Even een slag om de arm houden inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.
quote:
Hoe gaan we deze vrede noemenquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaan we deze vrede noemen![]()
Het Tokio bestand ?
Is het erg als ik geen idee heb wat het betekent.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.
Maar:
[ twitter ]
Hoe krijg je het opgeschreven.
Dus in jouw achtertuin?quote:
Dit is een woest hof.quote:
Ja, dit is net gebeurd. Die auto’s hebben vorige week de ellende overleefd, en worden nu alsnog weggespoeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:58 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit is een woest hof.
Edit: Dit is van nu? Lijkt mij zo erg, ook die huizen in Limburg: alles verrot en onder water.
Och nee.quote:
Jezus, ik zat vorige week nog in lokale kranten van die regio omdat ik me afvroeg hoe het in Dinant ging. Toen nog vrij goed, wat water over de kade maar viel mee. En nu deze verwoesting...quote:
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.quote:Volgens Thierry Bodlet, tweede schepen in Dinant, zijn er voorlopig geen slachtoffers gemeld. “Het is toch van een andere grootteorde dan vorige week”, klinkt het.
In de stad werden auto's meegesleurd door de stroming in de straten. Volgens Bodlet werden een dertigtal voertuigen beschadigd.
Hij zegt dat het probleem zich vooral situeert op de linkeroever van de Maas. De stad werd verrast door water dat van hogergelegen landbouwterreinen naar beneden stroomde.
Wacht effe. Thierry Bodlet?!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.
Straks ook nog maar even kijken wat Geert Willems ervan vindt.
En dat vlak na die Geert Willems. Het wordt verdacht!quote:
Nee hoor, totaal niet. Hier in het dorp stonden vorige week wat kelders onder water en kolkte het water van de normaal zo rustige beekjes opeens over de brug in plaats van dat het er onderdoor kabbelde. Maar dat is in geen verhouding met de ellende rond de Maas.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:48 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B Heb je zelf ook last van deze situatie?
Hmm linkeroever is de stationskant dan, niet de citadelkant, zogezegd. Dat scheelt wellicht ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt ‘relatief’ mee te vallen deze keer.
Straks ook nog maar even kijken wat Geert Willems ervan vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |