Waarschuwing andere eventuele klikkers?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het verband snel gemaakt.
Raar dat Taghi hem dan nu dood zou willen hebben. Maarja hij zat ook achter tenminste 10 andere liquidaties....
Blijkbaar wel. Anders geen persco denk ikquote:
Was waarschuwing door het vermoorden van de advocaat en de broer van de kroongetuige niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarschuwing andere eventuele klikkers?
Dit, nergens wat te zien. Als niemand weet dat er een perso komt, waarom geef je er dan een en waar?quote:
Ook al waarzegger tegenwoordig? Doe eens een bron.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders geen persco denk ik
De bron is de userquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook al waarzegger tegenwoordig? Doe eens een bron.
Eens, wat een humor. Ook nog clown als beroep…quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg leuk zeg, dat onder een spoiler stoppen. Flikker jij ook maar op.
Dus neem je het niet aan voor lief, wat je deed en dan is het over twee pagina’s ineens een feit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De bron is de userMaar blijkbaar is dat niet waar want ik kan niets vinden
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:41 schreef Starhopper het volgende:
Op Twitter lees ik wel over een persco.Het aantal geliquideerden uit de bovenwereld stijgt exponentieel. Het RIVM is bang dat de volgende een OvJ is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik ging er vanuit dat dit gewoon echt wasquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus neem je het niet aan voor lief, wat je deed en dan is het over twee pagina’s ineens een feit.
Ja, wel bij dit soort dingen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dit gewoon echt wasOf moet ik elke post direct gaan factchecken
Ja sorry. Ik ging er ten onrechte vanuit dat het klopte.quote:
Ah bedankt, nog maar 3 keer gelezen in dit topic.quote:
Die Sfancta toch.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:45 schreef Sfancta het volgende:
Rijg me op om dat fake bericht van persco
Altijdquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik ging er ten onrechte vanuit dat het klopte.
Nu weer lief?
Inderdaad. Kan hij nog even zijn zussen en ex nog meer angst aanjagen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Holleeder zou wel heel behendig bezig zin geweest als hij een volle neef van een hitman van Taghi wist in te huren om Peter R de Vries om te brengen.
Ik verwacht van niet trouwens want ik zag net Miljuschka langskomen die een nieuw programma aankondigde.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan hij nog even zijn zussen en ex nog meer angst aanjagen.
Post 25quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Check de voorpagina van de Telegraaf even.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Delano is een neef van iemand uit die bende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Het oogt als een wat zielige hetze. Maar goed, dat kennen we van DDS. Dat is gewoon een treurig medium.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaat het allemaal wel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef Sfancta het volgende:
Wat is aan de hand hier? Had net een beknopte uitleg over de daders gegeven. Weg, foetsie.
Aangetrouwde familie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
Moet je aan de Telegraaf vragen; die schrijft dat zo.quote:
Schoon schip weet ik niet, eerder proberen om de kroongetuige bang te maken. Of op een andere manier zijn positie verstevigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
De neef is lid van de bende van Taghi, niet Taghi zelf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Nee dat klopt niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |