Misschien was het práchtig geweest als ze niet de hele handel in lichterlaaie had gezet!quote:
Bij Malta waren die trapduwers ook even in beeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sunshine, I wanna feel you...
Overigens de enige keer dat ik écht per ongeluk de crew in beeld zag, rond 0.56
Dat slaat helemaal nergens op inderdaad. Ongetwijfeld leuk om te doen, maar als kijksport niet al te boeiend.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:23 schreef Arizona het volgende:
Ik vond dat 3x3 basketbal trouwens ook niets aan
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Malta waren die trapduwers ook even in beeld.
Twee keer zelfs. Een keer heel kort linksonder op 0:45 en nog een keer op 1:14 zowel links als rechts.
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op inderdaad. Ongetwijfeld leuk om te doen, maar als kijksport niet al te boeiend.
"Stuiter stuiter hoepel" vind ik een perfecte nieuwe naam voor die sport.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.
Bij het handbal is dat nu al een jaar zo, al heb ik in het najaar nog wel Duitse wedstrijden met plukjes mensen zitten kijken. Ik mis publiekquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind basketbal in z’n geheel weinig aan. Stuiter stuiter hoepel stuiter stuiter hoepel en ik kan niet tegen dat gepiep van de schoenen over die vloer.
Bij hockey is dat inderdaad een goed systeem voor de transparantie.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind die var bij hockey toch wel veel prettiger, dat je gewoon met de var meekijkt en hoort wat er besproken wordt.
Ja ik vind het eigenlijk ook wel prima zo. Ik word gedwongen weer wat vroeger te gaan slapen en op te staan, maar ik heb de indruk dat als ik rond 8 uur opsta, ik nog meer dan genoeg sport zie elke dag. En dan de namiddag en avond lekker voor jezelf om andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:19 schreef Em31 het volgende:
Tijden vallen eigenlijk best mee nog, dacht steeds dat we veel eerder al klaar waren maar straks ook nog hockey en beachvolleybal
Er is nog genoeg te zien later in de ochtend en begin van de middag. Maar vanaf morgen zijn de zwemfinales wel heel vroeg. En de handbal dames ook al om 02.00.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:19 schreef Em31 het volgende:
Tijden vallen eigenlijk best mee nog, dacht steeds dat we veel eerder al klaar waren maar straks ook nog hockey en beachvolleybal
Oh hoe vroeg zijn die zwemfinales zo'n beetje? Dacht dat die in vorige edities juist meer in de avond (lokale tijd) waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is nog genoeg te zien later in de ochtend en begin van de middag. Maar vanaf morgen zijn de zwemfinales wel heel vroeg. En de handbal dames ook al om 02.00.
Zwemmen mis je dan wel volledig. Atletiek de helft. En mochten de leeuwinnen de finale halen, dan mis je die ookquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk ook wel prima zo. Ik word gedwongen weer wat vroeger te gaan slapen en op te staan, maar ik heb de indruk dat als ik rond 8 uur opsta, ik nog meer dan genoeg sport zie elke dag. En dan de namiddag en avond lekker voor jezelf om andere dingen te doen.
Die zijn om drie uur in de nacht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hoe vroeg zijn die zwemfinales zo'n beetje? Dacht dat die in vorige edities juist meer in de avond (lokale tijd) waren.
Een beetje zoals pingpong.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Stuiter stuiter hoepel" vind ik een perfecte nieuwe naam voor die sport.
Voortaan ga ik het zo noemen als men er weer eens tegen mij over begint.
Tafeltennis kan ik nooit bijhouden, het balletje gaat te snel voor mij. Maakt het ergens wel fascinerend om naar te kijken.quote:
Klopt. Net zoals de basketbal finale en de finale bij vrouwen voetbal.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's wel balen, voor de Amerikaanse markt natuurlijk...
Ik vind het echt moeilijk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:28 schreef Redefine het volgende:
Het niveau van het voetbal tijdens de OS is bij de vrouwen een stuk lager dan bij het WK
Jammer, wel een beetje begrijpelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals de basketbal finale en de finale bij vrouwen voetbal.
Doe je toch gewoon zelf het commentaar? Lukt je met alles wat ik zeg ook primaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:02 schreef Em31 het volgende:
Hockey zo zonder commentaar is ook wel wennen
Waar kun je dit zien? Alleen via D-plus?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:02 schreef Em31 het volgende:
Kun je nou verdomme een keer serieus doen? ben het helemaal zatquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon zelf het commentaar? Lukt je met alles wat ik zeg ook prima
Ja denk het welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waar kun je dit zien? Alleen via D-plus?
Ok, dan moet ik nog geduld hebben, we zijn nog in afwachting van de upgrade van ons abonnementquote:
Oh dat hebben ze ook niet slim geregeld danquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik nog geduld hebben, we zijn nog in afwachting van de upgrade van ons abonnement![]()
We hadden al D-plus zonder sport (aangeschaft toen Sport er nog niet bij in zat) en dat wordt nu wel aangepast, maar dat zal natuurlijk wel weer na het weekend worden
Ik vind het wel lekker rustig eerlijk gezegd, zeker zonder Philip Kooke.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:02 schreef Em31 het volgende:
Nah wat gek dat dat niet meteen kan zeg? Terwijl ik vanochtend een abo heb aangeschaft en direct kon kijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik nog geduld hebben, we zijn nog in afwachting van de upgrade van ons abonnement![]()
We hadden al D-plus zonder sport (aangeschaft toen Sport er nog niet bij in zat) en dat wordt nu wel aangepast, maar dat zal natuurlijk wel weer na het weekend worden
Nee, en je zult zien dat dit misgaat, want ze gaan eerst het huidige abonnement stopzetten en dan moeten we het weer opnieuw activeren en dan zou Sport erbij in moeten zitten maar zouden we niet opnieuw een factuur moeten krijgenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat hebben ze ook niet slim geregeld danstom dat dat niet meteen kan.
Bestaand omzetten zal wel weer moeilijker zijn, we moesten er apart voor mailen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nah wat gek dat dat niet meteen kan zeg? Terwijl ik vanochtend een abo heb aangeschaft en direct kon kijken.
Het is in tekst wel hier te volgen https://nos.nl/tokyo2020/uitslagenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je nou verdomme een keer serieus doen? ben het helemaal zat
Ja, terwijl de regie bezig was een herhaling van iets eerder te laten zien.quote:
Ingekopt, keeper raakte maar hield niet. Niet onverdiend.quote:[..]
Verdiend?
Dan ben ik net zo blindquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
Dit was toch duidelijk buiten of ben ikn ou blind?
Dan ben ik ook blind, en ik weet vrij zeker dat ik niet blind ben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
Dat je gewoon járen van je leven verspilt besteedt om één keer in Tokio vanaf 5 meter hoog in een zwembadje te plonzenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:22 schreef Em31 het volgende:
Weet je waar ik ook zin in heb
Dat ze van de duikplank springen
Danny?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:26 schreef Evenstar het volgende:
Toegegeven, het was een van de meest grandioze blunders die ik ooit zag.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef Strani het volgende:
"Op de Olympische Spelen zie je de állerbeste sport ter wereld."
Hm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
De roeiers waren bijna allemaal perfect. Tennisdubbel gewonnen. Judoka heel verrassend naar vijfde plaats. Estafette team en Kamminga naar finale. Merendeel was gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef Arizona het volgende:
Op het handboogschieten is het sowieso nog niet echt de dag van Nederland he
Dat zegt dan best veel over de rest, aangezien het boogschieten volgens mij de enige sport is waar een Nederlandse medaille gehaald is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef Arizona het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toegegeven, het was een van de meest grandioze blunders die ik ooit zag.
Of de terugspeelbal bij Rusland - Denemarken of de Slowaakse keeper die de bal in zijn eigen doel sloeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar zelfs USA, Duitsland en GB hebben nog niet eens een medaille. Wat een prutsers.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef Arizona het volgende:
Die heb ik allemaal niet gezienquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
De roeiers waren bijna allemaal perfect. Tennisdubbel gewonnen. Judoka heel verrassend naar vijfde plaats. Estafette team en Kamminga naar finale. Merendeel was gewoon goed.
Ik weet niet of ik die twee gezien heb, er komt iig niet direct een beeld bij me naar voren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of de terugspeelbal bij Rusland - Denemarken of de Slowaakse keeper die de bal in zijn eigen doel sloeg.
Echte faallanden hequote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zelfs USA, Duitsland en GB hebben nog niet eens een medaille. Wat een prutsers.
Gaat lekker snel zo te lezen.quote:
Deze manquote:Het liedje van Jeangu Macrooy, Birth of a New Age, ook wel bekend als het broccoli-liedje, viel totaal niet in de smaak bij Dries Roelvink. “Ik dacht dat het een grap was. Dat meen ik echt. Ik vind het een heel lieve jongen en een leuke zanger, maar toen ik dat liedje hoorde, dacht ik: is dat nou een kinderliedje of wordt dat nou echt de inzending?”
Plank misgeslagen
Maar toen werd het echt de inzending, vervolgt Dries. Hij kon het niet geloven, omdat het liedje volgens hem helemaal niet thuishoort op het Eurovisie Songfestival. “Vind ik niet. Als ik kijk naar dit jaar, waren Italië en Frankrijk mijn favorieten”, vertelt hij aan Telegraaf TV.
Jeangu heeft de plank volledig misgeslagen, vindt Dries. “Waar ik van hou is een personality die een liedje zingt en dan hoeft er niet te veel omheen te gebeuren.”
Wandelgangen
Dries doet een poging om de volgende inzending van het Songfestival te worden. Hij werkt al aan een liedje. “Een nummer dat heel orkestraal begint, dan komt er een klein pianootje en dan zien we Dries oplopen, die begint klein te zingen en in het refrein pakken we uit. Dan komen de strijkers en blazers erbij. Je weet niet wat je hoort.”
De concurrentie is niet mals. “Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Maan een serieuze kandidaat is. Nou ja, als zij het zou worden, dan heb ik er vrede mee. Een mooie jonge zangeres. Maar dan laat ik alsnog mijn lied horen en dan zullen veel mensen zeggen: ‘Was dat liedje van Dries nou niet mooier?’ Dat kan gebeuren.”
Knappe jongens
Telegraaf-journalist Jan Uriot heeft Dries getipt om samen met zijn zoons naar het liedjesfestijn te gaan. “Het zijn knappe jongens, maar ik hoef er niet over te beginnen. Ik krijg ze niet achter een microfoon. Ik heb met Dave ooit een duet opgenomen, dat was de leader van onze reallifesoap.”
“Maar hij wil er niets meer van weten en voelt zich totaal geen zanger”, vervolgt hij. “Als je mijn lied zou horen, denk je ook: daar horen die twee jongens ook niet bij.”
Ja. Vooral de huidige professionele aanpak bij de mannen die ervoor zorgt dat 8 van de 10 topploegen vooral willen controlerenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:50 schreef Meridiaan het volgende:
Toch is veel goals wel leuker dan steeds die ellendige 0-1, 1-0, 0-0, 1-1 etc bij de mannen
Denk ik ook steedsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:55 schreef Meridiaan het volgende:
En dat is vijf.
Toch niet denk ik haha, het was een herhaling
Man man manquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:55 schreef molloot200 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)met-zn-kinderliedje/
[..]
Deze manEn blijkbaar hoort hij in de wandelgangen dat Maan een kandidaat is (ze heeft een liedje ingestuurd dus mogelijk?).
Ik had daardoor zelfs het idee dat er een goal was afgekeurdquote:
Niet eens helemaal gelezen. Dries stond al ver buitenspel, maar heeft zichzelf nu wel helemaal afgeserveerd imo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deze manEn blijkbaar hoort hij in de wandelgangen dat Maan een kandidaat is (ze heeft een liedje ingestuurd dus mogelijk?).
Precies. Dat gezeur over het niveau steeds, dat hoor je bij volleybal toch ook niet? Ik vind dit gewoon vermakelijk, je hebt er alleen ook hele slechte speelsters tussenlopen. Dat niveauverschil tussen de beteren en de minderen zie je bij de mannen niet. Maar dat geldt voor bijna alle sporten, qua verschil mannen-vrouwen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:50 schreef Meridiaan het volgende:
Toch is veel goals wel leuker dan steeds die ellendige 0-1, 1-0, 0-0, 1-1 etc bij de mannen
Dat idee had de NOS ook. Tijdens het tweede kwart stond op de uitslagenpagina al de 2-1 aangegeven. Even later werd die weer weggehaald en kwam de 2-1 pas in het derde kwart.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had daardoor zelfs het idee dat er een goal was afgekeurd
Het is in ieder geval ook al een stuk beter dan een paar jaar geleden. Ik had toen best vaak Eurosport opstaan en daar was vaak vrouwenvoetbal op, dat was gewoon echt heel slecht. Toen kwam het EK en werd alles wel beter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Precies. Dat gezeur over het niveau steeds, dat hoor je bij volleybal toch ook niet? Ik vind dit gewoon vermakelijk, je hebt er alleen ook hele slechte speelsters tussenlopen. Dat niveauverschil tussen de beteren en de minderen zie je bij de mannen niet. Maar dat geldt voor bijna alle sporten, qua verschil mannen-vrouwen.
Gezellig handbal kijken, dat niveau ligt niet zo ver uit elkaar. Of paardensport. Volleybal misschien inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Precies. Dat gezeur over het niveau steeds, dat hoor je bij volleybal toch ook niet? Ik vind dit gewoon vermakelijk, je hebt er alleen ook hele slechte speelsters tussenlopen. Dat niveauverschil tussen de beteren en de minderen zie je bij de mannen niet. Maar dat geldt voor bijna alle sporten, qua verschil mannen-vrouwen.
NOS heeft ook Discovery+quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat idee had de NOS ook. Tijdens het tweede kwart stond op de uitslagenpagina al de 2-1 aangegeven. Even later werd die weer weggehaald en kwam de 2-1 pas in het derde kwart.
Ik had dit al eerder gelezen van Dries. Het mooiste is nog dat die Birth of a New Age een kinderliedje noemt. Heeft die zijn eigen muziek wel eens gehoordquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volleybal bij de mannen en vrouwen zijn gewoon twee volledig verschillende sporten. Bij de mannen is het alleen maar serveren, setups en smashes, bij de vrouwen zie je meer rally's en rare situaties.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gezellig handbal kijken, dat niveau ligt niet zo ver uit elkaar. Of paardensport. Volleybal misschien inderdaad.
Ik vind niet alles goed aan het nummer maar zeker tekstueel in de coupletten vind ik het echt een parel en alleen daarom al mag je het geen kinderliedje noemen imo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had dit al eerder gelezen van Dries. Het mooiste is nog dat die Birth of a New Age een kinderliedje noemt. Heeft die zijn eigen muziek wel eens gehoord
Bij handbal is het met name bij de mannen ook pure kracht en beuken. De vrouwen hebben meer souplesse. Evengoed vind ik beide kanten wel mooi te zien, maar je hebt niet van die rare capriolen. Hoogstens dezequote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volleybal bij de mannen en vrouwen zijn gewoon twee volledig verschillende sporten. Bij de mannen is het alleen maar serveren, setups en smashes, bij de vrouwen zie je meer rally's en rare situaties.
Nou, ik begrijp je punt wel maar ik vind wel dat er echt heel veel totaal onnodige blunders worden gemaakt. En passes waarvan je denkt 'hoe dan!?'. Met andere sporten is het vaak meer dat het bij de vrouwen wat minder snel en minder krachtig gaat, maar niet dat het er vaak gewoon echt niet uit ziet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Kritiek binnen het niveau vind ik nog wel terecht. Slecht keeperswerk bijvoorbeeld of een bal over de lijn schieten. Maar de meesten zitten te kijken om maar kritiek te kunnen geven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Pure poëzie die tweede.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles goed aan het nummer maar zeker tekstueel in de coupletten vind ik het echt een parel en alleen daarom al mag je het geen kinderliedje noemen imo.
<<They tried to drain you of your faith
But you are the rage that melts the chains
This ain't the end, no
It's the birth of a new age>>
versus
<<Ja, ja, ik kom, ik kom eraan
Ik ben meteen op weg gegaan
Ik heb je sms gekregen
Niets houdt mij nog tegen
Want jij wacht op mij>>
Is Dries duidelijk superieur ja toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat soort fouten worden er zeker nog veel te veel gemaakt. En ook zeker nog wel meer dan bij de mannen. Maar zelfs bij de absolute topteams kunnen de spelers drie van de vier corners niet eens goed nemen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp je punt wel maar ik vind wel dat er echt heel veel totaal onnodige blunders worden gemaakt. En passes waarvan je denkt 'hoe dan!?'. Met andere sporten is het vaak meer dat het bij de vrouwen wat minder snel en minder krachtig gaat, maar niet dat het er vaak gewoon echt niet uit ziet.
Ja en we hebben het wel over professionals, daar mag wat van verwacht worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort fouten worden er zeker nog veel te veel gemaakt. En ook zeker nog wel meer dan bij de mannen. Maar zelfs bij de absolute topteams kunnen de spelers drie van de vier corners niet eens goed nemen.
Ik vond qua liedje het heel matig. Maar dat lag zeker niet aan de tekst nee. En Dries dan met zijn kermis muziekquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind niet alles goed aan het nummer maar zeker tekstueel in de coupletten vind ik het echt een parel en alleen daarom al mag je het geen kinderliedje noemen imo.
<<They tried to drain you of your faith
But you are the rage that melts the chains
This ain't the end, no
It's the birth of a new age>>
versus
<<Ja, ja, ik kom, ik kom eraan
Ik ben meteen op weg gegaan
Ik heb je sms gekregen
Niets houdt mij nog tegen
Want jij wacht op mij>>
Is Dries duidelijk superieur ja toch![]()
Precies. Kritiek hebben is dan wel weer terecht. Want fouten die niks met techniek te maken hebben moet je gewoon benoemen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en we hebben het wel over professionals, daar mag wat van verwacht worden.
Inderdaad is kijken om kritiek te kunnen leveren totale onzin.
Ja, ik kan me ook ergeren aan een blind paard als Van de Sanden, en Van Veenendaal ziet er altijd ook zo onbeholpen uit, maar bij de mannen heb ik ook wel spelers die ik echt niet trek. Ik zie liever dit dan een mannenploeg die zonder enige overtuiging of idee speelt (zoals Oranje op het afgelopen EK).quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp je punt wel maar ik vind wel dat er echt heel veel totaal onnodige blunders worden gemaakt. En passes waarvan je denkt 'hoe dan!?'. Met andere sporten is het vaak meer dat het bij de vrouwen wat minder snel en minder krachtig gaat, maar niet dat het er vaak gewoon echt niet uit ziet.
Basketbalmannen 3x3 hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik nog medailles of goede prestaties gemist tijdens de stadswandeling door Ljouwert?
Merci.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Basketbalmannen 3x3 hebben gewonnen.
Dames hockey gewonnen.
Dames voetbal tegen Brazilië gelijk.
En die hebben ook gewonnenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh en er is/was Nederlands beachvolleybal, maar dat heb ik niet gevolgd.
Ik dacht heel even dat daar stond Geert Wilders en zat alquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:43 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond dit boek lezen. Ben benieuwd of het verder dan de cliché's gaat. Het voorwoord is -hoe kan het ook anders- van Cornald Maas.
Haha dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat daar stond Geert Wilders en zat al
Ik (uiteraard) ook. Laten we het erop houden dat de naam van die schrijver een opmerkelijk woordbeeld heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zou met zijn eigen feiten en mythes aankomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou wel een dutje kunnen doen inderdaadquote:
gelijk heb je. Waarschijnlijk zodra ik weer thuis eb nen er zijn nachtelijke medaille kansen voor Nederland dat ik er dan de wekker voor ga zetten, maar verder niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou wel een dutje kunnen doen inderdaadmaar had 7:00u de wekker gezet, vond ik voor vandaag vroeg zat.
Wel respect, ik begon pas 7 uur en ben al kapotquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:35 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf wel in zes uur slapen. Maar dat komt eigenlijk vooral omdat mijn afgelopen nacht heel kort was.
En dat was eigenlijk niet bewust. Wilde niet direct al bij het begin opstaan. Maar ik werd ook 1 uur wakker en kon daarna gewoon niet meer slapen. Nog wel ruim een uur blijven liggen. Maar toen had ik wel zoiets van, kan net zo goed er uit gaan dan kan ik gewoon sport zien.
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel respect, ik begon pas 7 uur en ben al kapot![]()
Zo even opzoeken of er vannacht ook kans is op een medaille en anders doe ik ongeveer weer hetzelfde.
Dit was gewoon wielrennenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
Als je de OS-posts overslaat is er best weinig gepost hier vandaag
Dan blijf ik maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.
Daarvoor zijn er wel Nederlandse sporters. Handbal om twee uur nog een kwartfinale roeien en een halve finale zwemmen bij de mannen. Maar dus nog geen finales.
Ja, en ik denk dat dat de komende weken wel vaker voor gaat komenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
Ik denk niet dat ik m'n wekker er voor ga zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.
Daarvoor zijn er wel Nederlandse sporters. Handbal om twee uur nog een kwartfinale roeien en een halve finale zwemmen bij de mannen. Maar dus nog geen finales.
Oh niet wielrennen tijdens de OS? Verwarrendquote:
Huh? Duurt toch maar een dagje meestal?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat dat de komende weken wel vaker voor gaat komen
Van deze trailer krijg ik het idee dat het een soort West Side Story is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef Meke het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar In The Heights geweest, wat een toffe film!
Nu heb ik zin in ajam pang pangquote:
Als je de Top 2000 posts oversloeg tijdens de Top 2000 viel het ook tegen met het aantal postsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
creatieve manier om een date te regelenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dames, kom maar naar beneden en sla je slag.
Ook in Utrecht en Gouda gezien.
Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
creatieve manier om een date te regelen
Watttttquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.
Maar:
[ twitter ]
Hoe krijg je het opgeschreven.
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dames, kom maar naar beneden en sla je slag.
Ook in Utrecht en Gouda gezien.
Waar is die serie te zien ? Alleen netflix zeker ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzen
quote:Look at me. It's clear to all of you that I am awesome. But I can never admit that because that would make me an ass.
Ja sws op Netflix. Werd weleens uitgezonden op Comedy Central maar geen idee of dat nu nog zo is, kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar is die serie te zien ? Alleen netflix zeker ?
[..]
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzen
My Disney shares approve this message!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Hamlapjes
Ik heb iets van Disney besteld
Dat is vreemd. Heb je dat vaker? Een wandeling kan goed helpen ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb de hele middag al een zwaar slecht voorgevoel.
Kriebels in mijn maag, gevoel dat ik elk moment kan gaan janken, kan me nergens op concentreren. Heel vaag.
Zo maar even een flink stuk lopen, kijken of dat helpt.
Kut is datquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kriebels in mijn maag, gevoel dat ik elk moment kan gaan janken, kan me nergens op concentreren. Heel vaag.
Oh dat is heel erg naar. Sterkte ermee, hopelijk klaart de wandeling je hoofd wat op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh leuk!! Straks even checken. Dank je!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:15 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani
Had je dit al gezien ?
Nog niet zo lang op YouTube
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt extreem hoe groot het verschil kan zijn tussen wanneer je moe bent en wanneer je niet moe bent hè. Dat een zelfde situatie er dan ook totaal anders uit kan zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijt
Ja ik ga dan ineens denken dat er ongelukken gaan gebeuren of iets anders ergs, dan weet ik al dat er iets niet kloptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt extreem hoe groot het verschil kan zijn tussen wanneer je moe bent en wanneer je niet moe bent hè. Dat een zelfde situatie er dan ook totaal anders uit kan zien.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ga dan ineens denken dat er ongelukken gaan gebeuren of iets anders ergs, dan weet ik al dat er iets niet klopt
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat het ook klinkt alsof je elk moment ongesteld wordt, dus dat kan het ook zijn.
Sorry
Maar niet echt sorry want is gewoon realiteit![]()
Ik vond 'm tijdens de Tony's destijds al erg leuk klinken, tof dat je het wat vindtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef Meke het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar In The Heights geweest, wat een toffe film!
Ik zou iets zieligs en/of emotioneels gaan kijken. Dan ga je huilen en dat lucht vaak al enorm opquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even een slag om de arm houden inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.
quote:
Hoe gaan we deze vrede noemenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaan we deze vrede noemen![]()
Het Tokio bestand ?
Is het erg als ik geen idee heb wat het betekent.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.
Maar:
[ twitter ]
Hoe krijg je het opgeschreven.
Dus in jouw achtertuin?quote:
Dit is een woest hof.quote:
Ja, dit is net gebeurd. Die auto’s hebben vorige week de ellende overleefd, en worden nu alsnog weggespoeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit is een woest hof.
Edit: Dit is van nu? Lijkt mij zo erg, ook die huizen in Limburg: alles verrot en onder water.
Och nee.quote:
Jezus, ik zat vorige week nog in lokale kranten van die regio omdat ik me afvroeg hoe het in Dinant ging. Toen nog vrij goed, wat water over de kade maar viel mee. En nu deze verwoesting...quote:
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.quote:Volgens Thierry Bodlet, tweede schepen in Dinant, zijn er voorlopig geen slachtoffers gemeld. “Het is toch van een andere grootteorde dan vorige week”, klinkt het.
In de stad werden auto's meegesleurd door de stroming in de straten. Volgens Bodlet werden een dertigtal voertuigen beschadigd.
Hij zegt dat het probleem zich vooral situeert op de linkeroever van de Maas. De stad werd verrast door water dat van hogergelegen landbouwterreinen naar beneden stroomde.
Wacht effe. Thierry Bodlet?!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.
Straks ook nog maar even kijken wat Geert Willems ervan vindt.
En dat vlak na die Geert Willems. Het wordt verdacht!quote:
Nee hoor, totaal niet. Hier in het dorp stonden vorige week wat kelders onder water en kolkte het water van de normaal zo rustige beekjes opeens over de brug in plaats van dat het er onderdoor kabbelde. Maar dat is in geen verhouding met de ellende rond de Maas.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:48 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B Heb je zelf ook last van deze situatie?
Hmm linkeroever is de stationskant dan, niet de citadelkant, zogezegd. Dat scheelt wellicht ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.
Straks ook nog maar even kijken wat Geert Willems ervan vindt.
Soms vallen we per ongeluk even uit onze rolquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaan we deze vrede noemen![]()
Het Tokio bestand ?
Fijn dat het bij jou nog allemaal goed is danquote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Hier in het dorp stonden vorige week wat kelders onder water en kolkte het water van de normaal zo rustige beekjes opeens over de brug in plaats van dat het er onderdoor kabbelde. Maar dat is in geen verhouding met de ellende rond de Maas.
Spaans benauwd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:58 schreef Strani het volgende:
Nou ik zweet echt als een otter. Net naar de vuurtoren hier gelopen en de luchtvochtigheid is echt verschrikkelijk.
Als jij of @Em31 een keer een schuilplaats nodig hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Soms vallen we per ongeluk even uit onze rol
Nee dat wist ik inderdaad, is ook wel te horenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vond 'm tijdens de Tony's destijds al erg leuk klinken, tof dat je het wat vindt![]()
Zelfde maker als Hamilton, maar dat hoef ik je vast niet te vertellen ;-)
Ik wacht even af hoe deze uitnodiging door Em ontvangen wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij of @:Em31 een keer een schuilplaats nodig hebben.
Jullie zijn welkom. (het liefst Em eerst, dat dan weer wel)
Interessante vraag! Welke variant was het? Ik gok... roodquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom heb ik toch, als ik 1 glas wijn drink, het meteen superwarm?
Drink een 2e, misschien gaat het dan over!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom heb ik toch, als ik 1 glas wijn drink, het meteen superwarm?
Ja rood ja. Een glas, bam, heet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Interessante vraag! Welke variant was het? Ik gok... rood
Ik heb ook meer dan eens heerlijk geslapen na wat rode wijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja rood ja. Een glas, bam, heet.
En jij komt nog wel van de Veluwe. Knap dat je alsnog extravert bent!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Ik heb zojuist weer eens zo'n Myers-Briggs persoonlijkheidstest gedaan en voor het eerst van m'n leven kwam er uit dat ik extrovert ben. Dat vermoeden had ik al een tijdje maar toch leuk om het een beetje 'bevestigd' te zien.
Haha, dan ben je nog nooit binnen in een rokerige snackbar vol luide boeren (agrariërs) die het als café gebruiken geweestquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En jij komt nog wel van de Veluwe. Knap dat je alsnog extravert bent!
Haiquote:
Ah, volk!quote:
quote:
Ik ga denk ik zo aan een heerlijke imperial stoutquote:
Inmiddels is dit een zekerheidje gewordenquote:Op zondag 25 juli 2021 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo aan een heerlijke imperial stout
Gulden Draakquote:
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op zondag 25 juli 2021 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Die heb ik nog nooit gedronken, gewoon omdat ie zo goed verkrijgbaar is, dat ik em wel een keer haal
Fijn dat het goed bevalt
Ik heb vanavond een porter uit de supermarkt gedronken. Õhtu heet ie, ook wel lekker.
Ik had ook een stout.quote:Op zondag 25 juli 2021 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo aan een heerlijke imperial stout
Ik wil hem best wel een keer meenemen, maar ben erg sloom met imperial stouts. Sommige heb ik al een aantal jaar in de kast staan en zie ik mezelf niet snel drinken. Imperial stouts zijn heerlijk, maar wil ik liever niet te vaak drinken. Ik haal ze nog wel eens, dus dan schiet dat allemaal niet opquote:Op zondag 25 juli 2021 00:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer nog nooit van gehoordDe Gulden Draak is wat mij betreft wel het proberen waard
Ik ben ook wel benieuwd wat je er van vindt
Oeh, welke?quote:
Het moet je smaak zijn, en ze bevatten inderdaad een behoorlijke stoot alcoholquote:Op zondag 25 juli 2021 01:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil hem best wel een keer meenemen, maar ben erg sloom met imperial stouts. Sommige heb ik al een aantal jaar in de kast staan en zie ik mezelf niet snel drinken. Imperial stouts zijn heerlijk, maar wil ik liever niet te vaak drinken. Ik haal ze nog wel eens, dus dan schiet dat allemaal niet op
Ja ik heb flesje al wegzet. Maar het was American Stout iig. Chocolade ondertonen.quote:Op zondag 25 juli 2021 01:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh, welke?
[..]
Het moet je smaak zijn, en ze bevatten inderdaad een behoorlijke stoot alcoholOver het algemeen vind ik gerstewijnen en andere bieren met heul veul alcohol ook meer wat voor de winter dan de zomer, maar deze stond al weken in de koelkast en ik vond vandaag een zeer geschikte dag ervoor
Van de week ook een paar biertjes van Brewdog, Rothaus en Störtebeker meegenomen om met de collega's van te genieten aan het eind van een werkdag. Die vielen goed in de smaak
Gewoon doen johquote:
Dat heb ik dan ook. Timingquote:Op zondag 25 juli 2021 04:48 schreef Em31 het volgende:
Toevallig 10 minuten voor het zwemmen wakker worden, wat een timing. Toch maar even kijken
Wat vind jij van skateboarden als Olympische sport?quote:Op zondag 25 juli 2021 02:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben maar gewoon skateboarden aan het kijken nu
Ik vind het überhaupt geen sport, maar een vrije tijdsbesteding van de jeugd.quote:Op zondag 25 juli 2021 04:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat vind jij van skateboarden als Olympische sport?
Ik dus ook. Ik vind het geen zinnige toevoeging aan de OS. Een Amerikaan daar skate gewoon met zijn eigen muziek op zijn pods in. Zal vast bij de sport horen, maar ik vind het geen porum. De commentatoren deden het wel leuk in de drie kwartier die ik heb gezien, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 04:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt geen sport, maar een vrije tijdsbesteding van de jeugd.
Ik zou ook liever minder jurysporten zien eigenlijk dan nog meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dus ook. Ik vind het geen zinnige toevoeging aan de OS. Een Amerikaan daar skate gewoon met zijn eigen muziek op zijn pods in. Zal vast bij de sport horen, maar ik vind het geen porum. De commentatoren deden het wel leuk in de drie kwartier die ik heb gezien, eerlijk is eerlijk.
Maar ook weer een jurysport, blegh.
#ouwebok
Eens. Het vervelende van dit soort sporten is ook nog dat het voor de toppers helemaal niet het hoogtepunt is. Die vinden de X-Games en/of demonstratie wedstrijden voor sponsoren veel belangrijker.quote:Op zondag 25 juli 2021 05:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik dus ook. Ik vind het geen zinnige toevoeging aan de OS. Een Amerikaan daar skate gewoon met zijn eigen muziek op zijn pods in. Zal vast bij de sport horen, maar ik vind het geen porum. De commentatoren deden het wel leuk in de drie kwartier die ik heb gezien, eerlijk is eerlijk.
Maar ook weer een jurysport, blegh.
#ouwebok
Het voelt voor mij niet echt als een sport maar het is zeker knapquote:Op zondag 25 juli 2021 04:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat vind jij van skateboarden als Olympische sport?
quote:Op zondag 25 juli 2021 08:06 schreef Cee het volgende:
Zo, Cannonne.Met mondkapje dan.
Edit: zonder mondkapje wat minder.
Hebben ze ‘m misschien bij de voordeur gelegd? Dat doen ze bij mij tegenwoordig altijd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:10 schreef AgnesGru het volgende:
Verwacht een pakketje, staat in de track & trace dat ie bezorgd is, maar helemaal niks ontvangen. Zelfs geen busjes van pakketbezorgers gezien in de straat vandaag. Dus lekker vaag 🤷🏼♀
Vertel?quote:
Dat schoonspringen met een luchtgeweer lukt ons nog niet echt blijkbaar.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:15 schreef Strani het volgende:
Een beste morgen lieve vrienden!
Hm, ik had verwacht wakker te worden met nieuws over talloze medailles voor Nederland.
Nee, had ik al gecheckt. Maar heb een andere site gebruikt (waar je alle t&t kan invoeren) en blijkt ie in Amsterdam te zijn volgens die site. Nu moet ik weer de internationale postnl in de gaten houden, maar nu staat daar weer een fout huisnummerquote:Op zondag 25 juli 2021 09:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hebben ze ‘m misschien bij de voordeur gelegd? Dat doen ze bij mij tegenwoordig altijd.
Ze bellen één keer aan en rijden gewoon weer weg, zonder te kijken of er iemand thuis is![]()
Flopshowquote:Op zondag 25 juli 2021 09:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Loes Gunnewijk zit zonder baan na vandaag
Allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op zondag 25 juli 2021 09:27 schreef Strani het volgende:
Leuk voor Oostenrijk allemaal dit maar geen goud voor Nederland bij het dameswielrennen lijkt me reden voor een parlementaire enquete.
Gewoon hele blij om jullie te zien.quote:
Nee, helemaal nergens meer.quote:Op zondag 25 juli 2021 09:32 schreef Strani het volgende:
Nou ja, hebben we elders nog medaillekansen?
Maakt allemaal niets meer uit, m’n beste Strani, de Spelen zijn een unaniem belachelijk grote mislukking nu!quote:Op zondag 25 juli 2021 09:32 schreef Strani het volgende:
Nou ja, hebben we elders nog medaillekansen?
Alle goude medailles die nu alsnog worden gewonnen zijn goud met een zwart randjequote:Op zondag 25 juli 2021 09:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maakt allemaal niets meer uit, m’n beste Strani, de Spelen zijn een unaniem belachelijk grote mislukking nu!
De Rabobank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |