TS is een dikke mongool en staat zo ook geregistreerd dus die komt nu al in aanmerking voor een shotje corona maar #Zedoetnietmeermee en ze klaagt over mensen die klagen over vaccinweigeraars.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:56 schreef christmastsunami het volgende:
W0t?, dit zit taalkundig erg listig in elkaar.
Jazeker! Ik heb al een hartstikke leuke FWB.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Als je een brief ontvangt met info over een gratis prik van Braddie zijn aderige vette pik, zou je die dan ook verscheuren?
Je diabetes. Hoeveel weeg je eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:48 schreef -Ferb- het volgende:
Ik heb de brief al gehad vanwege een aandoening, niet vanwege obesitas. Daar val ik niet onder.
TS is laagbegaafd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:51 schreef NightDancert het volgende:
Hier nog zo’n pareltje waarin @:-ferb- duidelijk maakt dat ze zo stom als het achtereind van een varken is
GC / Rekenwonders hier? (Hoeveel m2 laminaat?)
64quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je diabetes. Hoeveel weeg je eigenlijk?
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.quote:
En zwakzinnigquote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.
Wat is je IQ ook alweer?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon heel slecht in rekenen.
Daar gaat het niet om. Ik ben gewoon niet goed in testen. Ik kom IRL intelligenter over dan wat mijn IQ zegt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |