abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200684655
pi_200685375
De media is er helaas gek op maar ik heb besloten om mij niet meer te ergeren aan die marginale gendergekkigheid. Zoek het lekker uit..stelletje halve gare halve zolen.. in het dagelijks leven kom ik geen non-binaire lineaire sinus en cosinus mensen tegen, maar ik gun hen alle geluk van de wereld en wees maar harstikke blij met je fopspeen van inclusiviteit.
pi_200685475
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Het "beschaafde Westen" anno 2021

[ afbeelding ]
Wat wil je zeggen met die afbeelding?
Verkapt racistische mening ?
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:26:53 #154
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200685595
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er is voor cisvrouwen (iets meer dan 50% van de wereldbevolking) een toiletprobleem. Dus voor transgender vrouwen ook.
ik plas waar de kortste rij is.
Prrrrr
pi_200685782
Het grootste probleem van de huidige tijd is dat wij kleine groepen met een afwijkende mening veel te veel aandacht geven.
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:52:08 #156
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200685845
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Bocaj het volgende:
Het speelt in Holland ook wel een beetje....

- Bemanning - Bemensing....
- En bij de NS - Dames & Heren - Beste Reizigers
etc...
Ik vind "Beste reizigers" überhaupt wel een betere aanduiding hoor.
AZ
ALKMAAR
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:56:53 #157
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_200685879
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 23:44 schreef maan_man het volgende:
Het grootste probleem van de huidige tijd is dat wij kleine groepen met een afwijkende mening veel te veel aandacht geven.
Nederland is klaar, nu nog de rest van de wereld laten overspoelen door mensen met een afwijkende mening. Ik pak alvast de popcorn. :9
pi_200690920
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.

Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.

De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Het gaat niet om last hebben van transgenders. Het gaat om feiten. Feit is: vrouwen worden zwanger. Mannen niet.
pi_200690956
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Waarom zou je een probleem moeten hebben met transgenders als je deze mensen als vrouwelijk ziet? Je hebt er volgens mij pas een probleem mee als het bestaan van deze mensen je dwars zit.
[..]

Maakt ze zich druk dan? Geloof dat juist de andere kant dat nogal doet.
[..]

Een fobie is een irreëele angst. Dat is dit niet.

Overigens zijn er wel non-binaire uitzonderingen. Mensen met meer dan twee geslachtschromosomen bijvoorbeeld, of verminderde gevoeligheid voor testosteron. Maar dat is uitzonderlijk en een biologische afwijking. Niet alles is maakbaar. Als je plastische chirurgie ondergaat om op een dolfijn te lijken, ben je daarmee nog geen dolfijn. Gewoon een mens met wat issues.
Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
pi_200690968
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.
pi_200690975
quote:

[..]

Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders.
Waarom? Omdat je de biologische oorsprong erkend ipv de identiteit die iemand zich aanmeet? Nogal boude stelling.
pi_200691106
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lijkt me geen aantal om problemen om te maken.

Aan de andere kant, als de professor er nou gewoon bij die 10 geen problemen dan maakt is dst hetzelfde verhaal.

Zoals gewoonlijk maken beide kanten zich weer eens druk om helemaal niks
Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.
pi_200691110
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.
Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.

Vooralsnog zijn de 'het draait allemaal om je zelf-idenitificatie-activisten' behoorlijk invloedrijk.
pi_200691269
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.

Vooralsnog zijn de 'het draait allemaal om je zelf-idenitificatie-activisten' behoorlijk invloedrijk.
Krijgen van alle kanten te veel aandacht helaas. Actie-reactie-cyclus die steeds groter wordt totdat het mainstream is.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:30:15 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200691555
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200691698
quote:
16s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Een transgender dat zwanger kan worden, kan dat omdat diegene als vrouw is geboren.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:39:33 #167
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200691735
quote:
Ook een kleine moeite voor die 0,01% van de bevolking om niet zo moeilijk te doen over deze benoeming.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:56:56 #168
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200692070
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.
Nou ja volgens mij heeft die professor vast genoeg te doen zonder hier een probleem van te maken en die andere dame lijkt me ook een prima baan hebben.
Laffe huichelaar
pi_200692123
quote:
Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:01:47 #170
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200692177
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vind jij dat iemand een dolfijn is als die persoon dat wil zijn?

Mogen ze dan ook legaal bejaagd en gegeten worden in Denemarken?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200692254
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Carole Hooven
https://wikibiography.in/carole-hooven-wiki-bio/

55 op de teller.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200692278
quote:
Dat kan alleen als ze als vrouw geboren zijn en functionele geslachtsorganen hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200692318
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
Dit hele topic is dan toch iemand iets door de strot duwen als je zo gaat beginnen want volgens mij had helemaal niemand hier iets over gehoord, laat staan zich er druk over gemaakt als het hier niet gepost was en door onze strot geduwd was.
pi_200692322
quote:

[..]

Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.

Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.

De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Mensen die denken dat mannen zwanger kunnen worden hebben met wel meer dan 1 ding problemen wat mij betreft maar in ieder geval met biologie en feiten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200692576
Waarom heeft die taalveranderingssekte toch zo veel invloed?
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')