Ben jij een vrouw?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik voor toiletprobleem?
Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Daar denken zeepaardjes anders over.
trans staat dan gelijk aan fake zeker, fake mannen (dus vrouwen) kunnen zwanger worden, maar dit was al bekendquote:transmannen kunnen ook zwanger worden
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd. Tot 2014 was het inderdaad alleen voor vrouwen mogelijk om zwanger te worden. Maar dat was discriminatie heeft de rechter bepaald en minister Dekker heeft er vorig jaar formeel excuses voor aangeboden namens de regering aan de slachtoffers van deze discriminatie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Haar carrière zal ook wel voorbij zijnGodverdomme zeg, mannen kunnen niet zwanger worden.
Leuke en vooral typische gashlight in een poging de boel te bagatelliseren. Hier trapt echter niemand in.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren en hooguit door rechts gebruikt worden om links weg te zetten
Het "beschaafde Westen" anno 2021quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd.
Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.
Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.quote:
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.quote:
Nu zul je vast bij de alt-right club, of "-foben" horen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
Ja. Altijd al geweest zelfs.quote:
Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag?
En er dan ook nog achterkomen dat je een toiletprobleem hebtquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
Ik hoop dat dit het historische keerpunt markeert dat een einde maakt aan die opgedrongen ellende.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:10 schreef Bocaj het volgende:
Professor Harvard weigert ’zwangere mensen’ te zeggen in plaats van ’zwangere vrouwen’.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ twitter ]
Eindelijk iemand die NIET meegaat in deze onzin...
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen wordenquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ja. Altijd al geweest zelfs.
Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeldquote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden. Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld. My bad.
For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
Er valt ineens een kwartjequote:Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |