ff opgezocht. Wow!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Gabby Giffords, kogel in d'r hoofd, tijdlijn:
8 januari neergeschoten, ziekenhuis en in coma gebracht
12 januari uit coma gehaald
21 januari naar revalidatiekliniek
1 augustus voor het eerst in 't openbaar
Hopelijk heeft Peter die mazzel ook.
Vertel dan wat jij denkt te weten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef Werkperd het volgende:
Er geldt maar één regel. Geloven wat de media voorschotelt. Lekker vrij denkend dan.
Oke oke mensen, sorry. Taghi zit erachter want Taghi is leider van een moordbende. Dus dat past beter bij het plaatje.
Nogmaals excuus. Zal nooit meer zeggen dat er mogelijk veel meer dingen op de achtergrond afspelen dan men ooit denkt.
Hoeft nog steeds niet he, kan ook zijn neefje zijn die zelf een of andere kingpin wil worden, alleen opererend met toevallig de stukadoor die bij zijn moeder bezig was in de keuken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Taghi dus toch, wel fijn dat dat nu al duidelijk is... al heeft De Vries er weinig aan...
Het is meer dat er gewoon een subforum is voor dit soort complottheorieën, en met een goede reden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef Werkperd het volgende:
Er geldt maar één regel. Geloven wat de media voorschotelt. Lekker vrij denkend dan.
Oke oke mensen, sorry. Taghi zit erachter want Taghi is leider van een moordbende. Dus dat past beter bij het plaatje.
Nogmaals excuus. Zal nooit meer zeggen dat er mogelijk veel meer dingen op de achtergrond afspelen dan men ooit denkt.
Ja joh, ga hem lekker aanmoedigen. Gewoon doodzwijgen, dan zijn dat soort wappies het zo zat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertel dan wat jij denkt te weten.
Vooralsnog kom je niet verder dan doe zelf onderzoek hurdur.
Iedereen mag van mij zijn of haar zegje doen. Bepaal ik daarna wel of ik het er mee eens ben of niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja joh, ga hem lekker aanmoedigen. Gewoon doodzwijgen, dan zijn dat soort wappies het zo zat.
Graag in BNW dan, niet hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij zijn of haar zegje doen. Bepaal ik daarna wel of ik het er mee eens ben of niet.
Het zou wel leuk zijn als goedenavond ineens correct uitgesproken wordtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Er is niks vervuilends aan mijn mening. Ik scheld niet, ik beledig niet. Ik geef alleen aan dat ik niet in het Taghi verhaal hoor omdat er helemaal geen logica in zit en dat de media erg gemakkelijk de publieke opinie kan vormen. Aldus de reacties hier in dit topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is meer dat er gewoon een subforum is voor dit soort complottheorieën, en met een goede reden.
Dus vervuil aub dit topic er niet mee, maar ga naar BNW.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Dat zei Hiddema ook al vandeweek, maar wellicht proberen ze Nabil B alsnog onderuit te halen... en voor de rest zal het pure wraak/prestige zijn omdat hij zich met de kroongetuige inlaatquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Starhopper het volgende:
Maar ff serieus, wat zou het motief zijn van Taghi om Peter R uit te schakelen? De kroongetuige heeft toch al een volledige getuigenis gedaan? Of wat was Peter zijn opdracht om met hem te doen?
Heb daarstraks interview met haar gezien dat jaar of zo geleden is opgenomen. Ze is echt niet volledig herstelt helaas. En ze heeft vele jaren van revalidatie achter de rug en is er nog mee bezig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:08 schreef matthijst het volgende:
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertel dan wat jij denkt te weten.
Vooralsnog kom je niet verder dan doe zelf onderzoek hurdur.
Je kent ze persoonlijk?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nogmaals ik geef alleen aan dat ik niet erin geloof dat Taghi bende of een ander georganiseerde misdaadgroep hierachter zit. Een moordaanslag plegen op een journalist gebeurt niet zomaar. Gaat zelfs deze koudbloedige moordenaars te ver.
Maar dan kunnen ze toch beter Nabil B liquideren?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zei Hiddema ook al vandeweek, maar wellicht proberen ze Nabil B alsnog onderuit te halen... en voor de rest zal het pure wraak/prestige zijn omdat hij zich met de kroongetuige inlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |