Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik voor toiletprobleem?
Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Daar denken zeepaardjes anders over.
trans staat dan gelijk aan fake zeker, fake mannen (dus vrouwen) kunnen zwanger worden, maar dit was al bekendquote:transmannen kunnen ook zwanger worden
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd. Tot 2014 was het inderdaad alleen voor vrouwen mogelijk om zwanger te worden. Maar dat was discriminatie heeft de rechter bepaald en minister Dekker heeft er vorig jaar formeel excuses voor aangeboden namens de regering aan de slachtoffers van deze discriminatie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Haar carrière zal ook wel voorbij zijnGodverdomme zeg, mannen kunnen niet zwanger worden.
Leuke en vooral typische gashlight in een poging de boel te bagatelliseren. Hier trapt echter niemand in.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren en hooguit door rechts gebruikt worden om links weg te zetten
Het "beschaafde Westen" anno 2021quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd.
Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.
Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.quote:
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.quote:
Nu zul je vast bij de alt-right club, of "-foben" horen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
Ja. Altijd al geweest zelfs.quote:
Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag?
En er dan ook nog achterkomen dat je een toiletprobleem hebtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
Ik hoop dat dit het historische keerpunt markeert dat een einde maakt aan die opgedrongen ellende.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen in plaats van ’zwangere vrouwen’.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ twitter ]
Eindelijk iemand die NIET meegaat in deze onzin...
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen wordenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja. Altijd al geweest zelfs.
Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden. Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld. My bad.
For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
Er valt ineens een kwartjequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
CWC is dan ook niet echt een standaard geval transvrouw o.i.d. Eerder een héél erg goed voorbeeld van iemand die op jonge leeftijd al hulp had moeten krijgen, maar het nooit heeft gehad en ook in een slechte omgeving is opgegroeid.quote:
Nou ja, je noemt het een probleem toch? Zo zou ik het niet zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Eindelijk iemand die NIET meegaat in deze onzin..
Onder wetenschappers aan Amerikaanse universiteiten is dat percentage wel wat lager.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken ?
Die mensen bestaan volop. 99,9...% van de wereldbevolking
Uhu... Gebaseerd op welk onderzoek?quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:01 schreef Bluesdude het volgende:
Heb je daar zo lang naar moeten zoeken ?
Die mensen bestaan volop. 99,9...% van de wereldbevolking
Dat noem je een fucking toiletprobleem?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden. Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Bij demense thuis zit iedereen toch ook op dezelfde porceleinen troon te schijten?quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
Hoezo kunnen niet alleen vrouwen zwanger wordenquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Feiten en mechanismen trekken zich niets aan van meningen en voorkeuren.
Vrouwen denken ook vaak dat ze maar in een kruis kunnen grijpen, of billen. Het is een stukje opvoedingquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft dat niet meer met de urinoirs te maken en dat niet elke man er op zit te wachten dat vrouwen ze zien plassen. In de kroeg ook altijd schijt irritant.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigen waarneming, waarneming van de buurman, waarneming van de fokusers.quote:
De urinoirs gaan eraan bij een unisex wc, ben ik bang.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heeft dat niet meer met de urinoirs te maken en dat niet elke man er op zit te wachten dat vrouwen ze zien plassen. In de kroeg ook altijd schijt irritant.
Hahahaha ik ga stuk om deze postquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef Brybry het volgende:
IBen ik nou zo gek dat ik de ophef niet snap? What's next? Een hond geen hond meer mogen noemen omdat het baasje het dier ziet als kind?
Normaliter krijg je dan "N=1" opmerkingen als het om zaken gaat die niet in de kraam te pas komen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:57 schreef Bluesdude het volgende:
Eigen waarneming, waarneming van de buurman, waarneming van de fokusers.
Okee ik snap je point ... Het kan ook 99.8 % zijn
Een hond mag nog wel, maar een teef niet meer. Want misschien voelt het baasje dat het een reu is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef Brybry het volgende:
IBen ik nou zo gek dat ik de ophef niet snap? What's next? Een hond geen hond meer mogen noemen omdat het baasje het dier ziet als kind?
Ik zie soms wel op Youtube dat een hond/kat als broer/zus en de eigenaar vader/moeder wordt genoemd...quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:29 schreef Brybry het volgende:
eensquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.
mensenmelk...quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zwangere mensen, mensenmelk...
Ik ga wel weer vrolijke kattenfilmpjes kijken
Klinkt vies hè.quote:
Wat wil je zeggen met die afbeelding?quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:37 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Het "beschaafde Westen" anno 2021
[ afbeelding ]
ik plas waar de kortste rij is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is voor cisvrouwen (iets meer dan 50% van de wereldbevolking) een toiletprobleem. Dus voor transgender vrouwen ook.
Ik vind "Beste reizigers" überhaupt wel een betere aanduiding hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:33 schreef Bocaj het volgende:
Het speelt in Holland ook wel een beetje....
- Bemanning - Bemensing....
- En bij de NS - Dames & Heren - Beste Reizigers
etc...
Nederland is klaar, nu nog de rest van de wereld laten overspoelen door mensen met een afwijkende mening. Ik pak alvast de popcorn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 23:44 schreef maan_man het volgende:
Het grootste probleem van de huidige tijd is dat wij kleine groepen met een afwijkende mening veel te veel aandacht geven.
Het gaat niet om last hebben van transgenders. Het gaat om feiten. Feit is: vrouwen worden zwanger. Mannen niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.
Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.
De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je een probleem moeten hebben met transgenders als je deze mensen als vrouwelijk ziet? Je hebt er volgens mij pas een probleem mee als het bestaan van deze mensen je dwars zit.
[..]
Maakt ze zich druk dan? Geloof dat juist de andere kant dat nogal doet.
[..]
Een fobie is een irreëele angst. Dat is dit niet.
Overigens zijn er wel non-binaire uitzonderingen. Mensen met meer dan twee geslachtschromosomen bijvoorbeeld, of verminderde gevoeligheid voor testosteron. Maar dat is uitzonderlijk en een biologische afwijking. Niet alles is maakbaar. Als je plastische chirurgie ondergaat om op een dolfijn te lijken, ben je daarmee nog geen dolfijn. Gewoon een mens met wat issues.
De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
Waarom? Omdat je de biologische oorsprong erkend ipv de identiteit die iemand zich aanmeet? Nogal boude stelling.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders.
Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me geen aantal om problemen om te maken.
Aan de andere kant, als de professor er nou gewoon bij die 10 geen problemen dan maakt is dst hetzelfde verhaal.
Zoals gewoonlijk maken beide kanten zich weer eens druk om helemaal niks
Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De biologie natuurlijk. Ik kan mezelf wel identificeren als de koning en tegen jou zeggen dat je naar me moest luisteren, maar na 3 keer ga je me dan ook voor gek verklaren niet.
Krijgen van alle kanten te veel aandacht helaas. Actie-reactie-cyclus die steeds groter wordt totdat het mainstream is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet als jij weet te zorgen voor een cultuuromslag. Als jij het weet te normaliseren dat je als koning wordt aangezien, heb ik vooral een probleem als ik dat weiger.
Vooralsnog zijn de 'het draait allemaal om je zelf-idenitificatie-activisten' behoorlijk invloedrijk.
Een transgender dat zwanger kan worden, kan dat omdat diegene als vrouw is geboren.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Ook een kleine moeite voor die 0,01% van de bevolking om niet zo moeilijk te doen over deze benoeming.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Transgenders kunnen ook zwanger worden. Dus liever 'zwangere mensen' zeggen als je het niet specifiek over vrouwen hebt. Kleine moeite
Nou ja volgens mij heeft die professor vast genoeg te doen zonder hier een probleem van te maken en die andere dame lijkt me ook een prima baan hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:08 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Tenzij je hele baan bestaat uit het problemen maken waar ze er niet zijn natuurlijk.
Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Vind jij dat iemand een dolfijn is als die persoon dat wil zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dat hangt er dus vanaf. Wat weeg je zwaarder? de biologie of het meegaan in zijn/haar identiteit?
Dat kan alleen als ze als vrouw geboren zijn en functionele geslachtsorganen hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
Dit hele topic is dan toch iemand iets door de strot duwen als je zo gaat beginnen want volgens mij had helemaal niemand hier iets over gehoord, laat staan zich er druk over gemaakt als het hier niet gepost was en door onze strot geduwd was.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
Mensen die denken dat mannen zwanger kunnen worden hebben met wel meer dan 1 ding problemen wat mij betreft maar in ieder geval met biologie en feiten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zie daar, zwangere mannen. En mensen die dan zeggen 'dit zijn geen mannen' hebben in mijn optiek wel degelijk een probleem met transgenders. Ik vind het nogal zielig om je zo druk te maken over mensen die je niet kent en waar je bovendien geen last van hebt, transgenders zijn redelijk onzichtbaar in de echte samenleving. Alleen in de media samenleving voeren ze de boventoon. Ga maar eens na hoeveel transgenders jijzelf kent en hoeveel transmannen je kent die zelf biologische kinderen gemaakt hebben.
Verder vraag ik me af of zwangere mannen het zelf zo verschrikkelijk vinden dat er structureel gesproken wordt over zwangere vrouwen. Het is namelijk geen kwestie van jarenlange doelbewuste uitsluiting, het is pas sinds een jaar of 10 dat transmannen baby's op de wereld zetten, en het zijn er ook bepaald geen duizenden. De wereld heeft daar wel een jaar of 50-100 voor nodig om er een beetje aan te wennen.
De professor in deze heeft wel gelijk dat ze niet direct meegaat daarin maar door star vast te houden aan 'er zijn maar 2 seksen en alleen je biologische sekse telt' is ze tóch nog een transfoobje. Jammer dat iemand met haar intellect dat niet kan beredeneren.
Omdat hun tegenstanders zo talrijk zijn en een groot punt maken van bepaalde woordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:19 schreef Maharski het volgende:
Waarom heeft die taalveranderingssekte toch zo veel invloed?
Kleine moeite om gewoon te accepteren dat we dat niet gaan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Dat denken de voorstanders van deze woordenveranderings sekte ook. De oude onzin wordt hun opgedrongen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan ook eens ophouden al die onzin bij mensen door de strot te duwen. Kleine moeite.
Waarschuwing voor mannen dat je veel afstand moet houden anders wordt je ook besmet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik zit even bij die https://twitter.com/laurasimonelew op haar Twitter te kijken
Kan iemand mij vertellen wat een blewish femenist mermaid is?![]()
![]()
Dan heb je wel de diversiteitsjackpot.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarschuwing voor mannen dat je veel afstand moet houden anders wordt je ook besmet.
Maar Blewish betekent dat je en zwart en jood bent.
Dat zijn mensen die hebben een chronisch gebrek aan aandacht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef Seamonkey- het volgende:
Ik zit even bij die https://twitter.com/laurasimonelew op haar Twitter te kijken
Kan iemand mij vertellen wat een blewish femenist mermaid is?![]()
![]()
Ik heb haar even een bericht gestuurd dat ze de Arabieren is vergeten , dat ze daarom zelf racist is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dan heb je wel de diversiteitsjackpot.
Nou nou nou. Het is een beetje irritant maar je hebt er geen last van toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef macca728 het volgende:
Ik vind overigens al die woke figuren het grootste gevaar voor de mensheid, compleet debiel denkbeeld.
Ik heb er wel last van want dit onkruid groeit door de hele maatschappij als we niet oppassen en je ziet het vrijwel overal al opduiken zoals bv in ziekenhuizen en in het OV.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou nou. Het is een beetje irritant maar je hebt er geen last van toch?
Ik vind het wel vervelend dat mijn ochtendkrantje iedere dag volstaat met die onzin en ik me niet kan beheersen om toch even te lezen wat men nu weer heeft verzonnen. Zo was er afgelopen weekend een meisje die zei dat bij Peter R. De Vries alle media respect toonde door zijn lijk niet tentoon te spreiden, terwijl ze dat bij George Floyd wel deden. Dat kwam doordat hij zwart was en Peter wit. Dat lijkt me klinkklare onzin. Als Humberto Tan vandaag wordt kapotgeschoten, toont men net zoveel respect als bij Peter. Het lijkt me vooral vermoeiend voor zo'n meisje om de hele dag overal maar racisme in te herkennen.
Maar nadat ik me er even aan erger ga ik weer door met de dagelijkse beslommeringen. Als mijn ochtendkrant het niet aan me opdrong, zou ik nooit met die mensen in aanraking komen.
Dat is wel de beste manier om er mee om te gaan. Om dezelfde reden zit ik niet op twitter of facebook. Ik sla hier alleen af en toe eens een topic open als ik zin heb me te ergeren maar verder gaat de bullshit gewoon langs me heen eigenlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou nou. Het is een beetje irritant maar je hebt er geen last van toch?
Ik vind het wel vervelend dat mijn ochtendkrantje iedere dag volstaat met die onzin en ik me niet kan beheersen om toch even te lezen wat men nu weer heeft verzonnen. Zo was er afgelopen weekend een meisje die zei dat bij Peter R. De Vries alle media respect toonde door zijn lijk niet tentoon te spreiden, terwijl ze dat bij George Floyd wel deden. Dat kwam doordat hij zwart was en Peter wit. Dat lijkt me klinkklare onzin. Als Humberto Tan vandaag wordt kapotgeschoten, toont men net zoveel respect als bij Peter. Het lijkt me vooral vermoeiend voor zo'n meisje om de hele dag overal maar racisme in te herkennen.
Maar nadat ik me er even aan erger ga ik weer door met de dagelijkse beslommeringen. Als mijn ochtendkrant het niet aan me opdrong, zou ik nooit met die mensen in aanraking komen.
Het valt me wel op dat de mainstream media er stevig in meegaan inene. Eerder las of hoorde je wel wat als dat nieuwswaardig of relevant was. Maar nu had nieuwsuur ineens een item over de pride vlag en de kranten die wij thuis lezen hebben ook al maanden bijna dagelijks een human interest artikeltje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat is wel de beste manier om er mee om te gaan. Om dezelfde reden zit ik niet op twitter of facebook. Ik sla hier alleen af en toe eens een topic open als ik zin heb me te ergeren maar verder gaat de bullshit gewoon langs me heen eigenlijk.
Denk je ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef macca728 het volgende:
Ik vind overigens al die woke figuren het grootste gevaar voor de mensheid, compleet debiel denkbeeld.
Dit is woke. Mensen die op basis van niets de maatschappij (jou) dwingen anders te denken op basis van feitelijke onjuistheden of verkeerde denkbeeldenquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je ?
Die covidwappies zijn veel gevaarlijker voor de vrijheid en de volksgezondheid van de hele mensheid
Maar wat is een wokefiguur?
Iemand die liever niet zegt 'zwangere vrouwen' ? Hoe kan dat nou het grootste gevaar voor de mensheid zijn?
Een woke figuur is iemand die wilt dat 100% van de bevolking rekening houdt en zich aanpast naar de mentale problemen van 0,00001% van dezelfde bevolking.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je ?
Die covidwappies zijn veel gevaarlijker voor de vrijheid en de volksgezondheid van de hele mensheid
Iemand die liever niet zegt 'zwangere vrouwen' ? Hoe kan dat nou het grootste gevaar voor de mensheid zijn?
En de overheid is veel gevaarlijker voor de volksgezondheid van de hele mensheid, vergeet dat nooit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je ?
Door middel van dwang en censuurquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Een woke figuur is iemand die wilt dat 100% van de bevolking rekening houdt en zich aanpast naar de mentale problemen van 0,00001% van dezelfde bevolking.
Maar wie dwingt jou dan niet te zeggen 'zwangere vrouwen'?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit is woke. Mensen die op basis van niets de maatschappij (jou) dwingen anders te denken op basis van feitelijke onjuistheden of verkeerde denkbeelden
Ik vind dat iedereen rekening met anderen moet houden. Dat wil ik .quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Een woke figuur is iemand die wilt dat 100% van de bevolking rekening houdt en zich aanpast naar de mentale problemen van 0,00001% van dezelfde bevolking.
Dan ben jij dus een woke figuur.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen rekening met anderen moet houden. Dat wil ik .
En dus ook met de mentale problemen van enkelen. Dat kan 1 persoon zijn
Oh, oh! Schande! Ik zou naar de politie stappen, dat dit kan in Nederland!!111!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan ben jij dus een woke figuur.
Maar dat wisten we al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |