Gelukkig heb ik mezelf en @Slobeend beloofd me niet meer als een debiel te gedragen met mijn stokpaardjes. Leuk dat jij het overneemt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Ik probeer er geen gewoonte van te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mezelf en @:slobeend beloofd me niet meer als een debiel te gedragen met mijn stokpaardjes. Leuk dat jij het overneemt.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom je hier dan nog wel even op terug?
Ik eet bij mijn vader dus ik weer het niet!
Gescheiden ouders? @Lenny_Leonard en ik MOETEN DIT WETEN.quote:
Geen oordeel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wellicht regionale spreektaal?
Ik zet hem door naar @:scrummie
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Gescheiden ouders? @:Lenny_Leonard en ik MOETEN DIT WETEN.
[ afbeelding ]
Wow. Ik sta hier even van te kijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Zou naaien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Ons aller siswet19 pakt gewoon 70k per maand![]()
@:de_boswachter
@:poepz0r
@:Wereldgozer
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je het er moeilijk mee hebt, mijn DM staat open voor een luisterend oor.
Eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Ik kom net als forum admin @:GGMM uit een gebroken gezin.
Laat hem met rust!
incontinent op je 42ste genot. Anusje en kutje cosmetisch laten dicht schroeien op je 43ste godin.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Geen Op1.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:13 schreef Coco het volgende:
Ik kom net als forum admin @:GGMM uit een gebroken gezin.
Laat hem met rust!
Siswet begint een echte ster te worden, afgelopen week zag ik ook al ergens in een krant een groot interview met haar.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:04 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel halve liters heb je al in je mik?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik rij NU Rotterdam binnen
Dit nog even ter info
3 maar. Mijn vader had weer eens geen rekening gehouden met mijn tempoquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoeveel halve liters heb je al in je mik?
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni à la wasbak.
@:Drizzt_DoUrden
Die gootsteensmaak geeft toch extra cachet aan je pasta.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Macaroni à la wasbak.
@:Drizzt_DoUrden
Zeker, heb jij ook een hond om de gootsteen schoon te houden?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die gootsteensmaak brengt geeft toch extra cachet aan je pasta.
Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Zeker, heb jij ook een hond om de gootsteen schoon te houden?
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, wij hebben daar een vluchteling voor.
Mag toch hopen dat er wat te juichen valt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Ohja Feyenoord moet voetballen. Dat ga ik kijken en JUICHEN.
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Handig, heb je een Afghaantje gehaald, die schijnen in de aanbieding te zijn?
Oh, erg verstandig dan. Anders heb je er alleen maar ellende van.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, die zijn nog niet gevaccineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |