Een objectieve kijk op het spelletje kan hem in ieder geval niet ontzegt worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat het geflatteerd was en Ajax de controle had, daar hou ik me dan maar aan vast.
Dit accepik ik niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben je toch een jaloers kreng hè. Bah.
Als de trein-wc's daar net zo smerig zijn als bij de NS snap ik ook wel dat je daar geen punani gaat eten.quote:
Ik wist niet dat copypasta's van NOS Teletekst pagina >800 een eigen topic kregen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:08 schreef Zipportal het volgende:
VBL / PSV weer balen voor volgend seizoen......
Ook om 02:38 volgt @:Socios nog slaafs. Geitenzuiger.
Direct op gereageerd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe @:yats is eindelijk, eindelijk uit!@!!!!!!!!
Zonder munitie was het 'pief paf poef'. Welk geluidje kunnen ze hierbij maken?quote:Nederlands evacuatievliegtuig (een C-130 Hercules) aan de grond met technisch defect.
Ik eet bij mijn moederquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Ik ga macaroni maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Ik word nu alweer moe van mezelf.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ga weg, schooier.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:28 schreef Caland het volgende:
Zojuist op een ad geklikt van FOK! en nog iets besteld ook!!!
@:danny @:yvonne krijg ik nu een gratis abo
Nee, ze kent me al een tijdje dus ze weet wel ongeveer wat ik lekker vind.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft ze niet gevraagd wat je wil?
Link?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
Dat weet ze bij mij inmiddels ook ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze kent me al een tijdje dus ze weet wel ongeveer wat ik lekker vind.
Niks mis met tussen de middag warm.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb tussen de middag al warm gegeten, maar daar zijn verzachtende omstandigheden voor gezien de fysieke gebrekenheden hier in huis (niet bij mij).
Het was roerbaknoedels.
VBL / [Playoffs UECL] Feyenoord - IF Elfsborg / Anderlecht - Vitesse #1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |