abonnement Unibet Coolblue
pi_199551843
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:20 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Niet begrijpen dat er een heel logistiek systeem is opgetuigd, om jou die prik te geven :')


Als je een beetje fatsoen in je flikker had, had je je netjes afgemeld.

DAN was er inderdaad iemand anders eerder aan de het gekomen.
Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_199551864
ff account switchen leuk ff trollen xD
pi_199551874
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn. :)
kenkerstoere keyboard warrior
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:39:05 #79
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199551909
iK bEn GeEn wApPiE mAaR iK vErTroUw zOn eXpErImeNtEeL vAcCiN nIeT.

Ok dikke diabetespadwappie
pi_199551922
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Wat is je reden dan Ingrid?
Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.

Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.

Er zit dus een hoop achter, vooral psychisch.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2021 @ 10:41:38 #81
38148 crew  Innisdemon
pi_199551939
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. .
ja zoveel was al duidelijk.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_199551949
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

kenkerstoere keyboard warrior
Nee, intens beschadigd meisje door haar verleden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zaterdag 22 mei 2021 @ 10:44:05 #83
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_199551970
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_199552009
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:39 schreef pferdfahrer het volgende:
iK bEn GeEn wApPiE mAaR iK vErTroUw zOn eXpErImeNtEeL vAcCiN nIeT.

Ok dikke diabetespadwappie
Waar precies heb ik gezegd dat ik het een experimenteel vaccin vind? Ik ben dus géén wappie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zaterdag 22 mei 2021 @ 11:16:48 #85
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_199552238
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.

Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.

Er zit dus een hoop achter, vooral psychisch.
Wat een gelul.
  Tettenkoning zaterdag 22 mei 2021 @ 11:21:02 #86
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199552277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
theatrale aandachtstoornis heet dit
Jij kan het weten als ervaringsdeskundige.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199552283
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
theatrale aandachtstoornis heet dit
Helaas. U bent niet geslaagd voor het eindexamen Psychiatrie. Dit is geen officiële DSM diagnose, het is of de theatrale persoonlijkheidsstoornis, of ADHD (aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit). Niet een mix.
pi_199552290
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Helaas. U bent niet geslaagd voor het eindexamen Psychiatrie. Dit is geen officiële DSM diagnose, het is of de theatrale persoonlijkheidsstoornis, of ADHD (aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit). Niet een mix.
Dat bepaal ik zelf wel

Vanavond eitjes schieten? O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2021 11:22:39 ]
pi_199552322
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.

Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.

Er zit dus een hoop achter, vooral psychisch.
Ik heb slecht nieuws voor je: als je corona krijgt, gaat dit ook gebeuren.



En zolang je geen AIDS hebt, een zeldzame beenmergaandoening hebt of chemotherapie krijgt, ga je je immuunsysteem niet 'kwijt raken'.

Groeten, het RIVM onder leiding van Bill Gates.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2021 11:27:04 ]
pi_199552364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:22 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel

Vanavond eitjes schieten? O+
Zekers. 20:30?
pi_199552384
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn. :)
Zou jij niet een leuk setje zijn met vogeltjesdans? Die gaat ook zo goed op negativiteit.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_199552407
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:31 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als het om andere mensen gaat heb ik idd geen "fatsoen in mijn flikker", want andere mensen kunnen mij geen fuck schelen. Zelfs al was het geen persoonlijke uitnodiging en had je hem weg kunnen geven aan iemand die de prik heel graag zou willen, dan nog had ik dat niet gedaan. Sterker nog, dan had ik het nóg leuker gevonden om de brief te vernietigen en dit te laten zien, zodat er mensen pissed off zouden zijn. :)
Hier heb je wel een touwtering grote muil maar ondertussen lig je te janken dat je jezelf niet wilt onderschijten :')

Terwijl nota bene de kans op jezelf onderschijten en kotsen aanzienlijk groter is als je daadwerkelijk corona krijgt dan wanneer je een beetje verhoging en een rode arm van dat vaccin hebt, maar dat terzijde.
pi_199552450
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:39 schreef tja77 het volgende:
Goed verhaal, doen we verder niks mee.
pi_199552514
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:38 schreef -Ferb- het volgende:
heel erg boos zijn dat anderen hun prikbrief hebben verscheurd of op een andere manier vernietigd hebben. Echt. Heel. Erg. Boos.
Toen ik dit las dacht ik dat je bedoelde bijvoorbeeld dat een huisgenoot HUN brief had verscheurd.
2.
pi_199552611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:16 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Wat een gelul.
Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_199552648
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hier heb je wel een touwtering grote muil maar ondertussen lig je te janken dat je jezelf niet wilt onderschijten :')

Terwijl nota bene de kans op jezelf onderschijten en kotsen aanzienlijk groter is als je daadwerkelijk corona krijgt dan wanneer je een beetje verhoging en een rode arm van dat vaccin hebt, maar dat terzijde.
Mijn immuunsysteem heeft ruim een jaar lang laten zien dat het totaal niet vatbaar is voor corona. Ik heb zoveel dingen gedaan waardoor ik het had kunnen krijgen, maar niks hoor. ^O^
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_199552739
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
Brief vernietigd. :')
Stoer hoor.
Ga een baan zoeken.
als ie nu al een brief heeft is ie of te oud of te ziek,
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:12:07 #98
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552750
TS is een lekkere egoïstische klootzak

Mag ik je handtekening
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:13:20 #99
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552765
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 11:57 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom? Angst is niet logisch he? En psychisch ziek zijn is niet bepaald fijn. Dit is nu eenmaal hoe ik denk, kan het ook niet helpen. Maar het is geen gelul, ik ervaar dit zo.
Jaja we weten dat je niet helemaal 100 bent maar in dat nou continue te gebruiken als een vrijbrief om je als een volslagen mongool te gedragen is ook weer zoiets hè.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 22 mei 2021 @ 12:16:11 #100
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199552795
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 10:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Staat hier allang gemeld. But special for you: Ik was bang om mijn steengoede immuunsysteem naar de kloten te helpen. Dat ik door de prik ziek zou worden en daarna vaker ziek zou zijn.

Ik heb nu zo'n goed immuunsysteem, ben nooit ziek. Heb nog nooit griep gehad. Ik zou het mezelf ontzettend gaan verwijten als ik door wat dan ook dat immuunsysteem kwijtraak. Dit zou bij mij kunnen leiden tot suïcidale neigingen, zó belangrijk vind ik het. Het lijkt mij afschuwelijk om regelmatig ziek te zijn. Omdat ik perfect moet zijn en niet lastig mag zijn. Overgeven en aan de diaree zijn, zijn geen perfecte dingen en als een ander het op moet ruimen ben je lastig, waardoor ik bang ben dat mijn vriend op me afknapt en het uitmaakt. Dit wil ik absoluut niet.

Er zit dus een hoop achter, vooral psychisch.
Kortom, je bent een zwakbegaafde obesitas virus wappie die zijn brief heeft verscheurd en nu op internet heel stoer aandacht komt vragen, maar in plaats daarvan uitgelachen wordt door de rest van normaal denkend Nederland.

Echt hoor, ik heb mensen om minder zien springen. Just sayin.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')