Dat heb ik ook allemaal gelezen hoor maar je snapt wel dat er een wezenlijk verschil is tussen een kogel door je wang of hersenen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.
joh.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allemaal gelezen hoor maar je snapt wel dat er een wezenlijk verschil is tussen een kogel door je wang of hersenen.
Spreek voor je zelf. Wat mij aangaat hoeft jou geen reet aan te gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, want het gaat je geen reet aan.
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Spreek voor je zelf. Wat mij aangaat hoeft jou geen reet aan te gaan.
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jazeker, maar het recht op medische en andere privacygevoelige informatie is voorbehouden aan de naasten van de persoon die het betreft. En gelukkig maar.
Volgens mij ben jij een beetje door de war. Zoek je bewust ruzie of heb je gewoon niks te doen?quote:
Het is niet of dit soort gedrag geimporteerd is toch? Holleeder en Bruinsma waren niet enorm anders.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:42 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dat is?
- Dat import tuig grotendeels verantwoordelijk is voor de meeste recente barbaarse dodelijke afrekeningen/liquidaties?
- En dat men bang is om dit te benoemen omdat ze niet als racist gebrandmerkt willen worden?\
JOH.
Sterk staaltje projectiequote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje door de war. Zoek je bewust ruzie of heb je gewoon niks te doen?
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.quote:
Waarom kan je geen hoop vormen zonder nieuws dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?
Neerlands hoop zelfsquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.
Ergo; jij hebt ook niets met zijn medische gegevens te maken.
Dus hopen mag je op de ouderwetse manier doen, op basis van hoop.
Op de foto die ik gezien heb, zag ik niet zoveel bloed. Soms zie je bij schietpartijen het slachtoffer in een plas bloed liggen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:06 schreef Poopkite het volgende:
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, als je het had moeten weten dan had je het wel geweten.
Ergo; jij hebt ook niets met zijn medische gegevens te maken.
Dus hopen mag je op de ouderwetse manier doen, op basis van hoop.
Feit is dat PRdV door minstens één kogel door het hoofd geschoten is. De inmiddels openbare beelden laten daar geen twijfel over. Dat daar over bericht wordt is daardoor niet meer privacygevoelig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de foto die ik gezien heb, zag ik niet zoveel bloed. Soms zie je bij schietpartijen het slachtoffer in een plas bloed liggen.
Dacht dus inderdaad niet dat hij zou overlijden door bloedverlies.
Wat dat betreft heb ik redelijke hoop dat hij het overleeft.
Of het zijn interne bloedingen. Al houd het bij je hoofd dan ook vrij snel op met waar het bloed heen kan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt toch niks, wellicht is de foto 10 seconden na het schieten gemaakt dan is er niet zoveel bloed of denk je dat het er met de liters uitspuit?
Je kin hoort ook bij je hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:12 schreef Werkperd het volgende:
Media schrijft anders wel heel uitdrukkelijk dat Peter door zijn hoofd geschoten is. Dat moet je dat ook niet doen want zo vorm je anders wel een basis van twijfels en noem maar op.
Want als ze niets geschreven hadden over een kogel in het hoofd terwijl dat al wel op social media rondging dan had je dat en geen probleem gevonden en dan had je nu niet hoeven weten waar precies?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.
Wat een onzin. Dan hadden ze beter helemaal niets moeten schrijven.
Bijvoorbeeld maar mensen hebben op tv gezien dat iedereen na 5 tellen in een gigantische plas met bloed ligt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of het zijn interne bloedingen. Al houd het bij je hoofd dan ook vrij snel op met waar het bloed heen kan.
Ze schrijven de informatie op die ze krijgen en de enige informatie die ze hebben gekregen is wat je gelezen hebt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:18 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja volgens de media moeten we wel weten dat Peter door het hoofd geschoten is maar waar en precies ho maar.
Wat een onzin. Dan hadden ze beter helemaal niets moeten schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |