Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vriesquote:De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.
De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.
Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.
De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.
Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.
Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.
Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."
De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).
We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.htmlquote:Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.
De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
quote:Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.
quote:Woensdag 19 februari 2020
RTL stopte productie Nieuwe Penoze na arrestatie presentator
RTL heeft eind 2018 de productie van het misdaadprogramma met als werktitel Nieuwe Penoze per direct stopgezet na de arrestatie van beoogd presentator Delano R. voor mogelijke betrokkenheid bij moorden in opdracht van Ridoaun T.
R. was door productiemaatschappij VICE Studios ingehuurd maar die ontkent R. opdracht te hebben gegeven tot het ondernemen van criminele activiteiten, meldt NRC. Justitie verdenkt R., ook bekend onder de bijnaam Keylow, van betrokkenheid bij een reeks liquidaties en pogingen daartoe. De recherche gaat ervan uit dat R. hierover sinds het najaar van 2017 met een versleutelde telefoon direct contact heeft gehad met T.
"Gedurende de samenwerking is er nooit opdracht gegeven tot het ondernemen van criminele activiteiten of het archiveren van chatgesprekken in welke vorm dan ook", aldus VICE Studios in een verklaring. "Wij zijn dan ook niet bekend met de inhoud hiervan."
R. is oprichter van motorclub Caloh Wagoh. Deze club werd in de zomer in verband gebracht met een liquidatie en aanslagen op dagblad de Telegraaf en weekblad Panorama. Nieuwe Penoze zou te zien zijn bij Videoland. In het beoogde televisieprogramma zou R. fungeren als gids in de onderwereld, om te laten zien hoe snel jongeren betrokken kunnen raken bij zeer ernstige georganiseerde misdaad.
Die aflevering met Eef Hoos was hilarisch.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:57 schreef Tyr80 het volgende:
Dat achterlijke verheerlijken van criminelen en hun levensstijl
Ja, net als die Heineken-film. Waar zware criminelen worden neergezet als kwajongens in een romantische comedy.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:57 schreef Tyr80 het volgende:
Dat achterlijke verheerlijken van criminelen en hun levensstijl
Was een geintje van z'n vrienden 😂quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Misschien gemist maar, Hebben ze dinsdag de verkeerde foto’s van de mogelijke verdachte op Twitter gepost? Die Sjenkie met dat nektasje en jointje in z’n hand? Die lijkt helemaal niet op de foto’s van Delano. Of was dat een oude foto?
Narcos, el Chapo, MocroMaffia, welke film/serie eigenlijk niet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, net als die Heineken-film. Waar zware criminelen worden neergezet als kwajongens in een romantische comedy.
Das was een grapje van zijn vrienden, was uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Misschien gemist maar, Hebben ze dinsdag de verkeerde foto’s van de mogelijke verdachte op Twitter gepost? Die Sjenkie met dat nektasje en jointje in z’n hand? Die lijkt helemaal niet op de foto’s van Delano. Of was dat een oude foto?
Media in het algemeen doen dat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, net als die Heineken-film. Waar zware criminelen worden neergezet als kwajongens in een romantische comedy.
Meen je dit? WTF!quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was een geintje van z'n vrienden 😂
https://nos.nl/artikel/23(...)-op-peter-r-de-vries
Ja, dat was geniaal uit de hand gelopen met arrestatieteam en alles.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Was een geintje van z'n vrienden 😂
Hier de Rotterdamse buren ook nog aan het woord.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:05 schreef Leandra het volgende:
Nou, ziet er idd niet uit als tha hood...
https://www.omroepgelderl(...)ijk-voor-zijn-moeder
Weer zo'n joch dat eigenlijk niets te klagen heeft gehad en het toch doet.
In het ene geval is het wat meer documentaire en waarheidsgetrouw dan in het andere. Escobar wordt behoorlijk goed neergezet, heb ik het idee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Narcos, el Chapo, MocroMaffia, welke film/serie eigenlijk niet?
De familie Escobar en Rodriguez is het hier niet mee eens!quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In het ene geval is het wat meer documentaire en waarheidsgetrouw dan in het andere. Escobar wordt behoorlijk goed neergezet, heb ik het idee.
Hier de Rotterdamse buren ook nog aan het woord.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:05 schreef Leandra het volgende:
Nou, ziet er idd niet uit als tha hood...
https://www.omroepgelderl(...)ijk-voor-zijn-moeder
Weer zo'n joch dat eigenlijk niets te klagen heeft gehad en het toch doet.
Bij dat soort series is het juist vooral duidelijk dat het criminele wereldje helemaal niks is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Narcos, el Chapo, MocroMaffia, welke film/serie eigenlijk niet?
Mogelijk, net als andere theorieën.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:21 schreef Sushilover het volgende:
Peter ligt aan de beademing maar is eigenlijk al zo goed als overleden. Zijn dochter is overgevlogen vanuit Accra en zodra zij er is, is het waarschijnlijk einde verhaal.
O ja?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:21 schreef Sushilover het volgende:
Peter ligt aan de beademing maar is eigenlijk al zo goed als overleden. Zijn dochter is overgevlogen vanuit Accra en zodra zij er is, is het waarschijnlijk einde verhaal.
Bron?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:21 schreef Sushilover het volgende:
Holleeder zou wel heel behendig bezig zin geweest als hij een volle neef van een hitman van Taghi wist in te huren om Peter R de Vries om te brengen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi, de kogel kwam dus uit die hoek.
Weet nog vroeger dat mijn klasgenootjes helemaal gek waren ervan en ook het boek hadden gelezen (en alle details konden vertellen).quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar raak je natuurlijk flink van gefrustreerd en gedesillusioneerd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:31 schreef TLC het volgende:
Ach gossie, t knulletje was geen succes bij So you think you can dance
Volgende speculatieronde.......................START NU!!!!quote:
Nou 'mooi' zegquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi, de kogel kwam dus uit die hoek.
Als dat zo is, dan is het verband snel gemaakt.quote:
Wilde Peter niet een politieke partij beginnen? Het was de overheid!quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgende speculatieronde.......................START NU!!!!
Ondermijning van de rechtzaak tegen hem. Niet heel onlogisch toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het verband snel gemaakt.
Raar dat Taghi hem dan nu dood zou willen hebben. Maarja hij zat ook achter tenminste 10 andere liquidaties....
Nu nog een motief en de zaak is rondquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi als in dat er zo snel een verband is gelegd. Niet zo moeilijk doen.
10? De teller staat op bijna vijftig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Raar dat Taghi hem dan nu dood zou willen hebben. Maarja hij zat ook achter tenminste 10 andere liquidaties....
Zullen we nu het nieuws krijgen?quote:
Hij was de vertrouwenspersoon van de kroongetuige.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nu nog een motief en de zaak is rond
Waarschuwing andere eventuele klikkers?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders geen persco denk ikquote:
Was waarschuwing door het vermoorden van de advocaat en de broer van de kroongetuige niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarschuwing andere eventuele klikkers?
Dit, nergens wat te zien. Als niemand weet dat er een perso komt, waarom geef je er dan een en waar?quote:
Ook al waarzegger tegenwoordig? Doe eens een bron.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders geen persco denk ik
De bron is de userquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook al waarzegger tegenwoordig? Doe eens een bron.
Eens, wat een humor. Ook nog clown als beroep…quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg leuk zeg, dat onder een spoiler stoppen. Flikker jij ook maar op.
Dus neem je het niet aan voor lief, wat je deed en dan is het over twee pagina’s ineens een feit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De bron is de userMaar blijkbaar is dat niet waar want ik kan niets vinden
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Starhopper het volgende:
Op Twitter lees ik wel over een persco.Het aantal geliquideerden uit de bovenwereld stijgt exponentieel. Het RIVM is bang dat de volgende een OvJ is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik ging er vanuit dat dit gewoon echt wasquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus neem je het niet aan voor lief, wat je deed en dan is het over twee pagina’s ineens een feit.
Ja, wel bij dit soort dingen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dit gewoon echt wasOf moet ik elke post direct gaan factchecken
Ja sorry. Ik ging er ten onrechte vanuit dat het klopte.quote:
Ah bedankt, nog maar 3 keer gelezen in dit topic.quote:
Die Sfancta toch.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:45 schreef Sfancta het volgende:
Rijg me op om dat fake bericht van persco
Altijdquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ging er ten onrechte vanuit dat het klopte.
Nu weer lief?
Inderdaad. Kan hij nog even zijn zussen en ex nog meer angst aanjagen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Holleeder zou wel heel behendig bezig zin geweest als hij een volle neef van een hitman van Taghi wist in te huren om Peter R de Vries om te brengen.
Ik verwacht van niet trouwens want ik zag net Miljuschka langskomen die een nieuw programma aankondigde.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan hij nog even zijn zussen en ex nog meer angst aanjagen.
Post 25quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Check de voorpagina van de Telegraaf even.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Delano is een neef van iemand uit die bende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Het oogt als een wat zielige hetze. Maar goed, dat kennen we van DDS. Dat is gewoon een treurig medium.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaat het allemaal wel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef Sfancta het volgende:
Wat is aan de hand hier? Had net een beknopte uitleg over de daders gegeven. Weg, foetsie.
Aangetrouwde familie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
Moet je aan de Telegraaf vragen; die schrijft dat zo.quote:
Schoon schip weet ik niet, eerder proberen om de kroongetuige bang te maken. Of op een andere manier zijn positie verstevigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
De neef is lid van de bende van Taghi, niet Taghi zelf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Nee dat klopt niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
Neef van een kopstuk uit de kring van Taghi...quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
De aanslag kwam van extreemrechts vanwege wat dubieuze titels op een onzinwebsite. Is dat wat die tweet probeert te zeggen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Via de advocaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.quote:
Tsja, als je de advocaat van de tegenpartij, de broer van de kroongetuige en de adviseur van de kroongetuige omlegt zal je er ook weinig moeite mee hebben om je eigen advocaat te bedreigen/manipuleren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.
Hij zit al een tijdje vast ondertussen. En Peter r is pas ver daarna in beeld gekomen, toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja klopt, dankjewel. Ik had het verkeerd en te snel begrepen/gelezen. "neef van Kopstuk" staat er in de Telegraaf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.
In praktijk gaat de handel gewoon door.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je theorie kan op dit moment nog niet uitgesloten worden dus ben ik benieuwd wie er volgens jou achter zit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
Deze mag ook wel in het complotlijstje van de OP; die staat er nog niet in. Kudo's welquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?
![]()
Dat doe je maar op het Viva forum.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Met deze kennis zul jij je ook wel zorgen maken. Of denk je dat de overheid jou binnenkort ook niet vindt dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zet nog maar één seizoen 24 op, daar stikte het ook van de complotten, aanslagen en zonder aarzeling moordende criminelenquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.
Dit, het is ook geen toeval dat nummer drie op de lijst na Taghi en zijn partner, woensdagmorgen zijn bed is gelicht in Brazilië. Die was ontsnapt in Suriname in 2017 en sindsdien ook spoorloos.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In praktijk gaat de handel gewoon door.
Allemaal indirect, zie het maar eens te bewijzen in de rechtbank.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn dat er een zichtbare link met die eikel is, eat that weski
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?
![]()
En wat voor bewijs heb je voor je theorietje?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.
Dat was een hitman en geen leidinggevende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, het is ook geen toeval dat nummer drie op de lijst na Taghi en zijn partner, woensdagmorgen zijn bed is gelicht in Brazilië. Die was ontsnapt in Suriname in 2017 en sindsdien ook spoorloos.
Sta er niet van te kijken als dat een contactpersoon is geweest in deze.
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Allemaal indirect, zie het maar eens te bewijzen in de rechtbank.
Lolquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.
Koekoekquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Films kijken laat ik over aan figuren zoals jij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.
BWN is een deurtje verder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd het mooie van complottheorieën. De overheid moord er op los, blackops, falsflags, CGI. Alles wordt ingezet om de waarheid rondom de overheid te verbergen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zet nog maar één seizoen 24 op, daar stikte het ook van de complotten, aanslagen en zonder aarzeling moordende criminelen![]()
TELL ME WHERE THE BOMB IS
DAMN IT!
PETER R. WAS OUR ONLY LEAD
Jij denkt zeker ook dat er een chip in die vaccins zit. Klopt dat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Films kijken laat ik over aan figuren zoals jij.
Geef mij maar serieuze boeken van journalisten die hierover hebben geschreven. Dan heb ik het natuurlijk niet alleen over Nederland maar internationaal. Zulke kennis gaat jou te ver boven in ieder geval dus neem ik je verder niet serieus.
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel Sesamstraat kijkt
Ja, daar heb je wel gelijk in, dan gaat t mss weer ontsporen. Ik haal het wegquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
Dadelijk zit die scouting club van Jos Brech erachter...
Je mag niet schelden in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.
Misschien moet jij je mening nog maar even voor je houden;quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken
https://nos.nl/collectie/(...)-op-peter-r-de-vriesquote:De Telegraaf linkt G. aan een verdachte in de strafzaak 26Koper, een onderzoek naar een groep die weer in verband wordt gebracht met Ridouan Taghi. De krant meldt dat Delano G. een neef is van Jaouad W., een belangrijke verdachte in die zaak. Bij dat strafonderzoek werd een groep mannen, onder wie W., aangehouden na de vondst van een wapenarsenaal in Nieuwegein in 2015. Taghi was toen nog niet in beeld, maar het OM vermoedt nu dat de opgepakte mannen behoorden tot de bende van Taghi.
Of familie van dader Tanja groenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
Die is al wel benoemdquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
ff opgezocht. Wow!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Gabby Giffords, kogel in d'r hoofd, tijdlijn:
8 januari neergeschoten, ziekenhuis en in coma gebracht
12 januari uit coma gehaald
21 januari naar revalidatiekliniek
1 augustus voor het eerst in 't openbaar
Hopelijk heeft Peter die mazzel ook.
Vertel dan wat jij denkt te weten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef Werkperd het volgende:
Er geldt maar één regel. Geloven wat de media voorschotelt. Lekker vrij denkend dan.
Oke oke mensen, sorry. Taghi zit erachter want Taghi is leider van een moordbende. Dus dat past beter bij het plaatje.
Nogmaals excuus. Zal nooit meer zeggen dat er mogelijk veel meer dingen op de achtergrond afspelen dan men ooit denkt.
Hoeft nog steeds niet he, kan ook zijn neefje zijn die zelf een of andere kingpin wil worden, alleen opererend met toevallig de stukadoor die bij zijn moeder bezig was in de keuken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Taghi dus toch, wel fijn dat dat nu al duidelijk is... al heeft De Vries er weinig aan...
Het is meer dat er gewoon een subforum is voor dit soort complottheorieën, en met een goede reden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef Werkperd het volgende:
Er geldt maar één regel. Geloven wat de media voorschotelt. Lekker vrij denkend dan.
Oke oke mensen, sorry. Taghi zit erachter want Taghi is leider van een moordbende. Dus dat past beter bij het plaatje.
Nogmaals excuus. Zal nooit meer zeggen dat er mogelijk veel meer dingen op de achtergrond afspelen dan men ooit denkt.
Ja joh, ga hem lekker aanmoedigen. Gewoon doodzwijgen, dan zijn dat soort wappies het zo zat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertel dan wat jij denkt te weten.
Vooralsnog kom je niet verder dan doe zelf onderzoek hurdur.
Iedereen mag van mij zijn of haar zegje doen. Bepaal ik daarna wel of ik het er mee eens ben of niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja joh, ga hem lekker aanmoedigen. Gewoon doodzwijgen, dan zijn dat soort wappies het zo zat.
Graag in BNW dan, niet hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij zijn of haar zegje doen. Bepaal ik daarna wel of ik het er mee eens ben of niet.
Het zou wel leuk zijn als goedenavond ineens correct uitgesproken wordtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Er is niks vervuilends aan mijn mening. Ik scheld niet, ik beledig niet. Ik geef alleen aan dat ik niet in het Taghi verhaal hoor omdat er helemaal geen logica in zit en dat de media erg gemakkelijk de publieke opinie kan vormen. Aldus de reacties hier in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is meer dat er gewoon een subforum is voor dit soort complottheorieën, en met een goede reden.
Dus vervuil aub dit topic er niet mee, maar ga naar BNW.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Dat zei Hiddema ook al vandeweek, maar wellicht proberen ze Nabil B alsnog onderuit te halen... en voor de rest zal het pure wraak/prestige zijn omdat hij zich met de kroongetuige inlaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Maar ff serieus, wat zou het motief zijn van Taghi om Peter R uit te schakelen? De kroongetuige heeft toch al een volledige getuigenis gedaan? Of wat was Peter zijn opdracht om met hem te doen?
Heb daarstraks interview met haar gezien dat jaar of zo geleden is opgenomen. Ze is echt niet volledig herstelt helaas. En ze heeft vele jaren van revalidatie achter de rug en is er nog mee bezig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertel dan wat jij denkt te weten.
Vooralsnog kom je niet verder dan doe zelf onderzoek hurdur.
Je kent ze persoonlijk?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
Maar dan kunnen ze toch beter Nabil B liquideren?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zei Hiddema ook al vandeweek, maar wellicht proberen ze Nabil B alsnog onderuit te halen... en voor de rest zal het pure wraak/prestige zijn omdat hij zich met de kroongetuige inlaat
Als deze aanslag van Taghi komt gaat het er natuurlijk ook niet om omdat die een journalist is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zal lastig zijn in de bakquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze toch beter Nabil B liquideren?
Uiteraard, kan ook denken: als 42% 't overleeft en Fortuyn is dood, dan kan Peter weleens bij dat 42% clubje horenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar de andere 2 miljoen mensen die een kogel in hun kop kregen gingen er aan dood.
Betere kans als je zou verwachten:quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar de andere 2 miljoen mensen die een kogel in hun kop kregen gingen er aan dood.
De Telegraaf gebruik ik als WC papier. Jij mag het als serieuze bron waarnemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Misschien moet jij je mening nog maar even voor je houden;
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-op-peter-r-de-vries
Klopt, maar dood geef je helemaal geen interviews meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb daarstraks interview met haar gezien dat jaar of zo geleden is opgenomen. Ze is echt niet volledig herstelt helaas. En ze heeft vele jaren van revalidatie achter de rug en is er nog mee bezig.
Nee, dat klopt. Als ik logisch redeneer dan wil ik jou niet eens kennen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij logische redenatie hoef je niet iemand persoonlijk te kennen.
Ja dat is dus aan jou. Dat boeit mij verder ook niets.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Als ik logisch redeneer dan wil ik jou niet eens kennen.
Oh dat valt me alles mee. Maar wat is dan de definitie van een gunshot wound to the head? Telt een schampschot bij je oor ook mee?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betere kans als je zou verwachten:
“ Civilians with gunshot wounds to the head or other penetrating brain injuries have a 42% chance of surviving, according to a study of more than 400 patients at two major trauma centers.”
Je bent ervan op de hoogte dat ze ook al een advocaat hebben vermoord?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hier geef je iets meer aan dan dat je niet gelooft dat Taghi achter de moord zit. Je suggereert dat kennis over mensen uit de overheid hem nu in deze positie gebracht heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
……
Ik ben van mening Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
https://www.dailymail.co.(...)l-study-reveals.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dat valt me alles mee. Maar wat is dan de definitie van een gunshot wound to the head? Telt een schampschot bij je oor ook mee?
Het zegt letterlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef -Ferb- het volgende:
Het is een goed teken dat ie iig nog leeft.
Dan had ie toch gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
Als @:Werkperd hier morgen niet meer post, weten we genoeg.
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Telegraaf gebruik ik als WC papier. Jij mag het als serieuze bron waarnemen.
Iedereen kan makkelijk schrijven en linkjes leggen wat die wil.
Een advocaat is niet vergelijkbaar met een wereldwijd bekende journalist. Anders zou het ook heel normaal zijn dat er moordaanslagen worden gepleegd op ministers en zelfs de MP gezien ze honderdduizenden tegenstanders hebben etc. hebben. Gelukkig gebeurt dat vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat ze ook al een advocaat hebben vermoord?
Niet alleen dat, tegen Taghi is zoveel PGP bewijs dat is geen twijfel tegen 1 van zijn belangrijkste rechterhanden ligt dat anders, die zijn vooral gebaseerd op verklaringen van kroongetuigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Maar ff serieus, wat zou het motief zijn van Taghi om Peter R uit te schakelen? De kroongetuige heeft toch al een volledige getuigenis gedaan? Of wat was Peter zijn opdracht om met hem te doen?
Zoiets kun je natuurlijk niet bewijzen. Er zijn ook geen bewijzen dat Taghi het heeft gedaan maar meneer wordt al schuldig verklaart. Iedereen moet anders gewoon zijn mond houden totdat een rechtzaak verschijnt en de opdrachtgever veroordeeld wordt op de moordaanslag.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Hier geef je iets meer aan dan dat je niet gelooft dat Taghi achter de moord zit. Je suggereert dat kennis over mensen uit de overheid hem nu in deze positie gebracht heeft.
Dan zeg ik: Mooi, kom maar op met je bewijzen!
Is nu al wel duidelijk hoe jouw mening gevormd wordt. Jij wil slechts één ding zien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.
Je zou je als Marokkaan zijnde toch kapot schamen.
En al helemaal niet in de slachtoffer rol kruipen en RACISME DISCRIMINATIE roepen.
Toch?
Totaal niet correct. Alhoewel de kansen uiteraard niet gigantisch zijn, overleeft zo'n 5-10% een schot in het hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Niemand verklaart Taghi bij voorbaat schuldig, maar de mogelijkheid wordt met onderbouwde redenen niet uitgesloten. Idem een vermeende betrokkenheid van Holleeder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk niet bewijzen. Er zijn ook geen bewijzen dat Taghi het heeft gedaan maar meneer wordt al schuldig verklaart. Iedereen moet anders gewoon zijn mond houden totdat een rechtzaak verschijnt en de opdrachtgever veroordeeld wordt op de moordaanslag.
Of is het tegenwoordig heel normaal dat rappers eventjes stoer willen doen met een pistooltje en proberen om journalisten om te leggen?
Kom op man.
Ah okquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tegen Taghi is zoveel PGP bewijs dat is geen twijfel tegen 1 van zijn belangrijkste rechterhanden ligt dat anders, die zijn vooral gebaseerd op verklaringen van kroongetuigen.
Doe normaal mafketel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:38 schreef Sfancta het volgende:
Is die serie met Bilal "kinderliefhebber" Wahib gebaseerd op dit gespuis?
En dat is?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Is nu al wel duidelijk hoe jouw mening gevormd wordt. Jij wil slechts één ding zien.
Maar een advocaat was geen probleem? Wie moet er anders achter zitten dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als we hier de meeste posts moeten geloven wel. Die ''onderbouwde redenen'' zeggen helemaal niets. Die kan iedereen verzinnen. Beetje kopieer en plakwerk, linkjes leggen en een samenzwering tussen de collega's en hoppa je hebt een zogenaamd sterk verhaal waar het publiek van geniet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niemand verklaart Taghi bij voorbaat schuldig, maar de mogelijkheid wordt met onderbouwde redenen niet uitgesloten. Idem een vermeende betrokkenheid van Holleeder.
Jij begint over vermeende kennis van PRdV die overheidsfunctionarissen zou kunnen raken maar onderbouwt niets. En daar wringt de schoen een beetje.
ik hoop het. Dit dacht ik al meteen vanaf ik de eerste beelden had gezien. Naar mijn inzien is hij in zijn wang geraakt. Hoe de kogel verder is gelopen weet ik niet maar als zijn hersenen niet geraakt zijn is zijn overlevingskans vele malen groter natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:58 schreef Poopkite het volgende:
Het kan overigens zelfs al zo zijn dat de dokters vrij zeker zijn dat hij het gaat overleven (of juist niet). Dit door de zoheten SPIN-score.
In welke wereld is mocromaffia liefkozend?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.
Je zou je als Marokkaan zijnde toch kapot schamen.
En al helemaal niet in de slachtoffer rol kruipen en RACISME DISCRIMINATIE roepen.
Toch?
Misschien omdat het medische informatie is die ons echt helemaal niks aangaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat er helemaal geen informatie beschikbaar is waar hij precies geraakt is etc.
Helder. Dankjewel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als we hier de meeste posts moeten geloven wel. Die ''onderbouwde redenen'' zeggen helemaal niets. Die kan iedereen verzinnen. Beetje kopieer en plakwerk, linkjes leggen en een samenzwering tussen de collega's en hoppa je hebt een zogenaamd sterk verhaal waar het publiek van geniet.
Ik snap je punt overigens wel dat je om een aanleiding vraagt. Dat kan van alles zijn natuurlijk. Voorbeeld is de Demmink doofpot. Hij is na een tijd van mening veranderd maar denk eerlijk gezegd dat hij is tegengehouden. Dit kun je natuurlijk ook niet bewijzen. Het zijn aannames. Ik probeer hier ook niemand van iets te overtuigen. Dat is niet mijn taak. Ik schrijf gewoon wat ik denk.
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien omdat het medische informatie is die ons echt helemaal niks aangaat?
Lees even opnieuw. Hij speelt toch Mo de Show in die serie? Is dat gebaseerd op Taghi en consorten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat over iemand die een domme grap heeft gemaakt.
Jij niet, ik wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je mag hoop vormen, nee je hebt daarvoor geen medische informatie nodig.
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:01 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat er helemaal geen informatie beschikbaar is waar hij precies geraakt is etc.
Ja de AVG is bedacht met het specifieke doel te voorkomen dat jij hoop vormt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?
Nee, want het gaat je geen reet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Boehoe net alsof jij nooit een domme grap maakt oid. Bilal heeft zijn straf gehad om hem nu zo te noemen voegt werkelijk niks toe.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Lees even opnieuw. Hij speelt toch Mo de Show in die serie? Is dat gebaseerd op Taghi en consorten?
Weet niet wat ik nogal zeg. En daarnaast, daar maak je geen grappen over als volwassen vent.
Dat heb ik ook allemaal gelezen hoor maar je snapt wel dat er een wezenlijk verschil is tussen een kogel door je wang of hersenen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.
joh.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal gelezen hoor maar je snapt wel dat er een wezenlijk verschil is tussen een kogel door je wang of hersenen.
Spreek voor je zelf. Wat mij aangaat hoeft jou geen reet aan te gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, want het gaat je geen reet aan.
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf. Wat mij aangaat hoeft jou geen reet aan te gaan.
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.
Volgens mij ben jij een beetje door de war. Zoek je bewust ruzie of heb je gewoon niks te doen?quote:
Het is niet of dit soort gedrag geimporteerd is toch? Holleeder en Bruinsma waren niet enorm anders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dat is?
- Dat import tuig grotendeels verantwoordelijk is voor de meeste recente barbaarse dodelijke afrekeningen/liquidaties?
- En dat men bang is om dit te benoemen omdat ze niet als racist gebrandmerkt willen worden?\
JOH.
Sterk staaltje projectiequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje door de war. Zoek je bewust ruzie of heb je gewoon niks te doen?
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.quote:
Waarom kan je geen hoop vormen zonder nieuws dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Neerlands hoop zelfsquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.
Ergo; jij hebt ook niets met zijn medische gegevens te maken.
Dus hopen mag je op de ouderwetse manier doen, op basis van hoop.
Op de foto die ik gezien heb, zag ik niet zoveel bloed. Soms zie je bij schietpartijen het slachtoffer in een plas bloed liggen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef Poopkite het volgende:
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.
Ergo; jij hebt ook niets met zijn medische gegevens te maken.
Dus hopen mag je op de ouderwetse manier doen, op basis van hoop.
Feit is dat PRdV door minstens één kogel door het hoofd geschoten is. De inmiddels openbare beelden laten daar geen twijfel over. Dat daar over bericht wordt is daardoor niet meer privacygevoelig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de foto die ik gezien heb, zag ik niet zoveel bloed. Soms zie je bij schietpartijen het slachtoffer in een plas bloed liggen.
Dacht dus inderdaad niet dat hij zou overlijden door bloedverlies.
Wat dat betreft heb ik redelijke hoop dat hij het overleeft.
Of het zijn interne bloedingen. Al houd het bij je hoofd dan ook vrij snel op met waar het bloed heen kan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?
Je kin hoort ook bij je hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef Werkperd het volgende:
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.
Want als ze niets geschreven hadden over een kogel in het hoofd terwijl dat al wel op social media rondging dan had je dat en geen probleem gevonden en dan had je nu niet hoeven weten waar precies?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.
Wat een onzin. Dan hadden ze beter helemaal niets moeten schrijven.
Bijvoorbeeld maar mensen hebben op tv gezien dat iedereen na 5 tellen in een gigantische plas met bloed ligt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het zijn interne bloedingen. Al houd het bij je hoofd dan ook vrij snel op met waar het bloed heen kan.
Ze schrijven de informatie op die ze krijgen en de enige informatie die ze hebben gekregen is wat je gelezen hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.
Wat een onzin. Dan hadden ze beter helemaal niets moeten schrijven.
Was met ambulancebroeders en politie ter plaatse, dus niet 10 seconden na het schieten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?
In de schietspellen die ik wel eens gespeeld heb spat altijd het hoofd van iemand uit elkaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld maar mensen hebben op tv gezien dat iedereen na 5 tellen in een gigantische plas met bloed ligt.
Wasted!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de schietspellen die ik wel eens gespeeld heb spat altijd het hoofd van iemand uit elkaar.
Dus dit kan geen headshot zijn geweest
Feit is dat er 5 schoten gelost zijn. De beelden laten zien dat er bloed uit zijn neus is gaan stromen want een duidelijke penetratie is niet zichtbaar. Omstanders, ambulance en politiepersoneel zullen vast ook de overige wonden hebben vastgesteld. Een kop plaatsen als ''door het hoofd geschoten'' vind ik dan veelte ver gaan als we jullie zorgen in acht moeten nemen. Geef gewoon alle informatie of geef niks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Feit is dat PRdV door minstens één kogel door het hoofd geschoten is. De inmiddels openbare beelden laten daar geen twijfel over. Dat daar over bericht wordt is daardoor niet meer privacygevoelig.
Anders wordt het wanneer het gaat over het verloop ven de behandeling in het ziekenhuis, afgeschermd van de buitenwereld. Dan rest ons niets anders dan af te wachten wat de naasten van PRdV naar buiten wensen te brengen.
En gelukkig maar.
Ik heb alleen het filmpje gezien flank na het incident en dan zie je toch al een flinke plas naast zijn hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Was met ambulancebroeders en politie ter plaatse, dus niet 10 seconden na het schieten.
Of wel een hele snelle responstijd.
Was klopt, maar hij was vrij en onder de rader vanaf 2017.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat was een hitman en geen leidinggevende.
Ik ben daar eerlijk gezegd niet zo zeker van. Miljuschka heeft bijvoorbeeld heeft drie dagen geleden voor het laatst iets op Instagram gezet, ook geen stories afgelopen 24 uur. Terwijl ze normaal gesproken daar vrij actief is. Ook niks over Peter R. terwijl hij toch haar moeder geholpen heeft met Holleeder afluisteren enz.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet trouwens want ik zag net Miljuschka langskomen die een nieuw programma aankondigde.
Dat was voor mij eigenlijk een soort van bevestiging dat ze niet denken dat Holleeder erachter zit.
Moordaanslag en zwaargewond zou dan voor mij voldoende zijn geweest. Media mag bij zulke situaties dan ook geen gebruik maken van ''hype'' informatie die seconden na de aanslag gelijk door de social media platform heen is gevlogen. Ze zouden in ieder geval moeten wachten op informatie die ze van politie en ambulancepersoneel krijgen. En anders gewoon alles vertellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als ze niets geschreven hadden over een kogel in het hoofd terwijl dat al wel op social media rondging dan had je dat en geen probleem gevonden en dan had je nu niet hoeven weten waar precies?
Volgens mij is dit exact hoe het gegaan is. Waar jij vandaan haalt dat het anders is gegaan ontgaat mij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Moordaanslag en zwaargewond zou dan voor mij voldoende zijn geweest. Media mag bij zulke situaties dan ook geen gebruik maken van ''hype'' informatie die seconden na de aanslag gelijk door de social media platform heen is gevlogen. Ze zouden in ieder geval moeten wachten op informatie die ze van politie en ambulancepersoneel krijgen. En anders gewoon alles vertellen.
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, want het gaat je geen reet aan.
Dat recht verlies je als publiek persoon natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.
Nee. Dat zou jij als voetbalfan inmiddels ook wel mogen weten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat recht verlies je als publiek persoon natuurlijk.
Peter zelf is niet zo van het bidden:quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:33 schreef Werkperd het volgende:
Ik ga slapen. Laten we in ieder geval bidden voor Peter. Ik heb nog hoop.
Die familie is geen publiek persoon he. Die hebben hun eigen normen en manier waarop ze dingen willen doen. En tot dusver hebben we daar al twee mooie berichten en dankbetuigingen van vernomen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee hoor ligt aan je status. Familielid heeft week "voor leven gevochten" na ongeluk (coma,hersenletsel en zwellingen). Na een aantal dagen moesten de zwellingen binnen 24 uur afnemen anders was het afgelopen. Wat overigens goed is gekomen. Maar punt is dus dat het nog steeds heel goed lebensbedreigend kan zijn na meer dan 48 uur.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Als je er na 48 nog steeds bent, vecht je volgens mij niet meer voor je leven denk ik trouwens. Dan is je situatie verschoven naar kritiek of kritisch stabiel oid.
Goeie troll wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zijn acute medische situatie gaat je geen reet aan, dat betekent niet dat er geen eerbetonen en portretten mogen worden getoond toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."
Nee, dat is niet zo in Nederland, het Streisand effect is hier niet geldig. Je hebt geen recht op medische informatie omdat iemand bekend is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen bijzonder wanneer je er blijkbaar enorm weinig van snapt. Medische privacy is nu eenmaal wettelijk geregeld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat je allerlei aangepaste programmeringen voorgeschoteld krijgt (zowel op televisie als radio), reacties van het kabinet tot aan het fucking Koningshuis toe en er bijna een soort nationale rouw lijkt te zijn afgekondigd zonder dat het slachtoffer is overleden, als het je "geen reet aangaat."
Niet alleen medische, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:42 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Alleen bijzonder wanneer je er blijkbaar enorm weinig van snapt. Medische privacy is nu eenmaal wettelijk geregeld.
Het Streisand-effect is dat pogingen om informatie offline te halen een averechts effect hebben op het bereik van die informatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo in Nederland, het Streisand effect is hier niet geldig. Je hebt geen recht op medische informatie omdat iemand bekend is.
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Het Streisand-effect is dat pogingen om informatie offline te halen een averechts effect hebben op het bereik van die informatie.
Een flinke plas is vaak sowieso al minder dan dat het lijkt. Deze hoeveelheid aan bloedverlies is namelijk geen enkel probleem. En dan kan een volwassen man nog twee keer zoveel verliezen voordat het gevaarlijk begint te worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje gezien flank na het incident en dan zie je toch al een flinke plas naast zijn hoofd.
Wat een prachtig aforisme!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Peter zelf is niet zo van het bidden:
[ afbeelding ]
Beter dan dit ga je vooralsnog niet kunnen constateren. Dat zal, mocht de situatie niet plots verslechteren, over een dag of twee langzaam duidelijk beginnen te worden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt toch wel naar omstandigheden redelijk vind ik
Dus niet in coma of kunstmatige coma, dat is beter dan ik verwachtte.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk valt de hersenschade mee. Al zal hij wel nog maanden moeten revaliderenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hij zit regelmatig in de sportschool dat is vast in zijn voordeel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus niet in coma of kunstmatige coma, dat is beter dan ik verwachtte.
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Peter zelf is niet zo van het bidden:
[ afbeelding ]
Dit is best wel goed nieuws. Twee dagen geleden dacht ik na dat filmpje echt dat hij dood was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel een goede manier daarvoor. Ik geloof niet in God. Probleem waarom God lijden toestaat opgelost want God bestaat niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.
[ afbeelding ]
Mwah, als men zich heeft verdiept in de West-Europese filosofen dan komt het antwoord op de vraag van het nut van het lijden, in verband met het bestaan, dichterbij. Hoeft geen heilig boek aan te pas te komen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit had zo in Job gepast, maar eigenlijk staat dat er al met andere woorden in. Het eeuwige raadsel: waarom staat God lijden toe, waarom overkomen goede mensen kwalijke zaken. Het is geen vraag die wij kunnen beantwoorden en niemand kan dat. En het enige wat je kunt doen is een krachtige manier vinden voor jezelf hoe je daar mee om wilt gaan.
[ afbeelding ]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wauw!quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef Tengano het volgende:
Als je er na 48 uur nog steeds bent, vecht je volgens mij niet meer voor je leven denk ik trouwens. Dan is je situatie verschoven naar kritiek of kritisch stabiel oid.
Heb je gezien waar Peter geraakt is? Voor zover ik kon zien, minimaal 1, waarschijnlijk in beide ogen. Die kogel kan nooit op een gunstige plek terecht gekomen zijn dan toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Ja en niet de nr 3 van taghi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was klopt, maar hij was vrij en onder de rader vanaf 2017.
heeft natuurlijk meer te maken met hoe hij geraakt is dan wat voor vent het isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.
Nou ja Friso was dat toen der tijd ook. Dus alle kaarten liggen nog op tafel wat dat betreft, maar het kon zeker slechter.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kijk, eindelijk concreet nieuws. Dit is positiever dan verwacht eigenlijk. Kritiek maar stabiel, nu gaat het er vooral om hoe het herstel gaat en wat de schade is. Taaie vent hoor.
Een echte soldaat zoals hij zichzelf benoemd heeft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds dat ie dood gaat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:05 schreef Starhopper het volgende:
Opzwelling van de hersenen is evengoed nog mogelijk, toch?
Nee. En dat heb ik ook nooit gewildquote:Op vrijdag 9 juli 2021 00:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wil jij nog steeds dat ie dood gaat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |