quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verpest m'n lunch niet met die viezerik
Als ze er bij jou in huis allemaal zo over denken weten we gelijk waarom Benji zo'n mager scharminkel isquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verpest m'n lunch niet met die viezerik
Benji vindt Jan Roos ook goor, ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er bij jou in huis allemaal zo over denken weten we gelijk waarom Benji zo'n mager scharminkel is
Geen Luuk meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 10:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Op naar het PSV topic. @:Coco
Nouja, ik heb het @yvonne nog steeds niet helemaal vergeven dat zij ooit deze SC sloot. Maar tijd heelt alle wonden!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
Namens heel VBL-SC wordt @:yvonne van harte gefeliciteerd met haar verjaardag
Ik heb wel eens het gerucht gehoord dat mijn naam achter de schermen werd genoemd voor DRT.quote:
Ik sluit me hier uiteraard volledig bij aan. Fijne verjaardag @yvonne!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
Oei, pijnlijk dat ik dit niet wist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:42 schreef GGMM het volgende:
GGMM had toch ook die plannen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het @:yvonne nog steeds niet helemaal vergeven dat zij ooit deze SC sloot. Maar tijd heelt alle wonden!
Heb jij iets tegen Jan Roos?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Like gezet.
[..]
Geen like gezet.
Wie jarig is trakteert. User Caland wil graag een abo. En dat mag zo goedkoop mogelijk. Gewoon basic.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie jarig is trakteert. User Caland wil graag een abo. En dat mag zo goedkoop mogelijk. Gewoon basic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |