Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
creatieve manier om een date te regelen
Watttttquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zeker. En niet geschoten is altijd mis.
Maar:
[ twitter ]
Hoe krijg je het opgeschreven.
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dames, kom maar naar beneden en sla je slag.
Ook in Utrecht en Gouda gezien.
Waar is die serie te zien ? Alleen netflix zeker ?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzen
quote:Look at me. It's clear to all of you that I am awesome. But I can never admit that because that would make me an ass.
Ja sws op Netflix. Werd weleens uitgezonden op Comedy Central maar geen idee of dat nu nog zo is, kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Waar is die serie te zien ? Alleen netflix zeker ?
[..]
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij lijkt op die foto een beetje op Jeff uit Community en ik kan me voorstellen dat hij zichzelf ook op zo’n wijze zou aanprijzen
My Disney shares approve this message!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Hamlapjes
Ik heb iets van Disney besteld
Dat is vreemd. Heb je dat vaker? Een wandeling kan goed helpen ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb de hele middag al een zwaar slecht voorgevoel.
Kriebels in mijn maag, gevoel dat ik elk moment kan gaan janken, kan me nergens op concentreren. Heel vaag.
Zo maar even een flink stuk lopen, kijken of dat helpt.
Kut is datquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kriebels in mijn maag, gevoel dat ik elk moment kan gaan janken, kan me nergens op concentreren. Heel vaag.
Oh dat is heel erg naar. Sterkte ermee, hopelijk klaart de wandeling je hoofd wat op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh leuk!! Straks even checken. Dank je!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:15 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani
Had je dit al gezien ?
Nog niet zo lang op YouTube
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Echt extreem hoe groot het verschil kan zijn tussen wanneer je moe bent en wanneer je niet moe bent hè. Dat een zelfde situatie er dan ook totaal anders uit kan zien.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik soms ook, ben je moe de laatste dagen? Bij mij is dat vaak het probleem, slapen helpt dan wel om van dat gevoel af te komen. Hopelijk raak je het snel kwijt
Ja ik ga dan ineens denken dat er ongelukken gaan gebeuren of iets anders ergs, dan weet ik al dat er iets niet kloptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt extreem hoe groot het verschil kan zijn tussen wanneer je moe bent en wanneer je niet moe bent hè. Dat een zelfde situatie er dan ook totaal anders uit kan zien.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik ga dan ineens denken dat er ongelukken gaan gebeuren of iets anders ergs, dan weet ik al dat er iets niet klopt
Nou ja, gezien Roger's dubbele persoonlijkheid kunnen we wel concluderen dat er hormoon-technisch misschien iets niet helemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat het ook klinkt alsof je elk moment ongesteld wordt, dus dat kan het ook zijn.
Sorry
Maar niet echt sorry want is gewoon realiteit![]()
Ik vond 'm tijdens de Tony's destijds al erg leuk klinken, tof dat je het wat vindtquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef Meke het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar In The Heights geweest, wat een toffe film!
Ik zou iets zieligs en/of emotioneels gaan kijken. Dan ga je huilen en dat lucht vaak al enorm opquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |