abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:10:51 #1
65846 Bocaj
47th President.
pi_200671785
Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen in plaats van ’zwangere vrouwen’.
quote:
CAMBRIDGE - Carole Hooven, een professor aan de Amerikaanse universiteit Harvard, wordt beschuldigd van transfobie. Dit omdat de vrouw weigert te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’.

quote:
Hooven is professor evolutionaire biologie aan de Harvard Universiteit. Ze werd recent door Fox News geïnterviewd over genderneutraliteit. Daar vertelde ze dat zij en haar collega’s steeds vaker gepusht worden genderneutrale termen te gebruiken. Zo werd haar gevraagd te spreken over ’zwangere mensen’ in plaats van ’zwangere vrouwen’, maar daar wil de professor niet in meegaan.

Biologie
„Dat is nogal onmogelijk in het vak biologie. Wetenschap is gebouwd op feiten. En het is een feit dat er twee seksen zijn: vrouw en man. En wat we produceren, maakt dat we tot een van de twee behoren. Produceer je eieren, dan ben je een vrouw. Produceer je sperma, dan ben je een man. Tegenwoordig lijkt het alsof biologie er niet langer toe doet, enkel hoe we ons voelen en identificeren lijkt nog belangrijk.”

Een collega voelde zich geschoffeerd en viel Hooven aan op Twitter. „Inclusief taalgebruik zoals ’zwangere mensen’ toont respect voor iedereen die de mogelijkheid heeft om zwanger te worden, niet alleen vrouwen. Het is belangrijk dat studenten geneeskunde en biologie die inclusieve taal leren en kunnen hanteren.”
twitter

Eindelijk iemand die NIET meegaat in deze onzin... :Y
pi_200671819
Hulde voor deze professor die volgende week wel of bedreigd zal worden of ontslagen is.
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:14:47 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_200671855
Feiten en mechanismen trekken zich niets aan van meningen en voorkeuren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:15:13 #4
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200671864
Toevallig, ik luisterde afgelopen week nog naar een podcastinterview met haar. Ze is overigens bepaald geen alt-rechtse randdebiel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_200671866
Haar carrière zal ook wel voorbij zijn :') Godverdomme zeg, mannen kunnen niet zwanger worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:15:47 #6
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_200671877
Helemaal mee eens. Ophouden met dat smerige geneuzel om woorden, daar gaat het niet over. Als je bent geboren als vrouw kan je voorkomen als man, prima. Doe wat je lekker vind. Toch blijf je een vrouw, dat is gewoon biologie. Een wetenschap.

Ik ben vieslinks, maar met deze woke gebeuren kan ik echt helemaal niets. Geneuzel in de marge, bah.
pi_200671887
Paul de Leeuw is ook al jaren zwanger en dat is geen vrouw, Professor heeft dus geen gelijk.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:16:34 #8
pi_200671909
Maar Amerika kan alle wetenschappers ontslaan en vervangen door zweefteven, dan kan NL weer een supermacht worden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_200671935
Je kunt hier ook in doorslaan. Vrouwen kunnen zwanger worden. Mannen niet. Doe even normaal zeg.
zie email 27 oktober
pi_200671942
Tsja, niet zo raar dat zij zoiets vanuit een biologisch perspectief benadert. En dan zijn er inderdaad maar twee opties.

Verder onzin om hier weer aandacht aan te geven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200671948
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Haar carrière zal ook wel voorbij zijn :') Godverdomme zeg, mannen kunnen niet zwanger worden.
Ja en transen ook niet.
pi_200672030
Ik vind overigens al die woke figuren het grootste gevaar voor de mensheid, compleet debiel denkbeeld.
pi_200672072
Iemand met gewoon normaal gezond verstand dus.
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:24:10 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_200672075
Zolang mannen niet zwanger kunnen worden heeft ze toch gewoon gelijk. Ben wel benieuwd of hier mensen zijn die vinden dat zij ongelijk heeft.

En hoe lang zal het duren voordat het woord "mensen" niet meer mag?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:27:05 #15
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_200672138
Maaarrrr transgender mannen kunnen wél zwanger worden :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200672191
IBen ik nou zo gek dat ik de ophef niet snap? What's next? Een hond geen hond meer mogen noemen omdat het baasje het dier ziet als kind?
pi_200672271
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef -XOR- het volgende:
Toevallig, ik luisterde afgelopen week nog naar een podcastinterview met haar. Ze is overigens bepaald geen alt-rechtse randdebiel.
De meeste randdebiliteit komt dan ook al lang niet meer van alt rechts, wat dat ook precies moge zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:33:05 #18
65846 Bocaj
47th President.
pi_200672272
Het speelt in Holland ook wel een beetje....

- Bemanning - Bemensing....
- En bij de NS - Dames & Heren - Beste Reizigers
etc...
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:34:44 #19
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_200672310
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:35:08 #20
65846 Bocaj
47th President.
pi_200672322
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:27 schreef Flow3r het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good Lord :')
pi_200672475
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De meeste randdebiliteit komt dan ook al lang niet meer van alt rechts, wat dat ook precies moge zijn.
Het komt van zowel rechts als links vandaan, aan beide kanten heb je wappies.
pi_200672492
quote:

SPOILER
Anale bevalling ?
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:48:13 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200672616
quote:

SPOILER
Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.

Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.

De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Resistance is futile.
pi_200672629
quote:
Ja maar als je vriendje jou zwanger heeft gemaakt en je voelt je een homoseksuele man die gevangen zit in een vrouwenlichaam, dan ben je toch een zwangere man? ;) ;) ;) (Niet feitelijk of biologisch gezien dan, maar puur dat gevoel boven de realiteit staat? :P )
pi_200672651
quote:

SPOILER
Ben benieuwd wat voor gevolgen hun hormonenkuurtjes op de kleine hebben. (Nog maar te zwijgen van de opvoeding later.)
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:50:23 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200672666
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:42 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Anale bevalling ?
Je weet natuurlijk niet hoever deze mannen zijn in hun transitie. En ook niet elke transgender kiest uiteindelijk voor een penisprothese.
Resistance is futile.
pi_200672677
We kunnen ze ook broedbakken noemen.
pi_200672729
Oh ja, transfobie.
Tegenwoordig als je ergens niet in mee gaat qua terminologie is het automatisch "een ziekelijke angst, ook als er geen reëel gevaar is".

https://www.encyclo.nl/begrip/fobie
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:53:10 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200672739
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef Cockwhale het volgende:
We kunnen ze ook broedbakken noemen.
_O- :X
Resistance is futile.
pi_200672829
Accept newspeak of je wordt gecanceld

En de woke menigte juigt
Wordt er op school geen geschiedenis en kritisch denken meer aangeleerd vraag ik me af
pi_200672834
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja maar als je vriendje jou zwanger heeft gemaakt en je voelt je een homoseksuele man die gevangen zit in een vrouwenlichaam, dan ben je toch een zwangere man? ;) ;) ;) (Niet feitelijk of biologisch gezien dan, maar puur dat gevoel boven de realiteit staat? :P )
Nee. Zo kan ik dat echt niet zien. Als je je echt zo voelt ga je je ook wel zo gedragen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200672902
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee. Zo kan ik dat echt niet zien. Als je je echt zo voelt ga je je ook wel zo gedragen.
Er zijn altijd uitzonderingen, maar om nu je hele taalgebruik op een klein percentage van een klein percentage te moeten gaan aanpassen...
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:01:57 #33
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_200672978
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.

Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.

De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Hmhm ja. Hij is natuurlijk zwanger omdat hij geboren is als een vrouw. Dat hij nu als man door het leven gaat, prima. Als je puur kijkt naar de wetenschappelijk verklaring waarom hij zwanger kan worden komt dat door vrouwelijk voortplantingsorganen ontstaan vanuit geboorte. Dat deze wetenschapper het zo benadert snap ik helemaal en is geen woord aan gelogen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:05:27 #34
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200673063
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Bocaj het volgende:

etc...
Ik ben toch gvd geen zigeuner. :{w
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:10:22 #35
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200673231
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:01 schreef Yon_Wip het volgende:

[..]

Hmhm ja. Hij is natuurlijk zwanger omdat hij geboren is als een vrouw. Dat hij nu als man door het leven gaat, prima. Als je puur kijkt naar de wetenschappelijk verklaring waarom hij zwanger kan worden komt dat door vrouwelijk voortplantingsorganen ontstaan vanuit geboorte. Dat deze wetenschapper het zo benadert snap ik helemaal en is geen woord aan gelogen.
Ook eens. Maar zij benadert het als volgt:

"Produceer je eieren, dan ben je een vrouw. Produceer je sperma, dan ben je een man."
Resistance is futile.
pi_200673276
Men kan ook echt wel zeuren hoor.
pi_200673312
quote:

[..]

Door de wetenschap te volgen en je houden aan de feiten ben je transfoob ?
Volgens mij moet je het woord fobie opzoeken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:16:16 #38
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_200673335
quote:
2s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

"Produceer je eieren, dan ben je een vrouw. Produceer je sperma, dan ben je een man."
Ja, er zijn natuurlijk meer factoren die je identiteit bepaald. Biologisch kom je er toch niet omheen dat je een man of vrouw bent.

Het was misschien beter geweest als ze wat genuanceerder was geweest, maar om iemand (notabene een wetenschapper) te gaan cancellen omdat je er niet mee eens bent is een beetje jammer.
pi_200673365
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Er zijn altijd uitzonderingen, maar om nu je hele taalgebruik op een klein percentage van een klein percentage te moeten gaan aanpassen...
Daarom. Ik kan en wil dat niet.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:17:41 #40
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200673368
quote:
As the Director of the Diversity...
Echt, sterf gewoon. :')
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:17:51 #41
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200673374
quote:
Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders.
Als ik een Ferrari merk op een aftandse Opel plak blijft het een aftandse Opel...
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:19:52 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200673424
quote:

[..]

Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders.
Waarom zou je een probleem moeten hebben met transgenders als je deze mensen als vrouwelijk ziet? Je hebt er volgens mij pas een probleem mee als het bestaan van deze mensen je dwars zit.

quote:
Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.
Maakt ze zich druk dan? Geloof dat juist de andere kant dat nogal doet.
quote:

Een fobie is een irreëele angst. Dat is dit niet.

Overigens zijn er wel non-binaire uitzonderingen. Mensen met meer dan twee geslachtschromosomen bijvoorbeeld, of verminderde gevoeligheid voor testosteron. Maar dat is uitzonderlijk en een biologische afwijking. Niet alles is maakbaar. Als je plastische chirurgie ondergaat om op een dolfijn te lijken, ben je daarmee nog geen dolfijn. Gewoon een mens met wat issues.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:24:27 #43
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200673533
quote:

SPOILER
De LGBT community vond wel wat van die bovenste...

quote:
Medical issues aside, Moore also has faced scrutiny from the LGBT community—largely via online comments posted in reaction to articles about his pregnancy. Hardest to take has been the judgment of other transgender men who say that Moore “isn’t really a man” but just another pregnant woman who has spent some time on hormones.
(Bericht uit 2010 overigens).
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:26:25 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200673577
quote:
2s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef Seven. het volgende:

Is geen rocketscience verder.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:34:12 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_200673741
Vanuit de biologie heeft ze "gelijk". Als ze de cultuuroorlog voedt op Fox and Friends heeft ze ongelijk. Die lui hebben nooit ene zier om de wetenschap gegeven, en daarom doet ze nu uitspraken over sociaalculturele constructen. Domme zet van haar dus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_200673747
quote:
Daar denken zeepaardjes anders over.
pi_200673763
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef thabit het volgende:

[..]

Had even gemist dat het topic over zeepaardjes ging.
pi_200673821
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Had even gemist dat het topic over zeepaardjes ging.
Het gaat over de definitie van geslacht. Zwanger kunnen worden is duidelijk niet het criterium, zowel biologisch als wokologisch.
pi_200673867
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Het gaat over de definitie van geslacht. Zwanger kunnen worden is duidelijk niet het criterium, zowel biologisch als wokologisch.
Omdat dat dat bij zeepaardjes anders ligt, right.
pi_200673869
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Taal is per definitie een mening.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:42:48 #51
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200673905
quote:

etc...
Mijn hemel! Ik kreeg het al doodsbenauwd bij het idee dat je hier allemaal irrelevant Amerikaans nieuws zou komen droppen.... gelukkig zijn we gered.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:47:41 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200674003
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:16 schreef Yon_Wip het volgende:

[..]

Ja, er zijn natuurlijk meer factoren die je identiteit bepaald. Biologisch kom je er toch niet omheen dat je een man of vrouw bent.

Het was misschien beter geweest als ze wat genuanceerder was geweest, maar om iemand (notabene een wetenschapper) te gaan cancellen omdat je er niet mee eens bent is een beetje jammer.
Wie is hier aan het cancellen dan?

Ik zeg alleen maar dat ik het jammer vind dat een duidelijk intelligente vrouw blijkbaar niet in staat is om te kunnen bedenken dat je biologische geslacht en genderidentiteit niet altijd hand in hand gaan.

Edit:
Carole Hooven is trouwens evolutionair biologe, dus in dat opzicht begrijpelijk dat zij in de traditionele biologische kaders denkt. Moet ik er dan ook eerlijk bijzeggen. Als mens zou het haar sieren om te erkennen dat er een bredere interpretatie mogelijk is, als wetenschapper kan zij niet anders dan in biologische termen denken.
Resistance is futile.
pi_200674591
quote:

[..]

:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200674601
Stop making stupid idea's famous.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200674606
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat ik het jammer vind dat een duidelijk intelligente vrouw blijkbaar niet in staat is om te kunnen bedenken dat je biologische geslacht en genderidentiteit niet altijd hand in hand gaan.

Edit:
Carole Hooven is trouwens evolutionair biologe, dus in dat opzicht begrijpelijk dat zij in de traditionele biologische kaders denkt. Moet ik er dan ook eerlijk bijzeggen. Als mens zou het haar sieren om te erkennen dat er een bredere interpretatie mogelijk is, als wetenschapper kan zij niet anders dan in biologische termen denken.
Waarom moet je zoveel rekening gehouden met een zeer klein groepje mensen dat er zelf niet eens moeite mee heeft ws met zulke uitspraken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:17:29 #56
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200674622
Ik vraag me altijd af hoe groot dit probleem dan is.

Hoeveel vrouwen die zich als man identificeren zullen er nu wél zwanger (willen worden) in absolute getallen? En hoeveel daarvan zijn beledigd als men het, in het algemeen' over zwangere vrouwen heeft?

Lijkt me redelijk verwaarloosbaar
Laffe huichelaar
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:17:32 #57
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200674625
Goed van die
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200674792
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe groot dit probleem dan is.

Hoeveel vrouwen die zich als man identificeren zullen er nu wél zwanger (willen worden) in absolute getallen? En hoeveel daarvan zijn beledigd als men het, in het algemeen' over zwangere vrouwen heeft?

Lijkt me redelijk verwaarloosbaar
Ja dat denk ik ook, ik zou daar weleens cijfers over willen zien. Denk zelf nog geen 10
pi_200674951
Wat een nieuws. :')
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:33:30 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200674954
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, ik zou daar weleens cijfers over willen zien. Denk zelf nog geen 10
Lijkt me geen aantal om problemen om te maken.

Aan de andere kant, als de professor er nou gewoon bij die 10 geen problemen dan maakt is dst hetzelfde verhaal.

Zoals gewoonlijk maken beide kanten zich weer eens druk om helemaal niks
Laffe huichelaar
pi_200675065
quote:
Ook radfems hebben een hekel aan de transcult. Alles waar ze jaren voor hebben gevochten word nu door een stel mannen ongedaan gemaakt.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:38:41 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675089
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:33 schreef Smack10 het volgende:
Wat een nieuws. :')
Inderdaad. Volgens mij zijn er maar weinig mainstream media die hier echt aandacht aan besteden. We zien wel witte man in de mainstream media maar rondom het hele niet-hetero gebeuren zie ik eigenlijk nog niets buiten een hoop geschreeuw op Fok en social media, en dan vooral uit de wat rechts georiënteerde kringen.

Maar transgenders zelf hoor en zie ik dus nooit :+ .
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:39:57 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675118
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Als je niks te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet :*
Resistance is futile.
pi_200675197
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als je niks te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet :*
Wat wil je dan precies, dat we rekening gaan houden met 0.01% die via allerlei onnatuurlijke methodes (operaties weet ik het veel) meer op een man is gaan lijken, en daarom de standaard "vrouw kan zwanger worden" moeten gaan nuanceren?

Ik heb toch ook geen privé toilet op de Universiteit of op werk?
pi_200675372
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens mij zijn er maar weinig mainstream media die hier echt aandacht aan besteden. We zien wel witte man in de mainstream media maar rondom het hele niet-hetero gebeuren zie ik eigenlijk nog niets buiten een hoop geschreeuw op Fok en social media, en dan vooral uit de wat rechts georiënteerde kringen.

Maar transgenders zelf hoor en zie ik dus nooit :+ .
Nee weinig aandacht voor alle trans en gender gedoe in de media inderdaad. :')
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:48:01 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675373
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat wil je dan precies, dat we rekening gaan houden met 0.01% die via allerlei onnatuurlijke methodes (operaties weet ik het veel) meer op een man is gaan lijken, en daarom de standaard "vrouw kan zwanger worden" moeten gaan nuanceren?

Ik heb toch ook geen privé toilet op de Universiteit of op werk?
Ik wil dat jij als eerste mijn posts eens gaat lezen voor je met kutsmileys van leer trekt.

En de toiletdiscussie is simpel opgelost. In Zweden vind je overwegend unisex toiletten, omdat ze gewoon het wasbakje bij in het WC hokje plaatsen. Is al tientallen jaren een non-discussie.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:49:10 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200675422
quote:

Dat doet ze nadrukkelijk niet. Ze maakt een onderscheid tussen geslacht als zuiver biologische realiteit en gender en respecteert alle genderidentiteiten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:49:10 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675423
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:48 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee weinig aandacht voor alle trans en gender gedoe in de media inderdaad. :')
Doe je oogkleppen af. Dat het hier op fok overbelicht wordt, wil niet zeggen dat het in de gewone media ook zo benadrukt wordt. Of lees je alleen maar Telegraaf?
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:49:47 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675444
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat doet ze nadrukkelijk niet. Ze maakt een onderscheid tussen geslacht als zuiver biologische realiteit en gender en respect mensen van alle genders.
quote:

[..]

Edit:
Resistance is futile.
pi_200675524
quote:
13s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik wil dat jij als eerste mijn posts eens gaat lezen voor je met kutsmileys van leer trekt.

En de toiletdiscussie is simpel opgelost. In Zweden vind je overwegend unisex toiletten, omdat ze gewoon het wasbakje bij in het WC hokje plaatsen. Is al tientallen jaren een non-discussie.
Ik heb je post gelezen, vind het helemaal "woke" van je, ik vind het vergif voor de samenleving.

Er is geen toilet probleem, we gaan niet voor een extreme minderheid de wereld zitten aanpassen zodat zij zich beter voelen. Zoveel macht geven ze ook niet aan mij als individu, om goede redenen.

Denk je dat iedereen mij serieus moet nemen als ik overal vraag of ze de muur groen kunnen verfen? Dat is prettiger voor mijn ogen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:52:32 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675558
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb je post gelezen, vind het helemaal "woke" van je, ik vind het vergif voor de samenleving.

Er is geen toilet probleem, we gaan niet voor een extreme minderheid de wereld zitten aanpassen zodat zij zich beter voelen. Zoveel macht geven ze ook niet aan mij als individu, om goede redenen.
Er is voor cisvrouwen (iets meer dan 50% van de wereldbevolking) een toiletprobleem. Dus voor transgender vrouwen ook.
Resistance is futile.
pi_200675565
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef macca728 het volgende:
Ik vind overigens al die woke figuren het grootste gevaar voor de mensheid, compleet debiel denkbeeld.
Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren en hooguit door rechts gebruikt worden om links weg te zetten
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_200675567
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er is voor cisvrouwen een toiletprobleem. Dus voor transgender vrouwen ook.
Wat is een cisvrouw?
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:53:37 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675608
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is een cisvrouw?
Google het lekker zelf.
Resistance is futile.
pi_200675627
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren
Klimaatmaatregelen, allemaal prima, niet doelmatig, ik ben tegen niet doelmatige oplossingen.
pi_200675647
quote:
14s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Google het lekker zelf.
Jij gooit met rare termen, sluit daarbij iedereen buiten het meedoen aan de discussie.

Maar leuk zeg, die hersenspinsels van een marginaal groepje, waarom moet dat over het hele land gegoten worden?
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:56:11 #77
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200675689
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij gooit met rare termen, sluit daarbij iedereen buiten het meedoen aan de discussie.

Maar leuk zeg, die hersenspinsels van een marginaal groepje, waarom moet dat over het hele land gegoten worden?
Je hebt dus niet gelezen wat ik geschreven heb. :W
Resistance is futile.
pi_200675716
Deze vrouw heeft gewoon gelijk. Alleen vrouwen kunnen zwanger worden.
pi_200675718
quote:
2s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je hebt dus niet gelezen wat ik geschreven heb. :W
Geen idee waarom je die aanname maakt, ik vind hem vreemd.
pi_200675733
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Deze vrouw heeft gewoon gelijk. Alleen vrouwen kunnen zwanger worden.
Verzetsheld, deze tekst, laat het je baas maar niet horen.
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:58:04 #81
pi_200675735
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Taal is per definitie een mening.
Maar wetenschap niet.
pi_200675772
quote:

[..]

Wat is een cisvrouw?
Ik neem aanstoot aan het woord cisvrouw.

Racisme. :')
pi_200675787
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe je oogkleppen af. Dat het hier op fok overbelicht wordt, wil niet zeggen dat het in de gewone media ook zo benadrukt wordt. Of lees je alleen maar Telegraaf?
Nee NRC en trouw vooral, elke dag komt er inderdaad wel iets hierover in voor. :Y
pi_200675824
quote:
Eens.
pi_200675855
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verzetsheld, deze tekst, laat het je baas maar niet horen.
Mijn baas heeft een tering hekel aan woke figuren die hierover vallen. Prima baas dus.
pi_200675858
Eens met deze vrouw. Ook nog gewoon onderbouwd met feiten.. Je bent als mens een man of vrouw.. Hoe jij je voelt staat daar helemaal los van.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:02:18 #87
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200675867
Overigens valt er ook best nog wel wat af te dingen van man/vrouw dichotomie als biologisch concept op basis van de grootte van gameten, zoals Hooven doet, maar dat terzijde. Ik snap haar kritiek op het verweven van ideologie met wetenschap wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200675919
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn baas heeft een tering hekel aan woke figuren die hierover vallen. Prima baas dus.
Prima baas, echte zeerover die vent, heet hij toevallig Piet Heyn?
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:06:45 #89
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_200676055
Hoe zit dat eigenlijk met de hormoonspiegel van zo'n baby van een transman.
pi_200676291
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:06 schreef mrPanerai het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de hormoonspiegel van zo'n baby van een transman.
Baby is wel discriminerend.

Wie zegt dat die baby een baby wil zijn of genoemd worden?
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:38:30 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200677269
Dit is gewoon het ultieme voorbeeld van decadentie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200677350
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jan van Speijk.
Klinkt als een zeeheld.
pi_200677380
Extreemlinkse negerzoentjes. En door.
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:53:34 #95
pi_200677539
quote:

[..]

Edit:
Je kunt je huid strak laten trekken en implantaten nemen, maar je wordt er niet werkelijk jonger mee. Je kunt je huid bleken of spraytannen maar je etnische afkomst blijft hetzelfde. Je kunt je tong laten vorken bij een specialist maar je blijft een mens en geen hagedis.

Waarom is dat allemaal wel te begrijpen, maar is het opeens lastig wanneer het om net zo'n biologisch feit als geslacht gaat? Zoals ik eerder zei bestaan er uitzonderingen, biologische afwijkingen zoals interseksualiteit. Maar dat zal zij ook erkennen. Staat echter los van identificatie en een bredere interpretatie daarvan is niet zo nodig. Daarbij is het een hoop heisa om niets, hoeveel zwangere mensen die zichzelf man noemen hebben hier nou werkelijk problemen mee?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200677546
Held.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:56:27 #97
pi_200677592
quote:

[..]

Er is voor cisvrouwen (iets meer dan 50% van de wereldbevolking) een toiletprobleem. Dus voor transgender vrouwen ook.
Wat heb ik voor toiletprobleem?
pi_200677697
Doet me hieraan denken.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200677877
quote:

[..]

Wat is een cisvrouw?
Gewone normale vrouwen.
pi_200677910
quote:
transgender man
Ik vraag me af hoe probleemloos die zwangerschappen zijn, met de hormonale verschillen.
Beter krijgen ze kinderen, voor ze de transitie ingaan, lijkt me gezonder.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:16:12 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200678069
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat heb ik voor toiletprobleem?
Ben jij een vrouw?
Resistance is futile.
pi_200678144
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef thabit het volgende:

[..]

Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_200678335
quote:
transmannen kunnen ook zwanger worden
trans staat dan gelijk aan fake zeker, fake mannen (dus vrouwen) kunnen zwanger worden, maar dit was al bekend
pi_200678350
quote:
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd. Tot 2014 was het inderdaad alleen voor vrouwen mogelijk om zwanger te worden. Maar dat was discriminatie heeft de rechter bepaald en minister Dekker heeft er vorig jaar formeel excuses voor aangeboden namens de regering aan de slachtoffers van deze discriminatie.

Hoe zit dat?

Tot 2014 was het een verplichte voorwaarde om je te laten steriliseren vóórdat je van geslacht kon veranderen (op papier). Vanaf 2014 is deze verplichting vervallen.

Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.

Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.

Kan het nog gekker? Vast wel. Misschien een manvrouw met baarmoeder, eierstokken, vagina, penis, en testikels die zichzelf kan bevruchten.
pi_200678390
Dan kan "vrouw" ook weggelaten worden, alleen "zwangeren" is voldoende.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:35:43 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200678411
Terecht dat deze professor dit weigert. Immers kunnen alleen vrouwen zwanger worden, mannen niet. En een vrouw die zegt dat zij een man is, is geen man. Dus nee, ook transgender "mannen" (lees: vrouwen met genderdysforie) tellen niet als mannen in deze.
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren en hooguit door rechts gebruikt worden om links weg te zetten
Leuke en vooral typische gashlight in een poging de boel te bagatelliseren. Hier trapt echter niemand in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200678439
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd.

Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.

Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.
Het "beschaafde Westen" anno 2021

pi_200678462
quote:
11s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag? :D
pi_200678651
quote:

[..]

Wat is een cisvrouw?
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
pi_200678760
In de VS zijn ze wel op meer van dit soort vlakken doorgeslagen, maar verwacht dat dit soort newspeak ook binnen vijf jaar in Nederland de norm wordt.
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:55:15 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200678927
cisvrouwen houden van sissende mannen 8)7
pi_200678962
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
Nu zul je vast bij de alt-right club, of "-foben" horen. ;)

Ik vind het geen gekkigheid; je geaardheid en dergelijke zit wel echt in je hersenen ingebakken. Kan door een hormoonprobleem tijdens de zwangerschap gekomen zijn bijvoorbeeld. (Iets waar meerderen hier zich bij die zwangere "mannen" ook zorgen om maken).
Ik vind het verder prima als men cosmetische chirurgie ondergaat om hun uiterlijk meer passend te laten maken bij hoe ze zich voelen, maar dat de maatschappij zich er aan moet aanpassen om niet alt-right of "foob" te zijn gaat me gewoon te ver.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:14:49 #114
pi_200679256
quote:
11s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Ja. Altijd al geweest zelfs.

Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:17:18 #115
pi_200679317
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.
pi_200679340
Sick

twitter
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:21:19 #117
pi_200679426
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag? :D
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
pi_200679493
quote:
15s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
En er dan ook nog achterkomen dat je een toiletprobleem hebt :{ ik zou niet in jouw schoenen willen staan!
pi_200679817
quote:
Ik hoop dat dit het historische keerpunt markeert dat een einde maakt aan die opgedrongen ellende.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:42:04 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679846
quote:
12s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja. Altijd al geweest zelfs.

Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden :+ . Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:39 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679889
quote:
15s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld :+ . My bad.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:53 #122
pi_200679892
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden :+ . Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:45:34 #123
pi_200679905
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld :+ . My bad.
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:45:58 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679910
quote:
86s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:46:41 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679919
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
Er valt ineens een kwartje :')
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:36 #126
481998 K21
Cappuccino
pi_200679935
quote:
15s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:18 schreef Rambolin het volgende:
Sick

[ afbeelding ]

[ twitter ]
CWC is dan ook niet echt een standaard geval transvrouw o.i.d. Eerder een héél erg goed voorbeeld van iemand die op jonge leeftijd al hulp had moeten krijgen, maar het nooit heeft gehad en ook in een slechte omgeving is opgegroeid.

En al 20 jaar de absolute pispaal van het westerse internet zijn heeft ook niet bepaald geholpen. :{
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:58:29 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:59:11 #128
pi_200680132
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.
Nou ja, je noemt het een probleem toch? Zo zou ik het niet zien.
pi_200680169
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Eindelijk iemand die NIET meegaat in deze onzin..
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken ?
Die mensen bestaan volop. 99,9...% van de wereldbevolking
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:09:30 #130
pi_200680301
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb je daar zo lang naar moeten zoeken ?
Die mensen bestaan volop. 99,9...% van de wereldbevolking
Onder wetenschappers aan Amerikaanse universiteiten is dat percentage wel wat lager.
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:18:07 #131
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200680429
quote:

[..]

Dat noem je een fucking toiletprobleem? :D
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:23:45 #133
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200680498
quote:

Bij demense thuis zit iedereen toch ook op dezelfde porceleinen troon te schijten?

pi_200680518
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoezo kunnen niet alleen vrouwen zwanger worden :?.

Je mag je van mij voelen en noemen wat je wil maar biologisch blijf je man of vrouw.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200680534
quote:

[..]

Vrouwen denken ook vaak dat ze maar in een kruis kunnen grijpen, of billen. Het is een stukje opvoeding
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_200681027
quote:

[..]

Heeft dat niet meer met de urinoirs te maken en dat niet elke man er op zit te wachten dat vrouwen ze zien plassen. In de kroeg ook altijd schijt irritant.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200681042
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

Uhu... Gebaseerd op welk onderzoek?
Eigen waarneming, waarneming van de buurman, waarneming van de fokusers.
Okee ik snap je point ... Het kan ook 99.8 % zijn
pi_200681096
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer met de urinoirs te maken en dat niet elke man er op zit te wachten dat vrouwen ze zien plassen. In de kroeg ook altijd schijt irritant.
De urinoirs gaan eraan bij een unisex wc, ben ik bang.
pi_200681361
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef Brybry het volgende:
IBen ik nou zo gek dat ik de ophef niet snap? What's next? Een hond geen hond meer mogen noemen omdat het baasje het dier ziet als kind?
Hahahaha ik ga stuk om deze post
Verder eens met de professor. Wat een idioot gedoe tegenwoordig
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:42:35 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200681778
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Bluesdude het volgende:

Eigen waarneming, waarneming van de buurman, waarneming van de fokusers.
Okee ik snap je point ... Het kan ook 99.8 % zijn
Normaliter krijg je dan "N=1" opmerkingen als het om zaken gaat die niet in de kraam te pas komen.
pi_200681871
quote:
Een hond mag nog wel, maar een teef niet meer. Want misschien voelt het baasje dat het een reu is.
  zondag 1 augustus 2021 @ 20:42:19 #142
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_200682819
Je bent transfoob als je niet meegaat in de fantasiewereld. :')
  zondag 1 augustus 2021 @ 20:58:28 #143
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200683168
Zwangere mensen, mensenmelk...

Ik ga wel weer vrolijke kattenfilmpjes kijken _O-
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200683350
quote:
Ik zie soms wel op Youtube dat een hond/kat als broer/zus en de eigenaar vader/moeder wordt genoemd...
pi_200683511
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.
eens
pi_200683585
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zwangere mensen, mensenmelk...

Ik ga wel weer vrolijke kattenfilmpjes kijken _O-
mensenmelk... ;(
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:55:40 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200684095
Woke

Maakt meer stuk dan je lief is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200684155
Overigens, klopt de TT niet.
Die harvardprofessor heeft in het filmpje niet expliciet gezegd dat ze weigert de aanduiding 'zwangere mensen' te gebruiken.
Die aanduiding is ook niet onjuist als het om mensen gaat die zwanger zijn.
Maar voor de professor is het onzin om persé niet de aanduiding 'zwangere vrouwen' te hanteren.
Daar heeft ze gelijk in. Hooguit kun je bedenken dat er biologische vrouwen zijn die juridisch en cultureel man worden en toch zwanger worden, al dan niet met een kunstpenis.
Om die verwarring te vermijden kun je het woord vrouw niet noemen. Moeilijker is het als vrouwen zichzelf niet meer vrouw willen noemen, maar ook geen mannenrol willen en dan zwanger worden.
Wat mij betreft.... gewoon zeggen "zwangere vrouw"
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:58:48 #149
pi_200684159
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:23 schreef Tanatos het volgende:

[..]

mensenmelk... ;(
Klinkt vies hè.
pi_200684553
Zwangere mensen die geen zwangere vrouw zijn, over hoeveel 'mensen' hebben we het wereldwijd?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_200684655
pi_200685375
De media is er helaas gek op maar ik heb besloten om mij niet meer te ergeren aan die marginale gendergekkigheid. Zoek het lekker uit..stelletje halve gare halve zolen.. in het dagelijks leven kom ik geen non-binaire lineaire sinus en cosinus mensen tegen, maar ik gun hen alle geluk van de wereld en wees maar harstikke blij met je fopspeen van inclusiviteit.
pi_200685475
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Het "beschaafde Westen" anno 2021

[ afbeelding ]
Wat wil je zeggen met die afbeelding?
Verkapt racistische mening ?
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:26:53 #154
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200685595
quote:

[..]

ik plas waar de kortste rij is.
Prrrrr
pi_200685782
Het grootste probleem van de huidige tijd is dat wij kleine groepen met een afwijkende mening veel te veel aandacht geven.
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:52:08 #156
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200685845
quote:

etc...
Ik vind "Beste reizigers" überhaupt wel een betere aanduiding hoor.
AZ
ALKMAAR
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:56:53 #157
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200685879
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:44 schreef maan_man het volgende:
Het grootste probleem van de huidige tijd is dat wij kleine groepen met een afwijkende mening veel te veel aandacht geven.
Nederland is klaar, nu nog de rest van de wereld laten overspoelen door mensen met een afwijkende mening. Ik pak alvast de popcorn. :9
pi_200690920
quote:

[..]

Het gaat niet om last hebben van transgenders. Het gaat om feiten. Feit is: vrouwen worden zwanger. Mannen niet.
pi_200690956
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waarom zou je een probleem moeten hebben met transgenders als je deze mensen als vrouwelijk ziet? Je hebt er volgens mij pas een probleem mee als het bestaan van deze mensen je dwars zit.
[..]

Maakt ze zich druk dan? Geloof dat juist de andere kant dat nogal doet.
[..]

Een fobie is een irreëele angst. Dat is dit niet.

Overigens zijn er wel non-binaire uitzonderingen. Mensen met meer dan twee geslachtschromosomen bijvoorbeeld, of verminderde gevoeligheid voor testosteron. Maar dat is uitzonderlijk en een biologische afwijking. Niet alles is maakbaar. Als je plastische chirurgie ondergaat om op een dolfijn te lijken, ben je daarmee nog geen dolfijn. Gewoon een mens met wat issues.
Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
pi_200690968
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.
pi_200690975
quote:

[..]

Waarom? Omdat je de biologische oorsprong erkend ipv de identiteit die iemand zich aanmeet? Nogal boude stelling.
pi_200691106
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lijkt me geen aantal om problemen om te maken.

Aan de andere kant, als de professor er nou gewoon bij die 10 geen problemen dan maakt is dst hetzelfde verhaal.

Zoals gewoonlijk maken beide kanten zich weer eens druk om helemaal niks
Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.
pi_200691110
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.
Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.

Vooralsnog zijn de 'het draait allemaal om je zelf-idenitificatie-activisten' behoorlijk invloedrijk.
pi_200691269
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.

Vooralsnog zijn de 'het draait allemaal om je zelf-idenitificatie-activisten' behoorlijk invloedrijk.
Krijgen van alle kanten te veel aandacht helaas. Actie-reactie-cyclus die steeds groter wordt totdat het mainstream is.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:30:15 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200691555
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200691698
quote:
16s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Een transgender dat zwanger kan worden, kan dat omdat diegene als vrouw is geboren.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:39:33 #167
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200691735
quote:
Ook een kleine moeite voor die 0,01% van de bevolking om niet zo moeilijk te doen over deze benoeming.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:56:56 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200692070
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.
Nou ja volgens mij heeft die professor vast genoeg te doen zonder hier een probleem van te maken en die andere dame lijkt me ook een prima baan hebben.
Laffe huichelaar
pi_200692123
quote:
Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:01:47 #170
pi_200692177
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vind jij dat iemand een dolfijn is als die persoon dat wil zijn?

Mogen ze dan ook legaal bejaagd en gegeten worden in Denemarken?
pi_200692254
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Carole Hooven
https://wikibiography.in/carole-hooven-wiki-bio/

55 op de teller.
pi_200692278
quote:
Dat kan alleen als ze als vrouw geboren zijn en functionele geslachtsorganen hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200692318
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
Dit hele topic is dan toch iemand iets door de strot duwen als je zo gaat beginnen want volgens mij had helemaal niemand hier iets over gehoord, laat staan zich er druk over gemaakt als het hier niet gepost was en door onze strot geduwd was.
pi_200692322
quote:

[..]

Mensen die denken dat mannen zwanger kunnen worden hebben met wel meer dan 1 ding problemen wat mij betreft maar in ieder geval met biologie en feiten.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200692576
Waarom heeft die taalveranderingssekte toch zo veel invloed?
Eens kijken
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:22:30 #176
pi_200692628
We noemen alles met een kind gewoon mamma. Vrouwen, mannen, zeepaardjes, allemaal mamma's. Opgelost.
pi_200692653
De correcte term is "zwangere hoeren", iedereen heeft wel eens een taak voor geld verricht
pi_200693121
Ik zit even bij die https://twitter.com/laurasimonelew op haar Twitter te kijken

Kan iemand mij vertellen wat een blewish femenist mermaid is? _O- _O- _O-
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_200693143
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Maharski het volgende:
Waarom heeft die taalveranderingssekte toch zo veel invloed?
Omdat hun tegenstanders zo talrijk zijn en een groot punt maken van bepaalde woorden
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:45:56 #180
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200693247
quote:
Kleine moeite om gewoon te accepteren dat we dat niet gaan doen.

SPOILER
Ik ben inmiddels overleden
pi_200693253
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat denken de voorstanders van deze woordenveranderings sekte ook. De oude onzin wordt hun opgedrongen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200693362
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik zit even bij die https://twitter.com/laurasimonelew op haar Twitter te kijken

Waarschuwing voor mannen dat je veel afstand moet houden anders wordt je ook besmet.

Maar Blewish betekent dat je en zwart en jood bent. Dan heb je al 2 excuuskaarten om te trekken ;)

Mermaid betekent zeemeermin en ze is feministe dus 4 minderheden in 1
pi_200693416
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Waarschuwing voor mannen dat je veel afstand moet houden anders wordt je ook besmet.

Maar Blewish betekent dat je en zwart en jood bent.
Dan heb je wel de diversiteitsjackpot.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:54:33 #184
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200693449
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef Seamonkey- het volgende:

Dat zijn mensen die hebben een chronisch gebrek aan aandacht.
Zo heb je ook één of andere BLM activist die zichzelf identificeert als "Black-Vietnamese, transgender non-binary/gender-transcendent mermaid Queen-King" :') :O :|W
En op Twitch is er een mod die zichzelf identificeert als een hert

Die gasten zien er ook allemaal uit als mensen die geen vrienden hebben en met sport/gym op school altijd als laatste gekozen worden met het kiezen van teams
Ik ben inmiddels overleden
pi_200693453
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dan heb je wel de diversiteitsjackpot.
Ik heb haar even een bericht gestuurd dat ze de Arabieren is vergeten , dat ze daarom zelf racist is.
pi_200693500
trust the science.
een wetenschapplijk instituut dat een bijbelse basis heeft wordt gemanipuleerd door een cult.
Veel jongeren zijn erin getrapt, zien nu in dat het een sekte is en doen nu aan detransitie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Alarmonoff op 02-08-2021 13:02:32 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:57:14 #187
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200693501
quote:
Nou nou nou. Het is een beetje irritant maar je hebt er geen last van toch?

Ik vind het wel vervelend dat mijn ochtendkrantje iedere dag volstaat met die onzin en ik me niet kan beheersen om toch even te lezen wat men nu weer heeft verzonnen. Zo was er afgelopen weekend een meisje die zei dat bij Peter R. De Vries alle media respect toonde door zijn lijk niet tentoon te spreiden, terwijl ze dat bij George Floyd wel deden. Dat kwam doordat hij zwart was en Peter wit. Dat lijkt me klinkklare onzin. Als Humberto Tan vandaag wordt kapotgeschoten, toont men net zoveel respect als bij Peter. Het lijkt me vooral vermoeiend voor zo'n meisje om de hele dag overal maar racisme in te herkennen.

Maar nadat ik me er even aan erger ga ik weer door met de dagelijkse beslommeringen. Als mijn ochtendkrant het niet aan me opdrong, zou ik nooit met die mensen in aanraking komen.
pi_200693539
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vind het wel vervelend dat mijn ochtendkrantje iedere dag volstaat met die onzin en ik me niet kan beheersen om toch even te lezen wat men nu weer heeft verzonnen. Zo was er afgelopen weekend een meisje die zei dat bij Peter R. De Vries alle media respect toonde door zijn lijk niet tentoon te spreiden, terwijl ze dat bij George Floyd wel deden. Dat kwam doordat hij zwart was en Peter wit. Dat lijkt me klinkklare onzin. Als Humberto Tan vandaag wordt kapotgeschoten, toont men net zoveel respect als bij Peter. Het lijkt me vooral vermoeiend voor zo'n meisje om de hele dag overal maar racisme in te herkennen.

Maar nadat ik me er even aan erger ga ik weer door met de dagelijkse beslommeringen. Als mijn ochtendkrant het niet aan me opdrong, zou ik nooit met die mensen in aanraking komen.
Ik heb er wel last van want dit onkruid groeit door de hele maatschappij als we niet oppassen en je ziet het vrijwel overal al opduiken zoals bv in ziekenhuizen en in het OV.

De TV kan je beter uitlaten want die is het ergste besmet.
pi_200693981
quote:

[..]

Dat is wel de beste manier om er mee om te gaan. Om dezelfde reden zit ik niet op twitter of facebook. Ik sla hier alleen af en toe eens een topic open als ik zin heb me te ergeren maar verder gaat de bullshit gewoon langs me heen eigenlijk.
  maandag 2 augustus 2021 @ 13:56:59 #190
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_200695059
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Dat is wel de beste manier om er mee om te gaan. Om dezelfde reden zit ik niet op twitter of facebook. Ik sla hier alleen af en toe eens een topic open als ik zin heb me te ergeren maar verder gaat de bullshit gewoon langs me heen eigenlijk.
Het valt me wel op dat de mainstream media er stevig in meegaan inene. Eerder las of hoorde je wel wat als dat nieuwswaardig of relevant was. Maar nu had nieuwsuur ineens een item over de pride vlag en de kranten die wij thuis lezen hebben ook al maanden bijna dagelijks een human interest artikeltje.

Het onderwerp interesseert met geen hol verder, ik lees het niet, maar ik vind het wel opvallend dat er een soort offensief gaande lijkt.

Ik vind de Hongaarse redenering dat het je kinderen door de strot geramd wordt en dus maar wettelijk moet verbieden wat ver gaan, maar het begint hier toch ook wel de schijn van een soort van diversiteitspropaganda te krijgen. Ik vind dat er wel belangrijkere dingen op de politieke agenda staan.

Maar goed, als ik als blanke hetero man ook een kleurtje op de diversiteitsvlag krijg dan hoor je mij nergens meer over.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_200695697
quote:
Denk je ?
Die covidwappies zijn veel gevaarlijker voor de vrijheid en de volksgezondheid van de hele mensheid

Maar wat is een wokefiguur?
Iemand die liever niet zegt 'zwangere vrouwen' ? Hoe kan dat nou het grootste gevaar voor de mensheid zijn?
pi_200696440
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Denk je ?
Die covidwappies zijn veel gevaarlijker voor de vrijheid en de volksgezondheid van de hele mensheid

Iemand die liever niet zegt 'zwangere vrouwen' ? Hoe kan dat nou het grootste gevaar voor de mensheid zijn?

Dit is woke. Mensen die op basis van niets de maatschappij (jou) dwingen anders te denken op basis van feitelijke onjuistheden of verkeerde denkbeelden

Studenten nemen soms op basis van één woord aan dat je woke bent of juist niet. Woke activisten dwingen een nieuwe vorm van morele zuiverheid af, waar denkdwang door ontstaat, die tegendraadse denkbeelden, confronterende lesstof en onwelgevallige onderzoeksresultaten onderdrukt en uitsluit, wat leidt tot zelfcensuur, en de academische vrijheid bedreigt.[12] Een ander verregaand voorbeeld is dat waarbij in de biologieles de morele zuiverheid het zou halen van de feitelijke werkelijkheid
pi_200696469
quote:

[..]

Denk je ?

Een woke figuur is iemand die wilt dat 100% van de bevolking rekening houdt en zich aanpast naar de mentale problemen van 0,00001% van dezelfde bevolking.
pi_200696489
quote:

[..]

Denk je ?

En de overheid is veel gevaarlijker voor de volksgezondheid van de hele mensheid, vergeet dat nooit.
pi_200696508
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Een woke figuur is iemand die wilt dat 100% van de bevolking rekening houdt en zich aanpast naar de mentale problemen van 0,00001% van dezelfde bevolking.
Door middel van dwang en censuur
pi_200696823
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit is woke. Mensen die op basis van niets de maatschappij (jou) dwingen anders te denken op basis van feitelijke onjuistheden of verkeerde denkbeelden
Maar wie dwingt jou dan niet te zeggen 'zwangere vrouwen'?
Ik ken geen voorbeeld van zo'n dwang
En wat dan nog.... is dat erger dan wat covidwappies willen ?
pi_200696861
Een zwanger iemand is toch per definitie 'n vrouw?
pi_200696923
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen rekening met anderen moet houden. Dat wil ik .
En dus ook met de mentale problemen van enkelen. Dat kan 1 persoon zijn
pi_200697828
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen rekening met anderen moet houden. Dat wil ik .
En dus ook met de mentale problemen van enkelen. Dat kan 1 persoon zijn
Dan ben jij dus een woke figuur.
Maar dat wisten we al.
pi_200697887
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Maar dat wisten we al.
Oh, oh! Schande! Ik zou naar de politie stappen, dat dit kan in Nederland!!111!!!!

Allemachting wat een berg trieste figuren hier, who fucking cares wat iemand in de VS zegt en of dat wel of niet mag van het prive instituut waar ze voor werken.
pi_200697947
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, oh! Schande! Ik zou naar de politie stappen, dat dit kan in Nederland!!111!!!!

Allemachting wat een berg trieste figuren hier, who fucking cares wat iemand in de VS zegt en of dat wel of niet mag van het prive instituut waar ze voor werken.
Wat is het toch de laatste tijd met sommige mods hier?!

Proberen jullie de laatste gebruikers die er nog zijn weg te jagen?
pi_200697958
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar wie dwingt jou dan niet te zeggen 'zwangere vrouwen'?
Ik ken geen voorbeeld van zo'n dwang
En wat dan nog.... is dat erger dan wat covidwappies willen ?
Ja dat is erger, waarom snap je het niet ?
ja het wordt opgedrongen, lees de topics hier, beste mensen, mensenmelk etc etc

En graag bij het topic blijven, ga wappies maar uitschelden in het corona topic, over opdringen gesproken.
pi_200697971
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:55 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Wat is het toch de laatste tijd met sommige mods hier?!

Proberen jullie de laatste gebruikers die er nog zijn weg te jagen?
Ja valt me ook op, laatst vond een mod het leuk dat een bekend persoon neergeschoten kon worden door bedreigers.....2 weken na Peter R
pi_200698001
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Maar dat wisten we al.
Gut... ik maar denken dat de meeste mensen vinden dat mensen rekening met anderen moeten houden.
Dat is al honderdduizenden jaren oud. En heel praktisch.
pi_200698023
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Vind jij dat iemand een dolfijn is als die persoon dat wil zijn?

Mogen ze dan ook legaal bejaagd en gegeten worden in Denemarken?
Nee, ik vind van niet. Maar er zijn vast en zeker mensen die oprecht vinden van wel. En als deze mensen invloedrijk genoeg zijn, kunnen ze dat idee normaliseren.

Wij zijn al zover qua gender-identiteit. Want deze mevrouw gaat ontslagen worden.
pi_200698027
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Gut... ik maar denken dat de meeste mensen vinden dat mensen rekening met anderen moeten houden.
Dat is al honderdduizenden jaren oud. En heel praktisch.
Waarom hou je dan geen rekening met wappies ?

En waarom moeten mensen zoals deze mevrouw ontslagen worden ?
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:08:29 #207
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_200698087
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wij zijn al zover qua gender-identiteit. Want deze mevrouw gaat ontslagen worden.
Gelukkig zijn wij dat niet, maar is dat in de VS. Maar dat gaat hier in Nederland mogelijk nog wel komen, en dat is wel problematisch. Want dat zijn behoorlijke zware consequenties voor iets wat in het slechtste geval als onbeleefd kan worden gezien.

pi_200698225
Het grootste gevaar is dat mensen helemaal elkaar niet meer gaan aanspreken in de angst dat ze ook worden gecancelled.

De mensheid is groot geworden juist door afwijkende denkers.
pi_200698233
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik vind van niet. Maar er zijn vast en zeker mensen die oprecht vinden van wel. En als deze mensen invloedrijk genoeg zijn, kunnen ze dat idee normaliseren.

Waar baseer jij dat op, heeft Harvard hier iets over gezegd?
pi_200698263
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:20 schreef macca728 het volgende:
Het grootste gevaar is dat mensen helemaal elkaar niet meer gaan aanspreken in de angst dat ze ook worden gecancelled.

De mensheid is groot geworden juist door afwijkende denkers.
Grappig dat je dit zegt nadat je hier loopt te klagen dat een mod iets gezegd had wat jij niet leuk vond in reactie en in bijval op een post waarin gezegd werd dat een mod iets niet zou moeten zeggen.

Blijkbaar ben jij ook wel van het cancellen als mensen dingen zeggen die jou niet bevallen. Afwijken mag zolang het goedgekeurt is?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 16:23:33 ]
pi_200698283
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig dat je dit zegt nadat je hier loopt te klagen dat een mod iets gezegd had wat jij niet leuk vond in reactie en in bijval op een post waarin gezegd werd dat een mod iets niet zou moeten zeggen.

Blijkbaar ben jij ook wel van het cancellen als mensen dingen zeggen die jou niet bevallen.
Nee dat begrijp je weer verkeerd. Er is een serieuze discussie op een serieus forum waar een mod tussendoor mensen zit uit te lachen en leden wegzet als trieste figuren.

Beetje last van woke gedrag zelf ??? :)
pi_200698284
quote:

[..]

Hmm... Vroeger noemde we dat gewoon "wetenschap" en "feiten"...

Btw; jij bent heel woke, prima. Hoe sta je in de trans-raciale discussie? Of de "liefde is meer dan een cijfer"-discussie? Hoe ver ga je in je inclusiviteit? Welke -foob ben jij? Ben jij een ras-foob? Een pedo-foob?
pi_200698337
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee dat begrijp je weer verkeerd. Er is een serieuze discussie op een serieus forum waar een mod tussendoor mensen zit uit te lachen en leden wegzet als trieste figuren.

En dat bevalt jou niet dus moet het gecancelled worden. Mischien is mijn afwijkende mening dat ik dit helemaal geen serieuze discussie vind. Waarom mag dat niet van jou? Je bent toch voor afwijkende meningen?
pi_200698352
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En dat bevalt jou niet dus moet het gecancelled worden. Mischien is mijn afwijkende mening dat ik dit helemaal geen serieuze discussie vind. Waarom mag dat niet van jou? Je bent toch voor afwijkende meningen?
Dan zeg je dat toch normaal. Ik noem andere wokers toch ook geen trieste figuren.
pi_200698367
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:52 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik vind "Beste reizigers" überhaupt wel een betere aanduiding hoor.
Niet bij de NS... De uitspraak "Beste reizigers" doet de aanname dat de klanten van de NS daadwerkelijk aan "reizen" toe komt.
pi_200698380
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan zeg je dat toch normaal.
Dat deed ik op mijn afwijkende manier. Ik vind deze discussies compleet lachwekkend temeer omdat de OP puur handelt over van elkaar afwijkende meningen maar niemand dat blijkbaar doorheeft.

Harvard zelf heeft zich nergens in deze discussie gemengd, volgens mij en geen partij gekozen.
pi_200698389
Daar kan je nog over discussieren, feit is dat de NS dat ook veranderd heeft onder dwang van inclusiviteit.

Niet omdat de term beter zou aansluiten.
pi_200698520
quote:

[..]

Dat zou je denken, maar in bijv. Groot-Brittannië is het bij wet verboden om een grap uit te halen met een hond die een nazi-groet doet. Count Dankula is hier voor veroordeeld.

In Canada is het bij wet verboden om iemand te "mis-genderen"... Ongeacht of je van tevoren kan weten of iemand een aanvalshelikopter is of niet.

Het Amerikaanse vrouwen voetbal team blijft liegen dat ze minder geld verdienen dan de mannen, ondanks dat ze de rechtszaak hierover op feiten hebben verloren en meer verdienen. Ze liegen erbij dat dit is "vanwege systemisch seksisme"

De eeuwige pay-gap leugen blijft, ondanks vele onderzoeken die het tegendeel bewijzen.

Er worden mensen ontslagen op basis van hun geslacht en ras. Gelukkig hebben de mannen de rechtszaak gewonnen. Maar ze zijn/waren wel hun baan kwijt door deze onzin.

In Nederland wordt er een actief racistisch aanname beleid bij de universiteiten ingevoerd. "Whites need not apply"

Er gaan stemmen op om blanke mannen te ontslaan van directie functies, want blanke mannen. Als dat geopperd zou worden over willekeurig welke andere groep dan ook, zou het land terecht te klein zijn.

Al met al heeft deze woke nonsens wel degelijk impact (en steeds grotere ook) op de wereld. Gelukkig is het adagium "Get woke, go broke" steeds vaker waarheid. Dus we zullen er als maatschappij wel van genezen in de komende decennia.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2021 16:43:27 ]
pi_200698878
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Harvard zelf heeft zich nergens in deze discussie gemengd, volgens mij en geen partij gekozen.
quote:
As the Director of the Diversity and Inclusion Task Force for my dept @HarvardHEB
Blijkbaar wel dus.
pi_200698896
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:07 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[..]

Blijkbaar wel dus.
Nee, blijkbaar niet, dat is alleen haar mening. Lees de artikelen hierover nog maar eens na.
pi_200699354
Ik heb geen zin in de klimaatrampen die gaan komen maar het gaat wel wokeperspectief brengen. De wal keert het schip.
pi_200700015
Het is hetzelfde als met religie. Op het moment dat je zegt “IK mag dit niet van mijn religie” helemaal prima.

Zeg je “JIJ mag dat niet vanwege mijn religie” ben je gewoon een fascistisch stuk vreten dat een verbanning verdient.
pi_200700044
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, blijkbaar niet, dat is alleen haar mening. Lees de artikelen hierover nog maar eens na.
Zij is de officiële spreekbuis voor de Inclusiviteitsclub van haar afdeling van Harvard.

Hoeveel officiëler moet het voor jou worden? Als het in de statuten geschreven wordt soms ?
pi_200700459
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:02 schreef macca728 het volgende:

En waarom moeten mensen zoals deze mevrouw ontslagen worden ?
Niet aan mij vragen... ik ben het veel eens met Carole Hooven uit de OP, zoals ik haar begreep in dat filmpje.
pi_200700901
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Gelukkig zijn wij dat niet, maar is dat in de VS. Maar dat gaat hier in Nederland mogelijk nog wel komen, en dat is wel problematisch. Want dat zijn behoorlijke zware consequenties voor iets wat in het slechtste geval als onbeleefd kan worden gezien.
Hadden 'wij' maar voor een betere, effectieve tegenstand moeten zorgen.
pi_200700911
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar baseer jij dat op, heeft Harvard hier iets over gezegd?
Weddenschapje doen?
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:27:10 #227
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200701061
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Niet bij de NS... De uitspraak "Beste reizigers" doet de aanname dat de klanten van de NS daadwerkelijk aan "reizen" toe komt.
Ik heb over het algemeen weinig problemen met de NS. :)
AZ
ALKMAAR
pi_200701209
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Het is hetzelfde als met religie. Op het moment dat je zegt “IK mag dit niet van mijn religie” helemaal prima.

Zeg je “JIJ mag dat niet vanwege mijn religie” ben je gewoon een fascistisch stuk vreten dat een verbanning verdient.
Je ziet niet dat je zelf naar dictatoriaal gedrag neigt met deze uitspraak.?
pi_200701253
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:17 schreef theunderdog het volgende:

Weddenschapje doen?
Jij gebruikt je grote duim.
Dus win ik altijd: ze wordt niet ontslagen voor dit filmpje of als ze 'zwangere vrouwen' zegt
Ga maar zovast 10.000 euro sparen voor mij
pi_200701316
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij gebruikt je grote duim.
Dus win ik altijd: ze wordt niet ontslagen voor dit filmpje of als ze 'zwangere vrouwen' zegt
Ga maar zovast 10.000 euro sparen voor mij
Je moet iets doen aan je zinsopbouw.
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:54:45 #231
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_200701446
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die mag je even uitleggen. Want dit is de essentie van negatieve vrijheid namelijk, de kern waar onze democratische rechtsstaat op is gebaseerd. Dus ik ben héél benieuwd wat hier dictatoriaal aan is.

pi_200701564
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee.
pi_200701623
quote:
9s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Klinkt vies hè.
Ja, idd.
Ik houd sowieso niet meer van melk.
Wel heel erg van kaas, en in mindere mate yoghurt, en room, en varianten.
Als ik daar echter mensen- voor zet klinkt het allemaal eigenlijk vies.
Ergens raar, mijn allereerste bijnaam was slurp.

Hoera voor fermentatie!
pi_200701873
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Die mag je even uitleggen. Want dit is de essentie van negatieve vrijheid namelijk, de kern waar onze democratische rechtsstaat op is gebaseerd. Dus ik ben héél benieuwd wat hier dictatoriaal aan is.
Zie de vette letters hieronder
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:23 schreef Scorpie het volgende:

Mensen straffen omdat ze een mening hebben wat men niet kan waarderen in dit voorbeeld is de vrije meningsuiting aanranden en met verbanning als een straf is dat wel erg bruut in dit geval.
Btw de kwalificatie "fascistisch stuk vreten" neigt ook naar grote intolerantie .. horend bij dictatortjes
pi_200702025
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb haar even een bericht gestuurd dat ze de Arabieren is vergeten , dat ze daarom zelf racist is.
Joden zijn enkel een ras vanwege de bijbel (semieten).
Raar genoeg, zijn chamieten en jafetieten dat dan weer niet.
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:32:01 #236
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_200702034
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Mensen straffen omdat ze een mening hebben wat men niet kan waarderen in dit voorbeeld is de vrije meningsuiting aanranden en met verbanning als een straf is dat wel erg bruut in dit geval.
Btw de kwalificatie "fascistisch stuk vreten" neigt ook naar grote intolerantie .. horend bij dictatortjes
Je mist de essentie van zijn post volledig. Jij zegt in deze post namelijk exact hetzelfde als hij. Maar jij noemt het dictatortjes waar hij over fascisten spreekt.

pi_200702086
Zegt iemand 'zwangere vrouwen'? Prima.

Zegt iemand 'zwangere mensen'? Ook prima.

Maar ga niet lopen zeiken als iemand die tweede niet wenst te gebruiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:39:00 #238
80382 manny
30 is best veel
pi_200702138
quote:
Zeker als ik een lijstje zou moeten maken met grootste gevaren voor de mensheid, dan staat boven kernoorlog, een dodelijk virus, klimaatverandering en nog wat van dat soort kleinigheden het fenomeen “woke”. Dat is DE echte bedreiging.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200702180
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:39 schreef manny het volgende:

[..]

Zeker als ik een lijstje zou moeten maken met grootste gevaren voor de mensheid, dan staat boven kernoorlog, een dodelijk virus, klimaatverandering en nog wat van dat soort kleinigheden het fenomeen “woke”. Dat is DE echte bedreiging.
Al die dingen gebeuren niet of zulen mijn tijd wel duren, maar woke is nu een gevaar :)
Maar verder wel gelijk, maar daar kunnen we niets aan doen.
pi_200702496
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

Ach je snapt het wederom niet. Geeft niet Blues zijn we van je gewend :*
pi_200702523
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Al die dingen gebeuren niet of zulen mijn tijd wel duren, maar woke is nu een gevaar :)
Maar verder wel gelijk, maar daar kunnen we niets aan doen.
Wat is "woke" eigenlijk en waarom fantaseren mensen dat woke-mensen gevaarlijke mensen zijn die dictaturen willen ?

Van Sylvana Simons zegt men ook.. zij is woke ... wat voor gevaarlijke ideeën heeft ze dan.
pi_200702563
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is "woke" eigenlijk en waarom fantaseren mensen dat woke-mensen gevaarlijke mensen zijn die dictaturen willen ?

Van Sylvana Simons zegt men ook.. zij is woke ... wat voor gevaarlijke ideeën heeft ze dan.
Woke zijn betekent dat je andere mensen wilt cancellen omdat ze je niet met de juiste aanhef aanspreken.
pi_200702564
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ach je snapt het wederom niet. Geeft niet Blues zijn we van je gewend :*
Ik snap dat jij mensen wil verbannen die zeggen "jij mag dat niet van mijn geloof"
Dat is echt wel dictatoriaal van je.
Het is gewoon iemands mening... lach erom en move on. Niks aan de hand.
pi_200702597
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Woke zijn betekent dat je andere mensen wilt cancellen omdat ze je niet met de juiste aanhef aanspreken.
Wat is cancellen? Ontslaan?
Wie wordt er dan in Nederland ontslagen voor ongewenste ideeën.
En wat dan nog... het leven gaat door. Niet veel aan de hand

De juiste aanhef? Geen 'beste reizigers' zeggen bij NS.
Dan iemand ontslaan is normale bedrijfsvoering
pi_200702650
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja joh leven gaat door, niet voor jou want we hebben je net gecancelled, geen baan, geen huis.
Jammer joh.
pi_200702672
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja joh leven gaat door, niet voor jou want we hebben je net gecancelled, geen baan, geen huis.
Jammer joh.
Je fantaseert.
Wie in Nederland is ontslagen en zijn huis uitgezet ?
pi_200702705
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Studenten nemen soms op basis van één woord aan dat je woke bent of juist niet. Woke activisten dwingen een nieuwe vorm van morele zuiverheid af, waar denkdwang door ontstaat, die tegendraadse denkbeelden, confronterende lesstof en onwelgevallige onderzoeksresultaten onderdrukt en uitsluit, wat leidt tot zelfcensuur, en de academische vrijheid bedreigt.[12] Een ander verregaand voorbeeld is dat waarbij in de biologieles de morele zuiverheid het zou halen van de feitelijke werkelijkheid
Als je quote, deel dan de bron met ons.
pi_200702934
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De juiste aanhef? Geen 'beste reizigers' zeggen bij NS.
Dan iemand ontslaan is normale bedrijfsvoering
Fidan Ekiz?
pi_200703290
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Fidan Ekiz?
Is toch normale bedrijfsvoering bij de TV ?
pi_200703312
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb er wel last van want dit onkruid groeit door de hele maatschappij als we niet oppassen en je ziet het vrijwel overal al opduiken zoals bv in ziekenhuizen en in het OV.

De TV kan je beter uitlaten want die is het ergste besmet.
Klopt inderdaad dat dit overslaat naar televisie/ series. Meerdere malen meegemaakt dat een recent seizoen van een serie ineens woke rommel bevat en de originele verhaallijn totaal op een zijspoor wordt gezet om bepaalde dingen er doorheen te drukken. Vooral op gendergebied of feminisme. Flikker een eind op daarmee zeg. Die series hierna ook niet meer bekeken. Je merkt het meteen, een serie wordt ineens heel generiek in de dialogen en blanke mensen moeten het vaak ontgelden.
pi_200703389
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Is toch normale bedrijfsvoering bij de TV ?
Op die manier kun je alles wel onder normale bedrijfsvoering scharen. Als Mohammed nooit een uitnodiging krijgt voor een sollicitatie: "toch normale bedrijfsvoering dat een HR-afdeling selecteert"
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:08:29 #253
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200703794
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Biologie is meer dan enkel de feiten over het lichamelijke. Identiteit, groepsvorming en gedrag en ga zo maar verder zijn ook deel van de biologie.

Als jij jezelf de koning vindt en als zodanig gedraagt heeft dat naar alle waarschijnlijkheid ook een biologische factor. Juist vanuit biologie gezien gebeuren dingen niet om niets. Is er een lichamelijke oorsprong.
De vraag is wat is er te doen aan wat iemand heeft in zijn/haar lichaam. Bij transgenders blijkt een begeleide (gedeeltelijk of volledige)verandering het beste en zelfs enige medicijn te zijn tot nu toe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200703992
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Biologie is meer dan enkel de feiten over het lichamelijke. Identiteit, groepsvorming en gedrag en ga zo maar verder zijn ook deel van de biologie.

Als jij jezelf de koning vindt en als zodanig gedraagt heeft dat naar alle waarschijnlijkheid ook een biologische factor. Juist vanuit biologie gezien gebeuren dingen niet om niets. Is er een lichamelijke oorsprong.
De vraag is wat is er te doen aan wat iemand heeft in zijn/haar lichaam. Bij transgenders blijkt een begeleide (gedeeltelijk of volledige)verandering het beste en zelfs enige medicijn te zijn tot nu toe.
Leg uit.
pi_200704018
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Op die manier kun je alles wel onder normale bedrijfsvoering scharen. Als Mohammed nooit een uitnodiging krijgt voor een sollicitatie: "toch normale bedrijfsvoering dat een HR-afdeling selecteert"
Helaas is etnische discriminatie voor sommigen normale bedrijfsvoering.
Maar het gaat hier om een presentator op tv, die een doelgroep moet bedienen, die representatief moet zijn waar een omroep voor staat.
Men vond Fidan Ekiz niet voldoen aan de formule van het programma, dat is ook een normaal motief iemand te vervangen. Zo veel rechts geleuter deed ze niet. Hoewel als het wel meer was , dan is dat een geldige reden voor een VARA.
Ik vond haar te veel de bijwagen van die andere goser. Ik dacht dat het aan hem lag. Dat hij te dominant was
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:22:41 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200704051
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:19 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Leg uit.
Lees iets verder, daar staat het al uitgelegd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200704085
quote:
99s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:39 schreef boskameel het volgende:

[..]

Klopt inderdaad dat dit overslaat naar televisie/ series. Meerdere malen meegemaakt dat een recent seizoen van een serie ineens woke rommel bevat en de originele verhaallijn totaal op een zijspoor wordt gezet om bepaalde dingen er doorheen te drukken. Vooral op gendergebied of feminisme. Flikker een eind op daarmee zeg. Die series hierna ook niet meer bekeken. Je merkt het meteen, een serie wordt ineens heel generiek in de dialogen en blanke mensen moeten het vaak ontgelden.
Klopt ja, je ziet het in series (waar altijd een zwarte en een homo in moeten) en in reclames, waar altijd gekleurde mensen in moeten die dan ook nog superieur zijn aan de blanke, denk bv aan de Lidl reclame, stel je die 2 andersom voor en Lidl was failliet.
pi_200704099
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lees iets verder, daar staat het al uitgelegd.
Had ik al gedaan maar kon niets zinnigs/feitelijks erin terug vinden. Vandaar dat ik even om een betere uitleg met feitelijke onderbouwing vraag.
pi_200704255
Mensen, ik denk dat we te ver van het onderwerp afwijken. Aub centraal blijven.

Het biologisch plan van de natuur is gebaseerd op voortplanting. Immers, voortplanting zorgt ervoor dat de natuurlijke cyclus blijft draaien. De natuur is gekomen met twee geslachten om het voorplantingsproces te realiseren. Mannelijk en een vrouwelijk geslacht. De man produceert zaad. De vruchtbare vrouw ontvangt deze zaad en baart na 9 maanden een baby.

Het is hetzelfde als de grond. Wanneer je een zaad erin stopt, dan zorgt de natuur ervoor dat deze zaad uitgroeit tot een gigantische boom.

Het woord ''mens'' is algemeen. Onderscheidende kenmerken van de mens is dan ook vrouwelijk en mannelijk geslachten. De vrouw is de drager. Haar lichaamsdelen zijn daarop ontworpen. We hebben te maken met feitelijke lichaamsdelen die alleen voorkomen bij de vrouw. Daarom is het ook doodnormaal om zwangere vrouw te zeggen. Wat niet normaal is om hier een draai aan te geven zodat een minuscuul groepje ermee bevredigt wordt.

Iedereen moet gewoon heel even normaal doen en terug naar de basics. Je bent wat je bent. Take it or leave it.
pi_200704305
Het is gewoon een wetenschappelijk feit ja, daar hoef je niet over te zeuren. Je bent of man of vrouw en als je je eigen niet goed daarin voelt kan je veranderen later.
  maandag 2 augustus 2021 @ 23:45:24 #261
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200705305
quote:

[..]

Misschien ben ik te bekrompen maar dan ben je geboren in een lichaam met, zoals zij dat zelf noemen, vrouwelijke geslachtskenmerken.
Dan wil je dus man worden…
En dan doe je dus net datgene, zwanger worden, wat juist alleen iemand van het vrouwelijke geslacht kan worden.

Diskwalificeer je je dan niet compleet als “man” zijnde.

Ik sta best open ervoor dat mensen lekker moeten doen wat ze zelf willen.
Maar een man die zwanger is gaat er gewoon niet in…
Das gewoon een vrouw met een baard.
En ja dan kan je jezelf man noemen maar op het moment dat je je laat bezwangeren diskwalificeer je je meteen als man.
En tuurlijk als ze zich prettig voelen door zichzelf als man te blijven te identificeren dan voel ik mij prettig dat ik ze identificeer als vrouw want die worden zwanger.

En ik ben echt wel open minded maar als je je graag identificeert als “ander geslacht” terwijl je zo niet bent geboren moet je je gewoon er bij neerleggen dat je bepaalde zaken niet kan.
Een transvrouw menstrueert ook niet omdat dat fysiek niet kan, dus een transman die zwanger wordt… que? Zo graag wilden ze dus niet man worden want dan hadden ze dat wel laten varen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_200706691
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef Werkperd het volgende:
Mensen, ik denk dat we te ver van het onderwerp afwijken. Aub centraal blijven.

Het biologisch plan van de natuur is gebaseerd op voortplanting. Immers, voortplanting zorgt ervoor dat de natuurlijke cyclus blijft draaien. De natuur is gekomen met twee geslachten om het voorplantingsproces te realiseren. Mannelijk en een vrouwelijk geslacht. De man produceert zaad. De vruchtbare vrouw ontvangt deze zaad en baart na 9 maanden een baby.

Het is hetzelfde als de grond. Wanneer je een zaad erin stopt, dan zorgt de natuur ervoor dat deze zaad uitgroeit tot een gigantische boom.

Het woord ''mens'' is algemeen. Onderscheidende kenmerken van de mens is dan ook vrouwelijk en mannelijk geslachten. De vrouw is de drager. Haar lichaamsdelen zijn daarop ontworpen. We hebben te maken met feitelijke lichaamsdelen die alleen voorkomen bij de vrouw. Daarom is het ook doodnormaal om zwangere vrouw te zeggen. Wat niet normaal is om hier een draai aan te geven zodat een minuscuul groepje ermee bevredigt wordt.

Iedereen moet gewoon heel even normaal doen en terug naar de basics. Je bent wat je bent. Take it or leave it.
Is die zaad ook al transgender?
pi_200706947
quote:

[..]

Nee, je bent in de war met psychologie. Biologie en ik quote:

quote:
Biologie is de natuurwetenschap die zich richt op levende organismen, levensprocessen en levensverschijnselen. De biologie omvat een breed scala aan vakgebieden waarin men onderzoek doet naar fysieke structuur, chemische processen, moleculaire interacties, fysiologische mechanismen, ecologische samenhang, ontwikkeling en evolutie. Biologie erkent de cel als de fysieke basiseenheid van het leven, genen als de basiseenheid van erfelijke informatie en evolutie als het mechanisme achter het ontstaan en het uitsterven van soorten. Levende organismen zijn open systemen die in staat zijn te overleven door bruikbare omzettingen van energie en door handhaving van hun vitale toestand.
Zoals je ziet staat hier 0 in over identiteit, gedrag en groepsvorming zoals jij het verstaat. De groepsvorming waarin men binnen de biologische wetenschappen bezig houdt is die van organismen. En wat een organisme is staat hierboven ook uitgelegd.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 06:57:19 #264
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200707311
quote:

[..]

Maar nooit zal men in de ethologie een dier met het lichaam van een mannetjes exemplaar ineens een vrouwtje gaan noemen
pi_200707526
En al die mensen die niet zwanger kunnen worden, egoïstische lui weer.
pi_200713497
LGTBQ TERREUR!!
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:49:18 #267
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200713663
quote:
18s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ben toch gvd geen zigeuner. roma :{w
}:|

Voordat we daar weer gezeik mee krijgen :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:53:33 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200713738
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:38 schreef Werkperd het volgende:
Het biologisch plan van de natuur is gebaseerd op voortplanting.
De natuur heeft geen biologisch plan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200715650
quote:

[..]

Ja leuk. Maar wanneer het dan aankomt op bijvoorbeeld het kunnen krijgen van kinderen, dan moet je gewoon kunnen blijven benoemen dat een transman kinderen kan krijgen, OMDAT hij geboren is als vrouw.

Dat is de biologische werkelijkheid.
pi_200717158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]

De natuur heeft geen biologisch plan.
Omdat?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:26:54 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200717240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:21 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Omdat?
Geef jij maar een bewijs dat de natuur wel een plan heeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Manager PR/Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:12:13 #272
269689 crew  Viv
pi_200958828
Wat deze meneer zegt:

https://www.trouw.nl/opin(...)oor-wijken~bb291f59/

_O_

[ Bericht 15% gewijzigd door sp3c op 18-08-2021 05:24:30 ]
pi_200958874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
tig miljoen jaar evolutie? Good times create bad leaders en dat blijkt allemaal maar weer. Ze moeten vanuit de politiek dat hele woke gedoe direct laten stoppen, te beginnen bij de universiteiten en NPO
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:18:55 #274
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200958945
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:15 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
tig miljoen jaar evolutie? Good times create bad leaders en dat blijkt allemaal maar weer. Ze moeten vanuit de politiek dat hele woke gedoe direct laten stoppen, te beginnen bij de universiteiten en NPO
Tig miljoen jaar evolutie bewijst dat het leven evolueert maar niet zozeer dat dat doelmatig gebeurt. Integendeel, evolutionaire adaptie is een stochastisch proces van kleine veranderingen met selectiedruk van de omgeving over tientallen/honderden/duizenden iteraties.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 17-08-2021 22:24:47 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200959003
quote:
Uiteraard heeft hij volledig gelijk. Maar al deze onzin komt uit een filosofische stroming gebaseerd op Foucault. Daar is het uitgangspunt dat een samenleving een weerspiegeling is van de taal die gebezigd wordt, in plaats van andersom.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:28:49 #276
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200959076
Ik zei het een jaar geleden al: de ironie van al die diversiteitsdrammerij is dat alles één grote grijze eenheidsworst wordt, alles om te voorkomen dat iemand wellicht, misschien, mogelijk, ooit, ergens door gekwetst zou kunnen zijn... rangerend van straatnaambordjes en standbeelden tot biologische feiten en huidskleur.

Heeft met echte diversiteit geen ruk meer te maken dit gezwam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200959345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 15:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Volgens de natuur baren vrouwen kinderen, dat is biologisch zo bepaald. Is dat plan genoeg voor je?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:51:12 #278
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200959390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
Volgens de natuur baren vrouwen kinderen, dat is biologisch zo bepaald.
Niet noodzakelijk, maar bij zoogdieren, waar ook de mens onder valt baren vrouwen inderdaad kinderen.

quote:
Is dat plan genoeg voor je?
Dat is nog steeds geen plan. Plannen zien in de natuur is iets voor (semi-)religieuzen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200959939
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Niet noodzakelijk, maar bij zoogdieren, waar ook de mens onder valt baren vrouwen inderdaad kinderen.
[..]
Dat is nog steeds geen plan. Plannen zien in de natuur is iets voor (semi-)religieuzen.
Ik heb het specifiek over mensen pik, als jij met een leuter geboren bent ga je nooit zwanger worden, dat is wel degelijk zo bepaald door de natuur, dan kun je jezelf wel allerlei gender koosnaampjes gaan toedichten, maar dat zal geen reet verschil maken.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:36:49 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200959979
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb het specifiek over mensen pik, als jij met een leuter geboren bent ga je nooit zwanger worden, dat is wel degelijk zo bepaald door de natuur, dan kun je jezelf wel allerlei gender koosnaampjes gaan toedichten, maar dat zal geen reet verschil maken.
Dat heb ik nooit ontkend.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200959989
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:36 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat heb ik nooit ontkend.
Waar hebben we het dan over?
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 23:41:14 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200960026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Waar hebben we het dan over?
Geen idee, ik schreef dat de natuur geen plan heeft maar mensen vinden de afwezigheid van een hogere macht geloof ik een beetje ongemakkelijk.

Overigens weet je ook niet of de Chinezen niet ergens een geheim lab hebben waar ze de babies uit een magnetron laten komen. Mocht dat uitkomen, dan krijg je hele andere ethische discussies in het kader van reproductie en zwangerschap.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200960088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geen idee, ik schreef dat de natuur geen plan heeft maar mensen vinden de afwezigheid van een hogere macht geloof ik een beetje ongemakkelijk.

Overigens weet je ook niet of de Chinezen niet ergens een geheim lab hebben waar de babies uit een magnetron laten komen. Mocht dat uitkomen, dan krijg je hele andere ethische discussies in het kader van reproductie en zwangerschap.
Volgens mij is er niet echt een afwezigheid van een hogere macht, ik denk dat er nog steeds meer gelovigen zijn dan atheisten. En dat van die Chinezen zou best kunnen, alleen gaan we dan wel helemaal de SciFi kant op, en daar is het eigenlijk een beetje te laat voor nu.
pi_200960135
Als we echt doorgaan en 'mensenmelk' gaan zeggen, gaan we dan ook 'rundermelk' zeggen? :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 18 augustus 2021 @ 08:18:31 #285
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_200961308
quote:

Ik zie meer common sense dan angst. Wordt erg moe van de stelling 'Je gaat er niet in mee, dus ben je er bang voor'. Elke keer als iemand 'yaddayaddafoob' gebruikt, dan hou ik al weer op met lezen of luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 18-08-2021 09:56:42 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_200961547
wie wil er nu geen vrouw worden?
pi_200962202
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:53 schreef tombolafan het volgende:
Als we echt doorgaan en 'mensenmelk' gaan zeggen, gaan we dan ook 'rundermelk' zeggen? :D
Ik sluit het zeker niet uit.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik zie meer common sense dan angst. Wordt erg moe van de stelling 'je gaat er niet in mee dus ben je er bang voor'. Elke keer als iemand 'yaddayaddafoob' gebruikt, dan hou ik al weer op met lezen of luisteren.
Dat is inderdaad een vrij inhoudsloze oneliner van social justice warriors als mensen niet mee willen doen aan hun radicaal progressieve agenda. Zoals bijvoorbeeld het compleet veranderen van de taal omdat minder dan 1% van de mensen zichzelf als transgender identificeert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 augustus 2021 @ 10:19:32 #288
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200962608
Als je als vrouw als man door het leven wil, vind ik dat je alles moet laten verwijderen wat je tot vrouw maakte. Dus ook geen eierstokken meer.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_200967304
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:23 schreef Tanatos het volgende:

[..]
mensenmelk... ;(
Het kan nog erger:

"Borstkasvoeding" want mannen hebben geen borsten. :')

Waar die melk dan precies uit moet komen. :?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:02:36 #290
3542 Gia
User under construction
pi_200967509
Ik zou het een belediging vinden als ik aangeduid wordt als 'mens'. Niet dat dit, hier op fok, niet regelmatig gebeurt. Wat al aangeeft dat een vrouw 'mens' noemen, eigenlijk schelden is.

"Och mens, doe toch normaal!"
pi_200967557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 15:45 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het kan nog erger:

"Borstkasvoeding" want mannen hebben geen borsten. :')

Waar die melk dan precies uit moet komen. :?
u bent niet bekend met het fenomeen "moobs"?
pi_200967571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:02 schreef Gia het volgende:
Ik zou het een belediging vinden als ik aangeduid wordt als 'mens'. Niet dat dit, hier op fok, niet regelmatig gebeurt. Wat al aangeeft dat een vrouw 'mens' noemen, eigenlijk schelden is.

In zo'n geval is het niet echt schelden, maar meer een beetje denigrerend.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:11:38 #293
3542 Gia
User under construction
pi_200967599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
In zo'n geval is het niet echt schelden, maar meer een beetje denigrerend.
Denigrerend dan, maar het blijft onbeleefd om een vrouw 'mens' te noemen, of ze nou zwanger is of niet.

Persoon, vind ik dan nog gaan.

'moet je dat zwangere mens daar zien lopen!'
'moet je die zwangere persoon daar zien lopen!'

Is toch een heel andere intentie. Vinnik.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 16:26:13 #294
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_200967759
Sommige mannen zien er wel zwanger uit
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_200968348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Sommige mannen zien er wel zwanger uit
Van bier kun je inderdaad hoogzwanger raken.
pi_200968538
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]
u bent niet bekend met het fenomeen "moobs"?
Daar komt over het algemeen weinig melk uit.

Uit een borstkas overigens ook niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_200970435
quote:

Apart idd, dat dat eigenlijk alleen tegen vrouwen zo gezegd wordt.
pi_200970462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Van bier kun je inderdaad hoogzwanger raken.
Misschien moeten we het een oestrogeenbuikje gaan noemen.
pi_200990646
Men is gewoon te ver in doorgeslagen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_200990793
quote:

Mens erger je niet!
pi_201023228
quote:
Nee maar ze wordt nu wel door linkse intolerante randdebielen aangevallen
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')