Duurt in dit tempo nog wel even.quote:
Graag want ik weet niet wie jackygod is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duurt in dit tempo nog wel even.
Misschien kan vriendin van de show @:yvonne helpen. We hebben al erg lang geen update meer gehad over JackyGod.
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Duurt in dit tempo nog wel even.
Misschien kan vriendin van de show @:yvonne helpen. We hebben al erg lang geen update meer gehad over JackyGod.
Laten we het maar op eigen kracht doen Stijn, zo zijn 'we' ook groot geworden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.
Nee, dan moet je echt bij KLB gaan scouten voor users en die rotzooi wil je juist hier niet hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nodig twintig users uit die 15 posts per topic plaatsen en je komt in een uurtje al een heel eind.
Gohquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja godverdomme nu slaat mijn post echt nergens op.
Ik moest erg lachen om mijn eigen grapje.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM: Plaats even een foto van je kibbeling, dat zou leuk zijn!
Ik plaats godverdorie een heel verslag op Twitter en wat denk je? GEEN REACTIE
Gewoon even wachten, hij is druk op de APPquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende:
@:GGMM: Plaats even een foto van je kibbeling, dat zou leuk zijn!
Ik plaats godverdorie een heel verslag op Twitter en wat denk je? GEEN REACTIE
Hij was ook leuk (niet erg leuk, maar leuk). Daarom een welverdiende like, en ik verwacht dat er nog wel meer zullen volgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest erg lachen om mijn eigen grapje.
Flikker op met je app. (ja jij en de app)quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gewoon even wachten, hij is druk op de APP
Verworpenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Flikker op met je app. (ja jij en de app)
Laat ik er vast een aantal lokken.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben geen influencer
@:zipportal
Waarom?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:16 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het zorgelijk dat de drang naar topic 8000 zorgt voor een plan om kwantiteit boven kwaliteit te brengen. User @:scrummie houd ik hiervoor hoofdverantwoordelijk.
Shit man wil je verkering ofzo?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat ik er vast een aantal lokken.
@:klummie
@:masterminded
@:scrummie6.0
@:paul
@:kingroland
@:skysheriff
@:chevycaprice
@:banny
@:charrel
@:wateropmars