Totaal niet correct. Alhoewel de kansen uiteraard niet gigantisch zijn, overleeft zo'n 5-10% een schot in het hoofd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar de andere 2 miljoen mensen die een kogel in hun kop kregen gingen er aan dood.
Niemand verklaart Taghi bij voorbaat schuldig, maar de mogelijkheid wordt met onderbouwde redenen niet uitgesloten. Idem een vermeende betrokkenheid van Holleeder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Zoiets kun je natuurlijk niet bewijzen. Er zijn ook geen bewijzen dat Taghi het heeft gedaan maar meneer wordt al schuldig verklaart. Iedereen moet anders gewoon zijn mond houden totdat een rechtzaak verschijnt en de opdrachtgever veroordeeld wordt op de moordaanslag.
Of is het tegenwoordig heel normaal dat rappers eventjes stoer willen doen met een pistooltje en proberen om journalisten om te leggen?
Kom op man.
Ah okquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet alleen dat, tegen Taghi is zoveel PGP bewijs dat is geen twijfel tegen 1 van zijn belangrijkste rechterhanden ligt dat anders, die zijn vooral gebaseerd op verklaringen van kroongetuigen.
Doe normaal mafketel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:38 schreef Sfancta het volgende:
Is die serie met Bilal "kinderliefhebber" Wahib gebaseerd op dit gespuis?
En dat is?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Is nu al wel duidelijk hoe jouw mening gevormd wordt. Jij wil slechts één ding zien.
Maar een advocaat was geen probleem? Wie moet er anders achter zitten dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
Als we hier de meeste posts moeten geloven wel. Die ''onderbouwde redenen'' zeggen helemaal niets. Die kan iedereen verzinnen. Beetje kopieer en plakwerk, linkjes leggen en een samenzwering tussen de collega's en hoppa je hebt een zogenaamd sterk verhaal waar het publiek van geniet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niemand verklaart Taghi bij voorbaat schuldig, maar de mogelijkheid wordt met onderbouwde redenen niet uitgesloten. Idem een vermeende betrokkenheid van Holleeder.
Jij begint over vermeende kennis van PRdV die overheidsfunctionarissen zou kunnen raken maar onderbouwt niets. En daar wringt de schoen een beetje.
ik hoop het. Dit dacht ik al meteen vanaf ik de eerste beelden had gezien. Naar mijn inzien is hij in zijn wang geraakt. Hoe de kogel verder is gelopen weet ik niet maar als zijn hersenen niet geraakt zijn is zijn overlevingskans vele malen groter natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:58 schreef Poopkite het volgende:
Het kan overigens zelfs al zo zijn dat de dokters vrij zeker zijn dat hij het gaat overleven (of juist niet). Dit door de zoheten SPIN-score.
In welke wereld is mocromaffia liefkozend?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.
Je zou je als Marokkaan zijnde toch kapot schamen.
En al helemaal niet in de slachtoffer rol kruipen en RACISME DISCRIMINATIE roepen.
Toch?
Misschien omdat het medische informatie is die ons echt helemaal niks aangaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat er helemaal geen informatie beschikbaar is waar hij precies geraakt is etc.
Helder. Dankjewel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als we hier de meeste posts moeten geloven wel. Die ''onderbouwde redenen'' zeggen helemaal niets. Die kan iedereen verzinnen. Beetje kopieer en plakwerk, linkjes leggen en een samenzwering tussen de collega's en hoppa je hebt een zogenaamd sterk verhaal waar het publiek van geniet.
Ik snap je punt overigens wel dat je om een aanleiding vraagt. Dat kan van alles zijn natuurlijk. Voorbeeld is de Demmink doofpot. Hij is na een tijd van mening veranderd maar denk eerlijk gezegd dat hij is tegengehouden. Dit kun je natuurlijk ook niet bewijzen. Het zijn aannames. Ik probeer hier ook niemand van iets te overtuigen. Dat is niet mijn taak. Ik schrijf gewoon wat ik denk.
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien omdat het medische informatie is die ons echt helemaal niks aangaat?
Lees even opnieuw. Hij speelt toch Mo de Show in die serie? Is dat gebaseerd op Taghi en consorten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zegt nogal wat over iemand die een domme grap heeft gemaakt.
Jij niet, ik wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je mag hoop vormen, nee je hebt daarvoor geen medische informatie nodig.
Nergens voor nodig dat het publiek die informatie nodig heeft. Ook wanneer de hersens wél geraakt zijn is er een veel betere kans dat hij overleeft dan dat vele mensen denken. Het grootste probleem bij schotwonden die de hersenen penetreren is namelijk bloedverlies, niet zo zeer de schade aan de hersenen (ook erg afhankelijk afhankelijk van trajectum, snelheid etc.). Waarbij het ook nog afhankelijk is welke gebieden geraakt zijn, natuurlijk. Bij 'voorkeur' slechts één zijde en in een enkel gebied.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:01 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind het overigens wel erg vreemd dat er helemaal geen informatie beschikbaar is waar hij precies geraakt is etc.
Ja de AVG is bedacht met het specifieke doel te voorkomen dat jij hoop vormt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?
Nee, want het gaat je geen reet aan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Waarom niet? Mogen we geen hoop vormen?
Boehoe net alsof jij nooit een domme grap maakt oid. Bilal heeft zijn straf gehad om hem nu zo te noemen voegt werkelijk niks toe.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Lees even opnieuw. Hij speelt toch Mo de Show in die serie? Is dat gebaseerd op Taghi en consorten?
Weet niet wat ik nogal zeg. En daarnaast, daar maak je geen grappen over als volwassen vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |