abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:16:12 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200678069
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat heb ik voor toiletprobleem?
Ben jij een vrouw?
Resistance is futile.
pi_200678144
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:34 schreef thabit het volgende:

[..]

Daar denken zeepaardjes anders over.
Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_200678335
quote:
transmannen kunnen ook zwanger worden
trans staat dan gelijk aan fake zeker, fake mannen (dus vrouwen) kunnen zwanger worden, maar dit was al bekend
pi_200678350
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef bijdehand het volgende:
Haar carrière zal ook wel voorbij zijn :') Godverdomme zeg, mannen kunnen niet zwanger worden.
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd. Tot 2014 was het inderdaad alleen voor vrouwen mogelijk om zwanger te worden. Maar dat was discriminatie heeft de rechter bepaald en minister Dekker heeft er vorig jaar formeel excuses voor aangeboden namens de regering aan de slachtoffers van deze discriminatie.

Hoe zit dat?

Tot 2014 was het een verplichte voorwaarde om je te laten steriliseren vóórdat je van geslacht kon veranderen (op papier). Vanaf 2014 is deze verplichting vervallen.

Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.

Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.

Kan het nog gekker? Vast wel. Misschien een manvrouw met baarmoeder, eierstokken, vagina, penis, en testikels die zichzelf kan bevruchten.
pi_200678390
Dan kan "vrouw" ook weggelaten worden, alleen "zwangeren" is voldoende.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:35:43 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200678411
Terecht dat deze professor dit weigert. Immers kunnen alleen vrouwen zwanger worden, mannen niet. En een vrouw die zegt dat zij een man is, is geen man. Dus nee, ook transgender "mannen" (lees: vrouwen met genderdysforie) tellen niet als mannen in deze.
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Alt rechtse wappies en politici die klimaatmaatregelen tegenhouden of moslimwappies die hele landen in de 8e eeuw houden zijn veel grotere gevaren dan die paar woke linksgekkies die verder alleen in de marge opereren en hooguit door rechts gebruikt worden om links weg te zetten
Leuke en vooral typische gashlight in een poging de boel te bagatelliseren. Hier trapt echter niemand in.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200678439
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Jawel. Althans, wél volgens de Nederlandse wet die speciaal hiervoor in 2014 is gewijzigd.

Een vrouw die "zich man voelt" kan zich nu dus voor de wet laten veranderen tot man, zonder sterilisatie. En ook zonder haar baarmoeder, eierstokken en vagina te laten verwijderen. Het resultaat is dus een man met baarmoeder. En deze man kan dus zwanger worden door zich door zijn vriend (of een willekeurige voorbijganger) te laten volspuiten.

Sterker nog: een man kan nu ook zwanger worden door het sperma van een vrouw, want het bovenstaande verhaal geldt ook voor een man-vrouw transitie.
Het "beschaafde Westen" anno 2021

pi_200678462
quote:
11s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200678651
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is een cisvrouw?
Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
pi_200678760
In de VS zijn ze wel op meer van dit soort vlakken doorgeslagen, maar verwacht dat dit soort newspeak ook binnen vijf jaar in Nederland de norm wordt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:55:15 #111
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200678927
cisvrouwen houden van sissende mannen 8)7
pi_200678962
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Een onzin label. Een gewone vrouw is de standaard en als jij je anders voelt dan label je maar jezelf. Hetzelfde geldt voor mannen. Gekkigheid allemaal.
Nu zul je vast bij de alt-right club, of "-foben" horen. ;)

Ik vind het geen gekkigheid; je geaardheid en dergelijke zit wel echt in je hersenen ingebakken. Kan door een hormoonprobleem tijdens de zwangerschap gekomen zijn bijvoorbeeld. (Iets waar meerderen hier zich bij die zwangere "mannen" ook zorgen om maken).
Ik vind het verder prima als men cosmetische chirurgie ondergaat om hun uiterlijk meer passend te laten maken bij hoe ze zich voelen, maar dat de maatschappij zich er aan moet aanpassen om niet alt-right of "foob" te zijn gaat me gewoon te ver.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:14:49 #114
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200679256
quote:
11s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Ja. Altijd al geweest zelfs.

Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:17:18 #115
pi_200679317
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:19 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Daarbij zijn het nog steeds de vrouwtjes, die de eieren leggen.
Als dat niet zo was waren het ook geen vrouwtjes. De definitie wordt daardoor bepaald.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200679340
Sick

twitter
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:21:19 #117
pi_200679426
quote:
99s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gelet op de pohi en dat ze aangeeft dat ze een vrouw is: ja.
Nu het antwoord op haar vraag? :D
Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
pi_200679493
quote:
15s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb vaker dit soort verbaasde reacties gekregen wanneer blijkt dat ik een vrouwtje ben. Terwijl ik het nog zo netjes heb ingevuld in mijn profiel. Geen idee waarom ook. Of waarom het relevant is.
En er dan ook nog achterkomen dat je een toiletprobleem hebt :{ ik zou niet in jouw schoenen willen staan!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200679817
quote:
Ik hoop dat dit het historische keerpunt markeert dat een einde maakt aan die opgedrongen ellende.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:42:04 #120
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679846
quote:
12s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja. Altijd al geweest zelfs.

Mag ik nu weten waarom ik moeite heb met toiletten?
Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden :+ . Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:39 #121
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679889
quote:
15s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld :+ . My bad.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:53 #122
pi_200679892
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens 'de maatschappij' kunnen mannen en vrouwen niet gebruik maken van dezelfde toiletten, omdat de zwakke vrouwtjes dan verkracht kunnen worden :+ . Maar het echte probleem is eigenlijk dat sommige mannen hun poten niet thuis kunnen houden.
Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:45:34 #123
pi_200679905
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, ik post alleen op m'n mobiel dus voor mij sowieso niet zichtbaar. Blijkbaar had ik je onbewust een penis toebedeeld :+ . My bad.
Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:45:58 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679910
quote:
86s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat is volgens jou de reden voor aparte toiletten? Wat een bijzondere gedachtengang. Nu begrijp ik gelijk waarom ik dat probleem niet zie.
For the record, ik stel nergens dat ik die mening deel. Doe mij maar het Scandinavische systeem.
Resistance is futile.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:46:41 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200679919
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dan heb je toch zo'n lijntje rechts naast je post? Zie ik wel.
Er valt ineens een kwartje :')
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')