Jensen is daar nu al mee begonnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef het nog 2 weken dan roept hij dat de aarde plat is.
Wat een idioot is dat ook. Kijk je die shit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jensen is daar nu al mee begonnen
Nee, ik kwam een fragmentje tegen op de sosjal mediaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een idioot is dat ook. Kijk je die shit?
Ik kan mij niet herinneren dat ik zo naar de tering was dat ik over de lelijkheid van kentekenplaten in relatie tot oikofobie begon te lullen.quote:
Moin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie zijn eigen show beginnen, So(o)spraat.
Kun je dat niet aangeven en dagen opnemen ofzo? Wel herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt de motivatie niet opbrengen om nog aan het werk te gaan nu ik weet dat ik toch weg ben over 2 weken. Deze week is echt voorbij gekropen wat dat betreft. Kutleven
Dit nog even ter info
Dat leek me daarom een mooi begin voor @Wereldgozer .quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is niks te doen
Maar als je interesse hebt mag je altijd solliciteren
Nee er zijn helemaal geen uren meer beschikbaar omdat iedereen vakantie heeft nu. Wanbeleid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dat niet aangeven en dagen opnemen ofzo? Wel herkenbaar.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
maar we hebben al 5(?) uitstekende mods!
Kut is dat, dan nog maar even doorbijten. Is de dikke mevrouw ook aan het werk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee er zijn helemaal geen uren meer beschikbaar omdat iedereen vakantie heeft nu. Wanbeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |