De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
Neef van een kopstuk uit de kring van Taghi...quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
De aanslag kwam van extreemrechts vanwege wat dubieuze titels op een onzinwebsite. Is dat wat die tweet probeert te zeggen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Via de advocaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.quote:
Tsja, als je de advocaat van de tegenpartij, de broer van de kroongetuige en de adviseur van de kroongetuige omlegt zal je er ook weinig moeite mee hebben om je eigen advocaat te bedreigen/manipuleren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.
Hij zit al een tijdje vast ondertussen. En Peter r is pas ver daarna in beeld gekomen, toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja klopt, dankjewel. Ik had het verkeerd en te snel begrepen/gelezen. "neef van Kopstuk" staat er in de Telegraaf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.
In praktijk gaat de handel gewoon door.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je theorie kan op dit moment nog niet uitgesloten worden dus ben ik benieuwd wie er volgens jou achter zit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
Deze mag ook wel in het complotlijstje van de OP; die staat er nog niet in. Kudo's welquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?
![]()
Dat doe je maar op het Viva forum.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Met deze kennis zul jij je ook wel zorgen maken. Of denk je dat de overheid jou binnenkort ook niet vindt dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik zet nog maar één seizoen 24 op, daar stikte het ook van de complotten, aanslagen en zonder aarzeling moordende criminelenquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.
Dit, het is ook geen toeval dat nummer drie op de lijst na Taghi en zijn partner, woensdagmorgen zijn bed is gelicht in Brazilië. Die was ontsnapt in Suriname in 2017 en sindsdien ook spoorloos.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In praktijk gaat de handel gewoon door.
Allemaal indirect, zie het maar eens te bewijzen in de rechtbank.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:54 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn dat er een zichtbare link met die eikel is, eat that weski
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?
![]()
En wat voor bewijs heb je voor je theorietje?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.
Dat was een hitman en geen leidinggevende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, het is ook geen toeval dat nummer drie op de lijst na Taghi en zijn partner, woensdagmorgen zijn bed is gelicht in Brazilië. Die was ontsnapt in Suriname in 2017 en sindsdien ook spoorloos.
Sta er niet van te kijken als dat een contactpersoon is geweest in deze.
Dat klopt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Allemaal indirect, zie het maar eens te bewijzen in de rechtbank.
Lolquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Die kans sluit ik zeker niet uit. De kans dat de aanslag door georganiseerd misdaad is gepleegd acht ik vele malen kleiner in ieder geval.
Koekoekquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Films kijken laat ik over aan figuren zoals jij.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.
BWN is een deurtje verder.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk altijd het mooie van complottheorieën. De overheid moord er op los, blackops, falsflags, CGI. Alles wordt ingezet om de waarheid rondom de overheid te verbergen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zet nog maar één seizoen 24 op, daar stikte het ook van de complotten, aanslagen en zonder aarzeling moordende criminelen![]()
TELL ME WHERE THE BOMB IS
DAMN IT!
PETER R. WAS OUR ONLY LEAD
Jij denkt zeker ook dat er een chip in die vaccins zit. Klopt dat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Films kijken laat ik over aan figuren zoals jij.
Geef mij maar serieuze boeken van journalisten die hierover hebben geschreven. Dan heb ik het natuurlijk niet alleen over Nederland maar internationaal. Zulke kennis gaat jou te ver boven in ieder geval dus neem ik je verder niet serieus.
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij teveel Sesamstraat kijkt
Ja, daar heb je wel gelijk in, dan gaat t mss weer ontsporen. Ik haal het wegquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
Dadelijk zit die scouting club van Jos Brech erachter...
Je mag niet schelden in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we die randdebiel niet ook nog eens aandacht gaan geven in dit topic.
Misschien moet jij je mening nog maar even voor je houden;quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken
https://nos.nl/collectie/(...)-op-peter-r-de-vriesquote:De Telegraaf linkt G. aan een verdachte in de strafzaak 26Koper, een onderzoek naar een groep die weer in verband wordt gebracht met Ridouan Taghi. De krant meldt dat Delano G. een neef is van Jaouad W., een belangrijke verdachte in die zaak. Bij dat strafonderzoek werd een groep mannen, onder wie W., aangehouden na de vondst van een wapenarsenaal in Nieuwegein in 2015. Taghi was toen nog niet in beeld, maar het OM vermoedt nu dat de opgepakte mannen behoorden tot de bende van Taghi.
Of familie van dader Tanja groenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
Die is al wel benoemdquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Borisboemboem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |