Aangetrouwde familie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
Moet je aan de Telegraaf vragen; die schrijft dat zo.quote:
Schoon schip weet ik niet, eerder proberen om de kroongetuige bang te maken. Of op een andere manier zijn positie verstevigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
De neef is lid van de bende van Taghi, niet Taghi zelf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Nee dat klopt niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
Neef van een kopstuk uit de kring van Taghi...quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
De aanslag kwam van extreemrechts vanwege wat dubieuze titels op een onzinwebsite. Is dat wat die tweet probeert te zeggen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Via de advocaat?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is hoe Taghi dat dan gedaan krijgt. Vanuit de EBI gaat dat -in theorie- echt bijna niet.
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.quote:
Tsja, als je de advocaat van de tegenpartij, de broer van de kroongetuige en de adviseur van de kroongetuige omlegt zal je er ook weinig moeite mee hebben om je eigen advocaat te bedreigen/manipuleren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Natuurlijk wel de vraag of zij zich daarvoor laat lenen, want als dat uitkomt dan hang je zelf ook.
Hij zit al een tijdje vast ondertussen. En Peter r is pas ver daarna in beeld gekomen, toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, het kan ook op eigen intiatief zijn geweest natuurlijk. Of iets in de orde van "als ik vast zit dan.."
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja klopt, dankjewel. Ik had het verkeerd en te snel begrepen/gelezen. "neef van Kopstuk" staat er in de Telegraaf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is geen neef van Taghi. Hij is de neef van de adjudant van Taghi.
In praktijk gaat de handel gewoon door.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je theorie kan op dit moment nog niet uitgesloten worden dus ben ik benieuwd wie er volgens jou achter zit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft Taghi hier geen reet mee te maken en is dit niets anders dan een manier om publieke opinie af te leiden. Bij zulke aanslagen is media het beste in het zaaien van verwarring.
Hoe dom kun je als verdachte zijn om een groot journalistiek figuur als Peter om te leggen? Zit totaal geen logica in.
Ik ben van mening dat Peter te veel informatie bezit over de duistere zaken van justitie, topambtenaren en politieke kringen. Wie weet was hij zelfs bezig met een groot onderzoek dat bepaalde belangen in serieuze gevaar bracht.
Deze mag ook wel in het complotlijstje van de OP; die staat er nog niet in. Kudo's welquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat "Den Haag" erachter zit?
![]()
Dat doe je maar op het Viva forum.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hoop echt dat Peter gaat overleven. Maar hij vecht dus nog steeds voor zijn leven. Hoop dat er snel beter nieuws komt.
Offtopic: Hallo zoontje de Vries. Helemaal mijn type
Och heden, weer iemand die teveel films kijkt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:45 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |