Zo beter?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:50 schreef daNpy het volgende:
Je weet niet waar je de komma's moet zetten?
Thanks.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef Basp1 het volgende:
1.38×0.15×70×0.9
Die 0.9 vanwege 10% zaagafval.
13 vierkant meter dus
Hoe moeilijk is vermenigvuldigen dan nog als je weet waar je de komma's moet zetten?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef -Ferb- het volgende:
Maar je snapt zelf toch ook wel dat het 1 meter en 38 cm is? Dus dan klopt 138 cm gewoon.
Het lijkt er eerder op dat TS de basisschool heeft geskipt.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is vermenigvuldigen dan nog als je weet waar je de komma's moet zetten?
Dat serieus dat iemand hier uit moet typen
De grap is dat hij zijn post ge-edit heeft met een punt waardoor technisch gezien het inderdaad fout gaatquote:
Gelukkig niet!quote:
Dat is ongeveer 3 x 4 meter. Als je de kinderkamer nameet weet je het.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:12 schreef -Ferb- het volgende:
Is 13m2 een kleine kinderkamer? Of kunnen we het beter weggooien?
Doorsnee slaapkamertje voor 1 persoon. En: je niet rekenen. En in je OP vermeng je meters met centimeters. Dat kan echt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:12 schreef -Ferb- het volgende:
Welke kinderkamer? Er is dus geen (kinder)kamer. Ik wil weten of 13m2 een (al dan niet kleine) kinderkamer is, dat was mijn vraag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 3 x 4 meter. Als je de kinderkamer nameet weet je het.
Hangt van de maat van de kinderkamer afquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Welke kinderkamer? Er is dus geen (kinder)kamer. Ik wil weten of 13m2 een (al dan niet kleine) kinderkamer is, dat was mijn vraag.
Dat hangt toch van de grootte van je huis af wat een kleine kinderkamer is?quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:13 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Welke kinderkamer? Er is dus geen (kinder)kamer. Ik wil weten of 13m2 een (al dan niet kleine) kinderkamer is, dat was mijn vraag.
Hoe kan 138 x 15 cm meters met centimeters vermengen zijn? Ik heb het veranderd omdat de 1e reactie al gelijk begon te zeuren over komma's.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:51 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Doorsnee slaapkamertje voor 1 persoon. En: je niet rekenen. En in je OP vermeng je meters met centimeters. Dat kan echt niet.
Heb jij kinderen?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:12 schreef -Ferb- het volgende:
Neequote:
Pleur maar weg die rotzooi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:19 schreef -Ferb- het volgende:
We gooien het laminaat wel gewoon weg ipv gratis weg te geven.
Topic kan dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |