dat je dan mijn reactie naar Stijn compleet vergeet. Maar dat zal je wel bewust doen om mij hier in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier steek jij het vuurtje aan!
[..]
En dan komt natúúrlijk Stijn met
[..]
Ik vind er wat van, dat mag je rustig weten.
Ik heb de demonisering bekeken en akkoord bevonden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat je dan mijn reactie naar Stijn compleet vergeet. Maar dat zal je wel bewust doen om mij hier in een kwaad daglicht te stellen.
Moet ik hem bannen schattepoepie?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:31 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het gedrag van @:Buitendam heel erg vervelend en vermoeiend.
7 weken graagquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik hem bannen schattepoepie?
Nee, ban @tong80 maar weer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik ook andere verzoekjes indienen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat gaat veel te ver.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Temptingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat veel te ver.
Maar je mag @:onlogisch wel bannen.
Klik dan niet, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jezus wat is dit kut zeg.
Nee nu niet meer nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klik dan niet, achterlijke debiel.
Wat is dit waanzinnig kut zegquote:
Niet gekliktquote:
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien vind je deze leuker:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien vind je deze leuker:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Beatboxen is namelijk voor proleten.
Het is geen optreden van Raz-l.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Beatboxen is namelijk voor proleten.
Nou, dat wordt inzepen met Rituals de komende tijd. Goed gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Link? @Poepz0rquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft het kinkyprofiel van je moeder ook
Geklikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OUD / Kleding surprise box kopen
Herhalingsgevaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft het kinkyprofiel van je moeder ook
Jij haat hem echt hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
VBL / PSV weer balen voor volgend seizoen......
Ook om 02:38 volgt @:Socios nog slaafs. Geitenzuiger.
Geklikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
We roddelen hier niet. @de_boswachterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Post van boswachtertokkie gespot. Topic direct verlaten.
Jij haat hem echt hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi. Wat voor ietsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië.
Weet ik niet precies. We dronken een espresso in zo'n koffiebarretje en toen heb ik aan die Mario gevraagd of ie een kilo in een zak wilde doen. Kostte geen drol, trouwens. We waren dit keer met de auto dus ook een hoop wijn en olijfolie meegenomen.quote:
Laat je die arme Rwandezen nu in de steek?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Het is soms moeilijke keuzes maken in het leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat je die arme Rwandezen nu in de steek?
Ook alleen al de opmerking: "Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
MacBook*quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:de_kraam
Dat siert je maat. @raptorixquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geschiedvervalsing.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geschiedvervalsing.
Wees blij dat @tong80 zijn pijlen even richt op PSV.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Ik heb hem eigenlijk niet gehoord na de 0-4 in Amsterdam. Vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat @:tong80 zijn pijlen even richt op PSV.
Ik wacht overigens nog op het dilemmatopic.
Mail maar naar herman@jellinek.nlquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat @:tong80 zijn pijlen even richt op PSV.
Ik wacht overigens nog op het dilemmatopic.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens heb ik net een toiletbril gedemonteerd en even helemaal de moeder gereversedengineered om hem daarna weer te monteren. Gewoon omdat het kan.
gelachenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
Geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Wat ben je toch een jaloers kreng hè. Bah.quote:
Ik heb wel gelezen dat het geflatteerd was en Ajax de controle had, daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk niet gehoord na de 0-4 in Amsterdam. Vreemd eigenlijk.
Een objectieve kijk op het spelletje kan hem in ieder geval niet ontzegt worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat het geflatteerd was en Ajax de controle had, daar hou ik me dan maar aan vast.
Dit accepik ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je toch een jaloers kreng hè. Bah.
Als de trein-wc's daar net zo smerig zijn als bij de NS snap ik ook wel dat je daar geen punani gaat eten.quote:
Ik wist niet dat copypasta's van NOS Teletekst pagina >800 een eigen topic kregen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Direct op gereageerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe @:yats is eindelijk, eindelijk uit!@!!!!!!!!
Zonder munitie was het 'pief paf poef'. Welk geluidje kunnen ze hierbij maken?quote:Nederlands evacuatievliegtuig (een C-130 Hercules) aan de grond met technisch defect.
Ik eet bij mijn moederquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Ik ga macaroni maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Ik word nu alweer moe van mezelf.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ga weg, schooier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
Zojuist op een ad geklikt van FOK! en nog iets besteld ook!!!
@:danny @:yvonne krijg ik nu een gratis abo
Nee, ze kent me al een tijdje dus ze weet wel ongeveer wat ik lekker vind.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ze niet gevraagd wat je wil?
Link?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Dat weet ze bij mij inmiddels ook ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze kent me al een tijdje dus ze weet wel ongeveer wat ik lekker vind.
Niks mis met tussen de middag warm.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, maar daar zijn verzachtende omstandigheden voor gezien de fysieke gebrekenheden hier in huis (niet bij mij).
Het was roerbaknoedels.
VBL / [Playoffs UECL] Feyenoord - IF Elfsborg / Anderlecht - Vitesse #1quote:
9 blessures.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:bolasie Ik weet niet wat de quotering is maar bij De Graafschap - NAC is een 1 gratis geld. NAC heeft 9 blessures ofzo die vrijwel allemaal in de basis staan normaal.
Geen rood kringeltje dus dan is het goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met tussen de middag warm.
Gebrekenheden trouwens
Als ze maar lekker bier kunnen drinken!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
9 blessures.
Zou het wat uitmaken bij NAC?
Ik ga met met mijn betere helft eten bij Sabero in Roermond. Gewoon doordeweekse dag. Jwz.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wellicht regionale spreektaal?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen rood kringeltje dus dan is het goed.
Bami met groenten en kipdij in satésausquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipdijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bami met groenten en kipdij in satésaus
Wat een woede.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Erg jammer dat ik je hiervoor slechts 1 like kan geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Winst @1.78, nog best prima dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:bolasie Ik weet niet wat de quotering is maar bij De Graafschap - NAC is een 1 gratis geld. NAC heeft 9 blessures ofzo die vrijwel allemaal in de basis staan normaal.
Ik vind de Brentford act van Sjoerd Mossou - die hij gelukkig niet zo vaak uit - vermoeiend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
Barst van de smaak, heer-fucking-lijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kipdij
Stukje ondergewaardeerd kip.
Waarom niet naar de wedstrijd zelf?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga een burrito bowl afhalen met extra vlees en guac en dan bij een maat met 55 inch OLED tv fussball kijken.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom niet naar de wedstrijd zelf?
Het is te merken dat ik hier niet zo vaak kom.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Wist niet dat het nodig was om de club specifiek te benoemen. Bij sommige users werkt dat als een rode lap op een stier of als een fles rood in de aanbieding.
Tot morgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is te merken dat ik hier niet zo vaak kom.
Ik ga weer!
Wowquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
Gelukkig heb ik mezelf en @Slobeend beloofd me niet meer als een debiel te gedragen met mijn stokpaardjes. Leuk dat jij het overneemt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
Ik probeer er geen gewoonte van te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mezelf en @:slobeend beloofd me niet meer als een debiel te gedragen met mijn stokpaardjes. Leuk dat jij het overneemt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je hier dan nog wel even op terug?
Ik eet bij mijn vader dus ik weer het niet!
Gescheiden ouders? @Lenny_Leonard en ik MOETEN DIT WETEN.quote:
Geen oordeel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wellicht regionale spreektaal?
Ik zet hem door naar @:scrummie
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Gescheiden ouders? @:Lenny_Leonard en ik MOETEN DIT WETEN.
[ afbeelding ]
Wow. Ik sta hier even van te kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
Zou naaien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ons aller siswet19 pakt gewoon 70k per maand![]()
@:de_boswachter
@:poepz0r
@:Wereldgozer
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je het er moeilijk mee hebt, mijn DM staat open voor een luisterend oor.
Eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Ik kom net als forum admin @:GGMM uit een gebroken gezin.
Laat hem met rust!
incontinent op je 42ste genot. Anusje en kutje cosmetisch laten dicht schroeien op je 43ste godin.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Geen Op1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Laat hem met rust!
Siswet begint een echte ster te worden, afgelopen week zag ik ook al ergens in een krant een groot interview met haar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel halve liters heb je al in je mik?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik rij NU Rotterdam binnen
Dit nog even ter info
3 maar. Mijn vader had weer eens geen rekening gehouden met mijn tempoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel halve liters heb je al in je mik?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni à la wasbak.
@:Drizzt_DoUrden
Die gootsteensmaak geeft toch extra cachet aan je pasta.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni à la wasbak.
@:Drizzt_DoUrden
Zeker, heb jij ook een hond om de gootsteen schoon te houden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die gootsteensmaak brengt geeft toch extra cachet aan je pasta.
Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Zeker, heb jij ook een hond om de gootsteen schoon te houden?
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.
Mag toch hopen dat er wat te juichen valt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Ohja Feyenoord moet voetballen. Dat ga ik kijken en JUICHEN.
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?
Oh, erg verstandig dan. Anders heb je er alleen maar ellende van.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.
Carrièrevrouw @KingRolandquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Allebei haxball fanaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Laat hem met rust!
Dat is toch ook veel lekkerder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb opeens gehoord dat er een sportcafé is die Feyenoord uit gaat zenden op verzoek van een groep toeristen
Ik vlieg daar NU naar toe. Eet wel een kebab onderweg ipv burrito bowl
Kebab in Berlijn had ik zwaar onderschat. Godenvoerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel lekkerder.
Kebab![]()
![]()
Je moet eens naar Baghdad aan de Schlesisches Tor gaan, spuitpoep gegarandeerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kebab in Berlijn had ik zwaar onderschat. Godenvoer
Wist niet eens dat je een Michelin doner kebab hier had
Mustapha's Gemüse Kebap heetie
Jezus, wat een culinair paradijs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mijn darmen amputeren na een bezoekje aan Burgermeister en Baghdad achter elkaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet eens naar Baghdad aan de Schlesisches Tor gaan, spuitpoep gegarandeerd.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gifje kun je wel een keer updaten. Hij is nu drie keer zo dik.quote:
De sympathieke @Zipportal mag dat doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gifje kun je wel een keer updaten. Hij is nu drie keer zo dik.
Kan gebeuren, het is een beetje rustig rond de grote meneer Kaktus. Ja, ze heeft hem voor een vrouw verlaten en is ongeveer 100 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riendin-gaan-trouwen
Even gemist dat ze niet meer met Peter Jan Rens is, @:afcniels @:littlerabbit
Ik vind dat maar een smerig wijf!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riendin-gaan-trouwen
Even gemist dat ze niet meer met Peter Jan Rens is, @:afcniels @:littlerabbit
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Da's pech, clublogo weg.
[ twitter ]
Het was al hier op wachten met die lelijke kutshirts van ze. Puma heeft mij ZWAAR TELEURGESTELD.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Da's pech, clublogo weg.
[ twitter ]
Ik ook.quote:
Er is blijkbaar een nieuwe toko iets verderop dan hollywood richting het water. Een jeu de boules bar (quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook.
Te veel Späti's bezocht voor en na de wedstrijd. Broodjes döner kebab hebben de kater niet kunnen verzachten.
Of toch wel en is dit het resultaat
https://www.boulesbitesbar.nl/rotterdam/quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een nieuwe toko iets verderop dan hollywood richting het water. Een jeu de boules bar (! ). Onwijs mooie tent wel van binnen, prima voor een PMDS. Wel wat aan de dure kant.
Die ja. Als je daar aan de bar zit zie je dat helemaal niet. Maar laatst is er in Nijmegen ook al zo'n jeu de boulesbar geopend. Wist helemaal niet dat dat een ding wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
https://www.boulesbitesbar.nl/rotterdam/
Deze?
Dik interieur hoor, maar jeu de boules_____
Doe dat lekker in die arcade of dat bejaardentehuis bij de Shell/McDonalds ofzo
Wtf jeu de boules is Boomer hobbyquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze?
Petanquequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 08:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze?
Doelgroep zijn juist jongeren/jongvolwassenen. Achja, het is weer eens wat anders dan poolen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wtf jeu de boules is Boomer hobby
Boomers hebben geld
Slim dus
Ik werd al een paar keer uitgenodigd voor een potje bij Mooie Boules over de afgelopen jaren. Maar vind er echt helemaal niks aan en heb nota bene in Frankrijk gewoond.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ja. Als je daar aan de bar zit zie je dat helemaal niet. Maar laatst is er in Nijmegen ook al zo'n jeu de boulesbar geopend. Wist helemaal niet dat dat een ding was
Heerlijk man. Biertje erbij, beetje werpen, lachen met vrienden. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik werd al een paar keer uitgenodigd voor een potje bij Mooie Boules over de afgelopen jaren. Maar vind er echt helemaal niks aan en heb nota bene in Frankrijk gewoond.
Altijd gezegd dat ik wel daarna aansloot bij de Biergarten/Oude Haven/insert ander bierplekkie in R’dam.
Ik las dit alsof je van je bevalling een social event maakte.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Heerlijk man. Biertje erbij, beetje werpen, lachen met vrienden. Niets mis mee.
Einde tijdperk coloona.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:17 schreef Zipportal het volgende:
De IC stroomt weer leeg.
FOK!mededelingen
Weer een hoop weg. @:Wereldgozer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:23 schreef El-Stinho het volgende:
@:maxi-mus De altijd vermoeiende Suley wordt met feiten om de oren geslagen!!!
https://twitter.com/bartf/status/1428633219172347909
Tijd om te solliciterenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:17 schreef Zipportal het volgende:
De IC stroomt weer leeg.
FOK!mededelingen
Weer een hoop weg. @:Wereldgozer
Jensen is daar nu al mee begonnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef het nog 2 weken dan roept hij dat de aarde plat is.
Wat een idioot is dat ook. Kijk je die shit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jensen is daar nu al mee begonnen
Nee, ik kwam een fragmentje tegen op de sosjal mediaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een idioot is dat ook. Kijk je die shit?
Ik kan mij niet herinneren dat ik zo naar de tering was dat ik over de lelijkheid van kentekenplaten in relatie tot oikofobie begon te lullen.quote:
Moin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie zijn eigen show beginnen, So(o)spraat.
Kun je dat niet aangeven en dagen opnemen ofzo? Wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de motivatie niet opbrengen om nog aan het werk te gaan nu ik weet dat ik toch weg ben over 2 weken. Deze week is echt voorbij gekropen wat dat betreft. Kutleven
Dit nog even ter info
Dat leek me daarom een mooi begin voor @Wereldgozer .quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is niks te doen
Maar als je interesse hebt mag je altijd solliciteren
Nee er zijn helemaal geen uren meer beschikbaar omdat iedereen vakantie heeft nu. Wanbeleid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dat niet aangeven en dagen opnemen ofzo? Wel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
maar we hebben al 5(?) uitstekende mods!
Kut is dat, dan nog maar even doorbijten. Is de dikke mevrouw ook aan het werk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee er zijn helemaal geen uren meer beschikbaar omdat iedereen vakantie heeft nu. Wanbeleid.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verpest m'n lunch niet met die viezerik
Als ze er bij jou in huis allemaal zo over denken weten we gelijk waarom Benji zo'n mager scharminkel isquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verpest m'n lunch niet met die viezerik
Benji vindt Jan Roos ook goor, ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er bij jou in huis allemaal zo over denken weten we gelijk waarom Benji zo'n mager scharminkel is
Geen Luuk meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op naar het PSV topic. @:Coco
Nouja, ik heb het @yvonne nog steeds niet helemaal vergeven dat zij ooit deze SC sloot. Maar tijd heelt alle wonden!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
Namens heel VBL-SC wordt @:yvonne van harte gefeliciteerd met haar verjaardag
Ik heb wel eens het gerucht gehoord dat mijn naam achter de schermen werd genoemd voor DRT.quote:
Ik sluit me hier uiteraard volledig bij aan. Fijne verjaardag @yvonne!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
Oei, pijnlijk dat ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
GGMM had toch ook die plannen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het @:yvonne nog steeds niet helemaal vergeven dat zij ooit deze SC sloot. Maar tijd heelt alle wonden!
Heb jij iets tegen Jan Roos?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Like gezet.
[..]
Geen like gezet.
Wie jarig is trakteert. User Caland wil graag een abo. En dat mag zo goedkoop mogelijk. Gewoon basic.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie jarig is trakteert. User Caland wil graag een abo. En dat mag zo goedkoop mogelijk. Gewoon basic.
Wel fijn dat je hem zoveel antistoffen toewenst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:52 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Jan Roos net zo vaak corona krijgt totdat hij het niet meer kan krijgen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
@:yvonne houdt van glitterplaatjes
[ afbeelding ]
VBL / Amsterdammers presenteren reggae-tenue met ’Three Little Birds’quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij geen doodsbedreigingen nu
Of een graffititekening met een grote neus
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bob of Roy?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima shirt moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Amsterdammers presenteren reggae-tenue met ’Three Little Birds’
Oude logo zit er niet op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima shirt moet ik zeggen
Het is dat voetbalshirts voor proleten zijn anders had ik deze gekocht
Ik heb een pittige mening over volwassen mannen die een voetbalshirt dragen wanneer zij de sport zelf niet aan het beoefenen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |