Precies. Kritiek hebben is dan wel weer terecht. Want fouten die niks met techniek te maken hebben moet je gewoon benoemen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en we hebben het wel over professionals, daar mag wat van verwacht worden.
Inderdaad is kijken om kritiek te kunnen leveren totale onzin.
Ja, ik kan me ook ergeren aan een blind paard als Van de Sanden, en Van Veenendaal ziet er altijd ook zo onbeholpen uit, maar bij de mannen heb ik ook wel spelers die ik echt niet trek. Ik zie liever dit dan een mannenploeg die zonder enige overtuiging of idee speelt (zoals Oranje op het afgelopen EK).quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik begrijp je punt wel maar ik vind wel dat er echt heel veel totaal onnodige blunders worden gemaakt. En passes waarvan je denkt 'hoe dan!?'. Met andere sporten is het vaak meer dat het bij de vrouwen wat minder snel en minder krachtig gaat, maar niet dat het er vaak gewoon echt niet uit ziet.
Basketbalmannen 3x3 hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik nog medailles of goede prestaties gemist tijdens de stadswandeling door Ljouwert?
Merci.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Basketbalmannen 3x3 hebben gewonnen.
Dames hockey gewonnen.
Dames voetbal tegen Brazilië gelijk.
En die hebben ook gewonnenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh en er is/was Nederlands beachvolleybal, maar dat heb ik niet gevolgd.
Ik dacht heel even dat daar stond Geert Wilders en zat alquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:43 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vanavond dit boek lezen. Ben benieuwd of het verder dan de cliché's gaat. Het voorwoord is -hoe kan het ook anders- van Cornald Maas.
Haha dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat daar stond Geert Wilders en zat al
Ik (uiteraard) ook. Laten we het erop houden dat de naam van die schrijver een opmerkelijk woordbeeld heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zou met zijn eigen feiten en mythes aankomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |