Ik verwacht van niet trouwens want ik zag net Miljuschka langskomen die een nieuw programma aankondigde.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan hij nog even zijn zussen en ex nog meer angst aanjagen.
Post 25quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Check de voorpagina van de Telegraaf even.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Ik hoorde iets over een link tussen Taghi's moordbende en de verdachte, kan iemand hier meer over vertellen??
Delano is een neef van iemand uit die bende.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:50 schreef Drekkoning het volgende:
Het oogt als een wat zielige hetze. Maar goed, dat kennen we van DDS. Dat is gewoon een treurig medium.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef potjecreme het volgende:
Is dit demoniseren?
[ twitter ]
[ twitter ]
Gaat het allemaal wel?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:19 schreef Sfancta het volgende:
Wat is aan de hand hier? Had net een beknopte uitleg over de daders gegeven. Weg, foetsie.
Aangetrouwde familie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan Delano een neef van Taghi zijn als hij in de Antillen is geboren???
Klopt dat wel?
Moet je aan de Telegraaf vragen; die schrijft dat zo.quote:
Schoon schip weet ik niet, eerder proberen om de kroongetuige bang te maken. Of op een andere manier zijn positie verstevigen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Taghi weet dat hij voor het bijltje gaat dus maakt nog even schoon schip voor zover dat kan? Het is maar een hersenscheet.
De neef is lid van de bende van Taghi, niet Taghi zelf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Nee dat klopt niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:21 schreef Tengano het volgende:
Klopt dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |