9 blessures.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:bolasie Ik weet niet wat de quotering is maar bij De Graafschap - NAC is een 1 gratis geld. NAC heeft 9 blessures ofzo die vrijwel allemaal in de basis staan normaal.
Geen rood kringeltje dus dan is het goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met tussen de middag warm.
Gebrekenheden trouwens
Als ze maar lekker bier kunnen drinken!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
9 blessures.
Zou het wat uitmaken bij NAC?
Ik ga met met mijn betere helft eten bij Sabero in Roermond. Gewoon doordeweekse dag. Jwz.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Wellicht regionale spreektaal?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen rood kringeltje dus dan is het goed.
Bami met groenten en kipdij in satésausquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met tuinbonen en een hamburger.
Kipdijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bami met groenten en kipdij in satésaus
Wat een woede.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Erg jammer dat ik je hiervoor slechts 1 like kan geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gedweep word ik echt enorm moe van. AlS de BierPomPeN MaAr DraAieN. En als er hulpverleners worden mishandeld en mensen bedreigd is het weer niet gebeurd of was het een klein clubje. Vorige week weer massaal foto's van zichzelf op de tribune en oh wat is het een geweldig sfeertje, wat een UNIEKE club. Quote: 'wij verdienen veel beter!!!'. Ja Ferry de Bont, omdat jij 120 euro lapt en met je dikke reet elke week op de tribune zit en jezelf vol giet verdien je veel beter. Met je schijtlolligheden. En dan komt Sjoerd Mossou weer met een lekker cult stukje met zijn scheve bek. Ik haat NAC.
Einde meltdown.
Winst @1.78, nog best prima dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
@:bolasie Ik weet niet wat de quotering is maar bij De Graafschap - NAC is een 1 gratis geld. NAC heeft 9 blessures ofzo die vrijwel allemaal in de basis staan normaal.
Ik vind de Brentford act van Sjoerd Mossou - die hij gelukkig niet zo vaak uit - vermoeiend.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
Barst van de smaak, heer-fucking-lijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kipdij
Stukje ondergewaardeerd kip.
Waarom niet naar de wedstrijd zelf?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga een burrito bowl afhalen met extra vlees en guac en dan bij een maat met 55 inch OLED tv fussball kijken.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom niet naar de wedstrijd zelf?
Het is te merken dat ik hier niet zo vaak kom.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Wist niet dat het nodig was om de club specifiek te benoemen. Bij sommige users werkt dat als een rode lap op een stier of als een fles rood in de aanbieding.
Tot morgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is te merken dat ik hier niet zo vaak kom.
Ik ga weer!
Wowquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Einde meltdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |