Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Zeker, heb jij ook een hond om de gootsteen schoon te houden?
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.
Mag toch hopen dat er wat te juichen valt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Ohja Feyenoord moet voetballen. Dat ga ik kijken en JUICHEN.
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?
Oh, erg verstandig dan. Anders heb je er alleen maar ellende van.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.
Carrièrevrouw @KingRolandquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ons aller siswet19 pakt gewoon 70k per maand![]()
@:de_boswachter
@:poepz0r
@:Wereldgozer
Allebei haxball fanaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Ik kom net als forum admin @:GGMM uit een gebroken gezin.
Laat hem met rust!
Dat is toch ook veel lekkerder.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:10 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb opeens gehoord dat er een sportcafé is die Feyenoord uit gaat zenden op verzoek van een groep toeristen
Ik vlieg daar NU naar toe. Eet wel een kebab onderweg ipv burrito bowl
Kebab in Berlijn had ik zwaar onderschat. Godenvoerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel lekkerder.
Kebab![]()
![]()
Je moet eens naar Baghdad aan de Schlesisches Tor gaan, spuitpoep gegarandeerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kebab in Berlijn had ik zwaar onderschat. Godenvoer
Wist niet eens dat je een Michelin doner kebab hier had
Mustapha's Gemüse Kebap heetie
Jezus, wat een culinair paradijs.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik mijn darmen amputeren na een bezoekje aan Burgermeister en Baghdad achter elkaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je moet eens naar Baghdad aan de Schlesisches Tor gaan, spuitpoep gegarandeerd.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gifje kun je wel een keer updaten. Hij is nu drie keer zo dik.quote:
De sympathieke @Zipportal mag dat doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gifje kun je wel een keer updaten. Hij is nu drie keer zo dik.
Kan gebeuren, het is een beetje rustig rond de grote meneer Kaktus. Ja, ze heeft hem voor een vrouw verlaten en is ongeveer 100 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riendin-gaan-trouwen
Even gemist dat ze niet meer met Peter Jan Rens is, @:afcniels @:littlerabbit
Ik vind dat maar een smerig wijf!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)riendin-gaan-trouwen
Even gemist dat ze niet meer met Peter Jan Rens is, @:afcniels @:littlerabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |