Als deze aanslag van Taghi komt gaat het er natuurlijk ook niet om omdat die een journalist is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
Dat zal lastig zijn in de bakquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze toch beter Nabil B liquideren?
Uiteraard, kan ook denken: als 42% 't overleeft en Fortuyn is dood, dan kan Peter weleens bij dat 42% clubje horenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar de andere 2 miljoen mensen die een kogel in hun kop kregen gingen er aan dood.
Betere kans als je zou verwachten:quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Maar de andere 2 miljoen mensen die een kogel in hun kop kregen gingen er aan dood.
De Telegraaf gebruik ik als WC papier. Jij mag het als serieuze bron waarnemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Misschien moet jij je mening nog maar even voor je houden;
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)-op-peter-r-de-vries
Klopt, maar dood geef je helemaal geen interviews meerquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb daarstraks interview met haar gezien dat jaar of zo geleden is opgenomen. Ze is echt niet volledig herstelt helaas. En ze heeft vele jaren van revalidatie achter de rug en is er nog mee bezig.
Nee, dat klopt. Als ik logisch redeneer dan wil ik jou niet eens kennen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:24 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij logische redenatie hoef je niet iemand persoonlijk te kennen.
Ja dat is dus aan jou. Dat boeit mij verder ook niets.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Als ik logisch redeneer dan wil ik jou niet eens kennen.
Oh dat valt me alles mee. Maar wat is dan de definitie van een gunshot wound to the head? Telt een schampschot bij je oor ook mee?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betere kans als je zou verwachten:
“ Civilians with gunshot wounds to the head or other penetrating brain injuries have a 42% chance of surviving, according to a study of more than 400 patients at two major trauma centers.”
Je bent ervan op de hoogte dat ze ook al een advocaat hebben vermoord?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Hier geef je iets meer aan dan dat je niet gelooft dat Taghi achter de moord zit. Je suggereert dat kennis over mensen uit de overheid hem nu in deze positie gebracht heeft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
……
Ik ben van mening Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
https://www.dailymail.co.(...)l-study-reveals.htmlquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh dat valt me alles mee. Maar wat is dan de definitie van een gunshot wound to the head? Telt een schampschot bij je oor ook mee?
Het zegt letterlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef -Ferb- het volgende:
Het is een goed teken dat ie iig nog leeft.
Dan had ie toch gelijkquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
Als @:Werkperd hier morgen niet meer post, weten we genoeg.
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Telegraaf gebruik ik als WC papier. Jij mag het als serieuze bron waarnemen.
Iedereen kan makkelijk schrijven en linkjes leggen wat die wil.
Een advocaat is niet vergelijkbaar met een wereldwijd bekende journalist. Anders zou het ook heel normaal zijn dat er moordaanslagen worden gepleegd op ministers en zelfs de MP gezien ze honderdduizenden tegenstanders hebben etc. hebben. Gelukkig gebeurt dat vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat ze ook al een advocaat hebben vermoord?
Niet alleen dat, tegen Taghi is zoveel PGP bewijs dat is geen twijfel tegen 1 van zijn belangrijkste rechterhanden ligt dat anders, die zijn vooral gebaseerd op verklaringen van kroongetuigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Maar ff serieus, wat zou het motief zijn van Taghi om Peter R uit te schakelen? De kroongetuige heeft toch al een volledige getuigenis gedaan? Of wat was Peter zijn opdracht om met hem te doen?
Zoiets kun je natuurlijk niet bewijzen. Er zijn ook geen bewijzen dat Taghi het heeft gedaan maar meneer wordt al schuldig verklaart. Iedereen moet anders gewoon zijn mond houden totdat een rechtzaak verschijnt en de opdrachtgever veroordeeld wordt op de moordaanslag.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Hier geef je iets meer aan dan dat je niet gelooft dat Taghi achter de moord zit. Je suggereert dat kennis over mensen uit de overheid hem nu in deze positie gebracht heeft.
Dan zeg ik: Mooi, kom maar op met je bewijzen!
Is nu al wel duidelijk hoe jouw mening gevormd wordt. Jij wil slechts één ding zien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat linkjes leggen is niet zo moeilijk, wat grotendeels te danken is aan import kneusjes die deel uit maken van een maffia bende, die wij hier liefkozend de "Mocro" maffia noemen.
Je zou je als Marokkaan zijnde toch kapot schamen.
En al helemaal niet in de slachtoffer rol kruipen en RACISME DISCRIMINATIE roepen.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |