Zou wel een dutje kunnen doen inderdaadquote:
gelijk heb je. Waarschijnlijk zodra ik weer thuis eb nen er zijn nachtelijke medaille kansen voor Nederland dat ik er dan de wekker voor ga zetten, maar verder niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou wel een dutje kunnen doen inderdaadmaar had 7:00u de wekker gezet, vond ik voor vandaag vroeg zat.
Wel respect, ik begon pas 7 uur en ben al kapotquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:35 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf wel in zes uur slapen. Maar dat komt eigenlijk vooral omdat mijn afgelopen nacht heel kort was.
En dat was eigenlijk niet bewust. Wilde niet direct al bij het begin opstaan. Maar ik werd ook 1 uur wakker en kon daarna gewoon niet meer slapen. Nog wel ruim een uur blijven liggen. Maar toen had ik wel zoiets van, kan net zo goed er uit gaan dan kan ik gewoon sport zien.
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel respect, ik begon pas 7 uur en ben al kapot![]()
Zo even opzoeken of er vannacht ook kans is op een medaille en anders doe ik ongeveer weer hetzelfde.
Dit was gewoon wielrennenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
Als je de OS-posts overslaat is er best weinig gepost hier vandaag
Dan blijf ik maar gewoon slapenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.
Daarvoor zijn er wel Nederlandse sporters. Handbal om twee uur nog een kwartfinale roeien en een halve finale zwemmen bij de mannen. Maar dus nog geen finales.
Ja, en ik denk dat dat de komende weken wel vaker voor gaat komenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
Ik denk niet dat ik m'n wekker er voor ga zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komende nacht is er maar één finale waarin Nederlanders meedoen. Dat is de 4x100 meter estafette zwemmen bij de vrouwen. Die hebben een kansje op een medaille, al verwacht ik zelf eerder dat ze 5e worden. Dat is ergens half vijf.
Daarvoor zijn er wel Nederlandse sporters. Handbal om twee uur nog een kwartfinale roeien en een halve finale zwemmen bij de mannen. Maar dus nog geen finales.
Oh niet wielrennen tijdens de OS? Verwarrendquote:
Huh? Duurt toch maar een dagje meestal?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, en ik denk dat dat de komende weken wel vaker voor gaat komen
Van deze trailer krijg ik het idee dat het een soort West Side Story is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:35 schreef Meke het volgende:
Ik ben gisteren trouwens naar In The Heights geweest, wat een toffe film!
Nu heb ik zin in ajam pang pangquote:
Als je de Top 2000 posts oversloeg tijdens de Top 2000 viel het ook tegen met het aantal postsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:01 schreef Meke het volgende:
creatieve manier om een date te regelenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:36 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Dames, kom maar naar beneden en sla je slag.
Ook in Utrecht en Gouda gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |