Temptingquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat veel te ver.
Maar je mag @:onlogisch wel bannen.
Klik dan niet, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jezus wat is dit kut zeg.
Nee nu niet meer nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klik dan niet, achterlijke debiel.
Wat is dit waanzinnig kut zegquote:
Niet gekliktquote:
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien vind je deze leuker:
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien vind je deze leuker:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Beatboxen is namelijk voor proleten.
Het is geen optreden van Raz-l.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Beatboxen is namelijk voor proleten.
Nou, dat wordt inzepen met Rituals de komende tijd. Goed gedaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik hem bannen schattepoepie?
Link? @Poepz0rquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft het kinkyprofiel van je moeder ook
Geklikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OUD / Kleding surprise box kopen
Herhalingsgevaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft het kinkyprofiel van je moeder ook
Jij haat hem echt hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
VBL / PSV weer balen voor volgend seizoen......
Ook om 02:38 volgt @:Socios nog slaafs. Geitenzuiger.
Geklikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
We roddelen hier niet. @de_boswachterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Post van boswachtertokkie gespot. Topic direct verlaten.
Jij haat hem echt hequote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi. Wat voor ietsquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië.
Weet ik niet precies. We dronken een espresso in zo'n koffiebarretje en toen heb ik aan die Mario gevraagd of ie een kilo in een zak wilde doen. Kostte geen drol, trouwens. We waren dit keer met de auto dus ook een hoop wijn en olijfolie meegenomen.quote:
Laat je die arme Rwandezen nu in de steek?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
Het is soms moeilijke keuzes maken in het leven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat je die arme Rwandezen nu in de steek?
Ook alleen al de opmerking: "Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:14 schreef Buitendam het volgende:
MacBook*quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Ik heb een nieuwe zak espressobonen uit Italië", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
@:de_kraam
Dat siert je maat. @raptorixquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geschiedvervalsing.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik doe niet aan geschiedvervalsing.
Wees blij dat @tong80 zijn pijlen even richt op PSV.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geklikt.
Ik heb hem eigenlijk niet gehoord na de 0-4 in Amsterdam. Vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat @:tong80 zijn pijlen even richt op PSV.
Ik wacht overigens nog op het dilemmatopic.
Mail maar naar herman@jellinek.nlquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees blij dat @:tong80 zijn pijlen even richt op PSV.
Ik wacht overigens nog op het dilemmatopic.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens heb ik net een toiletbril gedemonteerd en even helemaal de moeder gereversedengineered om hem daarna weer te monteren. Gewoon omdat het kan.
gelachenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:12 schreef fetX het volgende:
Geklikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Wat ben je toch een jaloers kreng hè. Bah.quote:
Ik heb wel gelezen dat het geflatteerd was en Ajax de controle had, daar hou ik me dan maar aan vast.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk niet gehoord na de 0-4 in Amsterdam. Vreemd eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |